home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23285
  2 Brugere, 511 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenoflucknow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  [30] Byens Hold
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 Udprint
Forfatter Emne: [30] Byens Hold  (Læst 34297 gange)
Dida
Gæst
 
Sv: [25] Byens Hold
« Svar #90: 12 Nov 2013, 19:11 »



FCK på indkøb i Premier League
FC København kunne i dag præsentere den tidligere AaB-spiller, Nicklas Helenius, som nu vender snuden hjem til Danmark efter et år i England.   

16l07l2014 - Østerbro, København
 
FC København kunne i dag præsentere sommerens tredje og hidtil største indkøb. Navnet på den nye
spiller er Nicklas Helenius, og han er blevet hentet i engelske Aston Villa. Nicklas Helenius er en dansk angriber, som tidligere har spillet i AaB.

Helenius er født og opvokset i Svenstrup, som ligger i Nordjylland. I år 2006 fik Helenius sin første professionelle kontrakt, da han skrev under med AaB. I sæsonen 2009/2010 fik Helenius sin superligadebut, og efter den, var han fastmand i Aalborg. Efter en succesfuld sæson, hvor Helenius nåede op på hele 16 mål i Superligaen, blev udenlandske klubber interesseret i den unge angriber. Aston Villa købte derfor angriberen for 11.000.000 kroner. I Premier League blev det blot til en enkelt sæson, otte kampe og et mål, inden FCK hev den store punk frem og købte Helenius hjem til Danmark.

Helenius har også fået sin debut for det danske A-landshold, hvor det er blevet til hele to kampe, men endnu ingen mål. Nicklas Helenius fik sin landsholdsdebut tilbage i år 2012, da det danske landshold mødte Tyrkiet.

- Skiftet til Aston Villa har været den største udfordring i min karriere. Jeg tror personligt det var lidt for tidligt, at jeg tog springet til udlandet. Derfor er jeg nu glad for at vende hjem igen. Jeg regner som minimum med at tage en sæson eller to, inden jeg forhåbentligt igen skal ud og prøve det store udland af, udtaler Nicklas Helenius.

Endnu engang har FC København haft muldvarpeskindet oppe af lomme, og lagt en kæmpe check på bordet. FC København måtte nemlig slippe hele 29.000.000 kroner for den 23-årige angriber, hvilket naturligvis ligger et stort pres på Helenius. Helenius får også en udmærket løn, og kan hver uge indkassere hele 147.500 kroner.

Eftersigende skulle FC København være millimeter fra, at købe endnu en dansker hjem fra udlandet. Spilleren skulle koste op imod 40.000.000 kroner og have en fortid i blandt andet Herfølge. Hvem den nye spiller præcis er, melder historien ikke noget om.   
Logged

Quixotry
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: [26] Byens Hold
« Svar #91: 12 Nov 2013, 19:40 »

Makienok?
Logged

Åh VK. Du forstår sandelig at skifte imellem den sympati og idioti som ingen andre.

Dida
Gæst
 
Sv: [26] Byens Hold
« Svar #92: 12 Nov 2013, 19:51 »

Godt bud Quixotry Smiley
Logged

TobTob
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: [26] Byens Hold
« Svar #93: 12 Nov 2013, 19:53 »

Ikke en tidligere Brøndby spiller, bare stop Skuffet
Logged

KarelPoborský
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: [26] Byens Hold
« Svar #94: 12 Nov 2013, 19:56 »

Fed fed blog du har gang i! Smiley Og så med FCK!!

Er det mon en Mads Albæk der hentes? crazy
Logged

Tidligere kendt under navnet "Vestjyde"
Vinder af Champions Freak 2011!

Dida
Gæst
 
Sv: [26] Byens Hold
« Svar #95: 12 Nov 2013, 19:58 »

Ikke en tidligere Brøndby spiller, bare stop Skuffet
Du har nok ret tobtob, det kan godt være Linderoth ikke blive så populær, hvis han vælger at hente en tidligere Brøndbyspiller, men nu må vi se hvem den nye spiller bliver Smiley
Fed fed blog du har gang i! Smiley Og så med FCK!!

Er det mon en Mads Albæk der hentes? crazy
Tusind tak skal du have Karel Smiley
Og Mads Albæk er da i hvert fald et rigtig godt bud, og så har han jo også spillet i Herfølge tidligere, så han er bestemt en mulighed Smiley
Logged

Dida
Gæst
 
Sv: [26] Byens Hold
« Svar #96: 12 Nov 2013, 20:40 »



FCK henter tidligere ulv
Den 24-årige midtbanespiller, Mads Albæk, blev i dag præsenteret som ny spiller i FC København. Mads Albæk er blevet hentet hjem fra Frankrig. 

