home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23283
  2 Brugere, 307 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: hotpayalkapoor
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Baren
| | |-+  Kategori: Redskabsrummet
| | | |-+  Computer tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 118 119 [120] 121 122 Udprint
Forfatter Emne: Computer tråden  (Læst 281697 gange)
NikGKbh
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Computer tråden
« Svar #1785: 25 Okt 2015, 19:09 »

Tak for alle svar. Jeg vil prøve de foreskellig ting  Smiley
Logged

nikl0707
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Computer tråden
« Svar #1786: 02 Nov 2015, 18:33 »

Hej. Jeg har længe tænkt på at købe en ny computer. Og jeg har tænkt det skulle være i stil med en IMac, altså hvor det hele sidder i skærmen, men da jeg egentlig er ligeglad med designet og ikke gider bruge så mange penge som en IMac koster, hvad kan i så anbefale mig, håber der findes nogle fine nogle til under 10000 kr. Smiley
Logged

MichaelJensen10
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Computer tråden
« Svar #1787: 17 Feb 2016, 16:49 »

Håber nogle kan hjælpe?

Rent FM mæssigt, hvad skal jeg så lede efter ved en ny computer?
Mange RAM, Høj prosessor, Grafikkort, Hvilken slags harddisk?
Hvad er mest nødvendigt?

- Spiller FM både med få men også gerne med mange ligaer.
- Kampene ser jeg ALTID kun som kommentarer.

Håber nogle kan hjælpe mig Smiley
« Seneste Redigering: 17 Feb 2016, 16:53 af MichaelJensen10 » Logged

xanor
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Computer tråden
« Svar #1788: 27 Jul 2016, 22:30 »

Jeg smider lige et post her og i Mac-tråden, da jeg ikke ved hvem, jeg skal henvende mig til.

Jeg har en tre-årig Macbook Pro computer, som jeg lige (to måneder siden) har fået udskiftet harddisk i til en SSD, da jeg synes den anden var blevet virkelig virkelig langsom. Nu fungerer den igen som ny, men jeg vil ikke ende ud i samme problem igen - nemlig at den bliver ekstremt langsomt hurtigt, og jeg er derfor begyndt at være meget nøjsom med den (tidligere installerede jeg ret meget på den, hvilket sjovt nok belaster harddisken (tror jeg)). Så vil lige høre, hvor mange spil osv. man kan have på sådan en mac-computer for at den ikke ender med at blive meget langsom igen. Indtil videre har jeg nu haft CS:GO installeret i to måneder, og det har den fint kunnet trække uden at det har gjort computeren langsommere el. Tror I jeg vil belaste den for meget, hvis jeg også installerer FM på den igen og evt. et spil mere (Medieval II)? Eller vil I råde mig til at blive ved CS:GO?

Og ja ved godt Mac slet ikke er optimal til spil osv., og at jeg nok burde finde en anden, hvis jeg vil spille mange spil, men det er nu sådan sagen engang er Smiley
Logged


lortengert
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Computer tråden
« Svar #1789: 28 Jul 2016, 13:00 »

Håber nogle kan hjælpe?

Rent FM mæssigt, hvad skal jeg så lede efter ved en ny computer?
Mange RAM, Høj prosessor, Grafikkort, Hvilken slags harddisk?
Hvad er mest nødvendigt?

- Spiller FM både med få men også gerne med mange ligaer.
- Kampene ser jeg ALTID kun som kommentarer.

Håber nogle kan hjælpe mig Smiley

Jeg er langt fra expert - men jeg kører med:
i7 quad core
12 gb ram
geforce 550
1 tb harddisk(ikke SSD)

og min kører FM + cs Go perfekt!!!!!
Logged

r19r
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Computer tråden
« Svar #1790: 23 Nov 2016, 16:50 »

Er der nogle der ved om man kan downloade et program så man kan se hvilke et grafik kort, hardware osv man har?
Logged

Caviezel
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Computer tråden
« Svar #1791: 23 Nov 2016, 18:34 »

Er der nogle der ved om man kan downloade et program så man kan se hvilke et grafik kort, hardware osv man har?

CPU-Z
Logged

♥ Manchester United ♥

#7 George Best #7 Bryan Robson #7 Eric Cantona #7 David Beckham #7 Cristiano Ronaldo #7

Fresse94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Computer tråden
« Svar #1792: 23 Nov 2016, 18:54 »

Speccy
Logged

r19r
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Computer tråden
« Svar #1793: 23 Nov 2016, 19:22 »

Mange tak for hjælpen. Sidder med en 10 år gammel Pc og spiller fm. Kan se den skal opgraderes lidt, men køre enligt fint
Logged

nikl0707
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Computer tråden
« Svar #1794: 31 Jan 2017, 18:15 »

Hej. Jeg har et spørgsmål angående skærm til stationær, da min stationær kun har en udgang til skærm, er det så muligt på en anden måde at få 2 skærme?
Logged

stofedo
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Computer tråden
« Svar #1795: 31 Maj 2017, 22:46 »

Hej folkens

Jeg har for flere år tilbage, haft rigtig gode stunder med FM. Jeg har nu noget tid de næste måneder, da jeg i forbindelse med jobskifte er blevet fritstillet med løn. Tidspunktet er altså ideelt til et FM comeback.

