home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 12:12:15 TindraTindra Blogs Chat GPT Gratis: En oö...
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23281
  2 Brugere, 228 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: TindraTindra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  HSV
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: HSV  (Læst 7083 gange)
YNWAbamse
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
HSV
« : 26 Okt 2013, 07:36 »

Hej

Er der slet ikke andre end mig som er startet med HSV Huh
Søger folk der har nlidt erfarring med spille stilen og transfers Smiley Smiley Smiley
Logged

YNWAbamse
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: HSV
« Svar #1: 26 Okt 2013, 21:51 »

Kan det virkelig passe at der slet ikke er andre der har startet et spil op med hsv Smiley?
Logged

AlexHash
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: HSV
« Svar #2: 28 Okt 2013, 10:52 »

Hey!

Jeg har lavet et spil med HSV, som er meget vanskeligt, da der absolut ingen penge er at gøre godt med, og der mangler en del kvalitetsspillere.

Jeg har dog solgt et par stykker, Petr Jiracek, Ivo Ilicevic og Robert Tesche. For de penge, købte jeg Emil Larsen (7,5), Kasper Kusk (4) og jeg skrev kontrakt med Franco Zucculini. Derudover lejede jeg enkelte spillere bla. andet Bryan Oviedo fra Everton m.m  Smiley

Jeg ligger 9'er i ligaen og spiller stadig med i pokalen ved julepausen, som jeg synes er en okay placering, da jeg mener at holdet overhovedet ikke er godt nok til at ligge i top 10 i Bundesligaen...

Logged

underbjergdk
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: HSV
« Svar #3: 19 Feb 2014, 13:45 »

Startede i går et spil med HSV.

Har indtil videre spillet 6 kampe i ligaen, hvor det er blev til 3 sejre, 1 uafgjort og 2 nederlag. Derudover vandt jeg første kamp i pokalen og skal nu møde Freiburg.

Transfer:
Køb:
Julian Schieber (15 mio.)
Valentino Lazano (7,5 mio og tilbageleje)

Salg:
Jiracek (28 mio.)
Tesche (2,5 mio.)

Opstilling - 4-2-3-1
MM: Adler
HB: Diekmeier (Winback angreb)
CBs: Djourou og Rajkovic/Westermann
VB: Jansen (Winback angreb)
CM: Rincon (Boldvindende forsvar)
CM: Badelj (Dybdeliggende playmaker support)
HW: Beister (Indvendig angriber angreb)
COM: Calhanoglu (Fremskudt playmaker angreb) / Van der Vaart (Trq angreb)
LW: John (Indvendig angriber angreb)
ANG: Schieber (Fremskudt angriber)

Talenter:
Jonathan Tah: Meget spændende forsvarspiller, som jeg vil forsøge at bruge så meget som muligt, da han i fremtiden virker til at blive en stjernespiller.
Arslan og Calhanoglu: Begge mand enten på bænken eller i start 11'eren. Bliver vigtige i fremtiden.
Logged

weichardt86
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: HSV
« Svar #4: 01 Mar 2014, 08:43 »

hvordan går det med dit spil??
Logged

underbjergdk
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: HSV
« Svar #5: 02 Mar 2014, 01:36 »

Blev nr. 4, og derfor blev jeg fyret, da jeg lækkede til pressen, fordi bestyrelsen ikke ville give mig nogle penge.
Vandt bl.a. over Dortmund og Bayern i sæsonen.

I januar transferen købte jeg Aaron Hunt for 15 mio. Rigtig god spiller og spillede sig hurtigt fast i stedet for Van der Vaart, som spillede en helt forfærdelig sæson...
Julian Schieber som jeg købte fra starten, blev ligaens topscorer. (y)
Logged

Laerke
Gæst
 
Sv: HSV
« Svar #6: 20 Apr 2014, 23:19 »

Er skam også startet med HSV. Lige pt. går det forrygende, jeg ligger nr. 3 efter 5 kampe med 13 point. På transferfronten er der faktisk ikke sket det store, dog har jeg ophævet enkelte kontrakter og lejeaftaler, og ind er Kusk og Ruben kommet for henholdsvis 4,5 mio. og 6 mio. Alexander Milosevic er også blevet købt og derefter lejet ud, da jeg ikke kunne garantere ham fuld spilletid. Eneste grund til, at handlerne er blevet mulige, er fordi jeg bad om forøgelse af transferbudget, hvorefter jeg fik tildelt 110 mio. :O Ligeså har jeg fået opgraderet ungdomstræning, ungdoms- og træningsfaciliteter for en samlet sum omkring 50 mio., da det stemte overens med de filosofier jeg havde fastlagt. 

