home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 14:53:35 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23289
  0 Brugere, 546 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: hennry176
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  [39] Europa Rundt v.2
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 5 Udprint
Forfatter Emne: [39] Europa Rundt v.2  (Læst 37931 gange)
Dida
Gæst
 
[39] Europa Rundt v.2
« : 17 Apr 2013, 15:38 »



Europa Rundt
Eftersom mit forrige spil pludselig ikke ville loade, har jeg nu besluttet mig for at starte på en frisk, og forsøge at gennemføre denne challenge endnu engang. Jeg var heldigvis ikke noget så langt i mit forrige spil, så jeg regner hurtigt med at jeg kan komme lige så langt.


Til dem der ikke fulgte med sidste gang, vil jeg hurtigt lige ridse op, hvad challengen går ud på. Kort sagt skal samtlige trofæer i Europa vindes. Landene skal tages i alfabetisk rækkefølge, efter de engelske navne, hvilket vil sige, at man starter med Austria og slutter i Wales. Der er i alt 34 lande i Football manager, så det bliver en lang og hård affære. Jeg har valgt at spille FM Classic, bare så der er en lille chance for, at det kan gå nogenlunde hurtigt. Her kommer der lige en lille oversigt over reglerne.

   Start med 'Automatic' i reputation
   Start som arbejdsløs, og find et job i Østrig
   Vind samtlige turneringer her, og gå videre til næste land
   Der må gerne skiftes klub undervejs
   Oprykning gælder som at 'vinde' ligaen, uanset om det er direkte oprykning eller via playoffs
   Det er nok at vinde én regional liga, hvis der er flere på samme trin i ligastrukturen (fx Blue Square North/South)



Her ser i min manager profil, og som det står i reglerne skal min tidligere erfaring være på automatisk. Ellers er den mere eller mindre bygget op over jeg selv.

Så nu vil jeg krydse fingre for mit spil ikke crasher igen, og så er der ikke andet tilbage end at sige, lad challengen begynde, og jeg håber så mange som muligt vil følge med i dette eventyr. 




I N D H O L D S F O R T E G N E L S E

Sæson: 2012/2013

1. Update
2. Update
3. Update
Sæson: 2013/2014
4. Update
5. Update
6. Update
7. Update
8. Update
9. Update
Sæson: 2014/2015
10. Update
11. Update
12. Update
13. Update
14. Update
15. Update
Sæson: 2015/2016
16. Update
17. Update
18. Update
19. Update
20. Update
21. Update
Sæson: 2016

22. Update
23. Update
24. Update
25. Update
Sæson: 2017
26. Update
27. Update
28. Update
29. Update
30. Update
31. Update
Sæson: 2018
32. Update
33. Update
34. Update
35. Update
36. Update
37. Update
Sæson: 2019

38. Update
39. Update














M A N A G E R  H I S T O R I E

  Arbejdsløs - 23. juni 2012 - 08. april 2013

Austria Lustenau - 08. april 2013 - 23. maj 2016

 Arbejdsløs - 23. maj 2016 - 15. juli 2016

 Pinsk - 15. juli 2016 - 06. december 2018

 Arbejdsløs - 06. december 2018 - 09. juli 2019

 Shakhter Soligorsk - 09. juli 2019 - ?

P O K A L S K A B E T

 Austria 1. Division 2013/2014

  Austria Premier Division 2015/2016

  Austria FA Cup 2015/2016

  Hviderussiske Første Liga 2017

O V E R S I G T  O V E R  G E N N E M F Ø R T E  L A N D E

  Austria (3/3)

  Belarus (1/4)


« Seneste Redigering: 30 Apr 2013, 13:59 af Præludium » Logged

OnkelMorfar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Europa Rundt v.2
« Svar #1: 17 Apr 2013, 17:02 »

Sgu ked af at det stoppede med at funke, men syntes det er flot at du kører videre! Prisværdigt! Smiley
Logged

