home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 278 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrencen, 2013
| | | | |-+  |45| El Que Escapó
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 15 Udprint
Forfatter Emne: |45| El Que Escapó  (Læst 44251 gange)
Gemma
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
|45| El Que Escapó
« : 01 Apr 2013, 00:56 »



Manuel sad i taxaen, som han havde gjort så mange gange før. Det var den samme tur. De samme snoede veje ned gennem midtbyen. En by, som virkede til at stå helt stille i tiden, men samtidig indeholdt et pulserende liv, som var svært at beskrive.  Byen, Bucaramanga, var stor og det nærmeste man kom på et metropol i provinsen Santander. Men for Manuel var det blot et tegn på den ubehagelige tilværelse, som han levede.

Taxachaufføren var, som altid, Ricardo. Manuel og Ricardo nød at tale om sport – det var begges store passion. Turen i taxaen vidste de begge, hvor gik hen. Det var altid til det samme sted, altid den samme rute og aldrig med svingærinder. Jo tættere Manuel kom på, desto mere kriblede det i fingrene. Passagersædet føltes på en gang befriende, men sædets læder brændte på Manuels ben – han var presset i dag – det var ikke en normal dag. Turen plejede at være fyldt med glæde og eufori, men Manuel vidste, at han havde brug for penge i dag. Der måtte ikke være ét nederlag til.
« Seneste Redigering: 30 Apr 2013, 14:18 af Gemma » Logged


HansenLFC
Gæst
 
Sv: El Que Escapó
« Svar #1: 01 Apr 2013, 00:57 »

Gemma vs X
1-0
Logged

jskovc
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: El Que Escapó
« Svar #2: 01 Apr 2013, 01:01 »

Det her glæder jeg mig til at følge, hvis det er en matchfixing historie som jeg fornemmer Smiley
Logged

"Du kan jo ikke stå og blaffe på landevejen uden en rygsæk og en studenterhue"
-Citat Jørgen Leth

Sir Jeppe
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: El Que Escapó
« Svar #3: 01 Apr 2013, 01:02 »

Det her glæder jeg mig til at følge, hvis det er en matchfixing historie som jeg fornemmer Smiley

Også min første tanke, og et utroligt spændende emne at bringe ind i sin blog! Jeg kigger med Smiley
Logged

LasseSJ
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: El Que Escapó
« Svar #4: 01 Apr 2013, 01:03 »

Matchfixing ville slet ikke gøre noget, det kunne være virkelig fedt!
Logged

Olympique Lyonnais, AFC Ajax, AGF
Rouge et bleu sont nos couleurs, Lyonnais est notre coeur!

Gemma
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: El Que Escapó
« Svar #5: 01 Apr 2013, 01:21 »

Gemma vs X
1-0

Hehe. Jeg takker. Det er anden gang, at jeg vinder over X på kort tid.
Logged


Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: El Que Escapó
« Svar #6: 01 Apr 2013, 01:21 »

Gemma vs X
1-0

Du hentyder forhåbentligt ikke til at Gemmas blog er bedre end min!

Husk det med luderen Hansen!
Logged


Gemma
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: El Que Escapó
« Svar #7: 01 Apr 2013, 01:33 »

Du hentyder forhåbentligt ikke til at Gemmas blog er bedre end min!

Husk det med luderen Hansen!
Vil du ikke lade være med at poste ligegyldigheder i min blog om ludere?

På forhånd tak.
Logged


Vinokourov
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: |1| El Que Escapó
« Svar #8: 01 Apr 2013, 01:58 »

Spændende!
Logged

Den stolte vinder af Tour-konkurrencen

Sir Jeppe
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: El Que Escapó
« Svar #9: 01 Apr 2013, 02:03 »

Vil du ikke lade være med at poste ligegyldigheder i min blog om ludere?

På forhånd tak.

