home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 462 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrencen, 2013
| | | | |-+  31 › Skide Kommunister
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 10 Udprint
Forfatter Emne: 31 › Skide Kommunister  (Læst 43469 gange)
Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 17 › Skide Kommunister
« Svar #90: 16 Apr 2013, 22:20 »



#

SKIDE KOMMUNISTER
update18 - for alvor i gang



Kampene mod Arsenal var en stor begivenhed. Vi ofrede alt for et godt resultat. Derfor overrasker det mig meget, at vi er kommet så flot fra start. Vi har ikke tabt en eneste af vores første otte kampe og ligger derfor på ligaens førsteplads. Dog kun med et enkelt point ned til Shakhtar.
› SEVASTOPOL – 2:0
› ZORYA – 0:0
› METALURG D – 0:0
› DYNAMO KIEV – 2:1
› VORSKLA – 2:1
› ILLICHIVETS– 2:1
› OBOLAN – 4:0
› GOVERLA 2:1


Som i ved, tabte vi til Arsenal og kvalificerede os i stedet til Europa League. For en uge siden blev grupperne trukket, og vi endte i en fornuftig gruppe, hvor jeg forventer videre avancement. Bayer Leverkusen, NEC Nijmegen og Rapid Wien er gruppens tre andre hold. Kampene mod Leverkusen bliver selvfølgelig de sværeste, men jeg er optimist. Vores hold godt. På niveau med tyskernes.

Inden det blev 1. september, og transfervinduet lukkede, foretog jeg mig et par handler. Mit formål med turen til Rotterdam var at forhandle en kontrakt med Daryl Janmaat på plads. Janmaat fik ikke sin kontrakt forlænget i Feyenoord, så jeg hentede ham på en fri transfer. Janmaat er en habil højreback, som kommer til at rotere med Villagra.
› METALIST
› LEVERKUSEN
› NEC
› RAPID WIEN



Det sidste indkøb var faktisk ikke planlagt. Efter indkøbet af Janmaat var jeg sådan set tilfreds med trupppen, men Granada kom med et fremragende bud på Blanco. De lagde 70.000.000 på bordet. Marlos var førstevalg, så jeg accepterede selvfølgelig. Derfor måtte jeg hente en rerseve. Rerserve bliver han i hvert fald i første omgang.

Jeg måtte til min gamle klub, CSKA Moskva, for at hente den unge nigerianer Ahmed Musa. Musa er blot 20 år, og vil derfor kunne blive i klubben længe. Jeg måtte betale 130.000.000 til min tidligere chef for det unge talent.

DARYL JANMAAT
Alder: 24
Position: Højreback
Styrker: Arbejde og tacklinger
Løn: £37000/uge
Varighed: 30.06.2017
Trup: Førsteholdet

AHMED MUSA
Alder: 20
Position: Højrekant
Styrker: Fart og driblinger
Løn: £33500/uge
Varighed: 30.06.2017
Trup: Førsteholdet


Logged

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 18 › Skide Kommunister
« Svar #91: 18 Apr 2013, 13:33 »

I får en update inden så længe og måske en sent i aften. Men det bliver så lidt småt med updates resten af denne uge. Er rimelig presset rent tidsmæssigt Smiley
Logged

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 18 › Skide Kommunister
« Svar #92: 18 Apr 2013, 14:23 »



#

SKIDE KOMMUNISTER
update19 - uovervindelige



Jeg forstod ikke. Hvordan? Det var en underlig følelse. At være suveræn. Vi leverede gode præstationer sidste sæson, men jeg havde forventet mere modstand. Shakhtar var eneste hold, der havde været i nærheden af os. I nærheden. Vi var 7 point foran dem og yderligere 5 point foran Chornomorets, der indtog 3. pladsen.
EUROPA LEAGUE:
1LEVERKUSEN
2METALIST
3RAPID WIEN
4NEC

