home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  1 Bruger, 342 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  The FM-Gaffer # THE END
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 10 11 [12] 13 Udprint
Forfatter Emne: The FM-Gaffer # THE END  (Læst 57944 gange)
JKJ
Gæst
 
Sv: The FM-Gaffer #32
« Svar #165: 22 Apr 2013, 20:51 »

Hahaha med to børn i huset? - Jo det kan man godt men ikke i særlig lang tid før man falder sammen af træthed..

Jeg har også små børn, knap 1 år og 4 år, og har efterhånden vænnet  mig til 5-6 timer i døgnet, hvis jeg bare lige en enkelt gang imellem kan få lidt mere så kan jeg klare den et godt stykke igen.
Så kom nu ind i kampen, mester Wink
Logged

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: The FM-Gaffer #32
« Svar #166: 22 Apr 2013, 20:53 »

Jeg har også små børn, knap 1 år og 4 år, og har efterhånden vænnet  mig til 5-6 timer i døgnet, hvis jeg bare lige en enkelt gang imellem kan få lidt mere så kan jeg klare den et godt stykke igen.
Så kom nu ind i kampen, mester Wink

Hahaha ja får nu heller ikke meget mere end det.. Men kan mærke det efterhånden ikke er nok.. Så vil gerne op på 7-8 timer...
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

JKJ
Gæst
 
Sv: The FM-Gaffer #32
« Svar #167: 22 Apr 2013, 21:06 »

Hahaha ja får nu heller ikke meget mere end det.. Men kan mærke det efterhånden ikke er nok.. Så vil gerne op på 7-8 timer...

Der er en uge til at konkurrencen slutter så kan du sgu sove derefter mester  Tunge  Opstemt
Logged

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: The FM-Gaffer #33
« Svar #168: 22 Apr 2013, 23:11 »


#34
Big name signings - II


Når mægtige Real Madrid først kommer og banker på døren, så er det sjældent man ikke byder dem indenfor. For man ved de er villige til at betale prisen, når der er en spiller, de ønsker. Og da de smed 17 mio. £ på bordet for Gastón Ramírez, så tog det mig ikke mange sekunder at takke ja. Han var dog ikke den eneste spiller, der blev solgt. For jeg valgte at rydde lidt op i truppen og jeg fik solgt for i alt 23,5 mio. £.

Pludselig havde jeg røven fuld af penge og lysten til at gå shop amok, den var stor men jeg holdte lidt igen. For jeg havde stadig fokus på godt købmandskab. Jeg ville ikke betale overpris for spillerne, ja faktisk ville jeg kun gå efter såkaldte røverkøb. Så jeg gik på det frie transfermarkedet og tjekkede transferlisten ud efter nye indkøb og der var guld at finde. Jeg syntes i hvert fald selv, at det gik ganske fornuftigt!

Derudover supplerede jeg truppen med tre nye unge spillere og truppen rummer nu 10 spillere der er eller bliver egen avl. Så målsætningen med 50 % spillere af egen avl inden starten af næste sæson, den er tæt på.












A-kæden                              B-kæden

« Seneste Redigering: 22 Apr 2013, 23:23 af Wester » Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Fresse94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The FM-Gaffer #33
« Svar #169: 22 Apr 2013, 23:17 »

Du slap Gaston alt for billigt, Wester! Han bliver alt for vild!

- Derudover, kanon blog!
Logged

LasseSJ
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: The FM-Gaffer #34
« Svar #170: 23 Apr 2013, 17:04 »

Røverkøb kan man da vidst roligt kalde de køb der! Fortsat fremragende Smiley
Logged

Olympique Lyonnais, AFC Ajax, AGF
Rouge et bleu sont nos couleurs, Lyonnais est notre coeur!

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: The FM-Gaffer #34
« Svar #171: 24 Apr 2013, 00:28 »


#35
100


Så stod jeg foran min kamp nr. 100 med Southampton og klubben har udviklet sig med hastige skridt i de lidt over 2 sæsoner, hvor jeg har været ved roret. Southampton har rykket sig fra oprykker med en målsætning om overlevelse, til en klub der deltager i Euro League og forventer top 10 placering.