Handler din blog om ludere? Jeg troede den var om matchfixing? crazy Wink
Logged

Gemma
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: |2| El Que Escapó
« Svar #10: 01 Apr 2013, 03:44 »



Manuel steg ud af den aldrende taxa, hvor han hilste farvel til Ricardo. Taxaen kørte væk i den bagende februar-sol. Da taxaen kørte ud i horisonten og drejede til højre, så Manuel de velkendte bjerge i profil. Manuel var vokset op med bjergene og hans familie var tit taget på vandreture, da han var lille. En lille brise ramte de høje tindinger og Manuel tænkte kort, at når han fik en familie, så skulle de opleve bjergene – som han selv havde oplevet dem.

Dagdrømmeriet stoppede. Manuel skulle tilbage til virkeligheden. Stille gik han ned gennem gaderne ind til det befærdede centrum. Efter at have gået et par hundrede meter på hovedgaden, drejede Manuel ind ad en snæver sidevej og fulgte vejen ned mod det store torv. Inden han nåede torvet gik Manuel ind i ”Juego Callejón”. Det lille lokale var fyldt med TV-skærme og aviser af alskens slags. Hver eneste skærm viste noget forskelligt, der var alt fra hundevæddeløb til Jai Alai.

Manuel tog en lille folder op og så nedover dagens udvalg. Der var intet bestemt, som han havde kigget på hjemmefra. Blikket flakkede hen over skærmene og hen på manden bag disken. Manuel besluttede sig for fodbold og rugby. Fodbold havde Manuel god styr på, men rugby vidste han intet om, men han havde hørt, at et hold fra Bogotá ville være et sikkert valg. Sveden drypper af panden og Manuel tog de tunge skridt op til manden bag disken.
« Seneste Redigering: 03 Apr 2013, 21:50 af Gemma » Logged


Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: |2| El Que Escapó
« Svar #11: 01 Apr 2013, 10:13 »

Jeg er positivt overrasket og imponeret. Super god start indtil videre Gemma, du har fanget mig!  Thumbs Up
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

jskovc
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: |2| El Que Escapó
« Svar #12: 01 Apr 2013, 10:45 »



Manuel steg ud af den aldrende taxa, hvor han hilste farvel til Ricardo. Taxaen kørte væk i den bagende februar-sol. Da taxaen kørte ud i horisonten og drejede til højre, så Manuel de velkendte bjerge i profil. Manuel var vokset op med bjergene og hans familie var tit taget på vandreture, da han var lille. En lille brise ramte de høje tindinger og Manuel tænkte kort, at når han fik en familie, så skulle de opleve bjergene – som han selv havde oplevet dem.

Dagdrømmeriet stoppede. Manuel skulle tilbage til virkeligheden. Stille gik han ned gennem gaderne ind til det befærdede centrum. Efter at have gået et par hundrede meter på hovedgaden, drejede Manuel ind ad en snæver sidevej og fulgte vejen ned mod det store torv. Inden han nåede torvet gik Manuel ind i ”Juego Callejón”. Det lille lokale var fyldt med TV-skærme og aviser af alskens slags. Hver eneste skærm viste noget forskelligt, der var alt fra hundevæddeløb til Jai Alai.

Manuel tog en lille folder op og så nedover dagens udvalg. Der var intet bestemt, som han havde kigget på hjemmefra. Blikket flakkede hen over skærmene og hen på manden bag disken. Manuel besluttede sig for fodbold og rugby. Fodbold havde Manuel god styr på, men rugby vidste han intet om, men han havde hørt, at et hold fra Bogotá ville være et sikkert valg. Sveden drypper af panden og Manuel tog de tunge skridt op til manden bag disken.

Undskyld ved godt det er plat, men Manuel må være for stor til at komme ind i butikken Wink
Logged

"Du kan jo ikke stå og blaffe på landevejen uden en rygsæk og en studenterhue"
-Citat Jørgen Leth

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: |2| El Que Escapó
« Svar #13: 01 Apr 2013, 12:40 »

Spændende start på bloggen. Jeg glæder mig til at se, om Manuel er indblandet i noget skidt.
Logged

Sarl
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: El Que Escapó
« Svar #14: 01 Apr 2013, 12:44 »

Matchfixing ville slet ikke gøre noget, det kunne være virkelig fedt!

Det ville også være en sikker måde for Gemma til at forklare hvofor hans resultater er så elendige..
Logged

Isolation

Sider: [1] 2 3 ... 15 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010