home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23284
  0 Brugere, 429 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: reportajme
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrencen, 2013
| | | | |-+  30. Afslutning - Blue Vikings
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 7 8 [9] Udprint
Forfatter Emne: 30. Afslutning - Blue Vikings  (Læst 36573 gange)
JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 29. The Double - Blue Vikings
« Svar #120: 30 Apr 2013, 10:28 »

Stort tillykke med the double Smiley

Alt for fedt! Opstemt



Mange tak Thumbs Up

Tak ja det er fandme fedt.. Thumbs Up

Tillykke med the double! Opstemt

Gode update du har smidt ud på det seneste. Mon ikke du får en af mine tre stemmer.

Mange tak Thumbs Up

Jeg takker og bukker for rosen  Thumbs Up Cool - jeg takker og bukker igen Thumbs Up

Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
30. Afslutning - Blue Vikings
« Svar #121: 30 Apr 2013, 17:00 »


30. Afslutning - Blue Vikings
af JimmyGP



Så sidder jeg lidt vemodigt med den allersidste update til "Blue Vikings", der bliver nummer tredive i rækken. Jeg har med undtagelse af lidt startproblemer trofast leveret en update hver dag og jeg må sige at det har været en fornøjelse at have jer med på sidelinjen kære læsere. Uden jeres "klik" og kommentarer var det aldrig blevet til noget. Jeg takker for den store interesse og de mange flotte kommentarer - det har været med til at motivere, inspirerer og i det hele taget forme bloggen. Af hjertet TAK!

Jeg er overrasket over at jeg for en gangs skyld selv er tilfreds med resultatet og jeg er på mange stolt af det endelige resultat. Jeg er glad for at jeg smed mine syv updates med Villarreal i skraldespanden og kastede mig frådende over Lyngby. Det har været en fornøjelse at være med til succesen og være med til at udvikle en taktik, der fungerer med flere forskellige hold. Det har ligeledes været en fornøjelse, at holde fast i et hold og jeg har på intet tidspunkt følt at Lyngby skulle skiftes ud.

Afslutningsvis er jeg nød til at afsløre at jeg fik så meget blod på tanden at jeg er godt i gang med sæson seks. Jeg vil ligeledes afsløre at bloggen stopper her, da det har været meget tidskrævende at levere en update om dagen. Jeg vil spille uden tvivl spille videre på savet, men jeg tager mig en pause fra Lyngbyog kaster mig for en stund over et andet save. Jeg vil også fortælle jer at sæson fem bød på et sæt sølvmedaljer, da FCK viste hvor skabet skulle stå og sikkert hentede mesterskabet hjem. Det blev dog til en knusende 4-0 sejr over AC Horsens i pokalfinalen, mens Lyngby i Champions League fik en flot 3. plads efter flotte resultater mod Arsenal, Inter og et russisk hold. Vi kom sågar videre til anden knockout runde i Europa League, men så stoppede festen også. De flotte resultater kostede dog og var stærkt medvirkende til at FCK blev mestre. Talentmæssigt har jeg holdt fast i både Kristoffer Kromann og Mads Jepsen, mens bare 16-årige Torben Simonsen har gjort sin indtog på den defensive midtbane. Han passer til perfektion til formation, som jeg pt. benytter mig af og jeg er overbevidst om at han som de to andre går en stor fremtid i møde.

Mange mange tak for denne gang. Jeg håber at jeg har leveret et "produkt", der vil være et par stemmer værdige og jeg takker igen for den store interesse og opbakning.

Må den bedste blog vinde.

JimmyGP Thumbs Up




Logged

- Veni, vidi, vici -

darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 30. Afslutning - Blue Vikings
« Svar #122: 30 Apr 2013, 17:08 »

Det er jo fremragende det der. Har det på samme måde med Brighton bloggen. Vi har snakket om at kører den videre, men jeg kan godt mærke at jeg har brug for en pause nu. Vi har dog lige 2 updates endnu til senere på dagen så folket kan få det sidste med og se om det skulle lykkes at blive mestre.
Logged


JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 30. Afslutning - Blue Vikings
« Svar #123: 30 Apr 2013, 23:46 »

Det er jo fremragende det der. Har det på samme måde med Brighton bloggen. Vi har snakket om at kører den videre, men jeg kan godt mærke at jeg har brug for en pause nu. Vi har dog lige 2 updates endnu til senere på dagen så folket kan få det sidste med og se om det skulle lykkes at blive mestre.

Tak tak Thumbs Up

Jeg håber I kører den videre - jeg er med hele vejen - men hold en pause.. det har været et intenst forløb Wink Jeg skynder mig lige ind og læser med så Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

Sider: 1 ... 7 8 [9] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010