home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 357 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  [30] Byens Hold
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 8 Udprint
Forfatter Emne: [30] Byens Hold  (Læst 34173 gange)
Dida
Gæst
 
Sv: [2] Byens Hold
« Svar #15: 26 Okt 2013, 19:06 »

Super du vil følge med Hcan. Spillet og bloggen kommer naturligvis til at køre videre når den endelige version kommer Smiley
Logged

Dida
Gæst
 
Sv: [2] Byens Hold
« Svar #16: 27 Okt 2013, 11:24 »



Ung nordmand skifter til København
Tobias Linderoth kunne i dag præsentere sin første handel som FC København manager. Navnet på den nye københavner spiller er Christian Landu-Landu.

02l07l2013 - Østerbro, København

FC København kunne i dag offentliggøre købet af den blot 21-årige midtbanespiller, Christian Landu-Landu, som er blevet hentet i den norske klub, Viking.
 
- Jeg er utroligt glad for at få chance i FC København. Jeg betragter FCK som Nordens største klub, og kan ikke forstille meget et bedre sted at udvikle mig. Jeg forventer der bliver hård konkurrence om startpladserne, men jeg vil gøre alt hvad er står i min magt, for at tilspille mig en startplads, udtaler den unge Christian Landu-Landu.

Christian Landu-Landu er som sagt kun 21 år gammel og spiller defensivmidtbane. Landu-Landu kan dog både benyttes som forsvarsspiller samt som central midtbanespiller. Grundet sin unge alder og manglede erfaring, vil Landu-Landu formentligt få svært ved, at tilkæmpe sig en plads i startopstillingen, og skal nok nærmere indstille sig på, at blive benyttet som rotationsspiller. Landu-Landu var bestemt ikke en billig spiller, og FC København måtte slippe hele 1.750.000 kroner for det norske muskelbundt. Landu-Landu har nu skrevet under på en kontrakt der binder ham til FCK frem til vinteren 2017. Derudover får han en løn på hele 44.000 kroner om ugen.

Christian Landu-Landu startede sin karriere tilbage i år 2008, da han fik sin første kontrakt med norske Viking. Allerede samme år debuterede Landu-Landu i den norske Tippeligaen. Sidenhen er det blevet til en hel del kampe for Viking. I alt er Landu-Landu nået op på 58 kampe og et enkelt mål, hvilket er ganske imponerende af en blot 21-årig fodboldspiller. I dag tog han så et skridt op af karrierestigen, med sit skifte til København.   
Logged

Dida
Gæst
 
Sv: [3] Byens Hold
« Svar #17: 27 Okt 2013, 12:44 »



Linderoth rydder op
FC København kunne i dag offentliggøre salget af ikke mindre end fire spillere. Der er her tale om Thomas Kristensen, César Santin, Ragnar Sigurðsson og Igor Vetokele.

12l07l2013 - Østerbro, København

Hele fire spillere måtte som sagt forlade FC København i dag. Økonomien er ikke hvad den har været i FCK, og Linderoth har derfor været nødsaget til at sælge ud af truppen. Salget af de fire spillere har alt i alt indbragt 41.570.000 kroner, hvilket hjælper gevaldigt på den økonomiske situation i hovedstaden.
 
21-årige Igor Vetokele, var den første spiller der måtte lade livet under sparekniven. Vetokele blev hentet til FCK sidste sæson, hvor han fik 15 kampe og scorede tre mål. Vetokele blev hentet i den belgiske klub, Cercle Brugge,  og nu skal han så tilbage til Belgien. Det er nemlig Genk der har valgt at smide hele 9.500.000 kroner efter den hurtige angriber. Vetokele har nu fået en kontrakt i Genk der gælder frem til år 2017, hvor han får 40.000 kroner om ugen.

Efter salget af Vetokele, var turen kommet til endnu en angriber. 32-årige César Santín har nemlig taget skiftet til danskerkolonien, Evian TG FC. Her skal han blandt andet danne holdkammerater med Jesper Hansen og Daniel Wass. Den brasilianske angriber har fået en toårig kontrakt, som giver ham hele 85.000 kroner om ugen. Santín var klart den billigste spiller, som FCK har solgt i dette vindue, og med et prisskilt på 490.000 kroner, var det ikke noget at råbe hurra for.

Efter salget af de to angribere, var tiden kommet til en oprydning i de defensive rækker, hvilket gik ud over  Ragnar Sigurðsson. Den 27-årige islænding nåede to sæsoner i FCK, hvor det i alt blev til 55 kampe og fire mål, hvilket sådan set er meget godt. Men når en økonomisk trængt klub får et tilbud på hele 20.000.000 kroner, er det meget svært, at sige nej. Derfor er Sigurðsson nu fortid i FCK og ny mand i Dnipro. Sigurðsson har fået en kontrakt der gælder frem til år 2017, hvor han får 55.000 kroner om ugen.   

