home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23284
  1 Bruger, 479 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: reportajme
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  The FM-Gaffer # THE END
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 13 Udprint
Forfatter Emne: The FM-Gaffer # THE END  (Læst 58066 gange)
JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The FM-Gaffer #20
« Svar #105: 11 Apr 2013, 01:14 »

Ærgerligt med fyringen, men du virker topmotiveret for at få det til at lykkes, så jeg er med på endnu en gang Southampton.. Go go go Wink
Logged

- Veni, vidi, vici -

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: The FM-Gaffer #20
« Svar #106: 11 Apr 2013, 01:21 »

Ærgerligt med fyringen, men du virker topmotiveret for at få det til at lykkes, så jeg er med på endnu en gang Southampton.. Go go go Wink

Det er jeg helt vildt, faktisk endnu mere nu end før, netop fordi jeg ved det kan fejle. Det er sjældent man sidder med den fornemmelse når man spiller FM. Fokus skal være i orden og det kan jeg vildt godt lide.
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The FM-Gaffer #20
« Svar #107: 11 Apr 2013, 01:57 »

Det er jeg helt vildt, faktisk endnu mere nu end før, netop fordi jeg ved det kan fejle. Det er sjældent man sidder med den fornemmelse når man spiller FM. Fokus skal være i orden og det kan jeg vildt godt lide.

Jamen det er jo fedt.. Det glæder jeg mig til at se hvad du kan få ud af det Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: The FM-Gaffer #20
« Svar #108: 11 Apr 2013, 09:23 »

Har du ikke et arbejde der skal passes, Wester?  Cool
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: The FM-Gaffer #20
« Svar #109: 11 Apr 2013, 09:53 »

Har du ikke et arbejde der skal passes, Wester?  Cool

http://fmfreaks.dk/index.php?topic=35735.msg1105580#msg1105580

nope  Grin

Har stadig barsel... men i næste uge starter det virkelige liv og længere mellem updates. Indtil da, så skal den bare have gas!
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: The FM-Gaffer #20
« Svar #110: 11 Apr 2013, 09:56 »

Ah ja, det læste jeg jo egentlig godt... Dejligt at høre at du bruger barslen fornuftigt som f.eks. til at være sammen med dit barn   Rullende Øjne Cool  Tunge
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: The FM-Gaffer #20
« Svar #111: 11 Apr 2013, 10:04 »

Ah ja, det læste jeg jo egentlig godt... Dejligt at høre at du bruger barslen fornuftigt som f.eks. til at være sammen med dit barn   Rullende Øjne Cool  Tunge

Ideen med den barsel er jo ikke at gå hjemme men at starte i vuggestue, så hun ikke bliver ked af det, når virkeligheden ankommer i næste uge, hvor både mor og far starter fuldtid på arbejde. Hun har jo gået hjemme de sidste 10 måneder.

Så vi har gradvist kørt hende ind i vuggestue med længere og længere dage, så de nu minder om dem hun skal have i fremtiden...

Bare så jeg ikke fremstår som ham idioten der ikke gider sine unger Smiley
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: The FM-Gaffer #20
« Svar #112: 11 Apr 2013, 10:08 »

Det var nu også blot en lille finurlig en..  crazy Jeg har jo selv en knægt, så ved godt hvordan det foregår Wink Peace
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: The FM-Gaffer #20
« Svar #113: 11 Apr 2013, 10:11 »

Det var nu også blot en lille finurlig en..  crazy Jeg har jo selv en knægt, så ved godt hvordan det foregår Wink Peace

Det var godt. For hader selv de forældre der ikke gider deres unger Smiley

Tilgengæld har knægten nydt godt af farmands barsel. Han har dælme haft mange fridage men det skal også tages nu, for efter sommer så er det skoletid. Så kan man ikke på samme måde bare holde fri. Så skal pjækdagene rationeres lidt  Grin
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: The FM-Gaffer #20
« Svar #114: 11 Apr 2013, 10:19 »


#21
Alt på plads


Opstarten blev selvfølgelig lidt rutinepræget, jeg havde jo lige været igennem den en gang før. Så jeg vidste på forhånd, hvem jeg ville hente som stab og hvilke indstillinger de skulle have. Planen for scouting og træning var jo allerede på plads.

