home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 452 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  The FM-Gaffer # THE END
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 13 Udprint
Forfatter Emne: The FM-Gaffer # THE END  (Læst 58114 gange)
chackpercom
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The FM-Gaffer #15
« Svar #75: 08 Apr 2013, 15:36 »

Logged

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: The FM-Gaffer #15
« Svar #76: 09 Apr 2013, 18:53 »


#16
The fall of Eto’o

Bloggen startede med et indlæg hvor der blandt andet blev sat fokus på sidste års guldkamp i Premier League og de enorme summer de to Manchester klubber har brugt. I går aftes var de så i gang igen. En oplagt chance for at få min søn tilbage på rette spor og gøre en ende på familiefejden. Så jeg var den lille røde djævel, der lokkede men sen sengetid og fridag dagen efter. Hvor der selvfølgelig blev disket op med sodavand og chips for at gøre det ekstra hyggeligt.

Så er det bare enormt belastende, at United ikke kan holde deres del af aftalen og spiller som en pakke pølser. Det er sq da ikke måden at lokke ham tilbage på. Derudover gjorde det voldsomt ondt, at se en af de få spillere af egen avl på banen, ikonet over dem alle, Ryan Giggs, at han fjollede rundt. Og for at sætte trumf på hele nedturen, så var det selvfølgelig en af de dyrt indkøbte City spillere der blev match-winner.

Nu ved jeg ikke hvordan I andre har det men min FM lyst påvirkes enormt meget af irl kampe. Jeg var enormt skuffet efter kampen og alt lyst til noget med fodbold, den var helt væk! Planen var ellers, at jeg efter kampen når jeg havde puttet sønnen, ville nørde et par timers FM men jeg hoppede i seng i stedet for.


Jeg er efterhånden så rutineret, at jeg hurtigt glemmer de dårlige resultater og kommer videre. Erfaringen fortæller mig jo, at der snart kommer en kamp mere og endnu en chance for at lokke sønnen tilbage ved min side. Så allerede ved morgen kaffen efter ungerne var sent af sted, så var jeg tilbage foran skærmen og inden turen gik til golfbanen, så fik jeg gamet lidt FM.

Heldigvis spiller mit Southampton hold noget bedre end det United leverede i går aftes og den første måned i den nye sæson, den har budt på nogle fornuftige resultater. Jeg er især yderst tilfreds med sejren over Anji, som gav mig en plads i Euro League gruppespillet. Anji der blandt andet har købt Eto’o for 21.5 mio. £ og spendere ikke mindre end 155k £ i ugen på hans løn. Hvorimod min angriber i kampene Maupay er hentet for 1,3 mio. £ og tjener en løn på 3,7k £ i ugen. Begge angribere nettede et mål hver i begge kampe, så kan man så selv regne prisen ud pr. mål pr. angriber.


Det blev derfor en sejr med stor symbolsk værdig, da den understreger min pointe med at succes ikke nødvendigvis skal købes men godt kan avles.
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: The FM-Gaffer #16
« Svar #77: 10 Apr 2013, 10:18 »


#17
Fældet af sin egen succes??

Southampton er stormet frem siden min ankomst i klubben. Resultaterne har været fantastiske, stadionet er ved at blive udbygget med 16 000 ekstra sæder, klubbens nye træningsfaciliteter står klar og klubbens akademi er et af Premier Leagues bedste. Alt i og omkring klubben er klar til at Southampton skal tage det næste skridt fremad.

Citat
De flotte resultater kan dog vise sig at blive et selvmål. For bestyrelsen har pludselig fået enormt høje forventninger og deres minimumskrav for sæsonen er en placering i den bedre halvdel. Jeg havde håbet på en sikker midterplacering. Det sætter mig under et vist pres, for vi ved alle at 2. sæson altid er lidt mere tricky. Det ville godt nok være et antiklimaks, hvis jeg ender med at blive fyret.





Lad mig sige det sådan: Jeg frygter det værste!
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

mathiasnh
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The FM-Gaffer #17
« Svar #78: 10 Apr 2013, 10:28 »

Av av av! Det ser da ikke godt ud  crazy

Jeg tror dog "Mesterwester" får rettet det op Wink
Logged

Neal Caffrey!

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: The FM-Gaffer #17
« Svar #79: 10 Apr 2013, 10:35 »

Jeg er så presset... Fuck hvis jeg bliver fyret, så ryger hele lortet på gulvet   Sur
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

warmon
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The FM-Gaffer #17
« Svar #80: 10 Apr 2013, 10:36 »

Jeg er så presset... Fuck hvis jeg bliver fyret, så ryger hele lortet på gulvet   Sur

Du skal nok klare det, du er jo mesteren Smiley
Logged

L'Imperatore di Roma er min første blog i årets fm22, følg med!

