home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 458 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  [1] Hvorfor ikke bruge penge?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: [1] Hvorfor ikke bruge penge?  (Læst 1377 gange)
GGMU
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
[1] Hvorfor ikke bruge penge?
« : 03 Jun 2013, 16:26 »

Indledning

Efter at have indset at mit projekt med at opbygge en ny fodbold verden der meget ligner den der er inden for cykelverden var en for stor mundfuld for mig,  har jeg fundet en ny vej at gå.
Derfor har jeg begivet mig ud i et nyt save som ligger meget fjernt fra min egen overbevisning.
Jeg er stor fortaler for talentudvikling og finder dette som noget af det spænde og udfordrende ved FM. Har også altid haft den indstilling af hvis et hold ikke fungere i forsvaret fungere det slet ikke, så ja jeg er det men ville kalde en kedelig manager.
Derfor vil jeg nu prøve noget helt nyt. Der er mange blogs her inde som fokuser på talentudvikling eller andre fodbold romantiske ideologier. Men jeg vil i denne blog følge den nye stilart inden for fodbold verden, jeg vil smadre den, lige som Chelsea, City, PSG, Monaco, Real og Anzi nu er i gang med.
Jeg vil bygge bloggen op omkring artikler, i både danske og engelske aviser. Dette vil jeg gøre for at få to vinkler på min blog, den ene vinkel (de engelske aviser) som fokusere på klubben, og den anden hvor jeg vil skrive klummer til danske aviser for at skabe en personlighed omkring min manager.


« Seneste Redigering: 03 Jun 2013, 16:47 af GGMU » Logged

GGMU
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Hvorfor ikke bruge penge?
« Svar #1: 03 Jun 2013, 16:26 »

Oversigt over updates:

Sæson 1:
Præsentation
« Seneste Redigering: 03 Jun 2013, 16:53 af GGMU » Logged

Dida
Gæst
 
Sv: Hvorfor ikke bruge penge?
« Svar #2: 03 Jun 2013, 16:29 »

Lyder spændende. Jeg følger lidt med Smiley
Logged

GGMU
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Hvorfor ikke bruge penge?
« Svar #3: 03 Jun 2013, 16:46 »


Legendens afløser er fundet
Efter Manchester Uniteds afgående manager Sir Alex Ferguson i sidste uge offentliggjorde sin beslutning om at trække sig tilbage, har United nu fundet deres nye manager, den ukendte dansker Alexander Holm.
16/5-2012
Efter Alex Fergusons offentliggørelse af sin pension har rygterne omkring hans afløser været mange, specielt Jürgen Klopp og David Moyes har været nævnt som favoritter til at overtage posten, men Uniteds direktør David Gil smed i dag noget af en bombe. Klubbens nye manager skal i fremtiden hedde Alexander Holm.

Den kun 25 årige Holm, har aldrig tideligere stået i spidsen for noget hold men har igennem sin relative korte tid opnået meget Han tog som 16 årig til England hvor han studerede fodboldøkonomi med senere ansættelse som rådgiver i spillerkøb i AGF, i sine fødeby Aarhus, i Danmark. Sidenhen har han også fungeret som ekspertkommentator hos TV3, hvor hans viden inden for taktisk analyse har vakt opsigt.

- Jeg er utrolig glad for den mulighed jeg har fået her hos verdens største fodboldklub, Manchester United. Jeg ved mange spørg sig selv hvem jeg er, og det meget forstligt når jeg kommer som kun 25 årig og overtager denne stilling fra en mand der blev ansat i denne klub en måned før jeg blev født. Men jeg ville ikke have sagt ja til dette job hvis jeg ikke troede på mine egne evner, udtaler Holm på pressemødet i går hvor han blev afslåret som ny manager i United

- Jeg vil agere offensivt på transfer markedet, jeg vil foretage store ændringer i truppen og skille mig af med en række spillere, da jeg vil opbygge en helt ny taktisk tilgang, og her ser jeg minimum 5 spillere i truppen som ikke passer ind.

På spørgsmålet omkring hvilke spillere han ville skille sig af med svare Holm kort

- Lad mig sige det sådan, vi får ikke så mange indlæg som man er vant til her i United.

Disse udtaleser har allerede bragt sinde i kog hos store dele af Uniteds fans.
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010