home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  1 Bruger, 363 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | |-+  Glædestråden FM14
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 32 33 [34] 35 36 ... 40 Udprint
Forfatter Emne: Glædestråden FM14  (Læst 161145 gange)
Grün
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden FM14
« Svar #495: 03 Aug 2014, 20:18 »

At transfers som er blevet lavet siden sidste update er med og så er Martin Ødegaard også med.
Logged

vijofrech
Odds-hjælper
*

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden FM14
« Svar #496: 03 Aug 2014, 20:22 »

At transfers som er blevet lavet siden sidste update er med og så er Martin Ødegaard også med.
Okay tak for svaret Smiley
Logged

Lilo
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden FM14
« Svar #497: 04 Aug 2014, 19:43 »

Ny rekord transfersum for SønderjyskE. Årstallet er 2022 og jeg har formået at sælge denne spiller for 150 mio. han blev 2 år forinden hentet på en fri transfer Cool

« Seneste Redigering: 04 Aug 2014, 19:45 af Lilo » Logged

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden FM14
« Svar #498: 06 Aug 2014, 02:42 »

Jeg har hygget mig gevaldigt med et save hvor jeg startede i Skrill South, med Staines, og det gik egentlig over al forventning, med back to back oprykninger til Championship, hvor jeg endte med en flot 10. plads, i 17/18 sæsonen, og tanken egentlig først var jeg skulle overleve, og ende nogle år i Championship, så stadion kunne nå en tilpas størrelse, og jeg kunne få nogle gode faciliteter. Desværre blev det ikke sådan - skal lige siges at jeg fra League 2 og frem til og med nu, aldrig spillede på egen bane, men enten Tottenhams eller Charltons bane, alt efter hvem jeg lå i række med.

Det blev aldrig som ønsket, eftersom jeg i slutningen af 1. sæson i Championship blev overtaget, desværre havde jeg allerede der en lille flok handler på vej på fri transfer, unge folk der ville have godt af udvikling, men stadig kunne holde mig hvert fald i bunden af championship. Den nye ejer, smed dog penge på bordet, og forlangte oprykning, så der måtte akut købes nogle spillere, hvor blandt andet en Rooney og en Schweinsteiger blev hentet ind på fri transfer, til latterligt store lønchecks, men det var nok til vi kunne rykke op, og igen blev forventningerne - og pengene - latterligt store, Krøvet første sæson hed europæisk fodbold, det blev opnået med hjælp fra en del indkøb, og med 80 point blev det ikke bare til europæisk, men direkte champions league på en flot 3. plads. Endnu flere penge blev smidt på bordet og kravet var nu at være titeludfordrer, tosset, men sådan er det jo. Var igen ved at hente lidt unge folk ind, men fik også fundet et par gode spillere af 20+ alderen, og til sidst, kunne vi med en sejr over United i 36. spillerunde, tage føringen fra dem, og køre en Premier League titel hjem, med 88 point, de sidste 3 forresten taget i Manchester, mod City.

Sæsonen 2020/21 bød desuden også på et nederlag i Charity Shield, fordi vi året før vandt FA cuppen, men med sejre i FA, Capital One, Premier League og Champions League, vil jeg stadig stemple sæsonen som godkendt.

Spillet har dog været ødelagt for mig personligt, siden kravet om oprykning fra Championship, jeg har ikke haft den store lyst til at blive presset til at købe stort, når jeg før dette havde lagt en linje for dagen med køb af unge folk, blandet med 2-3 rutinerede spillere. Savet er dog stadig yderst interessant, og jeg vil hoppe videre til en ny klub.

Jeg havde nogle store salgsobjekter i klubben, hvilket var grunden til min opsigelse først falder den 1. Juli, 2021.

Og nu til grunden til at jeg poster dette, i glædestråden:
Jeg har trods alt hevet et hold fra ingenting, til toppen af England, og Europa! Jeg har slet ikke motivationen til klubben længere, ellers havde Charity Shield og Klub VM nok været det det næste mål at tage med, men jeg vælger i stedet at udnytte den store interesse der er for spillerne, til at sælge dem som klubben hvert fald vil få svært ved at holde på, og i stedet for, overlade en klub med en SUND økonomi, et sølle stadion med plads til 19007 mennesker, Fremragende træningsfaciliteter, første klasses ungdomsfaciliter, og med plads til at den nye træner kan sætte sit aftryk. Klubben er "naturligvis" verdenskendt, og et hurtigt kig på listen over mulige handler, siger også er der stort set kan vælges frit mellem alle spillere, eller hvert fald tæt der på.

Økonomien
Salgene
Historikken
Abraham Giménez og hans historik

Skal lige siges at de fleste oprykninger faktisk kun var grundet playoff succes, og de fleste sæsoner startede skidt ud i efteråret, med fænomenale forårs sæsoner, måske grundet nye tilgange af spillere hvert år.