Og det er ikke kun på banen der er sket en udvikling. Klubbens stadion er blevet udvidet til at rumme over de 48 000 og der er tæt på udsolgt i hver eneste kamp, som gør St. Mary Stadium til det 4. mest besøgte stadion i Premier League. Derudover står udvidelsen af klubbens træningsfaciliteter snart færdig og samtidig er rekrutteringen og træningen helt i top i klubben akademi.

Klubben er dermed gearet til at tage næste skridt. Derfor forventer jeg, at gentage succesen fra sidste sæson og går efter en top 7 placering og europæisk deltagelse. Derefter er det kun top 4 placeringer der tæller og forhåbentlig lander Premier League titlen i Southampton indenfor en overskuelig fremtid.

Og indtil videre går det nogenlunde efter planen i denne sæson. Hvor jeg i min kamp nr.100 hentede en rigtig flot sejr på udebane mod Lyon i Euro League. Som er et af flere fine resultater indtil videre i denne sæson.
« Seneste Redigering: 24 Apr 2013, 00:33 af Wester » Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

mathiasnh
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The FM-Gaffer #35
« Svar #172: 24 Apr 2013, 00:56 »

Er det stadig Maestoso-taktikkerne du kører med?  Smiley
Logged

Neal Caffrey!

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: The FM-Gaffer #35
« Svar #173: 24 Apr 2013, 07:41 »

Nej jeg har skiftet men fortæller om det senere... Jeg kan slet ikke finde en fast taktik...
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The FM-Gaffer #35
« Svar #174: 24 Apr 2013, 11:55 »

Nej jeg har skiftet men fortæller om det senere... Jeg kan slet ikke finde en fast taktik...

Fedt med succesen i saints ! Det med fast taktik, glem det. Jeg har også forsøgt at finde en taktik der virker uanset hold, men dette er jeg gået fra nu. Jeg bruger nok 2-5 min inden hver kamp på at tilpasse min taktik, hvilket gør mine sæsoner lange Skuffet (tænk jeg giver dig taktisk råd, burde være omvendt)

men stadig nice blog !
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: The FM-Gaffer #35
« Svar #175: 25 Apr 2013, 10:40 »


#36
Lethal Weapon

Igår var ude og spille min første Oldboys kamp i snart to år. Egentlig havde jeg valgt at takke nej men holdet fangede mig efter min søns træning og prøvede at lokke mig. Det hørte min søn og han blev ellevild. HAN VILLE SE FAR SPILLE. Så selvom jeg frygtede mine knæ ville eksplodere, så sagde jeg ja, for jeg ville ikke skuffe drengen.

Heldigvis kom jeg skadefri igennem kampen og jeg kunne glimtvis vise tidligere tiders serie.5 storform og jeg var et Lethal Weapon oppe foran. Og det bedste var, at jeg kronede værket med en scoring. Min søn var stolt af sin gamle far og det gjorde mig glad, selvom prisen var voldsom smerte i samtlige muskler i hele kroppen - I'm Getting Too Old For This Shit - Kampens slutresultat behøver vi dog ikke snakke om, så vi bevæger os videre til resultaterne i Southampton.

Og her er jeg kommet halvvejs i den 3. sæson, hvilket er langt længere end jeg havde forventet på nuværende tidspunkt, især efter episoden vi ikke snakker om. Målsætningen er som tidligere nævnt en top 7. placering, hvilket jeg har rigtig svært ved at leve op til. Og det er helt min egen skyld, for jeg sejler rundt rent taktisk. Jeg kan slet ikke finde mig en taktisk tilgang. Jeg skifter forvirret rundt og det ligner mig slet ikke. Det taktiske burde være min stærke side men pludselig er jeg blevet i tvivl. Det er MEGA frustrerende!




Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: The FM-Gaffer #36
« Svar #176: 26 Apr 2013, 01:39 »


#37
Golden Boy


Så er det officielt den 26. april og den gamle her har fødselsdag. En dag som skal fejres med lidt golf til St. Bededagsturnering og derefter fødselsdagslagkage og kakao med familien. 36 år er det blevet til og jeg kan ikke ligefrem gå under betegnelsen, Golden Boy.

Det kan til gengæld Neal Maupay som var mit første indkøb i dette savegame. Den unge angriber har udviklet sig helt fantastisk og i denne sæson har han virkelig leveret varen. Hans flotte præstationer gav ham da også prisen som Årets Europæiske Golden Boy og dermed træder han i fodsporene af spillere som Messi, Rooney og Agüero. Hans fine præstationer har da også været stærk medvirkende til, at jeg stadig er i live i forhold til min målsætning, hvor jeg ved udgangen af januar lige præcis fastholder 7.pladsen.