Lidt mere tid brugte jeg på spillersøgning og transfers, for jeg havde en ny taktisk tilgang i tankerne, som krævede lidt andre typer. Jeg havde blandt andet brug for en venstrebenet wing. Her hentede jeg en lejesvend, som har tidligere erfaring med Premier League, ind kom Mark González, som Liverpool fans måske nikker genkendende til selvom han ikke ligefrem blev den store succes i Liverpool. – Til midterforsvaret hentede jeg Craig Dawson, som jeg anser lidt for et røverkøb. Jeg har store forventninger til den unge stopper, for kostede mig 3,7 mio. £ - Sidst men ikke mindst hentede jeg endnu engang Neal Maupay og denne gang bliver han ikke lejet ud, han kommer til at spille en rolle fra starten af. Og jeg kan afsløre, at han har haft stor betydning i sæsonens første kampe men det snakker vi om senere.

Med køb og salg af spillere på plads, som gav et med stort overskud på transferkontoen, så bevæger vi os videre til mine nye taktikker. Jeg har denne gang lavet en mere ”realistisk” tilgang, som er mere ridig og kontrapræget. Det er mere oldshool engelsk fodbold med en stærk targetman på toppen, som har en hurtig poacher eller offensiv midtbane som makker. Meningen er at bolden hurtigt skal op på targetman, som skal holde på den og sende den videre til den hurtige mand eller videre ud på fløjen til mine wings. Grunden til dette skifte er, at jeg meget gerne vil ”gemme” min Maestoso taktik til den enormt svære 2. sæson. Så vi ikke endnu engang skal starte helt forfra.

               4-4-2                    4-4-1-1                     4-1-4-1
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

ReaLFCK
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: The FM-Gaffer #21
« Svar #115: 11 Apr 2013, 10:32 »

Jeg har faktisk ikke noget imod at du er startet forfra, det bliver næsten kun endnu mere spændende nu, og se om du kan gøre det bedre end første gang. Jeg følger ihvertfald også stadig  Thumbs Up
Logged

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: The FM-Gaffer #21
« Svar #116: 11 Apr 2013, 10:41 »

Jeg har faktisk ikke noget imod at du er startet forfra, det bliver næsten kun endnu mere spændende nu, og se om du kan gøre det bedre end første gang. Jeg følger ihvertfald også stadig  Thumbs Up

Dejligt at folk tager positiv imod det, for magtede ikke en blog for bloggens skyld eller et savegamet for bloggens skyld. Det bedste er sq en blog for savegamets skyld, det for man den bedste spiloplevelse ud af. Jeg må da indrømme, at jeg er en smule mere anspændt denne gang, for magter ikke ligefrem 1000 forsøg på dette projekt. Det må meget gerne lykkes inden FM14 sæsonen Smiley
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: The FM-Gaffer #21
« Svar #117: 11 Apr 2013, 17:45 »


#22
LOL

Og nej TheX, jeg henviser ikke til Hannah Montana filmen, men dog til en mindst ligeså håbløs skuespillerinde.

Se det i fuld skærm og i HD for bedste kvalitet
<a href="http://www.youtube.com/v/q2V71YwW3XQ?hl=da_DK&amp;amp;version=3" target="_blank">http://www.youtube.com/v/q2V71YwW3XQ?hl=da_DK&amp;amp;version=3</a>



Jeg var ved at tisse i bukserne af grin, da Suárez modtog sit andet gule kort for unsportsmanlike conduct. Nogle gange er FM bare uhyggelig realistisk og det passede mig fint, for så kunne jeg hive en 1-0 sejr hjem. Som i måske spottede i videoen, så var det mit unge stjerneskud Neal Maupay, der blev match-winner. Den unge angriber har fået en fantastisk start, hvilket også var nødvendigt. For kort op til sæsonstarten mistede jeg både Rickie Lambert og Gastón Ramírez, som røg ud med skader. Hvilket var noget være lort, da hele taktikken var lagt op på, at Lambert skulle være den stærke targetman på toppen og Ramírez skulle være den frie offensive midtbane, der skulle tage løbende forbi ham. Heldigvis greb Neal Maupay chancen og med 2 mål i 4 kampe, så har han haft stor andel i min fornuftige start på sæsonen.




Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: The FM-Gaffer #22
« Svar #118: 11 Apr 2013, 18:50 »

Hah, det virkede nu til at der var kontakt mellem manden og Suarez, så lige på den front var det en smule urealistisk Opstemt
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: The FM-Gaffer #22
« Svar #119: 11 Apr 2013, 19:05 »

Det er ikke en update men ville lige dele denne her med jer...

Den 3. november så nyhederne således ud...



Så går jobrotationen sq i gang  funny
« Seneste Redigering: 11 Apr 2013, 19:07 af Wester » Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 13 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010