home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23284
  0 Brugere, 588 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: reportajme
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  [30] Byens Hold
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 8 Udprint
Forfatter Emne: [30] Byens Hold  (Læst 34288 gange)
Dida
Gæst
 
Sv: [7] Byens Hold
« Svar #30: 28 Okt 2013, 05:59 »

Stærk signing!
Tak skal du have Smiley
Virkelig et scoop, de 100k om ugen er virkelig godt givet ud. Smiley
Ja håber han lever op til lønnen Smiley
Logged

darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [7] Byens Hold
« Svar #31: 28 Okt 2013, 07:45 »

Lækker signing, og man kan da kun håbe at han slår til med den løn han trækker. De tre unge danskere virker til at være fremtidens folk hvor især Dehn også i denne udgave af FM virker til at blive kanon.
Logged


Dida
Gæst
 
Sv: [7] Byens Hold
« Svar #32: 28 Okt 2013, 13:15 »

Det håber jeg også han gør, især hvis jeg kan sælge ham videre for en god håndfuld penge senere Smiley De tre unge er helt sikkert fremtidensmænd, men må nok sige jeg er mest imponeret af sisto Smiley
Logged

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [7] Byens Hold
« Svar #33: 28 Okt 2013, 13:25 »

Spændende blog champ! Jeg følger spændt med. Godt indkøb af Dehn. Jeg har en ven der netop har vundet SAS Ligaen mod AC Horsens, hvor han har Dehn i forsvaret. Han gør det super godt. Bare husk at træn ham lidt i hurtighed! Wink
Logged

Dida
Gæst
 
Sv: [7] Byens Hold
« Svar #34: 28 Okt 2013, 14:02 »



Eksklusivt interview med Linderoth
I morgen klokken 14:00, bliver Superligaen skudt i gang for FCK's vedkommende, når de på udebane møder Aalborg BK. I dag bringer vi et stort interview med Tobias Linderoth, som i morgen står overfor sin managerdebut.

20l07l2013 - Østerbro, København

Hvad er dine forventninger til den kommende sæson?
Selvom dette blot er min første sæson som manager, har jeg allerede store forventninger til mig selv og til resten af holdet. Som træner for FC København, ligger der et naturligt pres på ens skuldre, og fansene forventer, at vi vinder hver eneste kamp. Men det overordnede mål med denne sæson, er naturligvis at vi skal vinde det danske mesterskab, samt den Danske Pokalturnering. To realistiske målsætninger, som vi burde kunne indfri.

FCK er direkte kvalificeret til årets Champions League gruppespil. Hvad er dine forventninger til denne turnering?
Jeg har som sådan ikke de store forventninger til gruppespillet i Champions League, og det har bestyrelsen heller ikke. Det bliver selvfølgelig en stor oplevelse både for mig, men også for spillerne, og jeg glæder mig rigtig meget. Alt afhængigt af vores gruppelodtrækning, vil vi prøve at tilspille os en andenplads, så vi kan komme videre fra gruppespillet. Uanset hvilken gruppe vi ender i, vil vi formentligt blev betragtet som kæmpe underdogs. Derfor vil vi også være meget tilfredse med en tredjeplads og kvalifikation til Europa League. Men nu må vi se, jeg synes det er et spørgsmål der afhænger meget af, hvilken gruppe vi havner i.

Hvis vi skal prøve at se det hele i et lidt støre perspektiv, hvad er så dine helt store ambitioner med Løverne?
FC København har i skrivende stund vundet mesterskabet hele ti gange, hvilket er rigtig flot. Vores moderklub, KB, har dog 15 mesterskaber på samvittigheden, hvilket er en rekord jeg godt kunne tænke mig at slå. I den Danske Pokalturnering er det i øjeblikket AGF der har rekorden, med hele ni pokal. Her i FC København har vi blot vundet den turnering fem gange, så det er også en rekord jeg ønsker at slå. Kort sagt er mine fremtidsplaner, at gøre FCK til det mest vindende hold i dansk fodboldhistorie.

I morgen står du overfor din debut som manager, hvad er dine forventninger til kampen mod AaB?
Min debut er egentlig ikke noget jeg tænker på. Det eneste jeg fokuserer på, er at vi skal til Aalborg og forsøge at hente tre point. Jeg tror det bliver en rigtig tæt kamp, hvor vi forhåbentlig kan trække det længste strå og hive sejren i land.
Logged

darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [7] Byens Hold
« Svar #35: 28 Okt 2013, 14:10 »

Det håber jeg også han gør, især hvis jeg kan sælge ham videre for en god håndfuld penge senere Smiley De tre unge er helt sikkert fremtidensmænd, men må nok sige jeg er mest imponeret af sisto Smiley
har et save kørende med SE hvor Dehn styrer forsvaret allerede som 17 årig. Sisto er desværre lejet ud til BIF men håber at købe ham til næste sæson hvis det giver nogle gode penge at handle for.
Logged


Dida
Gæst
 
Sv: [7] Byens Hold
« Svar #36: 29 Okt 2013, 12:02 »