20l07l2014 - Østerbro, København
 
Mads Albæk er som sagt kun 24 år gammel, men har allerede spillet 37 kampe den bedste franske liga,
samt fire kampe for det danske A-landshold. Det vidner om, at det er en rigtig dygtig spiller FC København har fået fingrene i.
 
Albæk kommer oprindelig fra Roskilde, og er nok det man vil betegne som en rigtig altmuligmand. Hans fortrukne position er ganske vidst  den centrale midtbane, men han kan både spille i højre og venstre side, samt offensiv og defensiv. Albæks karriere startede tilbage i år 2004 i Herfølge. I Herfølge nåede Albæk dog kun en enkelt sæson, inden han blev optaget på FC Midtjyllands ungdomsakademi. På akademiet var han tre sæsonen, inden det i år 2008 blev til superligadebut. Sidenhen har han spillet hele 120 kampe for FC Midtjylland og scoret 12 mål, hvilket er ganske stabilt af en midtbanespiller.
 
Mads Albæk har som sagt også fået sin debut for det danske A-landshold. Her er det blevet til hele fire kampe. Albæk har dog endnu ikke formået at score med landsholdstrøjen på. Albæk fik debut for landsholdet tilbage i år 2013, da Danmark spillede mod Tjekkiet.

- Jeg er meget glad for at vende tilbage til Danmark. Jeg følte mig aldrig helt tilpas i Frankrig, og håber nu på jeg kan genoplive min karriere lidt. FC København er Danmarks bedste hold, og jeg håber jeg kan være med til at vinde titler for klubben. Jeg har dog ikke opgivet håbet om endnu et udlandsophold, men lige nu vil jeg koncentrere mig 100% om at blive fastmand hos FC København, udtaler Mads Albæk.

FC København måtte ligge svimlende 41.000.000 kroner på bordet, for at købe Mads Albæk fri af franske Stade de Reims. Et enormt beløb, som har chokeret hele fodbold Danmark. De færreste havde regnet med, at FCK overhovedet var i besiddelse af alle de penge, eftersom de allerede har købt stort ind i dette transfervindue. Mads Albæk har nu skrevet en femårig kontrakt med FC København til en værdi af 172.500 kroner om ugen.
 
Logged

Est-1892
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: [27] Byens Hold
« Svar #97: 12 Nov 2013, 20:54 »

Hov hov Smiley
Sad lige og læste hele bloggen igennem, skulle jeg da hvis have gjort noget før (Rigtig lækker blog)
Logged

#Respect

The Captain says goodbye!

Dida
Gæst
 
Sv: [27] Byens Hold
« Svar #98: 12 Nov 2013, 21:04 »

Tusind tak skal du have Est, håber også du læser med fremover Smiley
Logged

Est-1892
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: [27] Byens Hold
« Svar #99: 12 Nov 2013, 21:09 »

Følger klart med fremover, den fejl laver man kun 1 gang Smiley
Logged

#Respect

The Captain says goodbye!

Dida
Gæst
 
Sv: [27] Byens Hold
« Svar #100: 12 Nov 2013, 21:10 »

Haha det lyder rigtig godt Smiley
Logged

Dida
Gæst
 
Sv: [27] Byens Hold
« Svar #101: 12 Nov 2013, 21:34 »



Løverne uddeler prygl
FC København kunne i dag spille sig videre i Champions League, efter en sammenlagt sejr på 10:0 over FK Ventspils fra Letland. 

06l08l2014 - Østerbro, København

I Champions Leagues tredje kvalifikationsrunde, skulle FC København møde Ventspils fra Letland. En overkommelig modstander, som ikke burde kunne volde FCK besvær. Den første kamp skulle spilles i Parken. Trods de medrejste fans fra Ventspils smed overtrøjen, kom FCK's sejr aldrig i fare. FCK stillede med et smule reservespækket hold, hvilket man dog ikke kunne mærke på kampen. Allerede efter 17 minutter scorede Sly sit første mål, og bragte FCK foran. Få minutter senere blev selvsamme Sly nedlagt i feltet, og der blev dømt straffespark. Det tog Gíslason sig af, og gjorde det sikkert til 2:0, som også var resultatet ved pausen. I anden halvleg ville Mellberg også være med, og efter et hjørnespark, headede han sikkert bolden i mål. Med et kvarter tilbage af kampen scorede Gíslason sit andet mål, inden Sly lukkede til 5:0.