Så har han også haft stor indflydelse på min nye taktik, som vi skal se på i næste afsnit. Ja jeg ved godt jeg skifter taktik hele tiden men bær over med de gamle.
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: The FM-Gaffer #37
« Svar #177: 27 Apr 2013, 09:37 »


#38
Champion

Så teede jeg ud til min første singleturnering i golf og jeg følte mig voldsomt presset, især når der stod en flok rutinerede golfere og så på. Jeg knækkede da også under presset og toppede bolden som fløj til højre ud i krattet. En PINLIG start og jeg tænkte: ”Fuck det bliver en lang dag det her..” – Havde det været en fodboldkamp, så havde jeg ikke nøjes med at tænkte det. Så havde jeg råbt det ud med mine lungers fulde kraft efterfulgt af en lang svada af eder og forbandelser.

Sådan foregår det bare ikke i golfsporten, der må man æde det pga. etikettereglerne. Jeg ender sq nok med et mavesår pga. den sport. Heldigvis kunne jeg rystet den dårlige start af mig og langsom begyndte spillet af flyde og på de sidste 9 huller der var jeg AWESOME! Så da der var præmieoverrækkelse, så kunne jeg løfte titlen som St. Bededags mester og indkassere et gavekort på 1000 kr. Så nu har jeg vundet 2 ud af 3 turneringer indtil videre i min golfkarriere, det er sq godkendt.

Resultaterne i FM er til gengæld langt fra godkendt. Jeg indtager pt. en 8. plads i Premier League og spillet er af H til. Det er alt for svingende og det er som tidligere nævnt helt min egen skyld. Så lysten til at råbe og skrige den er stor. Desværre gælder de samme etiketteregler herhjemme som i golf, så jeg kan ikke råbe min galde ud. Måske er det i sidste ende FM der giver mig et mavesår. Jeg kæmper i hvert fald hårdt for det pt. og jeg håber jeg kan vende nedturen og komme tilbage på sporet som til St. Bededagsturneringen .
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: The FM-Gaffer #38
« Svar #178: 27 Apr 2013, 23:56 »


#39
PANIK!


Sæsonen er slut og sikke en skuffelse den blev. Jeg endte på en 9. plads og jeg sejler rundt i det. Jeg er officielt gået i panik og kan slet ikke tænke klart, hvilket har afspejlet sig i det dårligste transfervindue nogensinde. Første solgt jeg spillere, fordi jeg ville skifte taktik men fortrød, der var det dog for sent og efter jeg havde hentede erstatninger ind. Så hentede jeg flere spillere og fortrød igen igen.

Nu er transfervinduet slut og jeg ved stadig ikke hvordan jeg vil spille. Maestoso? Gung-Ho? Eller noget helt tredje? – Det er helt håbløst! Det er ikke fordi lysten til FM mangler men det er som om, at jeg har glemt hvordan man spiller FM. Og jeg har heller ikke opnået min målsætning med at 50 % af truppen skulle være spillere af egen avl. Jeg har ”kun” ti ud af 22, så jeg mangler stadig en men det må blive til næste sæson.

Som sagt har det været et panisk transfervindue, hvor der blev købt og solgt som vinden blæser og jeg frygter at det kommer til at koste dyrt. Jeg har hentet flere ”store” navne her i blandt Nani, Lennon og Camacho men de er alle sammen fejlkøb, da jeg ikke vil spille den taktik, som de er købt ind til. Derudover har jeg solgt Tevez og Schneiderlin, hvilket jeg voldsomt fortryder. Så status er, at jeg kort før starten på 4. sæson ikke har nogen taktik og har en trup med flere fejlkøb.
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Risom
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The FM-Gaffer #39
« Svar #179: 28 Apr 2013, 00:08 »

Uha, Wester i taktiske problemer, det er et sjældent syn. Peace

Ej, det er bestemt spændende at følge med i det her. Jeg kan fortsat godt lide din afslappede skrivestil, og det er da bare ekstra spændende nu, hvor du har lidt taktik-udfordringer foran dig. Smiley
Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

Sider: 1 ... 10 11 [12] 13 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010