OBS! Ved ikke om han velkendt blandt jer, men faldt over en gut ved navn Humam Tariq, som jeg endte med at købe for 5,5 mio.

SS af Tariq: http://gyazo.com/5bc716f573a7e8b9371d4bf4988520ee
Logged

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline

 
Sv: HSV
« Svar #7: 23 Jul 2014, 08:15 »

Efter jeg har læst prtN´s updates af hans Gladbach spil, så efter det fik jeg lyst til at spille, så det blev med Hamburg.

Det skal siges at dette spil muligvis bliver et hurtigt et, da et fyreseddel kan komme på tale hvis jeg får en dårlig start, jeg spiller nemlig aldrig med transfer i første sommervindue, og med en hel ny taktik, så bliver det spændende hvordan, speciel starten kommer til at gå.

Lidt start info:
1) Spiller med nyeste patch - INGEN Transfer updates.
2) Transfervindue er ikke tilladt i første vindue.
3) For første gang nogensiden, så prøver jeg noget nyt. 3 mands forsvar og vil prøve at skabe et kontra hold. Min egen spille filosofi har altid været offensiv og med boldbesiddelse, nu prøver jeg noget andet.


Jeg har allerede ingen opstart af dette vindue tænkt på hvordan min opstilling skulle være og det er således jeg vil prøve:

Keeper

Central Forsvar(Begrænset)
Boldspillende forsvar(opbakker)
Central forsvar (forsvar)

Defensiv midt(Dybdeliggende play)
Defensiv midt(boldvindende)

Defensiv fløj(Support)
Defensiv fløj(Support)

Offensiv midt(Fremskudt play)
Offensiv midt(Trequartista)

Angriber(skarpretter)

Lidt tanker om det:
Jeg har en ide om at når jeg får erobret bolden i det defensive, så skal den hurtig op til mine 3 forreste. Her spiller Van Der Vaart en stor rolle. Han udgår nemlig den fremskudte playmaker, som skal ligge boldene til Hakan Calhanoglu og Beister.
Lasogga er desværre skadet i starten og han vil nok være den foretrukne angriber, nok som en fremskudt angriber.

Målmand:
Rene Adler

Forsvar:
Her er tydeligvis mit svageste punkt. Westermand skal spille på venstre side af forsvaret og jeg har rykket mit kæmpe unge talent op som fast mand centralt i forsvaret hvor han skal udvikles som en boldspillende forsvar, for kunne godt tænke mig at have en forsvar som kan spille den frem til dem foran ham, i stedet for de lange bolde. Det er 17 årige Jonathan Tah.
Som den sidste forsvar skal kæmpen stå mellem Mancienne og Rajkovic. Djorou er skadet i starten, men håber han kan komme ind og gøre en forskel i stedet for de 2 første nævnte.

Defensiv midt:
Med 19 i makering og 18 i takling ser jeg Rincon som den perfekte boldvinder på midtbanen. Han får selskab af Badeij eller Jiracek som makker.

Kanter:
Der er forskel på det defensive, derfor skal Marcell Jansen og Diekmeier være de 2 kanter. Har dog muligvis for at sætte noget mere offensiv ind hvis det er nødvendigt.

Det offensiv:
Den offensive trekant skal som sagt bestå af Van Der Vaart, Hakan Calhanoglu og Beister.

Har fået spillet lidt træninskampe:
HSV - Pumas 1-0
HSV - CSKA Moskva 0-2
Admira Wacker - HSV 1-1 (Ungdom/reserve hold)
Ross Country - HSV (0-0) (Ungdom/reserve hold)
HSV - Juventus 1-3
Heerenveen - HSV 0-1
Concardia - HSV 1-2 (Ungdom/reserve hold)
HSV - Malaga 2-1

Der var en del træningskampe, og derfor blev jeg nødt til at blande det lidt så mine reserve og ungdoms spillere også fik vist sig lidt frem. Jeg sluttede af med sejr over Heerenveen og Malaga, så det var positivt. De 3 mål som gik ind mod Juventus, var alle på dødbolde, det frygter jeg bliver et stort problem da mit hold er meget svagt der.