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: The FM-Gaffer #17
« Svar #81: 10 Apr 2013, 14:46 »


#18
Fyret



Det er en af de største skuffelser, jeg nogensinde har oplevet i FM. Her skulle jeg endelig vise mit værd efter 20 år med spillet og så fejler jeg. Det er så pinligt, at fører sig frem som den store FM guru og så fejle så hårdt. Hvis det så for fanden bare have været i et almindeligt save men det skulle selvfølgelig ske til FMF blogkonkurrencen. Det er TYPISK! Hvad jeg lige præcis skal gøre nu, det ved jeg ikke. For jeg nægter at droppe ud af blogkonkurrencen, det er jeg simpelthen for ærekær til men hele konceptet er lidt faldet fra hinanden. Mulighederne er:

1: Forsøge forfra med Southampton

2: Forsøge samme koncept med en anden klub (Kender ikke reglerne for konkurrencen)

3: Forsætte som arbejdsløs og designe et nyt koncept i en ny klub



Jeg er gået i tænkeboks…
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

mathiasnh
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The FM-Gaffer #18
« Svar #82: 10 Apr 2013, 14:52 »

Jeg stemmer for 3'eren Smiley

Det er for sent bare at starte forfra. Det kunne du evt. gøre i en anden blog, på et andet tidspunkt?  Peace
Logged

Neal Caffrey!

warmon
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The FM-Gaffer #18
« Svar #83: 10 Apr 2013, 15:02 »

Jeg er faktisk mere en tilhænger af nr. 1. Jeg synes det kunne være spændende at se, om du har lært af dine fejl, om du kan gøre det bedre endnu (bliver nok svært) eller om en mere jævn succes er nøglen til du kan få lang snor?
Logged

L'Imperatore di Roma er min første blog i årets fm22, følg med!

Ymer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: The FM-Gaffer #18
« Svar #84: 10 Apr 2013, 15:09 »

Fuck. Nitte-agtigt  Sur

Jeg stemmer også på nummer 3.

Så kan du jo vise Southhampton at de begik en gruelig fejl ved ikke at være tålmodige med dig  Thumbs Up
Ville være ærgeligt hvis bloggen skulle stoppe her...
Logged

Brøndbyernes IF - af hjerte og fornuft siden '97
Sunderland - Siden Quinn og Phillips var vilde i '99
Ajax - Min onkel var fan, jeg var let påvirkelig
Atletico Madrid - En gammel FM-kærlighed
Stade Malherbe Caen - En nyere FM-kærlighed

Ymer - Episode III

PhilipFlink
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The FM-Gaffer #18
« Svar #85: 10 Apr 2013, 16:20 »

Jeg er faktisk mere en tilhænger af nr. 1. Jeg synes det kunne være spændende at se, om du har lært af dine fejl, om du kan gøre det bedre endnu (bliver nok svært) eller om en mere jævn succes er nøglen til du kan få lang snor?

Jeg vil faktisk gerne se den her Smiley

Er enig med Warmon.. Jeg vil gerne se om du har lært af nogle af dine fejl Wink
Logged


LasseSJ
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: The FM-Gaffer #18
« Svar #86: 10 Apr 2013, 16:25 »

Nummer 3, helt sikkert Smiley
Logged

Olympique Lyonnais, AFC Ajax, AGF
Rouge et bleu sont nos couleurs, Lyonnais est notre coeur!

darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The FM-Gaffer #18
« Svar #87: 10 Apr 2013, 17:14 »

Nr 3 helt sikkert.
Logged


Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: The FM-Gaffer #17
« Svar #88: 10 Apr 2013, 18:34 »


2: Forsøge samme koncept med en anden klub (Kender ikke reglerne for konkurrencen)


Med hensyn til dette, har vi nu i crewet godkendt at man i tilfælde af fyring kan starte et nyt save med en anden klub. Reglerne for valg af klub er selvfølgelig de samme som før (holdet må ikke være brugt af andre brugere og samtidig må det ikke være i Champions League). Reglerne er skrevet ind i regelsættet.

Det ser dog ud til at de fleste gerne vil se dig fortsætte i savet Wink
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

impervious
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: The FM-Gaffer #18
« Svar #89: 10 Apr 2013, 18:38 »

nummer 3, syntes også det er forsent at starte forfra
Logged

Brøndby IF!!!!

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 13 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010