Dida
Gæst
 
Sv: Europa Rundt v.2
« Svar #2: 17 Apr 2013, 17:06 »

Ja blev virkelig også irriteret da den ikke gad loade, men der er ikke andet for, end at komme op på hesten igen Smiley
Tak for kommentaren. 
Logged

Dida
Gæst
 
Sv: Europa Rundt v.2
« Svar #3: 17 Apr 2013, 17:11 »

 


Europa Rundt - 08l04l13
Efter at have tilføjet mig selv som arbejdsløs manager i Østrig, gik jeg straks i gang med at lede efter et spændende job. Jagten forgik på denne dovne, men effektive måde. Jeg satte min manager på ferie, og så skulle han først vende tilbage når han blev tilbudt et job. Den 8. april 2013 fik jeg så endelig et jobtilbud. Klubben der henvendte sig, var SC Austria Lustenau. Lustenau ligger placeret i den østrigske 1. Division, hvilket passer perfekt for min udfordring.



Klubben diskede op med et dejligt tilbud, hvor der var mulighed for at score hele 12.000 kroner om ugen. Jeg takkede naturligvis ja til de lukrative tilbud. Derudover har jeg fået stillet et transferbudget på 0 kroner til rådighed, mens mit lønbudget ligger på 124.000 kroner om ugen, hvilket er 18.000 kroner mindre end den nuværende løn.



Austria Lustenau har indtil videre haft en meget skuffende sæson. De var på forhånd spået en top 3 placering, men den drøm kan de vidst godt skyde i hvid pil efter, selv under min ledelse. Klubben ligger i øjeblikket placeret på en 0. plads, blot tre point fra direkte nedrykning. Forbliver Lustenau på deres 9. plads, skal vi spille play off kampe om nedrykning, når sæsonen er slut. Ligaen er dog meget tæt, og vi har faktisk kun 8 point op til en eventuel 3. plads, og med 10 kampe igen, er intet umuligt.
 
Logged

Dida
Gæst
 
Sv: [1] Europa Rundt v.2
« Svar #4: 17 Apr 2013, 21:16 »



Europa Rundt - April - 2013
Få dage efter jeg havde underskrevet min kontrakt, skulle jeg allerede ud og spille min første kamp. Modstanderen var bundproppen FC BW Linz. Så med en sejr kunne vi komme endnu længere væk fra den direkte nedrykningsplads. Sådan skulle det dog ikke gå, og efter 68 minutter var vi bagud med hele 0:2. På mirakuløs vis kom vi dog tilbage i kampen og hentede et 2:2 resultat hjem.



Efter min managerdebut, er det blevet til yderligere 4. kampe. Jeg har dog endnu min første sejr til gode. hvilket betyder at de første fem kampe er endt med tre uafgjorte og to nederlag. Ikke just den optimale start som ny manager, men så længe vi holder os på den rigtige side af stregen, er jeg tilfreds. Indtil videre har spillere som Lukas Kragl og Matthias Hattenberger imponeret mig, og de har begge lavet to kasser. Jeg kunne dog godt ønske mig lidt mere fokus i den bagerste kæde, og så er jeg også sikker på sejrene nok skal komme.



Som i kan se på tabellen er mesterskabet så godt som afgjort. Der er kun fem kampe tilbage, og ti point i mellem nummer et og to. Derfor ser det ud til at Vienna rykker op i år. I bunden er spændingen også intakt. Pölten, Lustenau og Linz er alle i stor fare for at rykke ned. Derfor bliver de sidste fem kampe ekstrem spændende.  Det hele kan meget vel blive afgjort i sidste spillerunde, hvor vi møder Linz på sidstepladsen.