Van Der Vaart blev skadet i kampen mod Malaga er er ude i starten af Bundesligaen.
Logged

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.


BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline

 
Sv: HSV
« Svar #8: 23 Jul 2014, 17:45 »

Dato: Fra 1/8 til 1/10 2014

Bestyrelsen forventninger til holdet er at ende i den bedste halvdel. Så det vil jeg satse på.

Resultater:
(Pokal, 1 runde) Wilhemshaven - HSV 0-1
(Liga, 1 runde) Wolfsburg - HSV 0-4
(Liga, 2 runde) HSV - Werder Bremen 4-2

(Liga, 3 runde) Dortmund - HSV 3-0
(Liga, 4 runde) HSV - Braunschweig 1-0
(Liga, 5 runde) HSV - Bayern Munchen 0-1
(Liga, 6 runde) Hoffenheim - HSV 2-0
(Pokal, 2 runde) HSV - Mainz 0-1
(Liga, 7 runde) HSV - Stuttgart 1-3


En blandet start, lagde godt ud med 9 point ud af 12 mulige, men der er en krise i øjeblikket. Har prøvet at spille mere offensiv i den seneste kamp mod Stuttgart, og selvom jeg havde chancer og spillet, var det alligevel Stuttgart som vandt kampen.
Mod Dortmund fik de 3 straffespark og scorede på 2 af dem. Jeg ligger på en nuværende 12 plads, det er dog stadigvæk tæt.

Spillerstatus:
Unge Abramov på 17 år, som er angriber og kommer fra Armenien har fået chancen som indskifter da jeg kun Beister er der som angriber, selvom manden er bedst på kanten. Lasogga er netop vendt tilbage efter en skade, så håber på noget med konkurrence der.
Var Der Vaart var ikke med i de første par kampe, som jeg sikkert vandt, han har faktisk heller ikke spillet særlig godt.
Ellers har Beister lavet 8 mål i 8(1), Abramov har lavet 2 mål i 1(7). Arslan har lagt op til 3 mål som den med flest oplæg.

Ellers en meget blandet start, så håber jeg kan få noget mere stabilitet, har endnu ikke spillet en uafgjort kamp, så det kunne være rart at vende nogen nederlag til Xér.
Logged

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.


BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline

 
Sv: HSV
« Svar #9: 24 Jul 2014, 22:05 »

1/10 2013 til 1/1 2014

(Liga, runde 8) Gladbach - HSV 1-0

Efter 5 nederlag i træk blev jeg nødt til at ændre taktik. Jeg valgte en offensiv taktik som jeg før har spillet med, nemlig en 4-1-2-2-1

Mål: Adler (28 år, Tyskland)
DL: Jansen (28 år, Tyskland)
DC: Westermann (30 år, Tyskland)
DC: Tah (17 år, Tyskland)
DR: Diekmeier (24 år, Tyskland)
DMC: Rincon (25 år, Venuzuela)
MC: Arslan (23 år, Tyskland)
MC: Calhanoglu (19 år, Tyrkiet)
AML: Beister (23 år, Tyskland)
AMR: Van Der Vaart (30 år, Holland)
Target: Lasogga (22 år, Tyskland)

Jeg har to rigtig gode playmakere i Calhanoglu og Van Der Vaart, og ingen af dem bliver brugt optimal i dette system da jeg ikke bruger en AMC. Van Der Vaart er derfor smidt op som kantspiller men rollen som Fremskudt playmaker. Calhanoglu har fået den dybdeliggende playmaker. Jeg overvejer stadigvæk hvad jeg skal gøre med dem.
Min base med holdet fremover vil være gennem Tah i midterforsvaret, Arslan på midtbanen. Jeg ser dem begge spille mange år i klubben.

