home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 435 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  The FM-Gaffer # THE END
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 13 Udprint
Forfatter Emne: The FM-Gaffer # THE END  (Læst 57962 gange)
Magn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The FM-Gaffer #18
« Svar #90: 10 Apr 2013, 21:02 »

Synes du skal forsætte dit nuværende save!

Din blog er rigtig god. Du er hverken den, der skriver det flotteste eller beskriver kampene meget, men noget gør du bare rigtig godt. Måske er det noget med, du inddrager dit privatliv og dine meninger. Smiley
Logged

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: The FM-Gaffer #18
« Svar #91: 10 Apr 2013, 21:07 »

Synes du skal forsætte dit nuværende save!

Din blog er rigtig god. Du er hverken den, der skriver det flotteste eller beskriver kampene meget, men noget gør du bare rigtig godt. Måske er det noget med, du inddrager dit privatliv og dine meninger. Smiley

Ja prøver i hvert fald at gøre det til en privat blog med en nørdet tilgang. Storytelling er ikke helt min stil. Det lader vi de gode skribenter om Smiley
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: The FM-Gaffer #18
« Svar #92: 10 Apr 2013, 21:16 »


#19
Om det så skal tage 1000 forsøg

Førhen i mine unge dage i tiden før børn, hus osv. der kunne FM sagtens fylde min hjerne en hel dag. Jeg kunne tage i skole eller på arbejde mens tankerne blev derhjemme på mit FM savegame. Hvem skulle jeg købe, hvilken taktik skulle jeg spille i næste kamp etc. - Så voldsom FM-nørdet er jeg ikke længere, nu er FM noget der bruges ti at slappe af med om aftenen når dagens gøremål er veludført! Eller det er løgn, jeg er stadig nørdet men min hjerne kan ikke længere rumme FM og alt det andet på en gang. Og det kom sig til udtryk i dag. For hele dagen har jeg været voldsom fraværende og forvirret, for mit fejlslået savegame plaget mig og siddet i min hjerne som en splint. Hele dagen har jeg funderet over, hvad der nu skulle ske.

Jeg kom frem til den beslutning, at jeg ville forsætte mit savegame. Få dage efter fyringen i Southampton, så bød Ajax sig til. Deres krav og filosofi var at skabe spillere af egen avl og spille angrebsfodbold. Det passer jo perfekt, tænkte jeg. Så jeg bed på. Jeg nåede vel max. at spille 14 FM dage og et par kampe, før jeg gik helt død. Lysten var der simpelthen ikke. Jeg kunne slet ikke finde fokus og savegamet sagde mig intet.

Så jeg gik videre til næste mulighed. Jeg ville have hævn og starte forfra med en ny klub. Jeg tog turen til Portsmouth, Southamptons ærkerivaler, det var derfra, at jeg ville tage min hævn. Mit mål skulle være at udradere Southampton og ydmyge dem ved at vinde alt i verden. For så kunne de fandme lærer det. Historien fra Ajax gentog sig dog. Jeg var fy og flamme i ca. 30 minutter, derefter faldt jeg sammen som en våd karklud. Det sagde mig intet!

Jeg får ganske enkelt aldrig fred i min hjerne før det lykkes mig, at fører Southampton frem til succes med Moneyball tilgangen. Det var min store målsætningen for FM sæsonen, ligesom Den perfekte sæson var det sidste år.

JEG VIL KLARE DENNE CHALLENGE – OM DET SÅ SKAL TAGE MIG 1000 FORSØG.
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

warmon
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The FM-Gaffer #19
« Svar #93: 10 Apr 2013, 21:21 »

SÅDAN! Opstemt
Logged

L'Imperatore di Roma er min første blog i årets fm22, følg med!

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The FM-Gaffer #19
« Svar #94: 10 Apr 2013, 22:35 »

jeg må helt ærlig indrømme, at jeg ikke kommer til at følge med i din nye udgave af denne blog, lige så meget som den første version. Dette skyldes at jeg ikke rigtig gider at læse om det "samme" (ved godt det ikke bliver det samme).. Jeg havde hellere set du havde fortsat med savet og fundet en ny klub.  Men sådan er det nu engang Smiley det har været en fornøjelse (nok engang) at læse din blog !
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: The FM-Gaffer #19
« Svar #95: 10 Apr 2013, 22:39 »

jeg må helt ærlig indrømme, at jeg ikke kommer til at følge med i din nye udgave af denne blog, lige så meget som den første version. Dette skyldes at jeg ikke rigtig gider at læse om det "samme" (ved godt det ikke bliver det samme).. Jeg havde hellere set du havde fortsat med savet og fundet en ny klub.  Men sådan er det nu engang Smiley det har været en fornøjelse (nok engang) at læse din blog !

