home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 12:12:15 TindraTindra Blogs Chat GPT Gratis: En oö...
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23281
  1 Bruger, 250 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: TindraTindra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  [30] Byens Hold
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 Udprint
Forfatter Emne: [30] Byens Hold  (Læst 34153 gange)
Dida
Gæst
 
Sv: [22] Byens Hold
« Svar #75: 10 Nov 2013, 20:33 »

Til dem der interesserer sig for lidt statistik, så er første indlæg blevet opdateret. Så ønsker du at vide hvem der har spillet flest kampe, scoret flest mål eller lavet flest oplæg, så kig i første indlæg. Derudover er der også en top 10 over transfers i Danmark og en top 10 over transfers i hele verden Smiley
Logged

Dida
Gæst
 
Sv: [22] Byens Hold
« Svar #76: 10 Nov 2013, 23:38 »

Kan allerede nu afsløre, at det bliver et særdeles spændende transfervindue for FC København, så glæd jer rigtig meget til det Smiley
Logged

Dida
Gæst
 
Sv: [22] Byens Hold
« Svar #77: 11 Nov 2013, 13:38 »



FC København sælger ud
Transfervinduet er ikke ret mange dage gammelt, men alligevel har FCK allerede nu formået, at skille sig af med hele seks spillere. 

04l07l2014 - Østerbro, København

Den første spiller der valgte, at forlade hovedstaden, var Nicolai Jørgensen. Den 23-årge kantspiller har


taget skiftet fra Danmark til England, og skal nu slå sine folder i Premier League, hvor West Bromwich har tilbudt har en fireårig kontrakt, hvor han får hele 120.000 kroner om ugen. Nicolai Jørgensen var bestemt ikke billig, og The Baggies måtte smide hele 30.000.000 kroner for den danske landsholdsspiller.
 
Også Jakob Johansson har valgt, at forlade FC København. Dermed blev det blot til en enkelt sæson i København for den 24-årige svenske landsholdsspiller. Johansson har taget skiftet til Dynamo Moskva, hvor han har fået en treårig kontrakt, og får hele 85.000 kroner om ugen. Da FCK købte Johansson forrige sæson, måtte de smide 3.500.000 kroner for midtbanespilleren, men allerede nu, året efter, kunne FCK sælger ham for hele 20.000.000 kroner, hvilket er en rigtig god fortjeneste.

Angriberen, Fanendo Adi, har også valgt, at hive pløkkerne op, og forlade Løverne. Adi nåede dermed også kun en enkelt sæson hos FCK, og det var bestemt ikke nogen succesfuld sæson. Det blev blot til 16 kampe og syv mål, hvilket ikke er tilfredsstillende. Adi har nu taget skiftet til franskfodbold, hvor Olympique de Marseille har tilbudt ham en fireårig kontrakt, til værdi af 77.500 kroner om ugen. FC København kunne ikke sælge Adi for ret meget, og måtte derfor nøjes med 8.250.000 kroner for deres mislykkede angriber.

Også Franco Zuculini er fortid i København. Zuculini blev hentet sidste sæson på en fri-transfer, hvilket betød, at han nu kunne sælges med et kæmpe overskud. Zuculini nåede blot 17 kampe for FC København, hvor han egentligt gjorde det udmærket. Hans tid i FCK var dog meget præget af skader, hvilket også forklarer den manglende spilletid. Zuculini er nu blevet solgt til América fra Mexico, hvor han har fået en fireårig kontrakt til værdi af 115.000 kroner om ugen. América måtte slippe hele 25.000.000 kroner for Zuculini.

Danske Kris Stadsgaard har ligeledes forladt FC København. Stadsgaard har taget skiftet til franskfodbold, hvor han i fremtiden skal spille for FC Sochaux-Montbé. Stadsgaard er efterhånden blevet 28 år gammel, og hvis han skulle nå endnu et udenlandsophold, var det ved at være på tide. Det franske midterhold måtte slippe 8.750.000 kroner for den danske forsvarsspiller, som nu har kontrakt i Frankrig frem til år 2017, hvor han får hele 105.000 kroner om ugen.

Sidst, men ikke mindst, har også Marvin Pourié forladt FC København. Pourié nåede dermed blot en enkelt sæson i København, hvor det blev til 25 kampe og syv mål, hvilket ikke er imponerende for en angriber. Derfor skal FC København være glade for, at spanske Granada ville give hele 11.000.000 kroner for den tyske angriber. Pourié har fået en fireårig kontrakt til værdi af 180.000 kroner om ugen.

