home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 332 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Chelsea FC
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea FC  (Læst 43268 gange)
Boerre
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Chelsea FC
« Svar #135: 18 Jul 2014, 14:00 »

Nu er jeg også startet med Chelsea. Håber at kunne lave et langt spil med dem. Regner med at køre to taktikker, en 4-2-3-1 og en 4-3-3. Indtil videre har jeg købt Timo Warner og Luke Shaw, mens Demba Ba er solgt. Vender tilbage når jeg er nået længere.
Logged

Boerre
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Chelsea FC
« Svar #136: 19 Jul 2014, 12:18 »

Første sæson fædig spillet og det blev en middelmådig en uden trofæer. I Premier League endte jeg på anden pladsen, en del efter suveræne Manchester United. I Champions League kom vi til semifinalen, hvor vi røg ud 1-0 til Arsenal. FA Cuppen og Liga Cuppen røg vi tidligt ud af. Sæsonens spiller var Hazard, som lavede 14 mål og hele 26 assist. Vender tilbage når jeg har overstået transfervinduet.
Logged

vijofrech
Odds-hjælper
*

Offline Offline


 
Sv: Chelsea FC
« Svar #137: 25 Jul 2014, 14:56 »

For satan det her var en vild kamp!
Logged

darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Chelsea FC
« Svar #138: 26 Jul 2014, 20:12 »

Nå så må vi hellere gå lidt mere i dybden med det her Chelsea hold jeg har start op med. Er nået til januar 2014 og har indtil videre hentet Mason Bennett i Derby for 5,25 mil kr, Luke Shaw kostede vilde 275 mil kr, mens Albert Cerri kun kostede 7,25 mil. Derudover er det blevet til Eric Dier for 42 mil kr også Diego Costa for 280 mil kr. Tim Wiese er hentet til på en fri transfer mens Neal Maupay kostede 62,5 mil kr. I alt er der købt ind for 673 mil, mens jeg solgte David Luiz for 132 mil kr til Monaco, Demba Ba til Atletico Madrid for 70 mil, mens en masse "talenter" har fået opløst deres kontrakt. Har også smidt Hilario på porten da han brækkede benet til træning og ville koste penge og tid hos den medicinske afdeling. Endelig har jeg her i januarvinduet fået solgt Marko Marin til Sevilla for 77,5 mil kr og Mohamed Salah røg til Inter for 42 mil kr. Alt i alt solgt for 323 mil kr hvilket giver et transferunderskud på 350 mil kr, men Roman skal nok tage sig af det. Har også skiftet voldsomt ud i staben hvilket har betydet at vi har 4 stjerner i forsvarsspil og offensivt, mens de andre ligger på fire en halv til fem stjerner med fem stjerner i de to fysiske katagorier.

Vi har allerede den første titel i hus da Supercuppen blev vundet over FC Bayern efter forlænget spilletid med 4-2. Liga Cuppen er vi ude af efter reserverne tabte med 2-3 til Hull efter 120 mins hård bold. I FA Cuppen er vi videre til 4. Runde hvor Sheff Wed venter efter reserverne vandt 3-1 over Barnet i 3. Runde. I ligaen har vi spillet 22 kampe og i toppen er det Man City og os selv som er trukket fra med os i førertrøjen med 3 point ned til City, der holder Man Utd yderligere 7 point bag sig. Af profiler indtil videre i min 4-4-2 må Eden Hazard nævnes med hans 6 mål og 15 oplæg, mens hans modstykke på højrefløjen Marco Van Ginkel har lavet 7 mål og 9 oplæg. Som topbomber pt har jeg Diego Costa med 18 mål og 6 oplæg, mens Torres har formået at lave 8 mål og 6 oplæg i alle turneringer.

I CL gik vi videre som suveræne gruppevindere med 18 point og en målscorer på 21-7 hvor især kampen i Parken mod FCK trækker godt op, da vi vandt 7-3. Med videre fra gruppen tog vi Olympique Lyonnais der fik 8 point mod Juventus' 7 og FCK måtte nøjes med 1 point. Vi har trukket Schalke der blev to'er i gruppe med Man City, BATE og SLB. Jeg har også formået at blive rugende uvenner med John Terry og Lampard som begge ryger ud på fri til sommer som det ser ud nu da de ikke ønsker at forlænge endvidere tale med mig pt. Jeg har Torres til salg men pt er han person nongrata rundt omkring pga hans høje løn.

