home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 363 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  The FM-Gaffer # THE END
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 13 Udprint
Forfatter Emne: The FM-Gaffer # THE END  (Læst 57948 gange)
PhilipFlink
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The FM-Gaffer #30
« Svar #150: 17 Apr 2013, 13:03 »

30 opdateringer ! Wauw.. Selvom du skriver at det kommer til at gå langsommere nu, er det et utroligt flot stykke arbejde Smiley! Og jeg følger stadig, en af de eneste jeg føgler! Keep it up Wester Smiley
Logged


Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: The FM-Gaffer #30
« Svar #151: 17 Apr 2013, 15:27 »

30 opdateringer ! Wauw.. Selvom du skriver at det kommer til at gå langsommere nu, er det et utroligt flot stykke arbejde Smiley! Og jeg følger stadig, en af de eneste jeg føgler! Keep it up Wester Smiley

Ja nu skriver jeg heller ikke storytelling, som kræver lidt mere omtanke i hvert indlæg, da man ligesom skal brygge en historie sammen. Der kan jeg mere bare ævle derudad, som jeg nu syntes. Og så har jeg også haft barsel og en masse tid til at nørde, så havde planlagt at give den gas den første halvdel og så geare lidt ned nu, for tiden til FM bliver mindre.

Men tak for de pæne ord, det værdsætter jeg helt klart Smiley
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: The FM-Gaffer #30
« Svar #152: 17 Apr 2013, 19:21 »

Uhh den kærlighed  Kys




 funny
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

JKJ
Gæst
 
Sv: The FM-Gaffer #30
« Svar #153: 17 Apr 2013, 19:52 »

 Shockeret Shockeret Shockeret Shockeret

Ny følger jeg da for alvor med  Tunge
Logged

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The FM-Gaffer #30
« Svar #154: 17 Apr 2013, 21:14 »

En skam du skal arbejde Smiley håber du fortsætte bloggen efter blog konkurrencen hvis du ikke når dit må inden

P.s. Du kan da også alt:
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: The FM-Gaffer #30
« Svar #155: 17 Apr 2013, 21:35 »

En skam du skal arbejde Smiley håber du fortsætte bloggen efter blog konkurrencen hvis du ikke når dit må inden

P.s. Du kan da også alt:


Ahh kan vist ikke tage æren for min fætters præstationer i FM  Smiley
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: The FM-Gaffer #30
« Svar #156: 18 Apr 2013, 22:33 »


#31
The Way of the Saints

Så stod jeg i den igen, resultaterne var bare ikke gode nok. Det var en meget blandet start og det fungerede bare ikke helt. Og jeg kedede mig lidt, been there, done that. Så noget måtte gøres, for det ville være en katastrofe, hvis jeg mistede lysten og værre endnu, hvis jeg blev fyret igen.

Så jeg tog en måske naiv og noget drastisk beslutning. Slut med at tænke som et midterhold og tilpasse mine taktikker alt efter hvilken modstander jeg skal møde. Alt andet i klubben er designet efter en filosofi men rent spillemæssigt, der har klubben ingen profil. Så jeg lavede et taktisk koncept til Southampton, som gik under arbejdstitlen: The Way of the Saints - Hvor jeg ville satse på lækkert, hurtigt, flydende og kreativt spil. Syntes du, at det lyder bekendt, så er det måske fordi du læste med i min taktiske FM12 tråd Gung-Ho. For det er med udgangspunkt i den grundlæggende tankegang fra Gung-Ho, at jeg har designet mit nye koncept.  Til jer der tænker: Åhh nej, nu skal han igennem en lang taktisk gennemgang. – Dertil kan jeg sige. Bare rolig vi nøjes med disse SS af holdinstruktionerne, spillerroller og formationerne.







Den nye tilgang har hjulpet lidt på resultaterne som blev en del mere stabile og klubbens bestyrelse er tilfredse. Jeg er ikke langt fra målsætningen med top 10 placering, jeg indtager pt. en 11. plads i Premier League. Vigtigere endnu så har jeg fået lysten tilbage og nyder måden holdet spiller på også selvom det måske koster en smule point, at være lidt romantisk og ”naiv” i sin tilgang.
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: The FM-Gaffer #31
« Svar #157: 19 Apr 2013, 23:08 »


#32
I morgen går det ned


Så det i morgen alting går ned, Åbningsturnering i golfklubben, FMF Crew og vennetræf og afsluttende med fest med gamle kammier i Fredericia. En dag med golf, god mad og øl, tilbragt i selskab med gamle, nuværende og forhåbentlig nye venner. Jeg glæder mig for vildt! Og jeg håber dagen bliver ligeså succesfuld som mit Sothampton savegame, hvor resultaterne er helt igennem fantastiske. Resultater der pt. giver mig en flot 6.plads i Premier League og dermed udsigten til europæiske fodbold.

