home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 575 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Brøndby IF
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 32 33 [34] Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF  (Læst 148071 gange)
LosGuardiola
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #495: 29 Jul 2014, 08:32 »



Igen som altid, rollerne er subjektive, da jeg har lavet ændringer senere hen for at bruge den i nogle kampe, eksempelvis ville jeg bruge Kahlenberg som OMC trequartista og Thygesen som DMC dybdeliggende playmaker, hvis jeg brugte den trup man starter med, og så skole Nørgaard til MC/Dybdeliggende playmaker på sigt, for at være lidt stærkere defensivt, end med Kahlenberg som OMC, men han er konge deroppe så udnyt det!

På samme måde ville jeg også bruge Simon som Targetman support, ved siden af Nunez som Fremskudt, i dette tilfælde har den været brugt med Rooney og Chramosta (en gammel, afdanket rooney Peace), som Fremskudt / skarpretter, og med en Joey Barton som Dybdeliggende playmaker. (Har spillet i england for tiden).

Sørg dog for, for guds skyld at ændre de individuelle spillerindstillinge r også, hvis du vælger at ændre noget i forhold til den fil jeg har lagt op, men som udgangspunkt  var det sådan der jeg stillede op for det meste med 2 angribere.

Så altså du rykkede CM op på OMC og brugte Kahlenberg.

Tak for inspiration Smiley
Logged

Crapss
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #496: 29 Jul 2014, 22:28 »

Jeg spiller med Brøndby i 4. sæson nu, det kører ret godt økonomisk og med massere af profiler og store talenter. Har vundet mesterskabet 2 gange og været i én Europa League finale som jeg tabte til City. Kan slet ikke forstå at mine tilskuertal aldrig stiger? De er stort set det samme hver sæson, og har aldrig fuldt hus, medmindre jeg spiller mod FCK. Mit antal solgte sæsonkort er steget fra 7.050 til 7.300 på 3 år.. Hvad kan jeg gøre for at det stiger hurtigere? Skal der "større" profiler til? :-) Hvad er jeres erfaring?
Logged

FORZA BRØNDBY!

Ringling96
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #497: 01 Aug 2014, 12:40 »

Hey drengene, en bruger her hvis hjerte brænder for Brøndby... Problemet er dog at jeg aldrig har kunne få det til at fungere med dem, ender tit med at blive fyret, trods jeg altid får en rigtig god start Smiley

Nogle der kan smide en taktik op for Brøndby som fungerer?  Smiley
Logged

Læs min blog: Los Blancos: Tiempo para el éxito

Mathi89
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #498: 01 Aug 2014, 13:50 »

Hey drengene, en bruger her hvis hjerte brænder for Brøndby... Problemet er dog at jeg aldrig har kunne få det til at fungere med dem, ender tit med at blive fyret, trods jeg altid får en rigtig god start Smiley

Nogle der kan smide en taktik op for Brøndby som fungerer?  Smiley

Det er godt nok en jeg selv har fundet på nettet.
Men den fungere perfekt i mit Brøndby save.
Vandt ligaen med omkring 90 point Smiley

Skal dog siges jeg er i 2019, så har kun få spillere tilbage som var med fra start.

http://community.sigames.com/showthread.php/391909-Steaton-s-Total-Annihilation-4231-v14.3.1-Finally-Nailed-It-Plug-and-Play
Logged

LosGuardiola
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #499: 01 Aug 2014, 13:51 »

Hey drengene, en bruger her hvis hjerte brænder for Brøndby... Problemet er dog at jeg aldrig har kunne få det til at fungere med dem, ender tit med at blive fyret, trods jeg altid får en rigtig god start Smiley

Nogle der kan smide en taktik op for Brøndby som fungerer?  Smiley
Det fungerer bedst for mig, hvis jeg holder mig til en simpel 4-2-3-1 taktik, uden nogen holdinstrukser og få spillerinstrukser. Og så ikke for mange indkøb, som skaber uro Smiley

Har dog set andre få det til at fungere med mange nye spillere, men jeg kan kun uden nogen Smiley
Logged

Krustan
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #500: 04 Aug 2014, 13:06 »

Er der nogen som kan give nogen gode tips?
Jeg bliver også mest fyret efter cirka et halvt år, fordi jeg klarer mig dårligt..
Men kan ikke se hvad der går så dårligt. Taktikken er god.
Logged

bobby112
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #501: 04 Aug 2014, 14:48 »