18 kampe var spillet, og vi havde ikke tabt en eneste kamp. 14 sejre og 4 uafgjorte lød vores statistik. Ligesom sidste vinter var vores succes et stort spørgsmålstegn for mig. Jeg kunne ikke finde svaret. Jeg måtte bare være en fantastisk træner.

  jonathanCRISTALDO
   kampe30
   mål15
   gns7.25


I Europa League har vi ikke været ligeså suveræne. Vi tabte både ude og hjemme til Leverkusen. Vi indkasserede to smalle og uheldige nederlag. Heldigvis klarede vi skærene alligevel. Vi blev nummer 2 og var derfor videre til 1/16-finalerne. For ikke længe siden blev der trukket lod. Mændene fra UEFA var ikke venlige ved os. Vi fik Manchester City. En meget svært modstander.

Messi vandt Guldbolden, men ham får vi nok ikke fat i, når vi skal lede efter nye spillere her i transfervinduet. Torsiglieri blev købt af Montpellier for 52.500.000, så vi skal have fundet os en ny rerseve til forsvaret. Heldigvis er der en god sjat penge tilbage fra i sommers, så jeg tror vi klarer os.
« Seneste Redigering: 19 Apr 2013, 17:02 af Roche » Logged

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 19 › Skide Kommunister
« Svar #93: 19 Apr 2013, 14:08 »

Vil meget gerne vide, hvad der fraholder jer fra at kommentere? Hawkins er eneste mand i øjeblikket, der formår at motivere mig. Kom meget gerne med kritik, så jeg kan få fanget jeres læselyst!
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 19 › Skide Kommunister
« Svar #94: 19 Apr 2013, 14:39 »

Ja jeg kan desværre ikke svare på.. Jeg læser med.. er glad for det jeg læser.. Synes du kommer det hele rigtig godt omkring.. Det er en rigtig god blog i mine øjne Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 19 › Skide Kommunister
« Svar #95: 19 Apr 2013, 14:47 »

Ja jeg kan desværre ikke svare på.. Jeg læser med.. er glad for det jeg læser.. Synes du kommer det hele rigtig godt omkring.. Det er en rigtig god blog i mine øjne Thumbs Up
Årh, tak for det JimmyGP! Det er en stor hjælp Thumbs Up

Jeg ligger nok snart en kommentar i din blog også Smiley
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 19 › Skide Kommunister
« Svar #96: 19 Apr 2013, 14:58 »

Årh, tak for det JimmyGP! Det er en stor hjælp Thumbs Up

Jeg ligger nok snart en kommentar i din blog også Smiley

Det var så lidt Thumbs Up Jeg kom til at tænke på om den manglende interesse skyldes at du spiller med et ukrainsk hold, som er ukendt territorium for mange? Det er super ærgerligt, hvis det er det der galt.. Skuffet

MEN fortsat endelig.. Jeg synes det er superspændende og jeg må da indrømme at jeg har overvejet at tage kampen om på Dynamo Kiev og Shakhtar Donetsk..  Thumbs Up

Og afslutningsvis: Du skal være så velkommen til at smide en kommentar Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 19 › Skide Kommunister
« Svar #97: 19 Apr 2013, 15:02 »

Det var så lidt Thumbs Up Jeg kom til at tænke på om den manglende interesse skyldes at du spiller med et ukrainsk hold, som er ukendt territorium for mange? Det er super ærgerligt, hvis det er det der galt.. Skuffet

MEN fortsat endelig.. Jeg synes det er superspændende og jeg må da indrømme at jeg har overvejet at tage kampen om på Dynamo Kiev og Shakhtar Donetsk..  Thumbs Up

Og afslutningsvis: Du skal være så velkommen til at smide en kommentar Thumbs Up
Det kunne være en mulighed, men håber da heller ikke, at det er problemet!

