home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 12:12:15 TindraTindra Blogs Chat GPT Gratis: En oö...
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23281
  0 Brugere, 264 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: TindraTindra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  The FM-Gaffer # THE END
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 13 Udprint
Forfatter Emne: The FM-Gaffer # THE END  (Læst 57904 gange)
LasseSJ
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: The FM-Gaffer #22
« Svar #120: 11 Apr 2013, 19:22 »

Haha, vildt nok Peace Jeg følger selvfølgelig stadigvæk, selvom jeg synes det er trist at du starter forfra Skuffet Men på den anden side, så skal der selvfølgelig også være noget motivation der driver. Håber på det bedste fremover!
Logged

Olympique Lyonnais, AFC Ajax, AGF
Rouge et bleu sont nos couleurs, Lyonnais est notre coeur!

Anfield Road
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The FM-Gaffer #22
« Svar #121: 11 Apr 2013, 20:00 »

Ser godt ud Wester. Også klart mest spændende at høre en fortælle om et save hvor motivationen er der. Personligt kan jeg ikke rigtigt gå tilbage til den samme klub to gange (Liverpool og Brøndby er dog undtagelserne), men det er jo individuelt Smiley

I øvrigt lidt vildt så meget du hater på Liverpool...Det skal jeg huske Wink
Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: The FM-Gaffer #22
« Svar #122: 11 Apr 2013, 21:14 »



I øvrigt lidt vildt så meget du hater på Liverpool...Det skal jeg huske Wink

Du forveksler kærlighed med had... Uden Liverpool og andre skurke, så ville det dælme være kedeligt. Star Wars uden Darth Vader er ikke skide fed...

Så jeg hepper tit på Liverpool, for savner dem i toppen, de kampe er bare sjovere...
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: The FM-Gaffer #22
« Svar #123: 12 Apr 2013, 10:21 »


#23
Favoritdræber


Tager vi et kig på de samlede resultaterne for den første halvdel af sæsonen, så er det ikke super imponerende. Det er blevet til 21 point i Premier League, som kun lige er godkendt, hvis jeg skal op på de magiske 40. Ser vi til gengæld isoleret på resultaterne mod de top6 seedede hold, så er det yderst tilfredsstillende. Hvor det er blevet til 9 ud af 18 mulige point og kun et enkelt nederlag. Jeg har været lidt af en favoritdræber.

Det nytter dog ikke særlig meget, når jeg så fejler mod midter og bundholdene, som egentlig var der, hvor jeg skulle hente min point hjem. Så konklusionen må være, at det fungerer det fint mod tophold med en rigid og kontrapræget taktisk tilgang men der skal noget andet til i de andre kampe. Derfor har jeg valgt, at udvide mine taktiske muligheder, for jeg kan nok ikke forvente 9 point mod topholdene i foråret.

Jeg fastholder de 3 formationer men tilføjer to nye holdinstruktioner, en balanceret standard i de lige kampe mod midterholdene og en balanceret standard med højere pres og større boldbesiddelse mod bundhold. Dermed har jeg 3 formationer gange tre TI, som giver mig 9 forskellige taktiske muligheder og kombinere man det med de mange forskellige spillerroller man kan vælge, så har jeg mange flere strenge at spille på. Det skulle gerne hjælpe mig lidt på vej. For vi skulle nødig ende med endnu en fyring.
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The FM-Gaffer #23
« Svar #124: 12 Apr 2013, 11:19 »

Jeg har ikke fået kommenteret på denne blog endnu og derved vist, at jeg også følger med. Fedt valg du traf. Det er jeg meget enig i. Dit antal af updates er bestemt også imponerende. Flot blog.
Logged

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: The FM-Gaffer #23
« Svar #125: 12 Apr 2013, 18:42 »

Jeg har ikke fået kommenteret på denne blog endnu og derved vist, at jeg også følger med. Fedt valg du traf. Det er jeg meget enig i. Dit antal af updates er bestemt også imponerende. Flot blog.

Tak for det..

Antallet af indlæg falder nok en del fra næste uge af, hvor min barsel er slut og det virkelige liv starter igen.. Så tænkte den skulle have lidt gas her i starten
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

JKJ
Gæst
 
Sv: The FM-Gaffer #23
« Svar #126: 12 Apr 2013, 20:19 »

Jeg er også stadig med, selvom jeg har overvejet at stoppe pga dit lille had til Liverpool  crazy

Men som en tidligere nævnte, så har du bare en fortæller måde som gør at man bare bliver hængende  Thumbs Up
Logged

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: The FM-Gaffer #23
« Svar #127: 12 Apr 2013, 21:36 »


#24
I jinx'er lortet




Jeg har set mange skøre ting i FM og her er endnu en…

<a href="http://www.youtube.com/v/qayTy1tC3WE?hl=da_DK&amp;amp;version=3" target="_blank">http://www.youtube.com/v/qayTy1tC3WE?hl=da_DK&amp;amp;version=3</a>




Så nu må I stoppe med at sige, at jeg hader Liverpool, I jinx’er jo helt tydeligvis mit spil. Et 3-0 nederlag til Liverpool, var sq ikke ligefrem den start på anden halvdel af sæsonen, som jeg havde håbet på. Heldigvis har jeg fået rettet nogenlunde op på nedturen. For efter 10 kampe uden sejr, så begyndte det, at se kritisk ud men min ”nye” taktiske tilgang er begyndt at virke.