Spændende blog champ! Jeg følger spændt med. Godt indkøb af Dehn. Jeg har en ven der netop har vundet SAS Ligaen mod AC Horsens, hvor han har Dehn i forsvaret. Han gør det super godt. Bare husk at træn ham lidt i hurtighed! Wink
Tak skal du have Cesc, og fedt du følger med Smiley Glæder mig til at se Dehn, efter alle jeres forventninger til ham Smiley
har et save kørende med SE hvor Dehn styrer forsvaret allerede som 17 årig. Sisto er desværre lejet ud til BIF men håber at købe ham til næste sæson hvis det giver nogle gode penge at handle for.
Sisto er ikke så dyr i starten i hvert fald Smiley
Logged

darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [8] Byens Hold
« Svar #37: 29 Okt 2013, 17:13 »

Nej men det er jo begrænset hvor mange penge der er i SE. Hehe
Logged


Dida
Gæst
 
Sv: [8] Byens Hold
« Svar #38: 29 Okt 2013, 17:28 »

Hehe ja det kan der være noget om Smiley
Logged

Hcan
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [2] Byens Hold
« Svar #39: 30 Okt 2013, 17:49 »

Super du vil følge med Hcan. Spillet og bloggen kommer naturligvis til at køre videre når den endelige version kommer Smiley

Jeg mente faktisk om du bare "lagde op" til den endelige udgave, eller om du startede inden den kom, men det svarede du jo ved at fortælle om dine indkøb og salg.

Derudover vil jeg være lidt efter dig, fordi du kom i forkøbet med en FCK blog, for det er jo åndsvagt at starte en blog med en klub som der allerede er en anden blog med. Så nu må jeg i tænke boks. Har dog en ide, som jeg håber at kunne starte ud med selv.
Logged

Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12

Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II  >link<
Månedens blog: Marts 2013

Dida
Gæst
 
Sv: [8] Byens Hold
« Svar #40: 31 Okt 2013, 08:15 »

Beklager jeg "stjal" FCK fra dig, men glæder mig til at følge din kommende blog Smiley
Logged

Dida
Gæst
 
Sv: [8] Byens Hold
« Svar #41: 31 Okt 2013, 17:14 »



FC København kommer godt fra land
FC København har fået en rigtig god start på sæsonen, og efter de første fem kampe indtager løverne en foreløbig førsteplads. 

18l08l2013 - Østerbro, København

Der er som sagt blevet spillet fem kampe af årets Superliga, hvilket har resulteret i fire sejre og en
Kampe:
2:0 v AaB
2:0 v FC Midtjylland
3:1 v Randers FC
2:2 v FC Nordsjælland
3:2 v AGF

Topscore:
1. R. Gíslason, 3 mål
2. F. Adi, 2 mål
3. M. Pourié, 2 mål
4. C. Bolaños, 2 mål
5. G. Margreitter, 1 mål
enkelt uafgjort for FCK's vedkommende. Det vil altså sige 13 point efter fem kampe, hvilket er tre point mere end SønderjyskE på andenpladsen, som blot har ti point. På tredjepladsen ligger AaB med ni point.

- Jeg synes vi er kommet ganske godt fra land, og jeg er naturligvis mere end tilfreds. Vi har spillet flot offensiv fodbold, og er både det hold der har scoret flest mål, og lukket færrest ind. Jeg håber naturligvis på at vi kan forsætte denne stime, for så er jeg sikker på, at vi nok skal nå langt denne sæson, udtaler Tobias Linderoth.

I bunden af tabellen har oprykkerne fra Viborg FF fået en forfærdelig start på sæsonen. Nul point efter fem kampe kan ikke være tilfredsstillende for Ove Christensen og resten af viborgenserne. Også Ulvene fra Herning har fået en svær start på sæsonen. De har blot samlet fem point på fem kampe, hvilket rækker en 11. plads, og dermed også nedrykning, hvis ikke de formår at rette op på deres svage resultater.

I årets første kamp skulle FC København spille imod AaB. Kampen blev spillet på Nordjyske Arena, hvor hele 9.570 tilskuere var mødt op. AaB kom rigtig godt fra start, og spillede sig til mange gode afslutninger. De røde og hvidstribede formåede dog ikke at putte bolden i kassen. Det gjorde derimod Rúrik Gíslason, som kort før pausen gjorde det til 0:1. I anden halvleg satte københavnerne sig efterhånden på spillet, og efter 63 minutter blev det også til 0:2, da Marvin Pourié scorede på et flot hovedstød. Kampen endte også 0:2, og FCK fik den perfekte start på sæsonen. 


Logged

Grün
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [9] Byens Hold
« Svar #42: 31 Okt 2013, 17:30 »

Super god start og BIF er også kommet godt fra start Smiley
Logged

Dida
Gæst
 
Sv: [9] Byens Hold
« Svar #43: 31 Okt 2013, 17:45 »

Tak skal du have Grün, og ja brøndby er også kommet godt fra start. de lå faktisk på en andenplads inden femte runde Smiley
Logged

Vegilans
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: [9] Byens Hold
« Svar #44: 31 Okt 2013, 19:19 »

Super god start, Præludium, det ser jo lovende ud. Havde nu heller ikke troet andet.

Gislason får da scoret et par kasser. Men hvad med Pourie, hvordan gør han det? Smiley
Logged

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 8 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010