Sidst, men ikke mindst, er det også blevet til et farvel, til den danske midtbanespiller, Thomas Kristensen. Den 30-årige Thomas Kristensen har taget skiftet til kinesiskfodbold, hvor han er kommet på kontrakt hos Guangzhou. Kontrakten hos Guangzhou gælder frem til år 2015, hvor Thomas Kristensen hver uge kan hæve en svimlende løncheck på hele 850.000 kroner. Thomas Kristensen nåede hele fem sæsoner i FCK, hvor det blev til hele 128 kampe og blot to mål.   



Logged

Dida
Gæst
 
Sv: [4] Byens Hold
« Svar #18: 27 Okt 2013, 14:00 »

Hvis nogen skulle være i tvivl om hvordan min nuværende trup ser ud, så har jeg opdateret det første indlæg med hele min trup samt ss. Det første indlæg vil løbende blive opdateret, så hver gang der sker et salg eller indkøb, vil spillere henholdvis blive fjernet eller tilføjet til det første indlæg Smiley

Edit: Derudover vil det første indlæg også blive opdateret hver sæson, så i kan følge med i spillernes udvikling..
« Seneste Redigering: 27 Okt 2013, 14:09 af Præludium » Logged

nicolajtmadsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [4] Byens Hold
« Svar #19: 27 Okt 2013, 14:14 »

Smukt du sælger Santin og TK. Salgene af Igor og specielt Ragnar kunne jeg godt have været foruden, men omvendt er det svært at sige nej til de beløber.
Logged

FCK

Dida
Gæst
 
Sv: [4] Byens Hold
« Svar #20: 27 Okt 2013, 14:32 »

Vitokele var jeg ikke i tvivl om at jeg ville sælge. Ville dog egentligt gerne have beholdt Ragnar, men tyvemillioner kunne jeg godt nok ikke sige nej til Smiley
Logged

Grün
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [4] Byens Hold
« Svar #21: 27 Okt 2013, 14:37 »

Egenligt imponerende at TK kun har scoret så få mål i FC trøjen, taget hans målfarlige periode i FCN i betragtning. Bestemt gode salg!
Logged

Dida
Gæst
 
Sv: [4] Byens Hold
« Svar #22: 27 Okt 2013, 14:50 »

Ja troede egentligt også han havde scoret flere kasser, og tak Smiley
Logged

Dida
Gæst
 
Sv: [4] Byens Hold
« Svar #23: 27 Okt 2013, 16:19 »



Linderoth henter svensker
Tobias Linderoth kunne i dag præsentere en landsmand, i form af Jakob Johansson. Johansson er blot 23 år gammel og spiller central midtbane.

13l06l2013 - Østerbro, København

Efter salget at Thomas Kristensen, har den centrale midtbane været en anelse tynd. Landu-Landu, Dalaney og Claudemir er de tre eneste der kan spille den position i FC København, hvilket bestemt ikke er nok. Derfor er indkøbet af Jakob Johansson meget fornuftigt. 
 
- Jeg har altid set op til Tobias Linderoth, og glæder mig til, at blive trænet af mit idol. Jeg ser klart skiftet fra IFK Göteborg til FC København, som et skifte i den rigtige retning, og jeg glæder mig bestemt til at komme i gang. Jeg håber på, at jeg kan bidrage positivt til dette hold, og forhåbentligt hjælpe holdet på vej til endnu et Superligatrofæ. Jeg er her for at vinde titler, og vil giver mig 100% for holdet, fortæller den unge midtbane, Jakob Johansson.

Jakob Johansson har været Tobias Linderoths dyrest køb indtil videre. Hele 3.500.000 kroner måtte FC København nemlig slippe for Johansson. Prisskiltet bidrager også til yderligere forventninger til den blot 23-årige spiller. Johansson har fået en treårig kontrakt med FCK, hvor han får hele 40.000 kroner om ugen. I IFK Göteborg nåede Johanson hele syv sæsoner, hvor det blev til 120 kampe 11 mål.

- Jeg har altid haft et godt øje til Jakob Johansson. Selvom han blot er 23 år gammel, har han allerede masser af erfaring, både fra den svenske liga og det svenske A-landshold. Jakob Johansson kommer formentligt til at få en centralrolle på dette FCK-mandskab, men ingen skal føle sig sikre på en startplads, fortæller Tobias Linderoth.
Logged

Dida
Gæst
 
Sv: [5] Byens Hold
« Svar #24: 27 Okt 2013, 17:05 »




Det unge kuld
Ungdommen i FCK ser efterhånden rigtig lovende ud. I dag kunne FCK så præsentere yderligere tre nye ansigter under tyve år.

14l06l2013 - Østerbro, København

Patrick Banggaard, Pione Sisto og Jacob Dehn kunne i dag skriver under på en kontrakt med FC Købehavn. Tre meget talentfulde spillere, som uden tvivl er fremtidens mænd for Løverne. Især Pione Sisto har et rigtigt stort potentiale og en lys fremtid.