Der kommer nyt når sæsonen er slut.
Logged


Wetteland
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Chelsea FC
« Svar #139: 29 Jul 2014, 09:44 »

Jeg vil også fortælle lidt om mit Chelsea save hvor jeg lige er gået igang med fjerde sæson. Indtil videre er jeg blevet mester 3 gange i rap ligesom jeg også har vundet FA cuppen og charity shield hvert år. I Champions League har semi finalen været endestationen de sidste 3 år, da jeg marginalt er røget ud til hhv Dortmund (1. sæson) Bayern (2. sæson) Real Madrid (3. sæson). Semi finalerne har været ekstremt tætte og kunne ligeså godt være gået min vej, sur røv. Jeg håber dog på at kunne løfte trofæet med de store ører i denne sæson.

Start 11'eren her i fjerde sæson ser ud som følger:

                      Courtois
Azpiliueta - Zouma - Balanta - Shaw

             Chalobah - L. Bender
     Van Ginkel - Hazard - J. Rodriguez
                      Lukaku

Bænken hedder:
Jan Oblak
Andreas Christensen
Gary Cahill
Youri Tielemans
Adam Mann (regen)
Willian
Schurrle
Sven Bender
Rafinha (ham fra Barca)


Nævneværdige spiller præstationer:
-Eden Hazard: Det kommer næppe som den store overraskelse at den gode Eden er den absolut vigtigste spiller på holdet. Jeg spiller ham som fremskudt playmaker og han bomber både kasser og er assist konge.
-James Rodriguez: Lidt ligesom Eden Hazard, han svigter bare aldrig!
-Gary Cahill: Nu vil den skarpe læser jo nok se at Gary Cahill normalt ikke er starter, MEN han får en masse kampe og han har et ufatteligt højt bundniveau. Bund solid og farlig på dødbolde.
Chalobah: Jeg valgte at satse på ham fra dag 1 og efter første sæson slog han Lampard af. Jeg bruger ham som felt-til-felt midtbane spiller, hvor han er off the hook. Han udvikler sig til en verdensklasse spille hvis han blot får spilletid.

Ellers kan det nævnes at jeg er den rigeste klub i spillet, har en positiv balance på ca. DKK 1. mia og jeg er ved at få opført et nyt stadion. Også er både Terry & Drogba trænere i klubben :-)


Tror det var det, opdatering følger.
« Seneste Redigering: 29 Jul 2014, 10:15 af Wetteland » Logged

Fuck Art  - Let's Dance!

warmon
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Chelsea FC
« Svar #140: 30 Jul 2014, 11:16 »

http://gyazo.com/c38c53df98846253340b12bf571728a2

Første kamp i ligaen i 4. sæson... Hvis det er hvad der venter så bliver det jo en helt igennem fantastisk sæson Smiley
Logged

L'Imperatore di Roma er min første blog i årets fm22, følg med!

Wetteland
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Chelsea FC
« Svar #141: 30 Jul 2014, 11:27 »

http://gyazo.com/c38c53df98846253340b12bf571728a2

Første kamp i ligaen i 4. sæson... Hvis det er hvad der venter så bliver det jo en helt igennem fantastisk sæson Smiley

Damn ikke dårligt :-)

Hvordan ser hele din trup ud op til 4. sæson?
Logged

Fuck Art  - Let's Dance!

warmon
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Chelsea FC
« Svar #142: 30 Jul 2014, 11:34 »

Damn ikke dårligt :-)

Hvordan ser hele din trup ud op til 4. sæson?

Jeg har desværre ikke tid til at gennemgå det lige nu, som jeg har gjort tidligere. Smiley skal på arbejde inden så forfærdeligt længe... Men jeg laver nok et længere indlæg i nat/morgen tidlig, hvor jeg får hentet op på hvordan det ser ud i klubben siden mit sidste lange indlæg (som du finder her: http://fmfreaks.dk/index.php?topic=36594.msg1171926#msg1171926 og her http://fmfreaks.dk/index.php?topic=36594.msg1170594#msg1170594 )
Logged

L'Imperatore di Roma er min første blog i årets fm22, følg med!

byggenygge
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Chelsea FC
« Svar #143: 30 Jul 2014, 16:36 »

Wetteland vil du ikke sende Ss af dine transfers igennem dine 4 sæsoner? Smiley
Logged

Wetteland
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Chelsea FC
« Svar #144: 31 Jul 2014, 09:44 »