Resultaterne efter systemskiftet:

(Liga, 9 runde) HSV - Leverkusen 2-2
(Liga, 10 runde) Hertha Berlin - HSV 0-1
(Liga, 11 runde) HSV - Schalke 04 0-0
(Liga, 12 runde) Hannover - HSV 0-3
(Liga, 13 runde) HSV - Mainz 3-0

(Liga, 14 runde) HSV - Augsburg 0-0
(Liga, 15 runde) Frankfurt - HSV 3-5
(Liga, 16 runde) Freiburg - HSV 0-1

(Liga, 17 runde) HSV - Nurnberg 0-1

Det blev til 7 kampe uden nederlag før jeg fortjent tabte hjemme mod Nurnberg, så jeg er rykket frem som nummer 6 med 27 point.
Bayern, Dortmund og Stuttgart har lagt sig i front med 35,35 og 33 point. Leverkusen og Frankfurt er 4 og 5 med 28 point.

Jeg går nu til vinterpause og planen er at få forlænget med nogen spillere, da klubbens økonomi ikke er den bedste, så vil jeg muligvis sælge Van Der Vaart og finde en billigere og en rigtig kantspiller, tiden må vise hvad der skal ske, jeg er glad for at skifte system og er kommet mig over den dårlige stime der var.
Logged

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.


BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline

 
Sv: HSV
« Svar #10: 30 Jul 2014, 08:59 »

1/1-2014 - 1/4-2014

HSV har ikke mange penge at gøre godt med, klubben har også en stor gæld, og med transfervinduet start kom der et tilbud på Milan Badejl fra Arsenal. Han har været ude med et par skader, den ene i 3 måneder, så fik 65millioner dkr for ham plus lidt klausul.

Udover ham røg disse en tur:
Lam Zhi Giri (Hertha Berlin) 20 mill
Manchienne (Mainz) 850,000 - Betaler stadigvæk en del af hans løn til 2015
Jacques Zoua (Stuttgart) 9mill
Nogen stykker røg på free og andre til leje.

Af køb var jeg en tur forbi den jyske hede hvor Juelsgård og Siesto blev hentet for samlet 10,25 mill. Juelsgård skal være backup for Jansen på venstre back og Siesto på kun 19 år nu er hentet ind som en spiller jeg håber på kan gøre sig på venstre kanten i fremtiden.
Det sidste køb blev lavet i norske molde hvor en talentspejder sagde positive ting om Kim Magusson. Han er en 17 årige targetman der er hentet for 4,25mill.
 

Det var et lille overblik over mine små tranfers der er lavet. Inden sæsonen gik i gang igen fik jeg spillet 4 træningskampe hvor det blev til 2 sejr, 1 uafgjort og et nederlag.

Turneringskampene forløb således:
(Liga, 18) Werder Bremen - HSV 1-0
(Liga, 19) HSV - Wolfsburg 1-1
(Liga, 20) HSV - Dortmund 6-2
(Liga, 21) Braunschwieg - HSV 0-3
(Liga, 22) Bayern Munchen - HSV 3-1
(Liga, 23) HSV - Hoffenheim 4-0
(Liga, 24) Stuttgart - HSV 1-1
(Liga, 25) HSV - Gladbach 3-0
(Liga, 26) Leverkusen - HSV 1-0
(Liga, 27) HSV - Hertha Berlin 1-0
(Liga, 28) Schalke 04 - HSV 1-2


Efter 28 kampe lå jeg på en 4 plads og var meget overraskende med i kampløbet om det europæiske pladser, lige nu var spørgsmålet bare om det var i Champions League eller Euro League jeg skulle ende ud med, der mangler kun 6 kampe.
Jeg skal kæmpe med Stuttgart, Schalke 04 og Leverkusen om CHL pladserne. 3 pladsen giver direkte adgang, 4 pladsen giver kval kampe.
Logged

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.


BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline

 
Sv: HSV
« Svar #11: 30 Jul 2014, 17:10 »

Tidsperiode: Resten af sæson 1 (2013/14)

Vi er inde i den sidste periode af sæsonen hvor det hele skal afgøres, bestyrelsen forventede at slutte i den bedste halvdel og da det ender en tur i Europa, så kan man rolig sige at målet er godkendt.
Spørgsmålet er nu bare om det er CHL eller Euro League.

Kampe:
(Liga, 29) HSV - Hannover 2-1
(Liga, 30) Mainz - HSV 4-1
(Liga, 31) HSV - Freiburg 1-1
(Liga, 32) Augsburg - HSV 0-0

(Liga, 33) HSV - Frankfurt 2-0
(Liga, 34) Nurnberg - HSV 1-1

Selvom det kun blev til 9 point i de sidste kampe, så var det alligevel nok til at få en 3.plads, Stuttgart mistede nogen dumme point og endte altså med CHL kvalen.

