home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 416 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Baren
| | |-+  Kategori: Redskabsrummet
| | | |-+  Computer tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 115 116 [117] 118 119 ... 122 Udprint
Forfatter Emne: Computer tråden  (Læst 281512 gange)
Spardle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Computer tråden
« Svar #1740: 23 Maj 2015, 23:24 »

Hurtigt tip, raidcall, teamspeak eller andre tale programmer, hvor du kan bruge voice activation, så er baggrundsstøjen væk Peace
Logged

Burnley, Aab,  FC Barcelona, Schalke 04,
Burnley will win the PrL trophy again, it's just a question about time.
Pretiumque Et Causa Laboris

Boerre
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Computer tråden
« Svar #1741: 24 Maj 2015, 14:42 »

Hurtigt tip, raidcall, teamspeak eller andre tale programmer, hvor du kan bruge voice activation, så er baggrundsstøjen væk Peace
Det kunne være en mulighed. Men havde håbet jeg kunne komme den helt til livs ved bare at ændre nogle indstillinger. Er nu ret glad for skype..
Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: Computer tråden
« Svar #1742: 24 Maj 2015, 21:49 »

Jeg oplever stadig at min computer fryser... Skærmen ser ud som på billedet:



Jeg aner ikke om det er windows den er gal med, eller om det mine RAM eller andet. Når computeren fryser (og det sker oftere og oftere), har jeg intet andet valg end at hard-boote den, og starte den op igen derfra. Derefter fungerer alt som det skal, indtil den fryser igen... Nogen der har en idé om hvad der kan være galt?
Logged

Spardle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Computer tråden
« Svar #1743: 24 Maj 2015, 22:04 »

Hvor varm bliver din PC?
Logged

Burnley, Aab,  FC Barcelona, Schalke 04,
Burnley will win the PrL trophy again, it's just a question about time.
Pretiumque Et Causa Laboris

Gungner
Gæst
 
Sv: Computer tråden
« Svar #1744: 24 Maj 2015, 22:07 »

Altså blæseren fungerer fint, og PC'en føles ikke varm
Logged

Schmidt
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Computer tråden
« Svar #1745: 25 Maj 2015, 12:49 »

Jeg har på det seneste været lidt nervøs for, at min computer var ved at stå af. Den sidste måned (i hvert fald) er den frosset hver gang jeg startede den, så jeg blev nødt til at slukke og tænde på knappen igen. Når dette var overstået og computeren tændt igen, gik det utroligt langsomt og jeg blev nødt til at genstarte et par gange. Nu har jeg haft den slukket i cirka 1 uge, og da jeg tændte den i dag, startede det op på en helt anden måde: Den starter op i noget der hedder "Windows Boot Manager" og vil have mig til at vælge operativsystem. Er det et tegn på at den er stået helt af?
Logged

Spardle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Computer tråden
« Svar #1746: 25 Maj 2015, 13:18 »

Altså blæseren fungerer fint, og PC'en føles ikke varm

Gungner du kan prøve at hente programmer der kan fortælle temperaturen på forskellige dele af pc'en, eks. CPUID HWMonitor (der findes sikkert utallige Peace )
Hvis du henter den, og fortæller temperaturen på de forskellige områder, kan det måske hjælpe Wink

Schmidt har ikke svaret på dit problem, er selv ret dtor noavi Peace
« Seneste Redigering: 25 Maj 2015, 13:20 af Spardle » Logged

Burnley, Aab,  FC Barcelona, Schalke 04,
Burnley will win the PrL trophy again, it's just a question about time.
Pretiumque Et Causa Laboris

STAAL
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Computer tråden
« Svar #1747: 25 Maj 2015, 17:15 »

Jeg har på det seneste været lidt nervøs for, at min computer var ved at stå af. Den sidste måned (i hvert fald) er den frosset hver gang jeg startede den, så jeg blev nødt til at slukke og tænde på knappen igen. Når dette var overstået og computeren tændt igen, gik det utroligt langsomt og jeg blev nødt til at genstarte et par gange. Nu har jeg haft den slukket i cirka 1 uge, og da jeg tændte den i dag, startede det op på en helt anden måde: Den starter op i noget der hedder "Windows Boot Manager" og vil have mig til at vælge operativsystem. Er det et tegn på at den er stået helt af?