Til bestyrelsen, tak for nogle gode år, det er med et håb, og ønske om at i finder den rette afløser til at lede klubben fremadrettet, at jeg hermed, fra dags dato - 1. Juni 2021, siger op som Manager for Staines.

~BelthazorDK~
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

Lilo
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden FM14
« Svar #499: 06 Aug 2014, 14:51 »

Altid dejligt når de andre danske hold hjælper til at få koefficient points til Danmark.

Deres vej til finalen.

Gruppespil Dynamo Kiev, Augsburg og Cardiff (1. plads, 10 p)
1. Knockout runde SK Rapid Wien  (4-2)
2. Knockout runde Bursaspor    (1-1s)
Kvartfinale FC Utrecht   (5-4)
Semifinale Galatasaray (2-1)

Alt i alt heller ikke den sværeste vej til finalen.

« Seneste Redigering: 06 Aug 2014, 15:05 af Lilo » Logged

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden FM14
« Svar #500: 14 Aug 2014, 16:21 »

Er tre kampe inde i gruppespillet i Champions League, og har formået at præstere en målscore på 17 - 2 på trods af modstandere som Bayern, Benfica og så li miniputterne fra Legia Warszawa.

Resultaterne er noget overraskende, i hvert fald for mig, blevet følgende:

4-0 hjemme imod Benfica.
7-2 ude mod Legia Warszawa.
6-0 mod Bayern på hjemmebane.

Legia er de eneste der har scoret imod mig, og de har netop leveret 2 - 2 i Benfica, så de har kun 3 point op til en andenplads hvor netop Benfica er i den gruppe.
Logged

Bendtner_23
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden FM14
« Svar #501: 14 Aug 2014, 20:13 »

Jajajaja, de arbejdsomme jyder kan også i FM.



Logged

When I get sad, I stop being sad and be awesome instead

Zrave
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden FM14
« Svar #502: 18 Aug 2014, 17:59 »


Skive i 2. sæson.
Jeg er rykket op i 1. division og FCN er rykket ned Opstemt
Logged


Sirstaal
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden FM14
« Svar #503: 19 Aug 2014, 17:31 »

Så kom KLASK-spillet efter en fremragende tid som landstræner for de Danske drenge i Brasilien. Opstemt

Logged

”Den, der opgiver at blive bedre, ophører med at være god”.

Zrave
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden FM14
« Svar #504: 19 Aug 2014, 18:32 »


1. sæson førte til en oprykning til 1. divison & 2. sæson førte til en overbevisende oprykning til Superligaen! Opstemt
Logged


Sirstaal
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden FM14
« Svar #505: 21 Aug 2014, 21:23 »



Min offensiv sprudlede mod SønderjyskE. Opstemt
Logged

”Den, der opgiver at blive bedre, ophører med at være god”.

fraize
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Glædestråden FM14
« Svar #506: 22 Aug 2014, 01:30 »

Så kom KLASK-spillet efter en fremragende tid som landstræner for de Danske drenge i Brasilien. Opstemt



Jeg fik mit onsdag Smiley Glæder mig til at teste det sammen med drengene! Opstemt
Logged

superpew
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden FM14
« Svar #507: 25 Aug 2014, 01:32 »

Vandt Jupiler League med Willem II i sidste spillerunde, og som det ser ud nu holder jeg mig oppe i Æresdivisionen ..

Har 5 på mit ungdomshold med 5 stjerne potentiale .. 3 af dem fra egen avl ..

Blandt andet med udebanesejre imod FC Twente og AZ Opstemt

Har ikke købt meget ind, og klubben er næsten i intakt som da jeg startede i Jupiler League!
Logged

mtuborg
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Glædestråden FM14
« Svar #508: 26 Aug 2014, 13:23 »

Efter at være røget ud 3 gange i 1/8 del, 2 gange i kvart og 2 gange i semifinalen, lykkedes det endelig for FCK at vinde Champions League i  år 2025, med en 7-0 sejr over Chelsea, hvor fløjspilleren nlundulu gik forrest med 5 mål for 2. gang i turneringen. Dette på trods af at holdets helt store angrebsstjerne, og vel nok en af de største bombere i europa de seneste 7 år, blev skadet efter kun 5 minutter.
Derudover spillede klubbens 4 spillere af egen avl fremragende, mens den 35 årige Mads Albæk endnu engang viste rutinen, men i hvad der forhåbenligt bliver hans sidste sæson som fast starter.

Logged

fck-drengen
Gæst
 
Sv: Glædestråden FM14
« Svar #509: 26 Aug 2014, 23:12 »

Spiller med Everton i 2. sæson og gik ind til 1. runde af knockout-kampene mod Barcelona uden forventninger. Qua en stram organisation og godt kontraspil, formåede jeg at vinde 0-1 sammenlagt over dem via en 1-måls føring på Camp Nou  Opstemt

Logged

Sider: 1 ... 32 33 [34] 35 36 ... 40 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010