Lockouten ser ud til at fortsætte resten af april, så jeg fortsætter Opstemt Dejlig at kunne inspirere dig. Metalist er overraskende stærke, og som du kan se her i bloggen, er det faktisk ikke så svært at vælte dem af tronen Smiley
Logged

Gemma
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: 19 › Skide Kommunister
« Svar #98: 19 Apr 2013, 15:07 »

Jeg tror ikke, at det har noget med holdet at gøre. Jeg kan godt lide tanken om de lidt mere alternative hold. Jeg har da også kigget lidt med, men jeg kunne suverænt bedst lide dine første 6-7 updates. Du er dog på vej tilbage på sporet nu.
Logged


Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 19 › Skide Kommunister
« Svar #99: 19 Apr 2013, 15:10 »

Jeg tror ikke, at det har noget med holdet at gøre. Jeg kan godt lide tanken om de lidt mere alternative hold. Jeg har da også kigget lidt med, men jeg kunne suverænt bedst lide dine første 6-7 updates. Du er dog på vej tilbage på sporet nu.
Jeg er 14, måske overpræsterede jeg lidt i de første updates! Jeg håber i hvert fald, at kunne nå tilbage på sammen niveau, når der kommer lidt mere historie med snart.

Men mange tak for kommentaren, Gemma Thumbs Up
Logged

Gemma
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: 19 › Skide Kommunister
« Svar #100: 19 Apr 2013, 15:14 »

Jeg kritisere skam ikke dit sprog. Det er helt fint. Der var bare noget specielt over de første. Det bliver ofte svært, når man skal have FM ind over.
Logged


Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 19 › Skide Kommunister
« Svar #101: 19 Apr 2013, 15:18 »

Jeg kritisere skam ikke dit sprog. Det er helt fint. Der var bare noget specielt over de første. Det bliver ofte svært, når man skal have FM ind over.
Det troede jeg skam heller ikke Smiley

Ja nemlig, det blev også et problemt for mig!
Logged

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 19 › Skide Kommunister
« Svar #102: 19 Apr 2013, 16:23 »



#

SKIDE KOMMUNISTER
update20 - tæt på



Det lignede på papiret en umulig opgave. En uovervindelig modstander. Vi havde ingen forventninger. Ingen tro. Kun håb. Indtil. Indtil Dynamo Kiev skabte overraskelsen. De vandt første 1/8-finale i Champions League med 2-0 over Barcelona. Det mindede os om en ting. Det mindede os om, at alt kan ske i fodbold. At bolden er rund. Og at vilkårene er de samme for begge hold på banen.

Vi startede hjemme i Kharkiv. Det mindede om kampen mod Arsenal. Et stort engelsk hold var i byen. Stadion var fyldt til randen. Spillerne glædede sig. Jeg glædede mig. Spillerne var forholdsvis afslappede. Der var intet pres. De kunne kun overraske.

Vi fik ikke nogen god start. Efter en halv time var City foran 0-2. En opsang fra mig til spillerne fik os på rette kurs igen efter pausen. Marlos udlignede til 2-2 i det 68. minut. Kort efter blev Musa udvist. Dumheden blev straffet af Agüero, der gjorde det til 2-3 i det 73. minut. Med en mand i undertal var kampen tabt. Troede jeg. I det 81. minut dukkede Fedotov op som trold af æske og udlignede til slutresultatet 3-3. Vi havde skabt en overraskelse. En overraskelse der gav mod på mere.

En uge efter rejste vi til Manchester. Stemningen på stadion påvirkede ikke spillerne. Kulissen var bedre i Arsenal. På Etihad Stadium var den intet i forhold til på Emirates. City var dog bedst på banen alligevel. De lagde et enormt tryk og fik sendt en stor portion skud afsted. Mange af dem dog forbi.

Yaya Toure bragte de blå planmæssigt i front efter 15 minutter, men Papa Gueye formåede at udligne på et hovedstød efter en halv time. Vi stod stadig med det ene ben ude af turneringen.

Og vi fik heller aldrig begge ben i 1/8-finalen. City levnede os ikke en eneste chance. De lavede angreb på angreb. Chance på chance. Skud på skud. Shust reddede os gang på gang. Men forgæves. Vi kunne ikke score. Shawcross kunne i stedet bringe hjemmeholdet i front med 2-1 i det 90. minut. Vi var ude. Men vi var tæt på.