FC København skal nu ud og forstærke sig inden den kommende sæson bliver skudt i gang. Truppen er i øjeblikket meget tynd, og der er kun få dage til årets første kamp skal spille imod FC Midtjylland. FC København skal især ud og finde nye angribere og nye midtbanespillere.   
Logged

Dida
Gæst
 
Sv: [23] Byens Hold
« Svar #78: 11 Nov 2013, 13:55 »

Truppen i det første indlæg er nu blevet opdateret. De solgte spillere er blevet fjernet, der er blevet rykket et par stykker op fra ungdomsholdet, der er kommet et par stykker hjem fra udlån og så er alle billederne blevet opdateret, så hvis du er interesseret i at se hvordan spillerne har udviklet sig i løbet af sæsonen, hvor gamle de er blevet eller noget helt tredje, skulle det nu kunne lade sig gøre i første indlæg. Er der nogen spørgsmål, eller et ss eller noget man er interesseret i, må man endelig sig til Smiley
Logged

Hcan
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [23] Byens Hold
« Svar #79: 11 Nov 2013, 14:20 »

Først og fremmest tillykke med mesterskabet!! Dejligt at se - Selv er jeg også godt på vej mod et mesterskab, hvis jeg kan holde dampen oppe. Det er svært at få det endelige hul til forfølgerne, hvilket du jo også først fik i de sidste 5 kampe.

Gode salg du har fået lavet dig, en viser også en anelse urealisme i FM 14 - At kunne sælge Adi med 16 kampe og 7 mål virker for mig urealistisk, samt salg af Zuculini virker urealistisk (hvis han er 25 mio god, så burde det at han ville skrive kontrakt med en dansk klub være urealistisk). Selv har jeg haft mange bud fra arabiske klubber, hvilket jeg finder lidt urealistisk i forhold til virkeligheden, jeg valgte dog også at sige ja til et salg af Ragnar, da jeg blev tilbudt 19 mio af Al-Adin.

Derimod var salget af Stadsgaard og NJ nok ok, set med realisme øjnene.

Dejligt at have en FCK blog at følge Peace
Logged

Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12

Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II  >link<
Månedens blog: Marts 2013

Dida
Gæst
 
Sv: [23] Byens Hold
« Svar #80: 11 Nov 2013, 15:36 »

Tak skal du have Hcan og rigtig godt du følger med Smiley
Synes også slaget af Adi er en smule urealistisk, hvorimod jeg dog synes salget af Zucu er ganske realistisk Smiley
Logged

Dida
Gæst
 
Sv: [23] Byens Hold
« Svar #81: 12 Nov 2013, 14:12 »



FCK henter hurtig angriber
Tobias Linderoth og resten af FC København, kunne i dag præsentere sæsonens første indkøb.  Sylvester Igboun er navnet på FCK's nye hurtigløber. 

13l07l2014 - Østerbro, København

Sylvester Igboun bliver i dagligtale blot galt Sly. Sly er blot 23 år gammel, og er specielt kendt for sin
hurtighed og sine gode driblinger. Sly er blevet hentet hos ligarivalerne, FC Midtjylland, hvor Sly har spillet siden år 2006.
 
- Jeg er rigtig glad for at komme til FC København. Jeg betragter bestemt mit skifte fra FC Midtjylland til FC København som et skridt i den rigtige retning. Jeg håber på jeg kan være med til at genvinde mesterskabet med FC København. Efter mine mange år i FC Midtjylland, er jeg efterhånden blevet godt og grundigt sulten efter titler, hvilket jeg håber på, at FC København kan give mig, udtaler Sylvester Igboun.

Sly er født og opvokset i Lagos i Nigeria, men han har efterhånden spillet så mange år i Danmark, at han om et lille år modtager danskstatsborgerska b. Sly's fortrukne position er angriber, men han kan også skubbes ud på venstrekanten, hvis det skulle blive nødvendigt.

Sly startede sin karriere tilbage i år 2005, hvor han spillede i FC Ebedei i Nigeria. Her nåede Sly ikke mange sæsoner, før FC Midtjylland fik øjnene op for den unge angriber. I år 2006  blev Sly optaget på FC Midtjyllands ungdomsakademi, hvor han hurtigt imponerede. I sæsonen 2009/2010 blev det så til Sly's første Superligaoptræden. De følgende sæsoner har Sly været fastmand i Herning. Nu skal den unge angriber så forsøge, at spille sig på førsteholdet i København.

