home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23284
  0 Brugere, 513 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: reportajme
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | |-+  Aargh-tråden FM14
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 18 19 [20] 21 22 23 Udprint
Forfatter Emne: Aargh-tråden FM14  (Læst 88498 gange)
JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Aargh-tråden FM14
« Svar #285: 22 Aug 2014, 18:32 »

Jeg er i gang med 3. sæson i spidsen for AC Milan som Paolo Maldini.. Det er blevet til 2 x sølv i Serie A og 1 x Europa League..

I den her sæson er fører vi Serie A med 5 kampe igen, mens vi er i semifinalen i både Copa Italia og Champions League.. Jeg har været heldig ved regen dates og har nogen sprøde spillere på vej frem.. Jeg skal spille offensiv fodbold og bruge klubbens egne talenter.. Alt dette med stor succes...! Derudover går det økonomisk fremragende!!

MEN ALLIGEVEL!!! KLUBBEN BLIVER SOLGT!! JEG BLIVER FYRET!!! ARGHHH HVOR ER DET DA LATTERLIGT!!!

EDIT: hvad gør jeg nu? går jeg efter et andet hold og håber på at vende tilbage til Milan på et tidspunkt.. 150 kampe lige ned i lokummet!

EDIT2: Kan jeg gøre noget som helst for at undgå en fyring?
« Seneste Redigering: 22 Aug 2014, 18:38 af JimmyGP » Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Aargh-tråden FM14
« Svar #286: 22 Aug 2014, 18:47 »

Jeg er i gang med 3. sæson i spidsen for AC Milan som Paolo Maldini.. Det er blevet til 2 x sølv i Serie A og 1 x Europa League..

I den her sæson er fører vi Serie A med 5 kampe igen, mens vi er i semifinalen i både Copa Italia og Champions League.. Jeg har været heldig ved regen dates og har nogen sprøde spillere på vej frem.. Jeg skal spille offensiv fodbold og bruge klubbens egne talenter.. Alt dette med stor succes...! Derudover går det økonomisk fremragende!!

MEN ALLIGEVEL!!! KLUBBEN BLIVER SOLGT!! JEG BLIVER FYRET!!! ARGHHH HVOR ER DET DA LATTERLIGT!!!

EDIT: hvad gør jeg nu? går jeg efter et andet hold og håber på at vende tilbage til Milan på et tidspunkt.. 150 kampe lige ned i lokummet!

EDIT2: Kan jeg gøre noget som helst for at undgå en fyring?

Jeg kunne åbenbart gå tilbage til sidste gang spillet blev gemt - vinde over Porto i CL igen og så fik jeg lov til at blive.. det var præcist det samme som før.. underligt.. men savet er reddet Opstemt
Logged

- Veni, vidi, vici -

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Aargh-tråden FM14
« Svar #287: 24 Aug 2014, 02:31 »

Jeg kunne åbenbart gå tilbage til sidste gang spillet blev gemt - vinde over Porto i CL igen og så fik jeg lov til at blive.. det var præcist det samme som før.. underligt.. men savet er reddet Opstemt

Godt at udfaldet blev bedre.. men vandt du ikke også større over Porto anden gang, kan vel være noget a la det der har gjort du bliver.

Har selv overlevet en ny ejer, da jeg åbenbart var ret så vellidt af stab og spillere.
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Aargh-tråden FM14
« Svar #288: 24 Aug 2014, 10:54 »

Godt at udfaldet blev bedre.. men vandt du ikke også større over Porto anden gang, kan vel være noget a la det der har gjort du bliver.

Har selv overlevet en ny ejer, da jeg åbenbart var ret så vellidt af stab og spillere.

Jeg vandt 2-1 i returkampen begge gange efter at have vundet stort på udebane - så ingen forskel der..