Efter den flotte 5:0 sejr i Parken, skulle FCK til Letland. Her galt det returopgøret på Daugava, hvor hele 4.579 tilskuere var mødt op. Der gik ikke mange minutter før FCK igen var foran. Efter et hjørnespark steg Patrick Banggaard til vejrs, og scorede sit første mål for FCK. Ti minutter senere kunne Sly gøre det til 2:0, som også var resultatet ved pausen. To minutter inden i anden halvleg kunne Casper Sloth så gøre det til 3:0, inden Mads Albæk udbyggede på straffespark. Med fire minutter igen blev Casper Sloth tacklet meget voldsomt og måtte udgå med en skade, som senere skulle vise sig at være et brækket ben, hvilket vil holde ham ude de næste syv måneder. Helenius blev skiftet ind, og han skulle ikke bruge mange minutter, før han scorede kampens sidste mål til 5:0.

Efter den flotte sejr på 10:0, er FCK nu klar til den sidste kvalifikationsrunde, hvor der venter en lidt svære modstander. Det er nemlig Hapoel Tel-Aviv fra Israel, som FC København skal besejre, hvis de ønsker at komme i Champions League gruppespillet.
 

 
Logged

Dida
Gæst
 
Sv: [28] Byens Hold
« Svar #102: 12 Nov 2013, 22:13 »



Superligaen er igang
Danmarks bedste fodboldrække er nu blevet skudt i gang, og FC København har fået en ganske fornuftig start på årets udgave af Superligaen. 

16l08l2014 - Østerbro, København

Fem kampe er blevet spillet af Superligaen sæson 2014/2015, og FC København har lagt flot fra land.
Kampe:
3:1 v FC Midtjylland
1:0 v Brøndby IF
3:1 v Esbjerg fB
1:2 v Randers FC
2:1 v AaB

Topscore:
N. Helenius, 4 mål
P. Banggaard, 3 mål
S. Igboun, 3 mål
M. Albæk, 2 mål
R. Gíslason, 2 mål
Fire sejre og et enkelt nederlag er det blevet til, hvilket må siges at være en meget god start. Det er dog ikke nok til, at sikre sig førstepladsen, men mere om det senere.

- Igen i år synes jeg egentligt vi kommer godt fra start. Spillerne levere og vi har skabt en række gode resultater. Jeg kunne ikke have ønske mig mere, udover en sejr over Randers, men jeg er sikker på vi slår dem næste gang. Hvis vi blot kan forsætte denne stime, ser jeg ikke noget hold der kan tage Superligatitlen fra os. Vi er dog blot fem kampe inde i sæsonen, og ligaen er stadigvæk meget tæt. Derfor vil jeg endnu ikke begynde at spå om den endelig slutstilling, udtaler Tobias Linderoth.

Årets første New Firm blev spillet i Parken foran blot 19.874 tilskuere. Det blev en kamp hvor FC København dominerede og havde kontrol over løjerne. Skudstatistikken hed i sidste ende 22:11 i FCK's favør. Selvom FCK havde mange afslutninger og chancer, havde de dog meget svært ved at få bolden over stregen. Derfor var resultatet også 0:0 ved pausen. Der skulle dog ikke gå mere end tre minutter af anden halvleg, før Cristián Bolaños kunne gøre det til 1:0. Resten af kampen forsøgte Brøndby at komme tilbage, men FCK var for stærke, og hev en sikker 1:0 sejr hjem.

Som sagt rækker FC Københavns flotte resultater blot til en andenplads. Det skyldes, at AGF har været helt forrygende indtil videre, og århusianerne har indsamlet hele 13 point. På tredjepladsen ligger Randers FC, som blandt andet formåede at besejre FCK. Helt i bunden ligger oprykkerne fra Vejle, som blot har samlet tre point. Det samme gælder for FC Vestsjælland, som også ligge på den forkerte side af stregen.
 


Logged

KarelPoborský
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: [29] Byens Hold
« Svar #103: 12 Nov 2013, 23:49 »

Gode nye indlæg du har smidt afsted!
og fedt at du har hentet Mads Albæk! Han er i mit spil mere eller mindre fast mand for Lyon (jeg spiller med Sandhausen selv)
Logged

Tidligere kendt under navnet "Vestjyde"
Vinder af Champions Freak 2011!

Dida
Gæst
 
Sv: [29] Byens Hold
« Svar #104: 13 Nov 2013, 13:37 »

Tak skal du have Smiley
Hvis han kan være fast man i Lyon, burde han også kunne være det i FCK!
Og godt gætte Btw!
Logged

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010