Den første, af de tre unge spillere der blev hentet til København, var blot 17-årige Jacob Dehn. Jakob Dehn har spillet hele sin karrierer i Randers FC, hvor det kun er blevet til tre kampe i 1. Division. Nu har FCK dog smidt hele 1.900.000 kroner efter den unge centerforsvar. Jacob Dehn er dog blevet udlejet tilbage til Randers FC for resten af sæsonen, hvor han forhåbentligt kan få mere spilletid, end han ville få i FC København.

Efter købet af Jakob Dehn, kunne FCK også præsentere Pione Sisto fra FC Midtjylland. Sisto er blot 18 år gammel og fra Sudan. Sisto er dog både berettiget til at spille for det danske og det sudanske landshold. Sistos fortrukne position er venstre midtbane, men han kan også spille på højre side af midtbanen. FC København måtte smide hele 2.250.000 kroner for midtbanen, som nu har skrevet under på en kontrakt der binder ham til klubben frem til sommeren 2017, hvor han får 43.000 kroner om ugen. Sisto er dog blevet udlejet tilbage til FC Midtjylland, og kommer først tilbage næste sæson.

Sidst, men ikke mindst, har Tobias Linderoth valgt, at hente den 19-årige forsvarsspiller, Patrick Banggaard. Banggaard er født og opvokset i Otterup, men fik sin første kontrakt hos Vejle, hvor det dog kun blev til fire kampe. I år 2012 blev han hentet til Midtjylland for 530.000 kroner. I Banggaards første sæson i Midtjylland blev det til fem Superligakampe, men nu er han så blev hentet til FCK. Løverne måtte slippe 3.500.000 kroner for Banggaard, hvilket var det sammen, som de gav for Jakob Johansson. Ligesom de øvrige to, er Banggaard også blev udlejet til hans tidligere klub, og vender først tilbage til FCK næste sæson.
 


 
Logged

Grün
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [6] Byens Hold
« Svar #25: 27 Okt 2013, 17:12 »

LÆkkert at se du er tilbage med dine "machinegun-updates" Smiley
Logged

Dida
Gæst
 
Sv: [6] Byens Hold
« Svar #26: 27 Okt 2013, 17:41 »

Haha Grün, tak skal du have Smiley

De nye spillere kan btw ses i første indlæg Smiley
Logged

Dida
Gæst
 
Sv: [6] Byens Hold
« Svar #27: 27 Okt 2013, 22:00 »



FC København laver chokindkøb
Få dage før Superligaen skydes i gang, kan FC København nu præsentere endnu en ny spiller, og denne gang er det en stor stjerne

17l06l2013 - Østerbro, København

Den blot 22-årige Franco Zuculini blev i dag præsenteret som ny spiller i FC København. Trods sin unge alder, har Zuculini masser af erfaring fra blandt andet Serie A, Bundesligaen og LIGA BBVA.

- Jeg er rigtig glad for mit skifte til FC København. Jeg er sikker på, at en masse fast spilletid i Danmark vil være med til at udvikle mig rigtig godt, så jeg kan nå mit fulde potentiale. Jeg er kommet til FCK for at hjælpe dem med at sikre sig endnu et mesterskab, og forventer også jeg blive en fast bestanddel af startopstillingen. Naturligvis skal jeg lige vende mig til den danske spillestil, men efter det er jeg sikker på, at jeg vil blive en profil i Superligaen, fortæller en selvsikker Franco Zuculini.
 
Franco Zuculini er født og opvokset i Argentina, og det er sågar også blevet til en enkelt kamp for det argentinske A-landshold, samt seks kampe for U/20-landsholdet. Hans klubkarriere startede tilbage i år 2007 i Racing. Efter blot to sæsoner i Racing, blev Zuculini hentet af tyske Hoffenheim. Den første sæson i Hoffenheim blev det kun til 7 kampe i Bundesligaen for Zuculini. Det betød også at Zuculini sæsonen efter blev udlejet til Genoa. Efter opholdet i Genoa blev det til et lejeophold i Racing på en enkelt sæson, samt en toårig lejeperiode i spanske Zaragoza. Efter opholdet i Zaragoza, kunne FC København hente den unge argentiner ganske gratis, eftersom Zuculini ikke fik forlænget sin kontrakt med Hoffenheim.

FC København kunne som sagt hente Zuculini ganske gratis. Derfor har københavnerne også råd til at give Zuculini en stor løn, nemlig hele 100.000 kroner om ugen. Zuculini har nu fået en toårig kontrakt i FC København, hvor han forventes, at få en vigtig rolle.
Logged

Grün
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [7] Byens Hold
« Svar #28: 27 Okt 2013, 22:08 »

Stærk signing!
Logged

Svartovich
Gæst
 
Sv: [7] Byens Hold
« Svar #29: 27 Okt 2013, 22:33 »

Virkelig et scoop, de 100k om ugen er virkelig godt givet ud. Smiley
Logged

Sider: 1 [2] 3 4 ... 8 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010