home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 400 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Baren
| | |-+  Kategori: Redskabsrummet
| | | |-+  Computer tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 106 107 [108] 109 110 ... 122 Udprint
Forfatter Emne: Computer tråden  (Læst 281543 gange)
Spardle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Computer tråden
« Svar #1605: 17 Sep 2014, 07:42 »

ContadorFreak lidt billigt at svare på 1 spørgsmål når der blev stillet så mange..
Logged

Burnley, Aab,  FC Barcelona, Schalke 04,
Burnley will win the PrL trophy again, it's just a question about time.
Pretiumque Et Causa Laboris

Sirstaal
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Computer tråden
« Svar #1606: 17 Sep 2014, 11:33 »

ContadorFreak lidt billigt at svare på 1 spørgsmål når der blev stillet så mange..

Han svarer vel også på 2.

Men point taken.
Logged

”Den, der opgiver at blive bedre, ophører med at være god”.

Sirstaal
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Computer tråden
« Svar #1607: 13 Okt 2014, 07:28 »

Jeg er mildest talt træt af den router, som mit antennelaug har givet mig og tænker jeg snart vil ud og investere i en ny, da den trådløse forbindelse simpeltjen ikke giver mig nok, i forhold til hvad jeg betaler for. (Ja, jeg ved godt det er bedre med kabel, men det burde være muligt at få en router der kan yde mere optimalt i forhold til det trådløse.) jeg gider ikke ud at bruge en formue og tænkte om det var muligt at få en god router til 500-600?
Logged

”Den, der opgiver at blive bedre, ophører med at være god”.

Spardle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Computer tråden
« Svar #1608: 13 Okt 2014, 10:22 »

Sirstaal fortæl lidt om din situation, din nuværende router er måske god nok, men hvis andre forhold som fx. du bor i et lejlighedskompleks og der er mange routere ved siden af hinanden, så kan de heller ikke yde optimalt.

Men jo du kan få routere der kan give dig over 75% af den forbindelse du får sendt ud, og nok også 90% Wink Men det kræver også dit netværkskort er god til at opfange, så der er flere ender i det spil Peace
Logged

Burnley, Aab,  FC Barcelona, Schalke 04,
Burnley will win the PrL trophy again, it's just a question about time.
Pretiumque Et Causa Laboris

Sirstaal
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Computer tråden
« Svar #1609: 13 Okt 2014, 10:35 »

Sirstaal fortæl lidt om din situation, din nuværende router er måske god nok, men hvis andre forhold som fx. du bor i et lejlighedskompleks og der er mange routere ved siden af hinanden, så kan de heller ikke yde optimalt.

Men jo du kan få routere der kan give dig over 75% af den forbindelse du får sendt ud, og nok også 90% Wink Men det kræver også dit netværkskort er god til at opfange, så der er flere ender i det spil Peace

MIn gamle router gav mig glimrende forbindelse, hvor jeg kunne download med 8-10 mb/s på trådløs, hvor jeg nu har fået ny router fra samme selskab (efter at have været væk en kort periode) svinger nede mellem 700 kb/s - 3 mb/s.

Jeg bor dog i lejlighedskompleks og det kan måske gøre noget. Men kan jeg så gøre noget for at sende mit signal i retning af min lejlighed alene eller på andre måder fjerne påvirkningen fra de andre?

EDIT: Bor stadig i den samme lejlighed.
Logged

”Den, der opgiver at blive bedre, ophører med at være god”.

Spardle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Computer tråden
« Svar #1610: 13 Okt 2014, 11:38 »

Har du opstillet din router det samme sted i lejligheden?
Hvis ja, lyder det til at enten
1: Nogle af over/under boerne har ændret deres placering af deres routere. -- Herved hvis det er muligt, kan du prøve at ændre placeringen af din router, og se om det fungere bedre, om den har mindre støj på linjen fra andres routere.
2: Din nye router er dårligere
3: Dit selskab har sænket mængden af internet de sender ud i ledningerne til dig.