Sylvester Igboun var ikke nogen billig herre, og FC København måtte faktisk slippe hele 7.500.000 kroner for den nigerianske angriber. Igboun har nu skrevet under på en kontrakt, som binder ham til klubben frem til år 2019. Igboun får her en løn på hele 147.500 kroner om ugen.
Logged

Dida
Gæst
 
Sv: [24] Byens Hold
« Svar #82: 12 Nov 2013, 14:46 »



Dansk landsholdsspiller til København
Den blot 22-årige Casper Sloth, blev i dag præsenteret som ny spiller i FC København. Casper Sloth kommer oprindeligt fra AGF. 

14l07l2014 - Østerbro, København
 
Blot en enkelt dag efter købet af Sylvester Igboun, kunne FC København i dag præsentere Casper Sloth,
som deres nye midtbanemand. Efter salget af Zuculini og Johansson, har FC København været på jagt efter en ny midtbanespiller, hvilket de så har fået nu.

Casper Sloth er en rigtig århusianer, og er faktisk født og opvokset i selv samme by. Tilbage i år 2007 fik Casper Sloth sin første kontrakt med AGF, og der gik ikke mange år, før Casper Sloth fik sin superligadebut. Siden hen er det blevet til et hav af superligakampe, og også en enkelt sæson i landets næstbedste række.

Efter Sloths flotte præstationer for AGF, er det også blevet til to kampe for det danske A-landshold, hvilket må siges, at være rigtig flot af en blot 22-årig spiller. Casper Sloth fik sin landsholdsdebut tilbage i år 2012, da det danske landshold mødte Tyrkiet.

- Jeg er meget beæret over at komme til Danmarks absolutte største klub. Jeg er blot 22 år gammel, og kan ikke vente med at få min debut for FCK. Selvfølgelig har det ikke været let, at skulle forlade Aarhus, men når en så stor chance byder sig, er man nødt til at slå til. Jeg har boet og spillet i Aarhus hele min karriere, og det bliver formentligt en stor omvæltning at komme til hovedstaden, men jeg glæder mig og vil tage det som en udfordring, udtaler Casper Sloth.

FC København har haft de store spenderbukser på, da de skulle købe Casper Sloth. AGF forlangte nemlig hele 10.000.000 kroner for deres unge midtbanespiller. Sloth har nu fået en femårig kontrakt med FCK, hvor han får hele 100.000 kroner om ugen.

Ifølge flere pålidelige kilder, skulle FC København blot være et lægetjek fra, at sikre sig en ung danske Premier League-spiller. Hvem denne spiller er, melder historien dog ikke noget om.   
Logged

Roxer
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [25] Byens Hold
« Svar #83: 12 Nov 2013, 14:54 »

Let's go Corner!
Logged

Dida
Gæst
 
Sv: [25] Byens Hold
« Svar #84: 12 Nov 2013, 15:12 »

Corner er et rigtig godt bud på den kommende spiller, men venter lige lidt med at afsløre om det er rigtigt eller ej Smiley
Logged

Dida
Gæst
 
Sv: [25] Byens Hold
« Svar #85: 12 Nov 2013, 15:13 »

I kan forresten finde SS af både Sloth og Sly i det første indlæg Smiley
Logged

Katanka
Freelance Grafiker
******

Offline Offline


 
Sv: [25] Byens Hold
« Svar #86: 12 Nov 2013, 16:35 »

Mit bud vil nu mere være på Okore, da jeg ser at du har nogle mangler i defensiven, så det er mit bud Smiley
Logged

Dida
Gæst
 
Sv: [25] Byens Hold
« Svar #87: 12 Nov 2013, 17:57 »

Også et god bud Katanka Smiley
Regner med at løfte sløret engang i aften Smiley
Logged

TobTob
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: [25] Byens Hold
« Svar #88: 12 Nov 2013, 18:26 »

Den danske midterforsvar fra Chelsea, husker ikke hans navn Wink))
Logged

Dida
Gæst
 
Sv: [25] Byens Hold
« Svar #89: 12 Nov 2013, 18:42 »

Andreas Christensen mener jeg nok han hedder, men også et rigtig godt bud Smiley
Logged

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010