Logged

Dida
Gæst
 
Sv: [2] Europa Rundt v.2
« Svar #5: 18 Apr 2013, 16:01 »



Europa Rundt - Maj og juni - 2013
For få dage siden lykkedes det mig, at sikre Austria Lustenau endnu en sæson i den østrigske 1. Division. I løbet af sæsonens sidste fem kampe, formåede vi at samle hele ni point ind, hvilket lige præcis var nok til at sikre os en niendeplads, og en mulighed for at spille nedrykningskampe. Vi var dog umådeligt tæt på at rykke direkte ned, da vi i sidste spillerunde mødte sidstepladsen. En sejr var påkrævet, hvis vi ikke vil rykke direkte ned. Derfor var det naturligvis en kæmpe forløsning, da vi kunne få fra banen med en 0:1 sejr i bagagen.



Udover den flotte sejr over bundproppen fra Linz, blev det også til en sejr over SV Horn,  som blev hevet i hus på allerflotteste vis. Allerede ved pausen var vi foran med hele 3:0, efter vores centrale forsvarsspiller, Jürgen Paocka havde scoret hattrick. I anden halvleg gjorde Sascha Boller det til 4:0, og selvom Horn fik pyntet en smule på det, endte det stadigvæk med en flot sejr til Lustenau.



Vi endte som sagt på en niendeplads, hvilket betød, at vi skulle spille nedrykningskampe mod LASK Linz. Nedrykningskampen skulle afgøres over to kampe. Den første blev spillet i Lustenau, mens den sidste blev spillet i Linz. Den første kamp endte med et 1:1 resultat, men da det hele skulle afgøres, viste Austria Lustenau klassen og hev en sikker 5:2 sejr hjem, efter at have været bagud 2:1. Det betyder hermed at Lustenau er klar på endnu en sæson i landets næstbedste række.
Logged

Dida
Gæst
 
Sv: [3] Europa Rundt v.2
« Svar #6: 19 Apr 2013, 13:14 »



Europa Rundt - Juli og august - 2013
Anden sæson er så småt gået i gang, og der er sket en hel del i løbet af de seneste to måneder. Der er det første sket en smule på transfersiden. Derudover er både pokalturneringen og ligaen blevet skudt i gang, så der er nok at tage fat på. Når en ny sæson skal sættes i gang, skal der naturligvis altid sætte en række målsætninger for den kommende sæson. I Austria Lustenau er vores mål at ende på en midterplacering i ligaen, hvilket burde været opnåeligt, specielt efter medierne har spået os til en ottendeplads. I pokalturneringen er målet at nå til tredje runde.

På transfersiden er der som sagt også sket en smule. Hele fire spillere er kommet til klubben, og jeg har brugt 125.000 kroner af transferbudgettet. De første to spillere der sluttede sig til klubben var Michael Hofer og Felix Adjei, som bestyrelsen selv har hentet. Jeg har også selv været ude og investere, og valgt først at smide 5.000 kroner efter Roland Dancs, som skal spille midtbanespiller. Derefter smed jeg 120.000 kroner efter den centrale forsvarsspiller ved navn Peter Pöllhuber.

 


Som sagt er turneringen også blevet skudt i gang. Her har vi fået en rigtig god start, som har umundet sig i hele tyve point. Der er blot blevet spillet otte kampe, så man må sige at vi har fået et ganske fint udbytte af de første par kampe. Især Felix Roth har imponeret, og med fire mål i løbet af de første nitten minutter imod Kapfenberger, har han virkelig slået sit navn fast.



I ligaen ser det sådan set også rigtig godt ud. Vi ligger i øjeblikket nummer et, med et forspring på hele fire point ned til nummer to, som er SKN St. Pölten. Målet i turneringen var som sagt en placering i midten af tabellen, men som det ser ud lige nu, så bliver det ikke noget problem. I bunden af tabellen er det SV Seekircehn der er kommet værst fra start. Med nul point efter otte kampe, ser det rigtig svært ud for den nyoprykkede klub.

Pokalturneringen er ligeledes gået i gang. Her er første runde overstået, og Lustenau er kommet ganske hæderligt videre. I den første runde mødte de FAC Team Für Wien, som blev besejret 3:0.
 
