home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 229 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrencen, 2013
| | | | |-+  31 › Skide Kommunister
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 10 Udprint
Forfatter Emne: 31 › Skide Kommunister  (Læst 43371 gange)
Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 13 › Skide Kommunister
« Svar #75: 11 Apr 2013, 22:49 »

Fremragende. Bedste update i lang tid, og jeg synes det er fedt at du afslutter på den måde, så man lige skal ind og se hvad kampen blev. Well done!
Mange tak Hawkins! Jeres gode råd må have gjort udslaget Smiley
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 13 › Skide Kommunister
« Svar #76: 12 Apr 2013, 12:08 »

Tillykke med sejren.. Glimrende blog indtil videre Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 13 › Skide Kommunister
« Svar #77: 12 Apr 2013, 12:38 »

Tillykke med sejren.. Glimrende blog indtil videre Thumbs Up

Mange tak, og også tak for de flotte ord Smiley
Logged

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 13 › Skide Kommunister
« Svar #78: 12 Apr 2013, 17:08 »

Det bliver ikke til nogen update i dag, men forhåbenligt to i morgen istedet Smiley
Logged

Barfoed91
Gæst
 
Sv: 13 › Skide Kommunister
« Svar #79: 13 Apr 2013, 02:34 »

Elsker overskriften Wink
Logged

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 13 › Skide Kommunister
« Svar #80: 13 Apr 2013, 11:33 »

Elsker overskriften Wink
Godt at høre Smiley
Logged

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 13 › Skide Kommunister
« Svar #81: 13 Apr 2013, 15:57 »



#

SKIDE KOMMUNISTER
update14 - nye udfordringer venter



Det var virkelig ren nydelse at overvære kampen. Drengene var fantastiske, og jeg var aldrig i tvivl om, at vi ville vinde. En masse alkohol kom indenbords efter kampen, og vi var virkelig fulde, da vi bevægede os rundt i Kievs natteliv. Aldrig har jeg drukket så meget.

Jeg var heller ikke vant til så meget alkohol. Jeg smagte aldrig noget i Nordkorea, og da jeg boede alene i Minsk, var jeg blot en fin og fornuftig ung mand. Jeg var ufokuseret til de sidste træninger inden sæsonafslutningen. Heldigvis er spillernes præstaioner vigtigst.

Vi fastholdte andenpladsen. En kraftpræstation af drengene der betyder, at vi skal spille Champions League i næste sæson. Hold da op, tænker jeg stadig en måned efter afslutningen. Vi indtræder i tredje kvalifikationsrunde, og med lidt held, tror jeg godt, vi kan nå til gruppespillet.

Snart tager jeg til London for at besøge min bror, som jeg ikke har set længe. Han skulle vidst være blevet en forholdsvis succesfuld forretningsmand. I den anledning tager jeg Europa rundt for at kigge på potientelle nyindkøb. Jeg har allerede kig på en spiller fra den franske liga, som jeg ikke havde råd til sidste sommer.



« Seneste Redigering: 13 Apr 2013, 16:20 af Roche » Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: 14 › Skide Kommunister
« Svar #82: 13 Apr 2013, 16:08 »

Rigtig god update  Thumbs Up. Jeg kan godt lide din unikke måde at fremstille sæsonen på! Forretningsmand ville dog have lydt bedre end businessman Tunge
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 14 › Skide Kommunister
« Svar #83: 13 Apr 2013, 16:20 »

Rigtig god update  Thumbs Up. Jeg kan godt lide din unikke måde at fremstille sæsonen på! Forretningsmand ville dog have lydt bedre end businessman Tunge
Mange tak for det endnu en gang Hawk Wink
Jeg retter det lige!
Logged

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 14 › Skide Kommunister
« Svar #84: 14 Apr 2013, 12:42 »



#

SKIDE KOMMUNISTER
update15 - ønsket gik i opfyldelse




Jeg ankom i London tidligt på formiddagen. Jeg var kommet fra Stansted og havde nu købt en billet til metroen ved stationen i London Liverpool St. Jeg tog det tætpakkede tog til Piccadilly Circus og nogle endnu mere tætpakkede gader. Det var virkelig et stort kaos. Menneskerne vrimlede overalt. Ikke engang i Moskva havde jeg oplevet så mange mennesker samlet et sted. Jeg havde faktisk planlagt at se nogle af byens seværdigheder, men den plan var helt sikkert spoleret.

I stedet tog jeg metroen videre til Chesham, hvor min bror havde sin lejlighed. Den var lille, men priserne var nok også skyhøje så tæt på centrum. Vi havde nogle sørgelige samtaler. Om barndommen. Om mor. Om Nordkorea. Det vakte nogle dårlige minder frem, men jeg blev samtidig mindet om problemerne i Nordkorea. Jeg måtte snart gøre noget ved det.

Jeg overnattede på et Holiday Inn nær lufthaven i Stansted, hvorfra jeg fløj til havnebyen Lorient i Frankrig næste morgen. Her havde jeg aftalt et møde med Bruno Ecuele Manga og hans agent. FC Lorient havde accepteret vores tilbud, nu skulle kontrakten bare på plads.

Vi tog snakken langs strand- promenaden, så jeg samtidig kunne nyde havudsigten. Kharkiv er ikke nogen smuk by, så synet fortørte mig. Måske blev Manga og hans agent også forført af synet, for de gik uden indvendinger med på alle mine krav. Vi afsluttede gåturen på en kaffebar, hvor Manga satte sin underskrift på kontrakten.

