home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 388 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  [7] Drømmen - The Pilgrims
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] Udprint
Forfatter Emne: [7] Drømmen - The Pilgrims  (Læst 9157 gange)
Svartovich
Gæst
 
Sv: [5] Drømmen - The Pilgrims
« Svar #30: 20 Jun 2013, 17:49 »

Synes virkelig det er forfriskende at du har fornyet dig, for selvom det gamle var godt, er det altid dejligt med forandring. Håber bloggen kommer til at køre længe! Smiley
Logged

Gemma
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: [5] Drømmen - The Pilgrims
« Svar #31: 20 Jun 2013, 18:09 »

Dejligt at se, at du får udfordret dig selv og prøvet lidt nyt af.
Logged


Magn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [5] Drømmen - The Pilgrims
« Svar #32: 20 Jun 2013, 18:11 »

Fuldstændig enig med Svartovich og Gemma!

Desuden synes jeg, det er et fedt klubvalg. Tilbage i FM12 spillede jeg faktisk nogle sæsonener med dem, jeg rykkede op en enkelt gang, og så faldt lysten langsomt, men det gør den forhåbentlig ikke med dig, fordi det er en god blog. Smiley
Logged

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

Dida
Gæst
 
Sv: [5] Drømmen - The Pilgrims
« Svar #33: 21 Jun 2013, 12:18 »

Fedt med en ny vinkel. Du er sgu god til begge vinkler, men her bliver man mere involveret, hvilket er rigtig fedt. Smiley
Tusind tak skal du have morfar Smiley
det er sku en dejlig blog Smiley venter spændt på næste update Smiley
Tusind mange tak Dehli Smiley
Synes virkelig det er forfriskende at du har fornyet dig, for selvom det gamle var godt, er det altid dejligt med forandring. Håber bloggen kommer til at køre længe! Smiley
Mange tak Svartovich Smiley håber også bloggen kommer til at køre rigtig længe Smiley
Dejligt at se, at du får udfordret dig selv og prøvet lidt nyt af.
Tak skal du have Gemma Smiley
Fuldstændig enig med Svartovich og Gemma!

Desuden synes jeg, det er et fedt klubvalg. Tilbage i FM12 spillede jeg faktisk nogle sæsonener med dem, jeg rykkede op en enkelt gang, og så faldt lysten langsomt, men det gør den forhåbentlig ikke med dig, fordi det er en god blog. Smiley
Tak skal du have Magn Smiley Ja det er en rigtig fed klub, og håber også jeg kan holde spillet kørende lidt længere end du kunne Smiley
Logged

Dida
Gæst
 
Sv: [5] Drømmen - The Pilgrims
« Svar #34: 21 Jun 2013, 13:36 »

 


PRESEASON - 05l08-2012
Phil Watt kastede sig heroisk ned i endnu en glidende tackling. Med knopperne forrest, pløjede han igennem det regnvåde græs og fik blokeret et farligt kontraangreb fra Winterton i de dødende minutter. Sekunder senere blæste dommeren for sidste gang i sin fløjte, og vi kunne forlade banen. Min første sejr som cheftræner var hermed sikret, og jeg var umådeligt glad, selvom jeg skulle bruge hele fire kampe til at få den første sejr i land. Heldigvis var det blot venskabskampe, så det betød ikke det store.

Venskabskampene var egentligt gået ganske fint. Tre nederlag og en sejr lyder måske ikke så prangende, men vi mødte hold som Northampton fra League 2 og Grimsby Town fra Blue Square Bet Premier. Den eneste kamp hvor vi egentligt blev spillet ud af banen, var kampen mod Northampton, hvor vi tabte med hele 3:0.

Efter træningskampen skulle jeg skynde mig tilbage på mit kontor, hvor jeg havde et møde med Liam Guest. Jeg braste ind af døren, hvor Guest allerede sad klar med sin agent. Jeg beklagede min forsinkelse, og satte mig derefter overfor de to jakkesætsklædte mænd. Efter en hurtig snak frem og tilbage skrev Guest under på en et-årig lejekontrakt, og blev dermed den fjerde lejesvend fra Notts County.