Wetteland vil du ikke sende Ss af dine transfers igennem dine 4 sæsoner? Smiley

Jeg regner med at blive færdig med sæsonen iaften, så skal jeg nok lige lave en opdatering :-)
Logged

Fuck Art  - Let's Dance!

warmon
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Chelsea FC
« Svar #145: 01 Aug 2014, 12:32 »

Forsøg med Chelsea Taktik – 3. sæson

Endnu en sæson vel overstået og godt på ve mod 4. sæson… Det er tid til endnu en update fra min side af…
Efter forrige sæsons enorme succes, var vi holdet alle ville slå, og derfor handlede det om at holde på min trup, bevarer kvaliteten og få solgt det overskydende fra, så jeg kunne få integreret de unge talenter i truppen, og dermed sikre holdet mange år frem over…


Atter engang fik jeg solgt fra i truppen, intet mindre end 723 mio. fik vi i hus… De fleste penge blev hentet da Juventus fik en hjerneblødning og bød 245 mio. for Salah. Selvom Volland er en dygtig spiller formåede han ikke på noget tidspunkt at overbevise mig om hans niveau, og da jeg så muligheden for at tjene, måtte jeg hellere sælge. Ind kom en del regens, en billig Will Hughes og så en ”billig” Pogba, der blev sat til salg for 375 mio. En spiller jeg følte jeg måtte eje da muligheden bød sig. Samtidig lejede jeg en del unge spillere ud, både så de kunne få spilletid, og der var tid til at udvikle nogen af dem jeg så større muligheder i. Til slut sendte jeg en hel del spillere på porten, kontrakter der blev ophævet / ikke forlænget osv. Alt i alt var jeg ganske tilfreds.

Kampene, turneringer

Dermed var vi klar til at tage hul på min 3. sæson i London, hvor jeg skulle gøre det umulige… Vinde alle turneringer igen:



En sæson der normalt ville være at betegne som godkendt, men alligevel var jeg ikke tilfreds… 0 sejre mod Man Utd, exit i kvartfinalen i capital one cuppen, og et smerteligt nederlag på 0-5 ude mod Barcelona. Dermed kunne vi lade os hylde som vindere af BPL, Charity Shield, FA Cuppen, Super Cuppen og klub VM… 5 trofæer ud af 7 mulige.

Jeg har desværre ikke fået lavet det statestik som for de forrige sæsoner, men håber jeg kan bringe det tilbage efter 4/5 sæson Smiley
Logged

L'Imperatore di Roma er min første blog i årets fm22, følg med!

Wetteland
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Chelsea FC
« Svar #146: 01 Aug 2014, 13:37 »

Forsøg med Chelsea Taktik – 3. sæson

Endnu en sæson vel overstået og godt på ve mod 4. sæson… Det er tid til endnu en update fra min side af…
Efter forrige sæsons enorme succes, var vi holdet alle ville slå, og derfor handlede det om at holde på min trup, bevarer kvaliteten og få solgt det overskydende fra, så jeg kunne få integreret de unge talenter i truppen, og dermed sikre holdet mange år frem over…


Atter engang fik jeg solgt fra i truppen, intet mindre end 723 mio. fik vi i hus… De fleste penge blev hentet da Juventus fik en hjerneblødning og bød 245 mio. for Salah. Selvom Volland er en dygtig spiller formåede han ikke på noget tidspunkt at overbevise mig om hans niveau, og da jeg så muligheden for at tjene, måtte jeg hellere sælge. Ind kom en del regens, en billig Will Hughes og så en ”billig” Pogba, der blev sat til salg for 375 mio. En spiller jeg følte jeg måtte eje da muligheden bød sig. Samtidig lejede jeg en del unge spillere ud, både så de kunne få spilletid, og der var tid til at udvikle nogen af dem jeg så større muligheder i. Til slut sendte jeg en hel del spillere på porten, kontrakter der blev ophævet / ikke forlænget osv. Alt i alt var jeg ganske tilfreds.

Kampene, turneringer

Dermed var vi klar til at tage hul på min 3. sæson i London, hvor jeg skulle gøre det umulige… Vinde alle turneringer igen:



En sæson der normalt ville være at betegne som godkendt, men alligevel var jeg ikke tilfreds… 0 sejre mod Man Utd, exit i kvartfinalen i capital one cuppen, og et smerteligt nederlag på 0-5 ude mod Barcelona. Dermed kunne vi lade os hylde som vindere af BPL, Charity Shield, FA Cuppen, Super Cuppen og klub VM… 5 trofæer ud af 7 mulige.