Det siger sig selv at bloggen nok holder weekend pause, for jeg er nok ikke mange pakker pølser værd, når jeg vågner søndag morgen. Jeg vågner dog helt sikkert med et smil på læben, på trods af heftige tømmermænd, for det kan umuligt blive andet end en episk lørdag.

Det blev en kort update men jeg har travlt, for golfsættet skal gøres rent, skjorten skal stryges, butterflyen skal bindes og minimum 8 timers søvn skal hentes. Det handler om at være 100 % klar. God weekend, vi ses på den anden side…
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Risom
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The FM-Gaffer #32
« Svar #158: 20 Apr 2013, 01:56 »

Fedt at du på den måde inddrager privatlivet! Det er meget anderledes i forhold til alle andre, men det fungerer sgu for dig. Jeg læser helt sikkert fortsat med. Smiley

Og flotte resultater!
Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

styleez-o2
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: The FM-Gaffer #32
« Svar #159: 22 Apr 2013, 11:12 »

En helt igennem fremragende blog. Har fulgt med fra starten af, uden at kommenterer på den.. Det skal dog ikke være en hemmelighed, at jeg tjekker FM Freaks for en update på din blog omkring 4-5 gange om dagen. Den måde du indrager dit privatliv, samt en uforglemmelig taktisk affære i FM-delen. Derudover er jeg fuldstændig i ekstase over din grafisk - det med de skiftende billeder er, efter min mening, en perfekt måde at gøre bloggen mere levende på.

Jeg er forsat en daglig læser og er forfærdelig træt af, at blog konkurrencen snart er slut!
Logged

Liverpool FC!

"If Everton were playing at the bottom of the garden, I'd pull the curtains."
- Citat; Bill Shankly

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: The FM-Gaffer #32
« Svar #160: 22 Apr 2013, 12:04 »

Jeg er forsat en daglig læser og er forfærdelig træt af, at blog konkurrencen snart er slut!

Tak for de mange pæne ord...

Bloggen skal nok forsætte også efter konkurrencen.. Jeg har dog voldsomt travlt i privaten, så tempoet er helt nede og der kan gå rigtig langt imellem mine updates fra nu af... - Jeg håber dog ikke det koster for meget i forhold til konkurrencen men det er de betingelser jeg arbejder under pt...
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

LasseSJ
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: The FM-Gaffer #32
« Svar #161: 22 Apr 2013, 18:41 »

Der skal - i min bog - gå virkelig lang tid mellem updatesne, før du mister terræn til de andre deltagere af konkurrencen Smiley
Logged

Olympique Lyonnais, AFC Ajax, AGF
Rouge et bleu sont nos couleurs, Lyonnais est notre coeur!

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: The FM-Gaffer #32
« Svar #162: 22 Apr 2013, 19:42 »


#33
Big name signings

Det blev desværre kun til en 7.plads i årets åbningsturnering i golfklubben men heldigvis blev det lidt skuffende resultat hurtigt glemt. For det var umuligt, at være dårligt humør sådan en dag, som bød på dejligt solskin og et heftigt indtag af øl og god mad. - Tak for mad Sunbao, det smagte dælme lækkert! - Prisen for sådan en hyggelig dag, det er tømmermænd men en pris man gerne betaler. Jeg var lort værd hele søndag og lavede intet andet end at sove, æde junk og game FM. Jeg var så ramt, at jeg ikke engang magtede at lave en update til bloggen.

Så vi laver et godt spring fremad, for jeg fik færdigspillet den svære 2. sæson og kom rigtig flot igennem den. Jeg sluttede på en fornem 6.plads i Premier League og dermed er jeg klar til Euro League fodbold. De flotte resultater åbnede op for et meget interessant sommertransfervindu e, hvor der blev købt og solgt til den store guldmedalje og jeg kan afslører, at der er nogle Big name signings blandt…

Forsættelse følger…
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

JKJ
Gæst
 
Sv: The FM-Gaffer #32
« Svar #163: 22 Apr 2013, 20:41 »

Tak for de mange pæne ord...

Bloggen skal nok forsætte også efter konkurrencen.. Jeg har dog voldsomt travlt i privaten, så tempoet er helt nede og der kan gå rigtig langt imellem mine updates fra nu af... - Jeg håber dog ikke det koster for meget i forhold til konkurrencen men det er de betingelser jeg arbejder under pt...

Hvad laver du om natten? Kan du ikke nøjes med et par timers søvn?
Logged

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: The FM-Gaffer #32
« Svar #164: 22 Apr 2013, 20:43 »

Hvad laver du om natten? Kan du ikke nøjes med et par timers søvn?

Hahaha med to børn i huset? - Jo det kan man godt men ikke i særlig lang tid før man falder sammen af træthed..
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 13 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010