Udover Liam Guest, som er en 16-årig forsvarsspiller, er der som sagt også blevet hentet yderligere tre spillere fra Notts County. Her er der tale om James Randall, som er 17 år gammel og spiller angriber. Også Elliott Hodge har skrevet under på en lejekontrakt med Boston United. Hodge spiller midtbane og er blot 16 år gammel. Sidst men ikke mindst sikrede vi os også Jack Golding, som ligeledes spiller midtbane og er 16 år gammel.
Logged

Dida
Gæst
 
Sv: [6] Drømmen - The Pilgrims
« Svar #35: 21 Jun 2013, 13:43 »

Der er SS af de nye spillere i det første indlæg.
Logged

Dida
Gæst
 
Sv: [6] Drømmen - The Pilgrims
« Svar #36: 21 Jun 2013, 14:11 »

 


TRANSFER - 01l09-2012
Denne update vil kommen til at skille sig en smule ud fra de øvrige. Den vil komme efter hvert transfervindue, og vil give jer en update på hvilke store transfers der er blevet gjort rundt om i verden.

England
Der har så sandelig været godt gang i den på det engelske transfermarked. Bare i top fem er der i alt blevet hentet
De største transfers i England:
Thomas Müller fra Bayern til Manchester City, 340.000.000 Kroner
Marouane Fellaini fra Everton til Tottenham, 255.000.000 Kroner
Marek Hamsik fra Napoli til Manchester United, 250.000.000 Kroner
Adrián fra At. Madrid til Chelsea, 145.000.000 Kroner
Ola Toivonen fra PSV til Tottenham, 140.000.000 Kroner
spillere for over en milliard kroner, hvilket er voldsomt mange penge. Den største transfer af dem alle må siges at være Thomas Müllers skifte fra Bayern til Manchester City. Med et prisskilt på hele 340.000.000 kroner, har den tyske angriber så sandelig noget at leve op til i City. Fellaini har taget skiftet imellem to engelske klubber, nemlig fra Everton til Tottenham, og det skal blive meget spændende at se ham i Tottenham. United har forstærket deres centralemidtbane med Marek Hamsik, mens Chelsea har været ude og smide penge efter den spanske angriber, Adrián, fra At. Madrid. Sidst men ikke mindst har Tottenham også kødt Ola Toivonen fra PSV, og der er allerede store forventninger til den 26-årige svensker.

Resten af verden:
Når man ser bort fra England, er transferhandlerne pludselig ikke så store længere. Den helt store spiller uden for
De Største transfers i resten af verden:
Henrik Mkhitaryan fra Shakhtar til PSG, 125.000.000 Kroner
Radja Nainggolan fra Cagliari til Benfica, 120.000.000 Kroner
Victor Wanyama fra Celtic til Benfica, 110.000.000 kroner
Nacer Chadli fra Twente til PSG, 105.000.000 Kroner
Emanuele Giaccherini fra Juventus til Porto, 80.000.000 kroner
England har dog være franske PSG, som har hentet to store spillere til den franske hovedstad. Den første handel blev Henrik Mkhitaryan fra Shakhtar, som kostede frasnkmændene hele 125.000.000 kroner. Dernæst valgt PSG også at smide 105.000.000 kroner efter Nacer Chadli fra Twente. Også Benfica har haft den store tegnedreng oppe af lommen, og smed første en stor bunke penge efter Radja Nainggolan fra Cagliari. Benfica havde dog ikke fået spenderbukserne af endnu, og valgte også at købe Victor Wanyama fra Celtic. Den sidste store handel blev fortaget af Porto, som købte Emanuele Giaccherini fra Juventus.
 
Logged

Sider: 1 2 [3] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010