home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 354 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Tottenham Hotspur F.C.
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 9 10 [11] Udprint
Forfatter Emne: Tottenham Hotspur F.C.  (Læst 48166 gange)
thomaslw
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Tottenham Hotspur F.C.
« Svar #150: 10 Sep 2014, 11:06 »

Jeg er lidt over halvvejs gennem min første sæson med Tottenham, og indtil videre har det været meget underholdende. Ligger p.t. på en andenplads i ligaen med 6 point op til Chelsea og har netop tabt Capital One Cup finalen til Manchester United. En helt vild kamp hvor jeg var bagud med 0-4 efter 35 minutter (bl.a. efter et van Persie hattrick), men efter pausen fik jeg kæmpet mig op på 3-4, hvorefter United igen scorede og kom op på 3-5. Med 10 minutter tilbage scorede jeg så igen, og i sidste minut ramte, jeg tror det var Eriksen, overliggeren og den endte 4-5.

I sommerens transfervindue blev Pastore det eneste indkøb, hvor han i sin debut mod West Ham scorede to hovedstødmål. Derefter blev han ret anonym i sine kampe indtil en gang lige før jul, hvor han begyndte at lave et hav af assists og mål.

I vinterens transfervindue fik jeg Dier og Kusk ind relativt billigt, hvor især Dier virker som et rigtig godt køb i de par kampe han har spillet. Planen er at han skal erstatte enten Kaboul eller Dawson efter sommervinduet, alt efter hvem af dem der klarer sig bedst hen mod sæsonens slutning.

Af profiler på mit hold kan især nævnes Eriksen (nr. to på assistlisten), Soldado (nr. to på topscorerlisten) og Lloris. Hold fast han laver nogle vilde redninger, og han har også reddet mig mange point hen mod slutningen af kampene. Townsend virker også til at have potentiale, det samme kan siges om Lamela og Walker, men deres bundniveau er stadig for dårligt til at kunne kalde dem profiler.
Logged

T.Iglemose
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Tottenham Hotspur F.C.
« Svar #151: 18 Sep 2014, 19:34 »

Er folk gået kolde med spurs? Smiley
Næh, har bare ikke opdateret så meget.
Er nået til år 2021 og er vurderet til største klub i verden - sågar FØR jeg rigtigt havde vundet noget! En FA cup titel, mesterskab og en finale i CL var åbenbart nok + regelmæssigt i top 3-4 stk.
Spiller en 4-2-3-1 og har Lloris, Lamela, Eriksen og Bentaleb. Har desuden Lucas Romero, Balanta, James Rodriguez og Alberto Cerri. Resten tror jeg er regens og har mindst 2 yderst kompetente folk til hver position. Dog har jeg et hav af angribere og def. midtbanefolk, som lejes ud i stor stil og sælges hist og pist. De utroligt mange spillere er vel min største svaghed, da jeg jo forøsger at gøre alle glade Grin

Økonomisk går det fantastisk - klubben blev købt og al gæld betalt (efter New Hart Lane). Har tjent mange penge på de få talenter der får lov at smutte - det gør de største naturligvis ikke. Og dog..... Mit tidligere regen - ja okay - fandt så ud af han IKKE var regen alligevel: Aaron Leya Iseka blev købt for sølle 2,1 mio euro, da hans kontrakt udløb. Fandt ham, da jeg ekspederede netop Anderlecht ud af CL. Da jeg jo havde mange angribere valgte jeg at give ham små indhop og han så jo fantastisk ud, men 0 mål i 7 kampe gav lidt mindre spilletid, så han blev utilfreds. Ville ikke sælge ham og satte hans pris på 40 mio euro for at mindske interessen for ham. De store klubber var dog ligeglade og bød gladeligt 40 mio selvom han kun var vurderet til ca. 12-13 mio euro. Nå, men jeg smed den op på 80 efter især Bayerns enorme interesse og fik faktisk et bud på ialt 80 mio + 20% af videresalg. Prøvede at få lidt mere, men de sagde nej tak. Lige før transferdeadline bød de så 72 mio euro kontant og jeg sagde ja tak! 70 mio tjente jeg ca. på ham på ½ sølle halvt år! Solgte en anden til Real for 40 og havde over 200 mio euro at købe for, men hvem skal man købe i 2021? Jo, købte Utd's stjerne til 100 mio euro - han er off. midt og central midtbane. Minder meget om en Tiago (ham missede jeg så da han røg til City i vel 2015 ticked off
Vandt CL i 2020 og tabte den lige i 2021, men vandt så alt andet jeg kom i nærheden af bortset fra ligacuppen. 4 titler inkl. verdensmesterskab for klubhold og european supercup.

Har så også lige valgt at købe et talent fra Liverpool på 17 år for 35mio euro - han er det eneste 5 stjernede talent jeg kan finde så jeg må jo hente ham. "Desværre" er han central midtbane, hvor jeg jo kun benytter 2 i hver kamp, men har 10 kompetente og 7 4-4½ stjernede talenter. Ak ja - godt man kan leje de mange spillere ud Thumbs Up Har så også "kun" 14 angribere hehe - men scorer jo kassen på dem - nogle godt nok handlet for dyre summer, men lader mig heller ikke nøjes af pebernødder - der går Levi i mig Peace
Edit: Ja, så blærer jeg mig med ikke at have lån - nu har jeg så et 6 mio lån i de næste 10 år selvom jeg har 120 mio euro i den samlede balance lige efter sæsonafslutningen. Jajá....
« Seneste Redigering: 18 Sep 2014, 19:46 af T.Iglemose » Logged

Sider: 1 ... 9 10 [11] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010