home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23280
  0 Brugere, 223 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofsjaipur
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Shakhtar Donetsk
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 6 Udprint
Forfatter Emne: Shakhtar Donetsk  (Læst 27909 gange)
Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Shakhtar Donetsk
« : 23 Okt 2013, 12:43 »

SHAKHTAR DONETSK
den rigeste klub i fm 14


Er der andre der vil forsøge sig med et spil med Shakhtar? Jeg vil nemlig.

De har den ondeste økonomi i hele FM13, og har en halv millard at købe spillere for. Det er derfor muligt at hente rigtig mange spillere. Personligt vil jeg selv forsætte deres nuværende model med at hente en masse unge brasilianere til klubben og forsøge at sælge dem med kæmpe profit. Det er super spændende. Derudover har jeg nogle mål om, at jeg vil vinde CHL med dem. Det ville være så sindssygt, at hive trofæet hjem til Ukraine. Det tror jeg også er muligt med de rette indkøb! Mine indkøb vil primært bestå af brassere og folk fra Balkan-landene samt resten af Østeuropa. Det skal nok blive fedt. Kommer den rigtige spiller, vil jeg dog naturligvis lægge et bud ind. Har en lille fantasi om at hente Wilshere eller Rooney til klubben! En Diego Costa vil jeg også meget gerne se, men han går vel under brasser-kategorien!

Der er masser af talent i klubben, og af de største talenter kan man nævne Fernando, Bernard og Wellington Nem. Det er tre vanvittige store talenter, og må tegnes som nogle af de største på deres positioner. En midtbane bestående af dem, kan kun skabe frygt i den forholdsvis middelmådige ukrainske række.













Er der andre som vil spille med Shakhtar Donetsk og har planer for hvordan de vil gøre det?
Logged

Nhg93
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Shakhtar Donetsk
« Svar #1: 23 Okt 2013, 13:22 »

Jeg skal helt sikkert have et spil med shakhtar, og regner med at spille efter samme model som dig. Regner med at lave en 4-1-4-1, den som bayern bruger, hvilket jeg havdr stor succes med i fm13.
Logged

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Shakhtar Donetsk
« Svar #2: 23 Okt 2013, 13:38 »

Jeg skal helt sikkert have et spil med shakhtar, og regner med at spille efter samme model som dig. Regner med at lave en 4-1-4-1, den som bayern bruger, hvilket jeg havdr stor succes med i fm13.

Det er også en god mulighed for at få det optimale ud af truppen!

Pyatov på kassen. Srna og Sobol på backerne - mens Kucher og Chygrynskyi er at finde midt i. Fernando naturligvis foran til at beskytte dem.

Rotation på midtbanen mellem Bernard, Fred, Alex Tex, Nem, Taison og Costa.  Angrebet naturligvis rotation mellem Ferrerya og Eduardo.

Satme et godt hold man kan stille!!! Plus man har penge til at gøre det endnu bedre. Personligt vil jeg nok fokusere på at styrke forsvaret og angrebet! Srna er ved at være en ældre herre!
Logged

frandseen
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Shakhtar Donetsk
« Svar #3: 23 Okt 2013, 17:38 »

Du frister mig godt nok til at droppe mit nuværende spil og starte med Shakhtar med det samme!

Kunne jeg lokke et SS af følgende spillere: Volovyk, Sobul, Ilsinho, Eduardo og Yurchenko ud af dig? Smiley
Og et SS af spillersøgningen - vil gerne se dem med størst værdi, der ifølge assistenten kunne være interesserede i at komme til klubben!
Logged

Nhg93
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Shakhtar Donetsk
« Svar #4: 23 Okt 2013, 17:56 »

Man kan få et virkelig voldsomt hold! Hvem ville du hente til forsvaret? De skal jo være ukrainere, hvis man vil beholde den brasilianske offensiv. Tror at de har en regel om 6-7 udlændinger i startopstillingen Smiley
Logged

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Shakhtar Donetsk
« Svar #5: 23 Okt 2013, 18:10 »

Du frister mig godt nok til at droppe mit nuværende spil og starte med Shakhtar med det samme!

Kunne jeg lokke et SS af følgende spillere: Volovyk, Sobul, Ilsinho, Eduardo og Yurchenko ud af dig? Smiley
Og et SS af spillersøgningen - vil gerne se dem med størst værdi, der ifølge assistenten kunne være interesserede i at komme til klubben!

Selvfølgelig må du det! Du får det lige efter fodbold i aften! ;-)

Jeg starter en blog omkring Shakhtar, når det endelige spil kommer!
Logged

Grün
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Shakhtar Donetsk
« Svar #6: 23 Okt 2013, 18:18 »

Selvfølgelig må du det! Du får det lige efter fodbold i aften! ;-)

Jeg starter en blog omkring Shakhtar, når det endelige spil kommer!

Hell yeah Opstemt
Logged

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Shakhtar Donetsk
« Svar #7: 23 Okt 2013, 18:23 »

Er der stadig den der regel med at man skal have en helvedes masse Ukrainere på holdet?
Logged


ulle94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Shakhtar Donetsk
« Svar #8: 23 Okt 2013, 18:42 »

Havde et klasse save med Shakhtar i 13, hvor jeg også fulgte samme model. Dede var et mosnter i forsvaret!

Er der stadig den der regel med at man skal have en helvedes masse Ukrainere på holdet?

Har ikke spillet med dem i 14'eren, men i 13'eren skulle man have 5 ukrainere. Til gengæld mener jeg kun, der skulle gå 3 år før spillerne kunne få statsborgerskab.
Logged

ulle94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Shakhtar Donetsk
« Svar #9: 23 Okt 2013, 18:45 »

Nu fik jeg helt lyst til at starte med dem igen! Starter op med det samme! Wink
Logged

Nhg93
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Shakhtar Donetsk
« Svar #10: 23 Okt 2013, 18:54 »

Gør jeg sgu også!
Logged

frandseen
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Shakhtar Donetsk
« Svar #11: 23 Okt 2013, 21:01 »

Selvfølgelig må du det! Du får det lige efter fodbold i aften! ;-)

Jeg starter en blog omkring Shakhtar, når det endelige spil kommer!

Nu har jeg selv oprettet et spil. Opstemt
Så det behøves du ikke bruge tid på. Wink
Logged

frandseen
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Shakhtar Donetsk
« Svar #12: 23 Okt 2013, 21:29 »

Nogen der har fundet nogle fantastiske billige/unge brasilianske spillere? Smiley

Og gode ukrainske spillere for den sags skyld?
« Seneste Redigering: 23 Okt 2013, 22:01 af frandseen » Logged

nikovic
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Shakhtar Donetsk
« Svar #13: 23 Okt 2013, 22:28 »

Nogen der har fundet nogle fantastiske billige/unge brasilianske spillere? Smiley

Og gode ukrainske spillere for den sags skyld?

Spiller selv med Shaktar, og det eneste nyindkøb jeg har lavet er Yann M'vila fra Rubin. Jeg overvejer lidt at hente Maxym Koval fra Kiev som fremtidens målmand.
Logged

frandseen
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Shakhtar Donetsk
« Svar #14: 23 Okt 2013, 22:39 »

Spiller selv med Shaktar, og det eneste nyindkøb jeg har lavet er Yann M'vila fra Rubin. Jeg overvejer lidt at hente Maxym Koval fra Kiev som fremtidens målmand.

Er han interesseret? Han er jo pisse vild!
Logged

Sider: [1] 2 3 ... 6 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010