 

« Seneste Redigering: 19 Apr 2013, 13:28 af Præludium » Logged

Dida
Gæst
 
Sv: [4] Europa Rundt v.2
« Svar #7: 19 Apr 2013, 13:37 »



Europa Rundt - September og november - 2013
Efter den gode sæson start, har vi egentligt bare forsat med at tromle der ud af. Alt modstand bliver fejet af banen, og vi har endnu ikke lidt et eneste nederlag i denne sæson. I løbet af de to seneste måneder, er der blevet spillet hele seks kampe i turneringen, hvilket har udmundet sig i fjorten point til Austria Lustenau. Fire sejre og to uafgjorte gør, at vi forsat ligger på en sikker førsteplads.

 


I den seneste kamp blev det til en flot 1:0 sejr over lokalrivalerne fra FC Lustenau 1907. En kamp med et rigtig højt niveau både på banen og hos fansene, som virkelig sang deres spillere på vej. Trods mange chance stod det dog forsat 0:0 ved pausen. I anden halvleg kom det forløsende mål, da Jürgen Kampel sparkede bolden iskoldt i kassen og sikkert gjorde det til 1:0. Austria Lustenau dominerede kampen med hård hånd, og det hele endte med 21 afslutninger til Austria, mens 1907 blot havde to. Austria løb også med 62% af boldbesiddelsen.

Vi har nu hele 34 point efter blot fjorten kampe, hvilet betyder at vi faktisk kun har sat otte point til indtil videre. En ganske imponerende stime. Vinterpausen står snart for døren, og der er blot fire kampe tilbage i år.

 
Logged

Dida
Gæst
 
Sv: [5] Europa Rundt v.2
« Svar #8: 19 Apr 2013, 14:00 »



Europa Rundt - November og december - 2013
Vinteren har nu indtruffen i Østrig og vi kan heldigvis slutte sæsonen af på førstepladsen. I løbet af de seneste fire kampe er det dog ikke gået helt så godt som det plejer, og vi har blot samlet seks point i fire kampe, hvilket har fordelt sig over to sejre og to nederlag. De to nederlag betyder også at vores flotte stime er brudt, som eller lød på over tyve kampe i streg uden nederlag.

I forrige update glemte jeg at nævne, at vi faktisk er røget ud af pokalturneringen. Det skete da vi i anden runde mødte FC Gratkorn på Stadion der Marktgemeinde. Allerede efter syv minutter kunne vi indkassere det første mål. I anden halvleg kom vi dog tilbage i kampe, og to hurtige mål fra Felix Roth gjorde det til 1:2. Få minutter før tid udlignede FC Gratkorn, og så skulle kampen afgøres på straffespark. Her vandt Gratkorn 3:2.

 


Det første nederlag i ligaen faldt mod SV Horn. Selvom vi allerede kom foran efter et enkelt minut på mål af Felix Roth, kunne vi ikke hold stand og SV Horn nettede to gange i kampe. Derfor blev det første nederlag i denne sæson en realitet.

Vi er nu halvvejs igennem sæson, og SC Austria Lustenau ligger på en sikker førsteplads. Vi har fire point ned til SKN St. Pölten på andenpladsen, mens vi har hele tretten point ned til Neustadt på tredjepladsen. Derfor må man sige at Lustenau og Pölten er ved at køre deres eget lille solo løb, og det bliver meget interessant at følge i foråret. Allerede nu har vi faktisk samlet flere point end vi gjorde hele sidste sæson, og med hele 41 point ned til nedrykningspladsen, føler jeg mig rimelig sikker på overlevelse. Målet var en plads i midten tabellen, og hvis vi antager at midten er en femteplads, så er vi i øjeblikket hele tretten point foran.