Men jeg er også utrolig vellidt af staben og af spillere - er blevet urørlig efter mesterskabet og CL kom i hus.. Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

Sirstaal
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Aargh-tråden FM14
« Svar #289: 27 Aug 2014, 18:31 »

ARGH. Har lige hentet en 31-årig Podolski på fri til FC Midtjylland. Han starter flot ud, med 5 mål i 4 kampe og så sker ulykken mod FCK. Podolski ude i 3 måneder. Skuffet
Logged

”Den, der opgiver at blive bedre, ophører med at være god”.

sarikanarya
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Aargh-tråden FM14
« Svar #290: 27 Aug 2014, 22:10 »

Scor nu de lorte 1 mod 1 situationer maaaaaan !!!!
Logged

vijofrech
Odds-hjælper
*

Offline Offline


 
Sv: Aargh-tråden FM14
« Svar #291: 27 Aug 2014, 22:42 »

Scor nu de lorte 1 mod 1 situationer maaaaaan !!!!
kender det alt for godt crazy
Logged

bacigo
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Aargh-tråden FM14
« Svar #292: 28 Aug 2014, 09:50 »

Scor nu de lorte 1 mod 1 situationer maaaaaan !!!!

Har lige haft tre kampe, hvor jeg har haft mindst 4 åbne chancer, og min modstander maks 1 åben chance. Har tabt 3-0, 1-0,3-0. Manager i en nødeskal.
Logged


sarikanarya
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Aargh-tråden FM14
« Svar #293: 28 Aug 2014, 18:11 »

Det er helt vildt trip at man f.eks. spiller chl og chancen er kæmpe stor og man tænker at man lukker kampen her.. Angriberen er flere meter foran forsvarene og løber direkte mod målet.. Man er klar til at råbe måååååååååååååååååå l men nææh nej der skal ikke scores -.-
Logged

sarikanarya
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Aargh-tråden FM14
« Svar #294: 28 Aug 2014, 23:37 »

Hva såå maaan, alle de forsvars klipper man kigger efter er bare blevet kapret af de store hold man! Man har jo ikke en chance til at hente nogen af dem!!!
Logged

Spardle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Aargh-tråden FM14
« Svar #295: 28 Aug 2014, 23:38 »

Hent Ryan Bennett og vær glad Opstemt
Logged

Burnley, Aab,  FC Barcelona, Schalke 04,
Burnley will win the PrL trophy again, it's just a question about time.
Pretiumque Et Causa Laboris

sarikanarya
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Aargh-tråden FM14
« Svar #296: 29 Aug 2014, 10:32 »

Hent Ryan Bennett og vær glad Opstemt

Er han god? Og hvor god bliver han i forhold til de store navne i forsvaret?
Logged

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Aargh-tråden FM14
« Svar #297: 03 Sep 2014, 00:06 »

Kan man andet end at være glad over udfordringen når ens Champions League gruppe hedder Barcelona, PSG og Bate. Sidstnævnte bliver nok ikke så svær en modstander, men føler nu at det er lidt tarveligt af spillet at sende mig "direkte i Europa League" nu jeg endelig har fået startet et spil med Ajax.
Logged

patrick J
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Aargh-tråden FM14
« Svar #298: 09 Sep 2014, 02:27 »

Er startet med Valencia efter opdateringen, og glædede mig til en Valencia hold med ret stærke angribere. Paco, Negredo og Rodrigo er bestemt godkendt... Hvis ikke det lige var fordi Negredo blev skadet 2 dage før premieren og er ude i 4 måneder. Ikke nok med det, så scorede Paco da lige to mål ude mod Espanyol og i det 88 bliver han skadet i 5 måneder... Rodrigo er alene på toppen så. I EN KAMP! Så er han skadet i 4 måneder... Har vitterligt ingen, ingen penge og transfervinduet er lukket i. Game over
Logged

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Aargh-tråden FM14
« Svar #299: 09 Sep 2014, 11:01 »

Er startet med Valencia efter opdateringen, og glædede mig til en Valencia hold med ret stærke angribere. Paco, Negredo og Rodrigo er bestemt godkendt... Hvis ikke det lige var fordi Negredo blev skadet 2 dage før premieren og er ude i 4 måneder. Ikke nok med det, så scorede Paco da lige to mål ude mod Espanyol og i det 88 bliver han skadet i 5 måneder... Rodrigo er alene på toppen så. I EN KAMP! Så er han skadet i 4 måneder... Har vitterligt ingen, ingen penge og transfervinduet er lukket i. Game over

Lyder da også som om der næsten må være en fejl der at alle tre angribere bliver langtidsskadet li oven i hinanden. Har dog selv li været uheldig at miste 2 ud af 3, men har en kant der kan spille på toppen, noget jeg ville regne med også var til at finde i Valencia.
Logged

Sider: 1 ... 18 19 [20] 21 22 23 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010