Her er et overblik over sæsonen:


Spillerne:
Dem med bedst gennemsnit over sæsonen var hele min 4 back kæde. Jansen, Westermann, Tah og Diekmeier, med sidste nævnte som bedste spiller. Jeg ser frem til at Tah får udviklet sig mere, det er indtil videre blevet til 6 U21 landskampe for den kun 18 årige forsvarspiller.

Jeg får nogen problemer fra næste sæson, alt efter hvad jeg får af rådighed til indkøb, så bliver det svært at have spillere som kan begå sig både i ligaen og Champions League.
Djourou, Ojala, Bouy og Lasogga skal alle tilbage til deres klubber, så jeg er ikke i nærheden af at have kvalitet og bredde nok til begge turneringer.

På nuværende tidspunkt er den eneste spiller jeg har fået Ekdal til midtbanen som kommer på bosman. Han er felt til felt spiller som skal bytte lidt med Arslan.

Jeg overvejer meget at komme af med Van Der Vaart, han er 31 år, har kontrakt udløb om et år og han var ikke god nok i denne sæson at det beretter til hans løn.

Ligemeget hvad, en rigtig godkendt sæson, 3 pladsen og vi skal i Chl. HSV går en spændende fremtid i møde, håber jeg!
Logged

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.


BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline

 
Sv: HSV
« Svar #12: 01 Aug 2014, 20:05 »

Til dem som evt skulle følge lidt med her i HSV, så er der et overblik over hvordan sommerens transfer vinduet er gået (2014)

Ud:
Der er blevet ryddet godt op i truppen. 18 spillere forlod osv på free transfer.
Var Der Vaart røg til Everton for småpenge, for jeg kunne spare nogen lønkroner, desværre skal jeg stadigvæk betale ham 1,6 om måneden i et år. Han havde en løn på 4mill om måneden.
Aogo, Rudnevs, Rajkovic skiftede klubber for samlet 59 millioner kroner.
Mit unge angrebs talent, Abromov er skiftet på en leje aftale til Erfurt.

Udover dem, så var mine lejet spillere fra sidste sæson vendt hjem til deres klubber, jeg prøvede at købe Lasogga som var en succes i angrebet, men han krævede hele 1,9 mill om måneden i løn, det synes jeg var alt for meget.
Han røg i stedet til min konkurrent om CHL pladserne, Stuttgart for 44 millioner dkr.

Ind:
Jeg har fået stillet en del penge til rådighed, men grundet jeg ikke kan give så meget i løn, 29 mill om måneden, så har jeg måtte tænke mig lidt om i handlerne.
Mit hovedfokus var helt klar på en midterforsvar og en angriber.

Forsvar:
Stefan Savic - Fiorentina - 55 mill - 23 år - Plan: Skal kæmpe med Westermann og Tah om DC.
Gary Kagelmacher - Monaco - 11 mill - 26 år - Plan: Skal være backup til DC og DR
Sebastian Nilsen - Rosenborg - 4 mill - 17 år - Plan: Er købt til fremtiden. Skal spille på U19 holdet, og være backup til 1.holdet.

Midtbane:
Albin Ekdal - Cagliari - Free - 25 år - Plan: Skal være backup på midten som felt til felt spiller.
Tom Ince - Blackpool - Free - 22 år - Plan: Skal fungere som AML.
Nicusor Stanciu - Steaua - 55 mill - 21 år - Plan: Er købt lidt som erstatning for Var Der Vaart. Er bedst som AMC. Kan også spille kant.

Her er Skjeldbred og Kacar også kommet tilbage fra lån. Begge indgår ikke i planerne om start 11 og skal være backup ved skader.

Angreb:
Josef Martinez - Young Boys - 60mill - 21 år - Plan: Skal kæmpe om startpladsen i angrebet.
John Guidetti - Man City - 6mill - 22 år - Plan: Skal kæmpe om startpladsen i angrbet.
Lars Madsen - Lyngby - 1mill - 15 år - Plan: Til fremtiden.