Jeg modtager min nye computer i næste uge, og vil høre om den kan trække FM fornuftigt? Der er tale om en business computer og som I kan se bestemt ikke en gaming computer.  Jeg vil kun se kampene i 2d, og forventer at  spille med 4-5 ligaer.

Specs er som følger:

LENOVO ThinkPad X1 Carbon i5-7200U 14inch FHD 8GB, 512GB SSD disk, PCIe SSD OPAL2.0 Intel HD620 2x2AC+BT FPR LTE LC 4cell

Håber at en kan byde ind..

God dag
Logged

Fresse94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Computer tråden
« Svar #1796: 01 Jun 2017, 09:12 »

Umiddelbart har den kræfter nok til at spille med mere end 4-5 ligaer, bl.a. vidst du kun spiller i 2D. Fint med ram (8 gb), rigtig fin harddisk (512 GB SSD) og vel også en fin CPU mener jeg. Så de 4-5 ligaer burde ikke være noget problem.
Logged

arsenal4ever
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Computer tråden
« Svar #1797: 09 Sep 2017, 18:16 »

Hvad er vigtigst af komponenter når man skal have en stationær der skal kunne køre FM i et højt tempo og ikke særlig lange load tider.
Står nemlig at skal have en stationær der primært skal bruges til CS, FM og måske andre FPS games.

Hvad siger i?
Logged

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Computer tråden
« Svar #1798: 09 Sep 2017, 20:46 »

Hvad er vigtigst af komponenter når man skal have en stationær der skal kunne køre FM i et højt tempo og ikke særlig lange load tider.
Står nemlig at skal have en stationær der primært skal bruges til CS, FM og måske andre FPS games.

Hvad siger i?

Intel I5 eller I7 cpu

16-32 gb ram corsair har jeg haft gode erfaringer med og aldrig oplevet problemer med

God køling https://www.computersalg.dk/l/1338/cpu-k-248-ling?f=bee90595-2e80-43b2-970d-392e5d4deb9e&p=1&sq= de her kølere er effektive og noget af det mest lydløse jeg har oplevet

GFX kort her vil du sagtens kunne nøjes med et MSI 1050Ti f.eks https://www.computersalg.dk/i/1874908/msi-geforce-gtx-1050-ti-gaming-x-4g Fordelen ved denne MSI serie er at køleren er virkelig effektiv og ikke lyder som en støvsuger

Hvis du skal have noget der er lidt bedre kan denne anbefales https://www.computersalg.dk/i/1912626/msi-geforce-gtx-1060-gaming-x-3g

Bundkort - her er jeg glad for MSI gaming serie

Kabinet https://www.computersalg.dk/i/2326951/fractal-design-define-r5-taarn-atx super lækkert kabinet med lyddæmpning og god luftkøling

Strømforsyning https://www.computersalg.dk/i/1248532/corsair-rmx-series-rm750x kvalitets podukt - min er klippe stabil og 80% er den passiv kølet selv under gaming og det betyder virkelig meget for støj niveauet

SDD HD jeg har flere samsung og kan anbefale denne https://www.computersalg.dk/i/2223391/samsung-850-evo-mz-75e500-solid


Kan anbefale at du selv samler den  Thumbs Up

Vil du ikke samle selv så tal med Sune hos Topdata her kan du selv vælge mellem forskellige konfigurationer 


« Seneste Redigering: 09 Sep 2017, 20:51 af DeBuur » Logged

YNWA

xanor
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Computer tråden
« Svar #1799: 18 Nov 2017, 12:13 »

Hej.

Jeg ejer en Macbook pro fra omkring 2012-2013, som jeg har fået skiftet harddisk i til SSD. Det gør, at jeg har kunnet spille spil som CS GO, FM osv uden de store problemer. Så i går hentede jeg en ny opdatering (MacOS High Sierra), og nu kører det mildt sagt ganske forfærdeligt det hele. Jeg har læst andre, der har haft samme problem, hvor udvejen har været at downgrade til et ældre system. Det ville jeg så prøve, men nu kan jeg ikke hente et ældre styresystem. Jeg går ind under købt, og kan se den seneste jeg har haft, er OS X El Capitan, og når jeg forsøger at hente den får jeg følgende fejlmeddelse: "MZFinance.DownloadP roductRequestParseE rror_message". Jeg kan desuden ikke søge efter den almindelige Sierra version på app store, og jeg kan derfor ikke finde andre styresystemer.

Betyder det så, at jeg er fucked nu, og at jeg ikke kan spille spil på min Mac længere eller hvad?
Logged


Sider: 1 ... 118 119 [120] 121 122 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010