 

 
« Seneste Redigering: 19 Apr 2013, 14:10 af Præludium » Logged

Dida
Gæst
 
Sv: [6] Europa Rundt v.2
« Svar #9: 19 Apr 2013, 14:20 »



Europa Rundt - Januar og februar - 2014
Bolden triller langt om længe igen, og den afgørende fase er gået i gang i Østrig. Vinteren har dog også budt på en smule aktivitet. Der har nemlig været gang i det halvårlige transfervindue, hvor klubberne har mulighed for at købe spillere af hinanden. Austria Lustenau har dog ikke været aktive, for som man siger, "never change a winning team". Og man må sige at Lustenau er et vindende hold, som ikke har lidt specielt mange nederlag i løbet af sæsonen indtil videre.



Der er også blevet spillet to kampe i forårssæsonen indtil videre. Her har Lustenau fået en ganske fin start, da de startede ud med at slå andenpladsen med hele 3:2. Derefter blev det dog til et skuffende nederlag på 1:2 over Kapfenberger 1919. Trods den lidt svingende start, ligger vi nu på en førsteplads med hele  syv point ned til nummer to. Vi har dog også spillet en kamp mere end andenpladsen, så vores forspring kan godt ske at blive reduceret en smule.

I bunden af tabellen finder vi SV Seekrichen, som efterhånden har gravet deres egen grav. Med et point efter tyve kampe, skal de kæmpe en umenneskelig kamp i løbet af foråret, hvis de vil gøre sig forhåbninger om overlevelse. Seekrichen har i øjeblikket hele atten point op til overlevelse, og det virker umuligt for nyoprykkerne.
 

 

 
« Seneste Redigering: 19 Apr 2013, 15:33 af Præludium » Logged

Dida
Gæst
 
Sv: [7] Europa Rundt v.2
« Svar #10: 19 Apr 2013, 15:45 »



Europa Rundt - Marts og april - 2014
For at sige det mildt, så har det virkelig været en omgang blandede bolsjer i løbet af marts og april. Der er blevet spillet hele tolv kampe i løbet af de to måneder, og her har vi kun formået at skrabe nitten point sammen. Det er selvfølgelig ikke helt galt, men det kunne så sandelig også have været bedre. Specielt når man tænker på, at tolv af pointene blev hentet i de sidste fire kampe.

 


Den seneste kamp blive spillet hjemme mod FC Lustenau 1907.Et lokalbrag af de helt store, og intense var da også meget høj. 7.281 tilskuere var tilsende under kampen, og de fik dramatik for alle pengene. Austria Lustenau fik den optimale start på kampen, og kunne gå til pause foran 2:0. I anden halvleg blev det endnu bedre, da Dancs gjorde det til 3:0. Derefter begyndte dramatikken for alvor. Der er som regel ikke noget lokalopgør, uden bisse tacklinger. I denne kamp var det FC Lustenau der stod for dem, og med to røde kort gjorde de det meget lettere for Austria Lustenau. Det hele endte dog med en sikker sejr på 3:1 til Austria Lustenau.

Trods de svingende resultater er vi forsat i toppen af tabellen, med et forspring på fem point ned til Pölten på andenpladsen. Det begynder efterhånden at lugte af oprykning i Lustenau. De svingede resultater har dog bragt Neustadt tilbage i mesterskabskampen, og de har nu kun syv point op til førstepladsen. Men der er kun fire kampe tilbage, så meget skal gå galt for os, hvis vi skal smide det her på gulvet. I bunden ligger SV Seekirchen, som allerede nu er sikker på at rykke direkte ned.


 

 
Logged

Dida
Gæst
 
Sv: [8] Europa Rundt v.2
« Svar #11: 19 Apr 2013, 16:53 »



Europa Rundt - Maj og juni - 2014
 Så lykkedes det. Det første trofæ er hentet hjem, og så allerede to kampe før sæsonafslutningen. En fænomenal afslutning på sæsonen var nok til at sikre Austria Lustenau mesterskabet. Fire sejre i de fire sidste kampe endte det med, hvilket naturligvis gav tolv point. 