Mit ønske fra sidste sommer gik i opfyldelse, så transfervinduet kunne godt lukke nu, hvis det stod til mig. Jeg havde dog alligevel andre planer. Om to skulle jeg til Rotterdam for at forhandle endnu en kontrakt på plads.


« Seneste Redigering: 16 Apr 2013, 15:39 af Roche » Logged

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 15 › Skide Kommunister
« Svar #85: 14 Apr 2013, 22:38 »



#

SKIDE KOMMUNISTER
update16 - tilbage i kiev




Efter min tur i Holland, satte jeg kursen tilbage mod Ukraine. Super Cup-kampen mod Dynamo Kiev skulle snart indlede en historisk sæson. Resultaterne kunne selvfølgelig blive dårlige, men det fine selskab ventede for første gang i klubbens historie.

Efter nogle ugers forberedelse drog spillerne og jeg tilbage til Kiev. Denne gang prioterede klubben mindre transporttid, så vi fik værelser på Hotel Evropeyskiy med gådistance til stadion. Derfor var udsigten heller ikke så god som sidst. Hotellet var omkredset var fabrikker, hvorfor vi fik et indblik i den triste del af byen.

Vores forberedelse før kampen blev delvist spoleret af lokale fans. De mødte op på anlægget ved siden af stadion og begyndte at råbe skældsord. Sådan blev de ved, indtil nogle folk fra Dynamo Kiev fik dem fjernet. Vi fik ikke mange timers seriøst og fokuseret træning, og det irriterede mig virkelig. Skulle nogle idioter fratage os et trofæ?

Allerede da vi havde taget plads i omklædningsrummet, kom minderne til mig. Det førte et lille smil med sig. Måske huskede spillerne også tilbage på finalen. Stemningen var i hvert fald fantastisk. Vi hyggede os, men var samtidig fokuseret på opgaven.

Da Moseychuck fløjtede kampen igang sent på aftenen, var det en skuffende forsamling, der var mødt op. 'Bare' 51.000 tilskuere havde fundet vej til stadion. Entusiasmen blandt tilskuerne var heller ikke god. Specielt ikke hos hjemmeholdets, der blev overdøvet af vores medrejsende fans. Selv ikke intensiteten og spændingen på banen, kunne få dem op fra sæderne.

« Seneste Redigering: 16 Apr 2013, 15:38 af Roche » Logged

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 16 › Skide Kommunister
« Svar #86: 15 Apr 2013, 14:41 »



#

SKIDE KOMMUNISTER
update17 - arsenal på besøg




Det var på alle måder en stor dag for mig. For spillerne. For fansene. For klubben. Efter en sejr over danske FC Midtjylland i 3. kvalifikationsrunde, var storklubben Arsenal næste ret på menuen. Et par uger efter ligaens sæsonstart var vi i London for at gæste Emirates. En flot stadion med gode tilskuere. Spillerne var overvældede, og vi tabte 0-2.

Returkampen satte sit tydelige præg på Kharkiv. Da vi kørte med bus gennem centrum af byen, vrimlede det med både engelske og ukrainske fans. Stemningen i byen var fantastisk. Bedre end nogensinde. Jeg elskede store kampe endnu mere efter denne dag.

Vores stadion, OSC Metalist, var da også fyldt til bristepunktet. 40.000 gule og blå sæder var besat. Oddsnene var imod os, men det kunne ikke blive andet end en stor aften. Jeg nød synet fra trænersædet. Jeg havde opnået noget stort. Noget jeg kunne være stolt af. Fansene råbte mit navn fra tribunerne. Jeg forsøgte at holde mig cool, men jeg kunne ikke undgå at smile.

Selve kampen blev desværre en fuser. Det blev en målløs affære og derfor et samlet nederlag til os. Vi klappede op mod vores fans efter kampen og takkede dem for opbakningen. Spillerne fik også ros fra mig. Arsenal var et stærkt mandskab. Ingen forventede os videre. Desuden er vi, igen i år, i Europa Leagues gruppespil. Måske er det også fint. Måske er vores niveau ikke højt nok. Måske hører vi ikke til blandt de bedste. Endnu.


« Seneste Redigering: 16 Apr 2013, 15:38 af Roche » Logged

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 17 › Skide Kommunister
« Svar #87: 16 Apr 2013, 15:38 »

Det bliver til en sen update i dag. Tag jer en lur, så i er friske til den Smiley
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: 17 › Skide Kommunister
« Svar #88: 16 Apr 2013, 15:45 »

Det er fint, så kunne jeg lige nå at læse de tidligere updates af den nok mest oversete/undervurderede blog i konkurrencen. Jeg forstår dog ikke slutningen af update 17, hvor du skriver at din protagonist skal til Holland "om to" et eller andet... Hvad blev der af den kontrakt/spiller, for update 18 starter med at han er på vej hjem fra Rotterdam.
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 17 › Skide Kommunister
« Svar #89: 16 Apr 2013, 15:50 »

Det er fint, så kunne jeg lige nå at læse de tidligere updates af den nok mest oversete/undervurderede blog i konkurrencen. Jeg forstår dog ikke slutningen af update 17, hvor du skriver at din protagonist skal til Holland "om to" et eller andet... Hvad blev der af den kontrakt/spiller, for update 18 starter med at han er på vej hjem fra Rotterdam.
Tak for de flotte ord, dejligt at du kommenterer så hyppigt Smiley
Måske lidt dumt at slutte updaten sådan, men du får i hvert fald svaret i aftenens update Hævet Øjenbryn
Logged

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 10 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010