3'eren er højst sandsynligt hvis du har ændret din adfærd, altså gået fra at downloade om aftenen/natten istedet for dagen Peace

Håber det hjælper lidt.
Logged

Burnley, Aab,  FC Barcelona, Schalke 04,
Burnley will win the PrL trophy again, it's just a question about time.
Pretiumque Et Causa Laboris

Sirstaal
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Computer tråden
« Svar #1611: 13 Okt 2014, 11:41 »

Har du opstillet din router det samme sted i lejligheden?
Hvis ja, lyder det til at enten
1: Nogle af over/under boerne har ændret deres placering af deres routere. -- Herved hvis det er muligt, kan du prøve at ændre placeringen af din router, og se om det fungere bedre, om den har mindre støj på linjen fra andres routere.
2: Din nye router er dårligere
3: Dit selskab har sænket mængden af internet de sender ud i ledningerne til dig.

3'eren er højst sandsynligt hvis du har ændret din adfærd, altså gået fra at downloade om aftenen/natten istedet for dagen Peace

Håber det hjælper lidt.

Jo tak. Har spurgt dem om 3'eren og der siger de nej. Routerne kan jeg selvfølgeligt ikke vide. Men umiddelbart vil jeg sige det er min nye router der er dårligere. Googlede mig frem til den engang og af hvad jeg kunne læse var den ingen helt i den verden. Smiley
Logged

”Den, der opgiver at blive bedre, ophører med at være god”.

Fresse94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Computer tråden
« Svar #1612: 22 Okt 2014, 11:16 »

Der er black friday den 28 november, men hvilke sider kender i som "holder" dette hvor det er muligt at spare nogle penge.
Indtil videre ved jeg at Elgiganten gør, men som sagt, hvem gør ellers.. Skal nok opdatere indlægget med sider der holder black friday.

Elgiganten.dk
Komplett.dk

Amazon.co.uk
« Seneste Redigering: 22 Okt 2014, 11:20 af Fresse94 » Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Computer tråden
« Svar #1613: 22 Okt 2014, 11:19 »

Der er black friday den 28 november, men hvilke sider kender i som "holder" dette hvor det er muligt at spare nogle penge.
Indtil videre ved jeg at Elgiganten gør, men som sagt, hvem gør ellers.. Skal nok opdatere indlægget med sider der holder black friday.

Elgiganten

komplett.dk gør også men de priser vi får til black friday herhjemme er jo slet ikke gode i forhold til dem i usa er jo blot en ekstra dag med normale udsalgspriser.
Logged

Fresse94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Computer tråden
« Svar #1614: 22 Okt 2014, 11:23 »

komplett.dk gør også men de priser vi får til black friday herhjemme er jo slet ikke gode i forhold til dem i usa er jo blot en ekstra dag med normale udsalgspriser.
Om ikke andet, så er der også udenlandske sider som holder det, hvor jeg da sidste år fik bestilt en del hjem.
Logged

magnum
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Computer tråden
« Svar #1615: 11 Nov 2014, 20:05 »

hej er der nogen der ved hvor man kan se hvor meget plads der er tilbage på min hardisk. Jeg har en Windows 8 computer.
Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: Computer tråden
« Svar #1616: 17 Nov 2014, 03:07 »

Er det muligt at øge sin computers GHz, eller skal man have fat i en ny en af slagsen for at få flere GHz?
Logged

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Computer tråden
« Svar #1617: 17 Nov 2014, 23:58 »

Er det muligt at øge sin computers GHz, eller skal man have fat i en ny en af slagsen for at få flere GHz?

det er muligt for nogle cpu typer, men forvent ikke mirakler og det kræver en ordentlig cpu køler

hvilken cpu har du og er det en bærbar så glem det Peace

Logged

YNWA

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Computer tråden
« Svar #1618: 18 Nov 2014, 00:05 »

Er det muligt at øge sin computers GHz, eller skal man have fat i en ny en af slagsen for at få flere GHz?

hvis du vil have en billig pc som yder helt godt så kan jeg anbefale denne

http://topdata.dk/product.asp?product=9884
Logged

YNWA

Gungner
Gæst
 
Sv: Computer tråden
« Svar #1619: 18 Nov 2014, 20:00 »

Det er en bærbar, ja. Så jeg glemmer det bare Tunge
En fin gamer PC du linker til, men jeg har ikke 4000 at bruge på en PC Tunge
« Seneste Redigering: 18 Nov 2014, 20:05 af Gungner » Logged

Sider: 1 ... 106 107 [108] 109 110 ... 122 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010