Jeg har desværre ikke fået lavet det statestik som for de forrige sæsoner, men håber jeg kan bringe det tilbage efter 4/5 sæson Smiley


Pogba til 375 af de lange? føj hvor er jeg misundelig  Thumbs Up
Logged

Fuck Art  - Let's Dance!

r-mand
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Chelsea FC
« Svar #147: 01 Aug 2014, 13:51 »

I mit save har de netop afvist 1 milliard, kontant  crazy
Logged

Supra Societatem Nemo

warmon
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Chelsea FC
« Svar #148: 01 Aug 2014, 14:15 »

Pogba til 375 af de lange? føj hvor er jeg misundelig  Thumbs Up

Kun fordi jeg havde fedtet for ham i små 3 sæsoner + at juve ikke kom i CL...
Logged

L'Imperatore di Roma er min første blog i årets fm22, følg med!

Wetteland
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Chelsea FC
« Svar #149: 02 Aug 2014, 15:16 »

Så blev 4. sæson færdig spillet og det skulle vise sig at blive en mindeværdig en af slagsen. Jeg endte med at blive knebent mester ligesom jeg endelig fik fat i Champions League trofæet efter en 1-0 sejr efter forlænget spille tid mod City. Møg hamrende heldigt - men vi tager det hele med :-)

Af spiller præstationer kan følgende nævnes:
- James Rodriguez: 42 kampe, 14 mål, 23 assists, gns bedømmelse 7,37 - tallene taler for sig selv, har været fantastisk.
- Eden Hazard: 47 kampe, 11 mål, 18 assists, gns bedømmelse 7,33 - endnu engang en fantastisk præstation. Svigter aldrig.
- Lars Bender: 46 kampe, 2 mål, 8 assists, gns bedømmelse 7,63 - Bender ejer midtbanen.
- Eder Alvarez Balanta: 52 kampe, 16 mål, 3 assists, gns bedømmelse 7,42 - første navn på holdkortet når han er fit, spiller på et ufatteligt højt niveau.

Taktikken der er blevet spillet i hele sæsonen er:

                      Courtois
Azpiliueta - Zouma - Balanta - Shaw

             Chalobah - L. Bender
     Van Ginkel - Hazard - J. Rodriguez
                      Lukaku

Bænken hedder:
Jan Oblak
Andreas Christensen
Gary Cahill
Youri Tielemans
Adam Mann (regen)
Willian
Schurrle
Sven Bender
Rafinha (ham fra Barca)

De vigtigste Køb / salg gennem sæsonerne:

1. sæson:
Køb
Richairo Zivkovic DKK 5 mil
Luke Shaw DKK 190 mil
Balanta DKK 120 mil
Tielemans DKK 20 mil

Salg
John Obi Mikel DKK 100 mil
Kevin de Bruyne DKK 120 mil
Essien DKK 50 mil
Bertrand DKK 37 mil

2. sæson:
Køb
Marco Verratti DKK 110 mil
Adam Mann (regen) DKK 0,9 mil
Vitinho fri transfer
Andrea Pirlo DKK 28 mil (måtte bare prøve at eje ham)
Pierre Emil Højbjerg DKK 160 mil
Gabriel Barbosa DKK 21 mil

Salg
Ramires DKK 185 mil
Petr Cech 170 mil
Marko Marin 47 mil
Victor Moses DKK 55 mil
Oscar DKK 400 mil

3. sæson:
Køb
Sven Bender DKK 185 mil
Lars Bender DKK 280 mil
James Rodriguez DKK 72,5 mil (røverkøb)
Kurt Zouma DKK 135 mil

Salg
Juan Mata DKK 340 mil
Demba Ba 60 mil

4. sæson:
Køb
Rafinha fri transfer
Jan Oblak fri transfer
Moussa Kone (regen) 49 mil

Salg
David Luiz DKK 90 mil
Marco Verratti DKK 127 mil

5. sæson (indtil videre):
Køb
Alen Halilovic DKK 127 mil
Jack Butland fri transfer
Yann M'vila fri transfer
Micah Richards DKK 27 mil

Salg
Gabriel Barbosa DKK 44 mil
Andreas Christensen DKK 49 mil

Jeg tror det var det for denne gang :-)

Logged

Fuck Art  - Let's Dance!

Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010