home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23283
  0 Brugere, 393 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: hotpayalkapoor
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  TV Serier.
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 69 70 [71] 72 73 ... 83 Udprint
Forfatter Emne: TV Serier.  (Læst 212900 gange)
Meulensteen
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #1050: 22 Aug 2014, 10:10 »

Synes også at Scrubs (minus sæson 9), er en af de bedste TV-serier nogensinde...
Nogle af karakterene er dog virkelig irriterende at høre og se på, men Dr.Cox bærer jo den serie fra start til slut.
Hvis nu bare den var på Netflix, ville jeg se den. Gider ikke ud og købe DVD sæsonerne.

Vi kan hurtigt blive enige om, at nogle af karaktererne kan være irriterende. Jeg synes til tider Carla er uudholdelig, mens Elliot også kan være en pain in the ass - Hun er bare heldigvis god at kigge på  Thumbs Up
Jeg har købt samtlige dvd-bokse med dem, måtte bare eje denne fantastiske serie.
Logged

Lålålålålååååå
Vi har den bedste midtban' i DK'ååååå
Vi har Michael Krohn-Dehli, Samuel Holmén, Farnerud og Jan K'åååå

Gungner
Gæst
 
Sv: TV Serier.
« Svar #1051: 22 Aug 2014, 11:36 »

Dr. Cox rules, og ER den serie Tunge
JD og The Janitor har jeg det svært med en gang imellem...
Logged

sarikanarya
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #1052: 22 Aug 2014, 18:25 »

Har ikke læste alle de 71 sider, men Brooklun nine-nine er squ alt for god! Opstemt
Logged

Sirstaal
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #1053: 22 Aug 2014, 18:43 »

Har ikke læste alle de 71 sider, men Brooklun nine-nine er squ alt for god! Opstemt

Og Eva Longoria skal være med i 3 afsnit i den nye sæson  Opstemt Opstemt Opstemt
Logged

”Den, der opgiver at blive bedre, ophører med at være god”.

sarikanarya
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #1054: 22 Aug 2014, 18:47 »

altså må altså også indrømme at jeg desværre ikke følger med hvert lørdag aften (i dk) men af de afsnit jeg har set har jeg nydt den serie! hvem f..... sætter også en så god serie til en lørdag aften hvor alle næsten  er ude? -.-
Logged

Bradley Beal
Gæst
 
Sv: TV Serier.
« Svar #1055: 22 Aug 2014, 18:58 »

Her forleden besluttede jeg mig for at gense Smallville. En tidligere legende på FM-scenen var helt PJATTET med Tom Welling (så pjattet, at han ville hedde Tom Welling i virkelighedens liv. Det siger gadesladderen i Kolding i al fald). Som nogen måske også har set, så er Giannis-fyren også ret vild med Clark Kent-skuespilleren. Han er helt pjattet med de smukke, blå øjne. Det er som om, man bare svømmer i dem, skriver han.

Men jeg så Smallville. Fra første til sidste afsnit. Og det er stadig en genial serie. Det er Tom Welling – en af vor tids bedste skuespillere – der har hovedrollen som Clark Kent i hans unge år. Dengang var den primary love interest Lana Lang (og ikke Lois Lane), men hans nemesis var stadig Lex Luthor. Ham, der opfandt Superman-universet havde really a thing for LL.

<a href="http://www.youtube.com/v/EFbvqFKwC6s?hl=en_US" target="_blank">http://www.youtube.com/v/EFbvqFKwC6s?hl=en_US</a>

Er der andre, der har set lige så meget Smallville som mig?

Den var til dig, TomWelling. Hvor end du er!
Logged

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #1056: 22 Aug 2014, 22:03 »

Har faktisk tit gerne ville se Smallville, eftersom jeg tit så serien dengang den kom på TV3. Hvordan har du set den?
Logged

welbz is dat guy

Meulensteen
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #1057: 22 Aug 2014, 23:04 »

Dr. Cox rules, og ER den serie Tunge
JD og The Janitor har jeg det svært med en gang imellem...