Jeg regner ikke med der kommer flere indkøb, selvom sæsonen endnu ikke er gået i gang endnu. Jeg kører lige på grænsen af mit lønbuget. Udover spillere er der også skiftet godt ud i trænerstaben.
Jeg har også fokus på 2 holdopstillinger nu, i de kampe jeg forventer at være mere dominerende spiller jeg 4-2-3-1, og når jeg er underdog vil den hedde 4-1-2-2-1, som jeg spillede med det meste af sæsonen. Forskellen er at jeg spiller med en def midt i den ene og off midt i den anden.

Min forventet line up:

Adler

Dietmeier - Tah - Savic - Jansen

Ricon

Calhanoglu - Arslan

Beister                         Ince

            Martinez

Når jeg spiller den offensive, har jeg tænkt mig at tage Ricon ud, tage Nicusor Stanciu  ind som offensiv midt.

Udover det kommer der meget konkurrence i DC, hvor Westermann slås om pladsen og i angrebet hvor Guidetti presser på som angriber.

Ellers har jeg 2 mand til hver plads, Sisto vil også få mange flere kampe i denne sæson på kanterne.

Mine træningskampe:
Nancy - HSV 3-4
HSV - Aston Villa 3-0

HSV - Real Madrid 3-5
HSV - Barcelona 3-0
Sunderland - HSV 1-1
Livorno - HSV 1-2
Logged

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.


BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline

 
Sv: HSV
« Svar #13: 03 Aug 2014, 09:14 »

Update: Start sæson 2 - 1/11-2014

Truppen var på plads inden første kamp gik i gang, der blev dog hentet en keeper ind omkring Oktober måned da Adler blev skadet i 4-5 uger under et ophold med Tyskland.
Udover det kan det nævnes at Guardiola har skiftet job, han har overtaget Spanien, i stedet er Del Bosque kommet ind som Bayern træner.

Med en 3 plads i første sæson, så betød det direkte Champions League, jeg havnede i en gruppe hvor jeg ikke kunne forvente videre deltagelse, jeg skal op mod Real Madrid, Paris SG og Lazio. Hvis jeg kan luske mig videre som nr 3 til Europa League er det vist godkendt.

Overblik:
(Pokal, runde 1) Mechtersheim - HSV 0-2
(1) HSV - Wolfsburg 4-1

(2) Leverkusen - HSV 2-1
(3) HSV - Werder Bremen 1-0
(4) Dortmund - HSV 0-1

(5) HSV - Mainz 1-1
(CHL, kamp 1) HSV - Real Madrid 2-0
(6) Stuttgart - HSV 0-0
(Pokal, runde 2) Furth - HSV 1-3
(7) HSV - Dusselforf 1-1
(CHL, kamp 2) Paris SG - HSV 2-0
(8) Karlsruhe - HSV 0-3
(9) Hoffenhiem - HSV 0-2

(CHL, kamp 3) Lazio - HSV 2-1
(10) HSV - Bayern Munchen 0-3


Adler blev skadet lige efter 9 runde, det betød at i forvejen utilfreds Drobny skulle stå, han lavede selvmål mod Lazio og var skyld i Bayerns første mål. Jeg har så hentet Adam Legzdins på en free for resten af sæsonen, han får nu chancen indtil Adler er klar, desværre bliver jeg nødt til at bruge Drobny i CHL.

Stillingen efter 10 runder:
1) Dortmund 24 point
2) Schalke 04 23 point
3) Bayern Munchen 20 point
4) HSV 18 point
5) Gladbach 16 point
11) Stuttgart 12 point

Jeg er det eneste hold som har slået Dortmund, men min trup er ikke god nok til at kunne deltage med fuld kraft i både Ligaen og Champions League. Hvis jeg kunne ende i top 4 vil jeg være meget tilfreds.

Champions League efter 3 kampe:
1) Lazio 7 point
2) Paris SG 6 point
3) HSV 3 point
4) Real Madrid 1 point

Jeg havde håbet at Real Madrid og Lazio byttede plads, jeg har 2 hjemmekampe tilbage hvor der helst skal 6 point på kontoen. Hjemmekampen mod Lazio SKAL vindes.
Logged

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.


0603anderss
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: HSV
« Svar #14: 03 Aug 2014, 15:32 »

Stærkt nok lige at tage til Dortmund og hive tre point hjem.

Hvordan ser din økonomi ud? Får du mange penge at arbejde med i transfervinduerne?
Logged

Simply Arsenal.

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010