Jeg har prøvet at google dit problem, og det jeg kunne finde frem til er at det er et ret alvorligt problem. Hvor du enten kan prøve at lave en recovery af din computer (Dog ikke særlig stor chance for at det virker), du kunne også prøve at kontakte det firma der har lavet computeren (Acer, HP eller hvem det nu måtte være) ellers så skal du kontakte en af de firmaer der reparere computer.

Hvis du ikke er god til det med computer, så ville jeg springe det første forslag over.
Håber du for din computer til at virker ordenligt igen.
« Seneste Redigering: 25 Maj 2015, 17:17 af STAAL » Logged

Schmidt
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Computer tråden
« Svar #1748: 25 Maj 2015, 17:55 »


Jeg har prøvet at google dit problem, og det jeg kunne finde frem til er at det er et ret alvorligt problem. Hvor du enten kan prøve at lave en recovery af din computer (Dog ikke særlig stor chance for at det virker), du kunne også prøve at kontakte det firma der har lavet computeren (Acer, HP eller hvem det nu måtte være) ellers så skal du kontakte en af de firmaer der reparere computer.

Hvis du ikke er god til det med computer, så ville jeg springe det første forslag over.
Håber du for din computer til at virker ordenligt igen.

Okay, det lyder ikke for godt. Hvordan skal jeg starte den nu? Jeg skal vælge have den åbnet for at lave en recovery går jeg ud fra. Så jeg skal vel vælge Windows 7 som operativsystem, og så ellers bare tage den derfra.

Jeg lavede heldigvis en backup af alt inden det skete, så det er i hvert fald på plads Smiley
Logged

STAAL
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Computer tråden
« Svar #1749: 25 Maj 2015, 18:10 »

Okay, det lyder ikke for godt. Hvordan skal jeg starte den nu? Jeg skal vælge have den åbnet for at lave en recovery går jeg ud fra. Så jeg skal vel vælge Windows 7 som operativsystem, og så ellers bare tage den derfra.

Jeg lavede heldigvis en backup af alt inden det skete, så det er i hvert fald på plads Smiley

http://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/windows_vista-system/windows-boot-manager-at-startup/22ac151b-044d-44b3-910e-0763b7d2197a

Der er en "guide" på den side jeg har linket til, men den kan godt være lidt forvirrende.

http://windows.microsoft.com/da-dk/windows7/create-a-system-repair-disc

I dette link er der en dansk guide til hvordan du laver og bruger en recovery.
Logged

Schmidt
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Computer tråden
« Svar #1750: 25 Maj 2015, 22:33 »

http://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/windows_vista-system/windows-boot-manager-at-startup/22ac151b-044d-44b3-910e-0763b7d2197a

Der er en "guide" på den side jeg har linket til, men den kan godt være lidt forvirrende.

http://windows.microsoft.com/da-dk/windows7/create-a-system-repair-disc

I dette link er der en dansk guide til hvordan du laver og bruger en recovery.

Det ser godt nok lidt mere besværligt ud, end jeg lige havde regnet med. Der skal nok sættes noget tid af til det Ubeslutsom
Logged

Grün
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Computer tråden
« Svar #1751: 26 Maj 2015, 21:33 »

Hej folkens jeg har lige et spørgsmål. Her den anden dag kom der noget oppe i højre hjørne på min computerskærm, som den havde fået et tryk eller sådan noget i den stil, pis os' tænkte jeg lidt, men nu ligner det et aftryk af toppen af et googlechrome vindue, og det er lige meget om jeg gør genstarter eller lukker de forskellige vinduer, nogen idéer eller er min computer bare smadret? Skuffet
Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: Computer tråden
« Svar #1752: 26 Maj 2015, 22:13 »

Ku' lyde som om noget af billedet er brændt fast til skærmen. Ny skærm er vist den eneste løsning.
Logged

Grün
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Computer tråden
« Svar #1753: 26 Maj 2015, 22:41 »

Den er kun omkring en måned gammel, æv bøv. Men tak for at du bekræftede min mistanke Smiley Kan det eventuelt køres over garanti eller skal jeg punge ud selv?
« Seneste Redigering: 26 Maj 2015, 22:45 af Grün » Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: Computer tråden
« Svar #1754: 26 Maj 2015, 22:50 »

Altså jeg er ikke computernørd, og ved derfor ikke med sikkerhed om det er det der er problemet, men har selv oplevet noget lignende og der skiftede jeg skærm og så var problemet væk.
Logged

Sider: 1 ... 115 116 [117] 118 119 ... 122 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010