Dr. Cox gør det helt sikkert helt ekstremt godt - Men jeg synes derimod at JD er hele serien. Jokesene sidder altid spot on med ham, samtidig med kører han alle de seriøse stunder hjem i rigtig god stil. Dr. Cox kommer dog ind på min 2. plads over yndlingspersoner i serien, efterfulgt af Turk og Bob Kelso.
Logged

Lålålålålååååå
Vi har den bedste midtban' i DK'ååååå
Vi har Michael Krohn-Dehli, Samuel Holmén, Farnerud og Jan K'åååå

Caviezel
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #1058: 22 Aug 2014, 23:58 »

Hvis man kan li' karakterdreven serier, så er Treme en kanon serie om livet i en flække af New Orleans efter orkanen Katrina. Her handler det om overlevelse og livet som musiker, forfatter, skolelærer, restaurantejer, barejer, advokat.

http://www.imdb.com/title/tt1279972/

Da det er David Simon, manden bag The Wire og Drabsafdelingen der står bag denne serie vil man kunne genkende et par ansigter fra netop disse serier. David Simon elsker at genbruge sine skuespillere.

Er selv ved at være færdig med første sæson og jeg er hooked. Og selvom musikken ikke er det jeg høre i min hverdag, så rocker man sgu med alligevel.

Giv den en chance!
Logged

♥ Manchester United ♥

#7 George Best #7 Bryan Robson #7 Eric Cantona #7 David Beckham #7 Cristiano Ronaldo #7

Bradley Beal
Gæst
 
Sv: TV Serier.
« Svar #1059: 25 Aug 2014, 00:35 »

Den bedste serie er uden sammenligning Smallville! Hvis jeg skal nævne noget der kommer tæt på, må det være Klovn. Det er også meget, meget morsomt! Ellers kan jeg nævne Prison Break, som faktisk har vist sig at være en usædvanlig god serie. Ellers ser jeg ikke så meget fjernsyn, men Simpsons er -sammen med Klovn - også noget af det sjoveste mit fjernsyn nogensinde har budt mig!

Men der er selvfølgelig ingen serie, der når Smallville til sokkeholderne!

DER VAR DU
Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: TV Serier.
« Svar #1060: 29 Aug 2014, 18:59 »

Så fik man set sidste episode af How I Met Your Mother... Egentlig lidt fesen. Sæson 9 var ikke noget at råbe hurra for
Logged

Bradley Beal
Gæst
 
Sv: TV Serier.
« Svar #1061: 29 Aug 2014, 19:04 »

Mit første indtryk var sådan lidt negativt, men afslutningen vokser generelt på mig, hver gang jeg ser den. Sidste sæson som helhed er dog elendig.
Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: TV Serier.
« Svar #1062: 29 Aug 2014, 19:12 »

Der vil jeg så give dig ret. Hele sæsonen som helhed er virkelig ringe. Det viser bare at forfatterne ikke længere kunne komme på en handling til 22 minutters episoder. Men slutningen på sidste episode er faktisk ret god.
Logged

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #1063: 29 Aug 2014, 20:52 »

Gør jer nu selv den tjeneste at se serien Gomorra på HBO Nordic. I vil sent fortryde det.
Logged

Spardle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #1064: 29 Aug 2014, 20:58 »

Gør jer nu selv den tjeneste at se serien Gomorra på HBO Nordic. I vil sent fortryde det.

Er det ikke den du siger, der sørger for at alle de kommende serier vi ser er lort?
Isåfald ved jeg ikke om det er værd at koste en serie, for at samtlige serier bagefter bliver decideret lort.
Logged

Burnley, Aab,  FC Barcelona, Schalke 04,
Burnley will win the PrL trophy again, it's just a question about time.
Pretiumque Et Causa Laboris

Sider: 1 ... 69 70 [71] 72 73 ... 83 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010