Jeg spiller også med Brøndby og er nu i 2021, hvor det er lykkes mig at vinde ligaen adskillige gange, og få en ret heldig semifinaleplads i Champions League. I første sæson lavede jeg et par indkøb og solgte bl.a. Antipas, Frederik Holst og Mikkel Thygesen. Ind kom Espen Ruud (3 mio.), Alexander Milosevic (4 mio.), som nu er holdets kaptajn. Derudover købte jeg Oscar Lewicki på fri transfer og solgte ham videre for 11 mio. et par år senere. Sæt Makienok på toppen og håb på, at han får nogle mål i støvlerne. Jeg fik en 3. plads i første sæson.
Logged

Bobby er blot mit dæknavn

blomvikings
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #502: 10 Sep 2014, 10:30 »

Er netop startet på et Brøndby spil, hvor jeg spiller med LFCMarshall's summer Update. Så truppen man starter med er som den er nu i virkeligheden. Af tilføjelser har jeg hentet Helander i Malmø og Falk i OB, samt en reservekeeper på fri transfer. Jeg bruger en 4-2-3-1 taktik, med en felt-til-felt CM + en dybdeliggende PM som CM, og på OMC spiller jeg med trequartista.

Formåede at kvalificere mig til EL gruppespil efter at have slået Slovan Bratislava og Utrecht på vejen dertil. I ligaen ligger jeg 1'er to point foran AaB efter 8 spillede kampe. Så alt i alt en god start med Danmarks stolthed Wink

Mine bedste spillere indtil nu har været Elmander-OMC, Kahlenberg-CM(dyb. PM), Nuñez-AC, Agger-FC og Fridjonsson-OMV.

Spørg hvis det er noget i vil vide Smiley
Logged

Faber88
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #503: 18 Sep 2014, 00:06 »

Startede et game med Brøndby lige da opdateringen kom ud.. Jeg er nu i gang med 3. sæson. Har vundet de første to sæsoner, og begynder nu at være "sikker" på at vinde hvert år. Jeg vil lige lægge dette billede op af min offensive midtbanespiller Thorgan Hazard, som har haft en vanvittig sæson!

* Skærmbillede 2014-09-18 kl. 00.03.29.png (291,17 KB - hentet 219 gange.)
Logged

freakstar
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #504: 02 Okt 2014, 11:33 »

Så har jeg vist "vundet spillet" med BIF Opstemt

Logged

Hej alle mine venner

GM10
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #505: 08 Okt 2014, 13:17 »

Er netop startet på et Brøndby spil, hvor jeg spiller med LFCMarshall's summer Update. Så truppen man starter med er som den er nu i virkeligheden. Af tilføjelser har jeg hentet Helander i Malmø og Falk i OB, samt en reservekeeper på fri transfer. Jeg bruger en 4-2-3-1 taktik, med en felt-til-felt CM + en dybdeliggende PM som CM, og på OMC spiller jeg med trequartista.

Formåede at kvalificere mig til EL gruppespil efter at have slået Slovan Bratislava og Utrecht på vejen dertil. I ligaen ligger jeg 1'er to point foran AaB efter 8 spillede kampe. Så alt i alt en god start med Danmarks stolthed Wink

Mine bedste spillere indtil nu har været Elmander-OMC, Kahlenberg-CM(dyb. PM), Nuñez-AC, Agger-FC og Fridjonsson-OMV.

Spørg hvis det er noget i vil vide Smiley


Hvordan ser din formation ud som helhed, kan du poste et screen af den?
Logged

Fidjof
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #506: 10 Dec 2014, 20:52 »

14/15 nr.1 + Pokal
15/16 nr.1 + Pokal
16/17 nr.1 + Pokal + CL ----> uefa cup røg ud mod P$g.

Hjulsager ryger til Bari for 14 mio. Vil satse på et par af de helt unge fra U/19 holdet op til den nye sæson 17/18.

Har kig på en VILD ung regn fra espanyol 17 år. Kan købe ham fri af hans kontrakt for 37 mio. Vil ellers gerne satse på mine egne danske talenter, men har endnu ikke fået nogle til den defensive del af banen. Skuffet

Ellers håber jeg på et stille vindue hvor jeg kan holde på mine profiler. Laursen vender også tilbage efter et lejeophold i det franske, han skulle gerne få den del kampe iår.  Smiley
Logged

Sider: 1 ... 32 33 [34] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010