home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  1 Bruger, 427 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Baren
| | |-+  Kategori: Redskabsrummet
| | | |-+  Mac-tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 64 65 [66] 67 Udprint
Forfatter Emne: Mac-tråden  (Læst 175824 gange)
Roxer
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Mac-tråden
« Svar #975: 07 Jan 2015, 11:39 »

Jeg går lidt og overvejer en Mac. Den skal bruges til almindelig brug, til skole og så til fm.
Det skal dog ikke være en air. Hvad vil i forslå for en som kan disse ting, og er en god og hurtig computer, dog uden at det er den dyreste Smiley
Hvad er dit budget? For Mac computere er jo forholdsvis dyre.
Logged

Anfield Road
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Mac-tråden
« Svar #976: 07 Jan 2015, 12:03 »

http://www.humac.dk/produkt/macbook-pro-13-26ghz-i58gb-0

Jeg selv har denne, dog med 258 GB, hvilket gør at den koster 2000,- mere. Som Roxer siger er det hamrende dyrt, men jeg synes det er fornuftigt at du ikke vil Air under alle omstændigheder. Den er bare ikke andet end en facebook-maskine :p
Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Roxer
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Mac-tråden
« Svar #977: 07 Jan 2015, 13:12 »

http://www.humac.dk/produkt/macbook-pro-13-26ghz-i58gb-0

Jeg selv har denne, dog med 258 GB, hvilket gør at den koster 2000,- mere. Som Roxer siger er det hamrende dyrt, men jeg synes det er fornuftigt at du ikke vil Air under alle omstændigheder. Den er bare ikke andet end en facebook-maskine :p
Jeg har den AR linker til, og den klarer lige de opgaver du søger helt kanon. Jeg er ihvertfald godt tilfreds med min. Du skal bare advares hvis du er førstegangsbruger af Mac, hvis du først vænner dig til det er det svært at slippe igen og gå tilbage til windåse. For OSX er simpelthen genialt Wink
Logged

LosGuardiola
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Mac-tråden
« Svar #978: 07 Jan 2015, 16:26 »

Har også selv haft kig på den der, men ville vide hvad andre anbefaler.

Hvor meget plads er der på den, altså er der plads til manager, og forskellige andre programmer, bl.a. Til skole?Smiley
Logged

Roxer
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Mac-tråden
« Svar #979: 07 Jan 2015, 17:15 »

Har også selv haft kig på den der, men ville vide hvad andre anbefaler.

Hvor meget plads er der på den, altså er der plads til manager, og forskellige andre programmer, bl.a. Til skole?Smiley
Den jeg har er der 128 gb på, men jeg har film, billeder og andre ting der fylder meget på en ekstern harddisk. Det kan man gøre og så er det rigeligt. Hvis du skal have meget liggende på af store filer så ville jeg nok tage størrelsen større.
Logged

jona633c
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Mac-tråden
« Svar #980: 07 Jan 2015, 18:21 »

http://www.humac.dk/produkt/macbook-pro-13-26ghz-i58gb-0

Jeg selv har denne, dog med 258 GB, hvilket gør at den koster 2000,- mere. Som Roxer siger er det hamrende dyrt, men jeg synes det er fornuftigt at du ikke vil Air under alle omstændigheder. Den er bare ikke andet end en facebook-maskine :p
En Air kører sgu da også FM helt og aldeles udemærket.. Jeg brokker mig i hvert fald ikke.. Og her snakker vi altså blot en mac air 128 gb
Logged

LosGuardiola
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Mac-tråden
« Svar #981: 08 Jan 2015, 07:11 »

Hmm okay - tak for svar Smiley
Logged

mart240e
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Mac-tråden
« Svar #982: 13 Mar 2015, 12:45 »

Jeg købte min mac oplader http://www.dandele.dk/shop/mac-oplader-128c1.html, og den fungerer helt super!
Logged

Spezialized
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Mac-tråden
« Svar #983: 17 Jul 2015, 19:40 »

Er jeg den eneste der er ved at blive idiot efter jeg er gået over til Apple Music?

Jeg har nogle audiobook i MP3-filer som jeg gerne vil importere til iTunes, på en seperat playliste, men hver gang jeg gør det får jeg følgende meddelese:

"iCloud Music Library playlists can only contain songs from your iCloud Music Library." Altså kan jeg ikke høre dem på min iPhone.

Jeg kan slet ikke finde ud af det, og jeg synes ellers jeg plejer at have rimelig godt styr på det.
Logged


xanor
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Mac-tråden
« Svar #984: 27 Jul 2016, 22:30 »

Jeg smider lige et post her og i Computer-tråden, da jeg ikke ved hvem, jeg skal henvende mig til.

Jeg har en tre-årig Macbook Pro computer, som jeg lige (to måneder siden) har fået udskiftet harddisk i til en SSD, da jeg synes den anden var blevet virkelig virkelig langsom. Nu fungerer den igen som ny, men jeg vil ikke ende ud i samme problem igen - nemlig at den bliver ekstremt langsomt hurtigt, og jeg er derfor begyndt at være meget nøjsom med den (tidligere installerede jeg ret meget på den, hvilket sjovt nok belaster harddisken (tror jeg)). Så vil lige høre, hvor mange spil osv. man kan have på sådan en mac-computer for at den ikke ender med at blive meget langsom igen. Indtil videre har jeg nu haft CS:GO installeret i to måneder, og det har den fint kunnet trække uden at det har gjort computeren langsommere el. Tror I jeg vil belaste den for meget, hvis jeg også installerer FM på den igen og evt. et spil mere (Medieval II)? Eller vil I råde mig til at blive ved CS:GO?