Ja og det er jo fair nok Smiley men gider ikke skrive en blog, hvor jeg ikke har lysten til savegamet... Jeg kunne godt have forsat men det ville være den "sikre" løsning i forhold til blogkonkurrencen. Det ville dog kun være for syns skyld og hjertet ville ikke være i projektet mere.

jeg vil meget hellere spille og skrive om et savegame jeg selv brænder for...
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Ready123
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The FM-Gaffer #19
« Svar #96: 10 Apr 2013, 23:00 »

Jeg har fulgt med fra starten, og jeg syntes personligt at du gør det rigtige valg ved og give den et skud mere, det har jeg sgu respekt for!
Jeg skal ihvertfald nok stadig følge med!
Logged

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: The FM-Gaffer #19
« Svar #97: 10 Apr 2013, 23:06 »

Jeg har fulgt med fra starten, og jeg syntes personligt at du gør det rigtige valg ved og give den et skud mere, det har jeg sgu respekt for!
Jeg skal ihvertfald nok stadig følge med!

Sweet... Tak Smiley
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Grün
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The FM-Gaffer #19
« Svar #98: 10 Apr 2013, 23:24 »

Vil gerne følge med igen Wester Smiley
Logged

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: The FM-Gaffer #19
« Svar #99: 10 Apr 2013, 23:35 »

FEDT! Det er jeg glad for...
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

mathiasnh
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The FM-Gaffer #19
« Svar #100: 10 Apr 2013, 23:54 »

Jeg følger også med, selvom jeg også hellere havde set dig fortsætte savet  Peace

Men uden lysten, så er FM bare møgkedeligt!  crazy
Logged

Neal Caffrey!

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: The FM-Gaffer #19
« Svar #101: 10 Apr 2013, 23:58 »

Men uden lysten, så er FM bare møgkedeligt!  crazy

Lige præcis! Det ville bare blive en ørkenvandring og kun for konkurrencen skyld og det ville ingen mening give. Jeg skulle også gerne have lyst til savegamet efter konkurrencen, da jeg rigtig gerne vil gennemfører den Moneyball challenge som jeg har lavet.

Jeg så da også helst selv, at jeg ikke var endt her men når man bliver fyret, så er man bare presset  Skuffet
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: The FM-Gaffer #19
« Svar #102: 11 Apr 2013, 00:19 »


#20
Til et 10tal

Det var ikke skide optimalt med den fyring og da slet ikke i forhold til blogkonkurrencen. Det var et ordentlig hak i min stolthed men der var ingen vej udenom. Jeg kunne simpelthen ikke skrive om noget halvhjertet og for syns skyld, det skulle holdes ægte og lysten til savegamet skulle være der.

Nu har jeg også lært hjemmefra, at man ikke skal se så sort på tingene. Det gælder om at finde det positive frem selv i krisetid. Den store fordel er, at jeg nu kan game FM på livet løs, da jeg før skulle holde lidt igen, da jeg hele tiden skulle skrive baglæns. Det fede er, at jeg nu er gået 100 % live og den kan få fuld gas på FM fronten.

Og med udsigten til en aften med 100 % FM action, så syntes jeg, at jeg skulle forkæle mig selv. Jeg smuttede ned efter en pose luksus kaffe og en god plade mørk chokolade. Og med duften af friskmalet kaffe i stuen, så gik jeg ellers i gang igen. Det gamle savegame blev slettet og databasen blev oprettet på ny. Jeg kom rigtig fint igennem opstarten, som jeg efter den gamle karakterskala vil give mig selv et 10tal for:

For den udmærkede, men noget rutineprægede præstation.

Opdateringen fra opstarten hvor jeg gennemgår transfers og min nye taktiske tilgang, den må dog vente til i morgen. For hvis jeg skal have lukket et øje efter alt for meget kaffe, så skal jeg lige have en god omgang natmad og falde til ro med noget hjernedød midnats tv.


Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

mathiasnh
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The FM-Gaffer #20
« Svar #103: 11 Apr 2013, 00:34 »

Det virker friskt det her!  Thumbs Up

Og med ny taktisk tilgang... Det er sgu lækkert
Logged

Neal Caffrey!

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: The FM-Gaffer #20
« Svar #104: 11 Apr 2013, 01:12 »

Det virker friskt det her!  Thumbs Up

Og med ny taktisk tilgang... Det er sgu lækkert

Ja lidt ændringer skal der jo til for at holde dampen oppe Smiley
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 13 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010