« Seneste Redigering: 19 Apr 2013, 17:03 af Roche » Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: 20 › Skide Kommunister
« Svar #103: 19 Apr 2013, 16:55 »

Lige et par ting. I den forrige update skriver du "fucking" og "Lort." hvilket slet ikke klæder hverken dig eller din hovedperson. Du har ellers holdt et godt niveau indtil da, men det trækker gevaldigt ned at du lader dig overmande af følelserne til at bruge bandeord i en blog der ellers har et rigtig højt niveau. Derudover, rent sprogligt, så blev sejret ikke cementeret ved scoringen til 2-1. At cementere noget betyder at man gør det ekstra sikkert, ergo indikerer det at City var foran i forvejen og Shawcross scorede til 3-1. Så havde han cementeret sejren.

Men jeg må give Gemma ret. De første updates var ufatteligt spændende og specielle, hvilket simpelthen ikke kan hamles op med. De andre bloggere som forsøger at inddrage et historisk/scenarisk perspektiv har formodet at inkludere FM så lidt som muligt for ikke at ødelægge den særlige stemning der befinder sig i en blog som fokuserer på et bestemt miljø. Du har svinget, hvis jeg lige må forsøge at sætte procentsatser på, mellem 100% historie, til 10% historie og 90% FM og nu til mellem 25 og 35 % historie alt efter updaten. Det giver et ustabilt niveau, der nok forvirrer en del brugere, og som ikke fanger men derimod skræmmer.

Nu vil jeg ikke sidde og være en sur mokke igen, men det er da nogle råd du kan tage til dig til en fremtidig konkurrence, eller generelt til fremtidig blogskrivning, da du trods alt kun er 14 og har masser af potentiale Smiley
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 20 › Skide Kommunister
« Svar #104: 19 Apr 2013, 17:01 »

Lige et par ting. I den forrige update skriver du "fucking" og "Lort." hvilket slet ikke klæder hverken dig eller din hovedperson. Du har ellers holdt et godt niveau indtil da, men det trækker gevaldigt ned at du lader dig overmande af følelserne til at bruge bandeord i en blog der ellers har et rigtig højt niveau. Derudover, rent sprogligt, så blev sejret ikke cementeret ved scoringen til 2-1. At cementere noget betyder at man gør det ekstra sikkert, ergo indikerer det at City var foran i forvejen og Shawcross scorede til 3-1. Så havde han cementeret sejren.

Men jeg må give Gemma ret. De første updates var ufatteligt spændende og specielle, hvilket simpelthen ikke kan hamles op med. De andre bloggere som forsøger at inddrage et historisk/scenarisk perspektiv har formodet at inkludere FM så lidt som muligt for ikke at ødelægge den særlige stemning der befinder sig i en blog som fokuserer på et bestemt miljø. Du har svinget, hvis jeg lige må forsøge at sætte procentsatser på, mellem 100% historie, til 10% historie og 90% FM og nu til mellem 25 og 35 % historie alt efter updaten. Det giver et ustabilt niveau, der nok forvirrer en del brugere, og som ikke fanger men derimod skræmmer.

Nu vil jeg ikke sidde og være en sur mokke igen, men det er da nogle råd du kan tage til dig til en fremtidig konkurrence, eller generelt til fremtidig blogskrivning, da du trods alt kun er 14 og har masser af potentiale Smiley

Tak for kommentaren, det er en stor hjælp. Retter lige tingene, og vil ikke gøre det fremover!

Jeg må tage det med til næste år, så jeg ikke forvirrer læserne. Jeg synes, det er en svær balance, men vil forsøge at lægge alt fokus på en ting fremover.

Alt der kan hjælpe mig, er jeg glad for. Så din kritik gør mig bestemt ikke irriteret.
Logged

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 10 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010