Og ja ved godt Mac slet ikke er optimal til spil osv., og at jeg nok burde finde en anden, hvis jeg vil spille mange spil, men det er nu sådan sagen engang er Smiley
Logged


Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Mac-tråden
« Svar #985: 28 Jul 2016, 10:06 »

Jeg smider lige et post her og i Computer-tråden, da jeg ikke ved hvem, jeg skal henvende mig til.

Jeg har en tre-årig Macbook Pro computer, som jeg lige (to måneder siden) har fået udskiftet harddisk i til en SSD, da jeg synes den anden var blevet virkelig virkelig langsom. Nu fungerer den igen som ny, men jeg vil ikke ende ud i samme problem igen - nemlig at den bliver ekstremt langsomt hurtigt, og jeg er derfor begyndt at være meget nøjsom med den (tidligere installerede jeg ret meget på den, hvilket sjovt nok belaster harddisken (tror jeg)). Så vil lige høre, hvor mange spil osv. man kan have på sådan en mac-computer for at den ikke ender med at blive meget langsom igen. Indtil videre har jeg nu haft CS:GO installeret i to måneder, og det har den fint kunnet trække uden at det har gjort computeren langsommere el. Tror I jeg vil belaste den for meget, hvis jeg også installerer FM på den igen og evt. et spil mere (Medieval II)? Eller vil I råde mig til at blive ved CS:GO?

Og ja ved godt Mac slet ikke er optimal til spil osv., og at jeg nok burde finde en anden, hvis jeg vil spille mange spil, men det er nu sådan sagen engang er Smiley

Jeg har haft mange spil installeret på min Mac uden øvrige problemer end mangel på plads (128 GB harddisk). FM, WoW, Hearthstone, CS, Left 4 Dead 2, Day of Defeat, Insurgency osv. Det har ikke sløvet den Wink
Logged


xanor
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Mac-tråden
« Svar #986: 28 Jul 2016, 13:46 »

Har du haft den installeret på samme tid? Synes bare da jeg lige havde købt min, så installerede jeg selvfølgelig FM, CS (1,6 tror jeg det var dengang), Day of Defeat og hvad jeg nu ellers lige kunne finde på, men jeg synes bare ret hurtigt, at den blev meget langsom og haltede efter. Især FM 16 synes jeg den har svært ved at trække.  Men der havde jeg så også FM, CS, DOD osv. installeret på samme tid, så jeg altid havde mulighed for at spille det ene eller det andet fremfor at vente. Men du mener ikke, at der burde være nogle problemer i at installere et par spil mere?
Logged


xanor
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Mac-tråden
« Svar #987: 29 Jul 2016, 18:43 »

I fortsættelse af mit tidligere spørgsmål vil jeg høre, om der er nogle, der har valgt at installere deres spil på en ekstern harddisk for at det derved ikke kommer til at lagre sig på den interne harddisk? Så vidt jeg kan læse frem til på nettet, vil man opleve længere loading-tider, men hvorvidt er det gældende i f.eks. FM? Altså er det kun når man loader spillet, eller vil det så også være ingame, hver gang man går videre (trykker space)? Eller er det en dum idé at erhverve sig en harddisk, da "loading time" vil være for lang?
Logged


Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Mac-tråden
« Svar #988: 29 Jul 2016, 22:09 »

I fortsættelse af mit tidligere spørgsmål vil jeg høre, om der er nogle, der har valgt at installere deres spil på en ekstern harddisk for at det derved ikke kommer til at lagre sig på den interne harddisk? Så vidt jeg kan læse frem til på nettet, vil man opleve længere loading-tider, men hvorvidt er det gældende i f.eks. FM? Altså er det kun når man loader spillet, eller vil det så også være ingame, hver gang man går videre (trykker space)? Eller er det en dum idé at erhverve sig en harddisk, da "loading time" vil være for lang?

Altså jeg har valgt at droppe cd-drevet, hvor jeg har sat en harddisk i istedet. Før havde jeg installeret steam på det "eksterne drev" der syntes jeg ikke der var nogle problemer. Jeg mener det kun er loade tiden der bliver lidt langsommere i forhold til SSD.

Hvor står er din Harddisk? Smiley
Logged

H A L A   M A D R I D!

xanor
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Mac-tråden
« Svar #989: 31 Jul 2016, 23:04 »

Ja men loade tiden - er det så kun når man loader spillet i FM eller er det også når man trykker fortsæt inde i spillet?

Og har kun harddisken på computeren indtil videre, men tænkte for ikke at belaste den mere, så kunne man købe en ekstern harddisk og installere spillene derover, og så gik spørgsmål på, om hvorvidt man oplever problemer med dette - især med henblik på FM (altså er det kun ved opstart på spillet eller også inde i spillet når man trykker videre)
Logged


Sider: 1 ... 64 65 [66] 67 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010