Sæsonens sidste kamp skulle spilles på hjemmebane, hvilket betød at vi kunne fejre mesterskabet foran vores hjemmepublikum. Selvom mesterskabet allerede var sikret, er det naturligvis altid rart at slutte af med en sejr, så det gik vi benhårdt efter. Modstanderen hed TSV Hartberg, og de fik ikke et ben til jorden. Allerede ved pausen førte vi med hele 2:0. I anden halvleg blev det endnu bedre, da Salomon lukkede kampen til 3:0, men en fantastisk helflugter. Dermed kunne spillerne fejre titlen foran 8.389 tilskuere.

 


Titlen blev dog matematisk sikret mod SC Wiener Neustadt, eftersom Lustenau ikke kunne hentes efter den kamp. Vi fik dog ikke den optimale start på kampen, og efter tyve minutter kom vi bagud. Heldigvis viste spillerne høj vindermentalitet, og med tre hurtige kasse, kunne vi gå til pause foran med hele 3:1. I anden halvleg fik Neustadt reduceret, men Roth lukkede senere kampen til 4:2.

Det hele endte med et forspring på tretten point ned til nummer to, hvilket jeg naturligvis ikke kan klage over. 76 point på 36 kampe er også ganske imponerende, og det giver et gennemsnit på hele 2,1 point pr. kamp. Maksimalt kunne vi have høstet 108 point, men det må blive en anden sæson. Nu gælder det forberedelserne til den kommende sæson, hvor vi formentligt møder en hel del mere modstand i Premier Division.

 

 

 
Logged

Dida
Gæst
 
Sv: [9] Europa Rundt v.2
« Svar #12: 19 Apr 2013, 18:26 »



Europa Rundt - Juli og august - 2014
En ny sæson er blevet skudt i gang, og meget er sket i løbet af de sidste to måneder. To spillere har sluttet sig til klubben, og diverse turneringer er blevet skudt i gang. Der er derfor meget at skrive om, så vi må hellere se at komme i gang. Målet for denne sæson, er helt klart at sikre sig overlevelse. Som oprykker skal man ikke forvente sig meget, så overlevelse vil helt klart være tilfredsstillende. I pokalturneringen er målet at vi skal ende i tredje runde, hvilket heller ikke burde være helt umuligt. Faktisk håber jeg lidt på at kunne løbe med pokaltitlen i år, men lad os nu se.



Der er som sagt blevet hentet to spillere til klubben. Den første spiller jeg valgte at investere i, er en portugisisk forsvarsspiller ved navn Pedro Ferreira. Han er blot atten år gammel, men jeg regner dog alligevel med at han kommer til at gå direkte i startopstillingen. Pedro blev hentet ganske gratis. Derudover har jeg også hentet Cristian fra ligarivalerne Mattersburg. Cristian var ikke nogen billig spiller, og jeg måtte slippe hele 1.300.000 kroner for den 30-årige kant.

taget i betragtning, at vi er nyoprykkere, så synes jeg egentligt var har fået en ganske udmærket sæson start. Syv kampe er blevet spillet, og vi har samlet hele ni point sammen. Vi burde måske endda have haft lidt flere, da vi burde have vundet over Wacker i den første kamp og over Red Bull Salzburg. Man kan dog ikke være lige heldig hver gang, og jeg er sådan set meget tilfreds.

I ligaen ligger vi i øjeblikket placere på en flot femteplads. Ni point har vi som sagt samlet ind, hvilket gør at vi har hele ti point op til nummer et. Wolfsberger AC har været helt ved siden af sig selv, og ligger meget fortjent med en førsteplads, med hele nitten point, hvilket faktisk betyder de kun har sat to point over styr indtil videre i denne sæson. Vi har i øjeblikket seks point ned til nedrykning, hvilket tegner ganske godt.

Pokalturneringen er også blevet skudt i gang, og i første kamp skulle vi møde FC RW Rankweil. En kamp der bare skulle vindes, hvis jeg ville gøre mig nogle forhåbninger om en pokaltitel. Derfor blev der også spillet med stærkeste opstilling, hvilket gav pote. Det hele endte med en stensikker 0:3 sejr, og vi er nu klar til anden runde. 