Resultater                    Stillingen

« Seneste Redigering: 12 Apr 2013, 21:41 af Wester » Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: The FM-Gaffer #24
« Svar #128: 12 Apr 2013, 22:17 »

Ahahaha, det er sgu sjovt Grin
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: The FM-Gaffer #24
« Svar #129: 12 Apr 2013, 22:23 »

Ahahaha, det er sgu sjovt Grin

Nej ikke rigtig  Sur
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Anfield Road
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The FM-Gaffer #24
« Svar #130: 12 Apr 2013, 23:11 »

Synes nu også det er temmeligt komisk Grin Wink Wink Wink Wink

FM 13 er i min bog simpelthen en ren katastrofe. Ingen tvivl om at det der aldrig var sket i PL i virkeligheden. Selv ikke med det pres de sætter på der.

Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: The FM-Gaffer #24
« Svar #131: 12 Apr 2013, 23:27 »

Det er i hvert fald helt fjollet det der  Shockeret
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: The FM-Gaffer #24
« Svar #132: 13 Apr 2013, 07:01 »


#25
Nøglen til succes

 

En af ideerne med denne blog var løbende at gennemgå de forskellige facetter i FM. En slags FM-tutorial eller ”komplet” guide, der var letlæselig, underholdende og nem at gå til. Hvor teori blev afprøvet i praksis. Emner vi har gennemgået er: Taktik, scouting, træning og talentudvikling. Det hele runger dog lidt hult nu desværre. For hvem gider have råd fra en fejlslået manager, som bliver fyret midt i sit projekt?

På den anden side, så kan I jo lærer af mine fejl og I er vist kloge nok til, at tage mine råd med et gran salt. Så jeg forsætter ufortrødent derudad med mit ævleri. Så i den næste par updates, der vil jeg have fokus på mandskabspleje og mediehåndteringen, som er nogle lidt tricky emner, da det mest af alt handler om fingerspitzgefuhl. Det er emner, som skal tages alvorligt og ikke må undervurderes, da de er dine værktøjer til at ”kontrollere” holdet moral. Og som jeg har sagt et hav af gange før i mine taktiske tråde og diverse blogs:

Holdets moral er nøglen til succes i FM.

Den bedste måde at holde moralen oppe, det er selvfølgelig at vinde sine kampe, det siger sig selv og dog… For selvom vi alle sammen ved, hvor vigtigt det er at vinde og at sejre avler sejre. Så er vi nogen, der simpelthen ikke holder fokus. Vi er lidt dovne og elsker klik&play tilgangen og glemmer at forberede os til kampene.

Tit er kampene bare noget der skal overstås, så man kan komme videre med klubbens udvikling. Vi bliver for utålmodige og mister koncentrationen. Hvor mange af jer læser rent faktisk spejderrapporten omkring næste modstander? Og hvor tit retter i jeres taktik til i forhold til modstanderen? Etc… Jeg har ikke gjort meget i dette men efterhånden som dette savegame udvikler sig, så har jeg fundet ud af, at der rent faktisk er guld at hente. Så rådede er: Forberedelse, fokus, tålmodighed og koncentration.

Gør jer selv en tjeneste, prøv den Hands On Approach tilgang, det betaler sig. Om ikke andet så er der en større og sjovere spiloplevelse at vinde ved det. Og det er netop med udgangspunkt i Hands On Approach, at vi i de næste par updates, skal fokusere på emner som: Holdmøde, spillersamtaler, holdtaler, mediehåndtering, spilletid, holdstatus og disciplin.
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The FM-Gaffer #25
« Svar #133: 13 Apr 2013, 09:47 »

Ak ja. Her sidder man igen, med en følelse af man er idiot. Mine tidligere kommentarer om jeg ikke ville følge med og det ville virke "dårligt" er, set i bakspejlet, noget pis.. rent ud sagt. For se på mig. Klapper i hænderne og laver mine jubelscener når jeg ser Wester har lagt et nyt update ud.

Man må jo bøje sig dybt i støvet for mesterne, de er jo de bedste og derfor kan jeg kun sige: "my bad bro", da jeg forsøgte at påvirke dit valg!

For hvad er det vi egentlig læser? vi læser en satans god blog, som man ikke lige kan lægge fra sig. Det ikke historien der gør det. Ej heller er det skrivestilen, men der jo bare noget der fanger! fantastisk læsestof mate! jeg må jo nok erklære at jeg stadig følger ivrigt med!!!

P.s. hvad har jeg lige skrevet !?
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: The FM-Gaffer #25
« Svar #134: 13 Apr 2013, 14:43 »

Det er jo helt fair at have en holdning til min blog også selvom det ikke skulle være positivt. Men fedt du stadig er med Smiley
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 13 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010