 

 

 
Logged

Dida
Gæst
 
Sv: [10] Europa Rundt v.2
« Svar #13: 20 Apr 2013, 16:29 »



Europa Rundt - September og oktober - 2014
Sæsonen er nu for alvor gået i gang, og det går bedre og bedre for Austria Lustenau. I løbet af de sidste to måneder, har vi spillet hele seks kampe i ligaen, som er endt ud med elve point til Lustenau, hvilket vil sige tre sejre, to uafgjorte og blot et enkelt nederlag. Nedlaget kom da vi mødte Wacker, som slagtede os med hele 3:0.



De elve point betyder også at vi er rykket et godt stykke op i tabellen, og vi ligger nu nummer fire med tyve point, og kun fem point op til førstepladsen. Mål er som sagt at overleve i ligaen, hvilket ser rigtig godt ud, eftersom vi har hele elve point ned til stregen i øjeblikket. Sæsonen er dog stadig ung, og jeg føler mig langt fra sikker endnu. Derfor skal vi stadig ud og kæmpe hver eneste kamp, og hvert point tæller.

Jeg går stadigvæk med en lille drøm om at vinde pokalturneringen denne sæson. Den drøm er bestemt ikke blevet mindre, efter vi har spillet os i kvartfinalen. I anden runde mødte vi FC Dornbirn, som sikkert blev kørt over, da Aguilar scorede to mål og ligeså gjorde Felix Roth. Så galt det tredje runde, hvor modstanderen hed Kapfenberger SV. Endnu engang var vi i kontrol, og kunne gå til pause foran 0:2. I anden halvleg forsøgte Kapfenberger forgæves at komme tilbage, og det hele endte med en sikker 0:2 sejr til os. I kvartfinalen venter ligarivalerne fra Fussballculb Wacker Innsbruck.

 

 

 
Logged

Dida
Gæst
 
Sv: [11] Europa Rundt v.2
« Svar #14: 20 Apr 2013, 16:42 »



Europa Rundt - November og december - 2014
Vinteren har nu ramt Østrig, og det er ikke længere muligt at spille fodbold på de østrigske stadions. Derfor holder vi nu vinterpause, hvilket i allerhøjeste grad må siges at være tiltrængt for Austria Lustenau. De har nemlig været igennem de to værste måneder under min ledelse. Syv kampe er blevet spillet, og der er blot blevet til sølle tre point. En sejr og seks nederlag er hvad vi har kunne præstere i løbet af de sidste par måneder, og jeg er virkelig også meget skuffet.



Den ene sejr vi fik, er jeg god meget stolt over. Kampen blev spillet på udebane mod FC Red Bull Salzburg på Red Bull Arena. En kamp hvor vi naturligvis var kæmpe underdogs, men alligevel gik der ikke mere en 25 minutter, før Felix Ruth kunne gøre det sikker til 0:1, som også var resultatet ved pausen. I anden halvleg fordoblede vi vores føring, da Roland Dancs scorede i det 83. minut og lukkede kampen. Vi vandt dermed sikkert 0:2.

De dårlige resultater har naturligvis også påvirket vores placering i ligaen, og vores overlevelses muligheder. Vi ligger i øjeblikket placeret som nummer seks, med sølle 23 point efter tyve kampe, hvilket vil sige at vi i gennemsnit har fået 1,15 point pr. kamp. Det er ikke godt nok, og jeg er meget glad for der kommer en vinterpause netop nu. Forspringet til nedrykningsstregen er også blevet formindsket markant, og vi har nu kun tre point ned til den famøse tiendeplads. Der skal derfor andre boller på suppen til foråret, og jeg tror og håber på, at vi kan få vent den kritiske stime.
 
 

 

 
Logged

Sider: [1] 2 3 ... 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010