home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 340 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrencen, 2013
| | | | |-+  The Baggies # 24
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 Udprint
Forfatter Emne: The Baggies # 24  (Læst 27439 gange)
Risom
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Baggies # 11
« Svar #45: 10 Apr 2013, 20:21 »


Resultater på det jævne l 07.04.13
En ikke særlig god stime har ramt W.B.A.-holdet efter pokaltitlen, men holdet fastholder dog en flot 7. plads i ligaen med seks runder tilbage af sæsonen.

Ugen før Capital One Cup-finalen, som West Brom som bekendt vandt, gjaldt det Southampton på udebane i omkampen i FA Cuppens 5. runde. Det var tydeligt, at udeholdet havde fokus på den næste kamp, da mange reservespillere også var at finde i startopstillingen hos West Bromwich. Det udnyttede "The Saints" fuldt ud og vandt med hele 4-0 til stor glæde for de fremmødte tilskuere.
- Vi har ikke holdet til at spille med både i ligaen og i pokalturneringer. Det må vi blankt erkende, og i år satsede vi på Capital One Cuppen, og det kostede os så her. Men det er ikke noget vi fortryder overhovedet, udtaler manager Garry Moore.

Kampe
0-4 u. v. Southampton(FA Cup)
3-0 h. v. Norwich
1-0 h. v. Chelsea

0-0 u. v. Aston Villa
0-1 u. v. Liverpool
0-4 h. v. Newcastle

Flotte sejre - kedeligt lokalopgør
Norwich var på besøg på The Hawthorns, og de blev sendt hjem med et komfortabelt nederlag. Selvom gæsterne var bedst i skudstatistikken - 6-8 i Norwichs favør - var det West Brom, som vandt 3-0. Det var endnu en kamp med masser af effektivitet fra West Bromwich-spillerne, hvor det i denne kamp var McClean, Reid og Long, som scorede målene.
    Næste kamp var igen hjemme, men denne gang var det mod en noget sværere modstander. Det var nemlig Chelsea, som måske hungrede efter revanche efter nederlaget i COC-semifinalen. Det fik de dog ikke, da W.B.A. hev en flot sejr hjem på 1-0.
Statistik
Topscorer: Lukaku, 23 mål
Flest assists: Morrison, 13 oplæg
Gennemsnitlig karakter: Olsson, 7.57
West Brom kom foran på et selvmål af Ivanovic, mens Ben Foster reddede et straffespark. Og da Chelsea ikke udnyttede andre af deres muligheder, så blev det ved 1-0.
    Dernæst gjaldt det udekampen mod lokalrivalerne fra Aston Villa. Den store intensitet udeblev dog ligesom chancerne. Derfor var 0-0 også et fortjent resultat i en kedelig affære.


Svære kampe
West Bromwich har i denne sæson haft flere perioder med en række svære kampe i rap. Sådan en befinder holdet sig også i nu, hvor man lige har mødt Liverpool og Newcastle. På Anfield havde Liverpool for en gangs skyld styr på sagerne. Det blev til en 1-0, men sikker, sejr for de rødblusede. West Brom-fansene havde sat næsen op efter en bedre præstation hjemme mod Newcastle. Den kom dog bestemt ikke, og Newcastle vandt faktisk helle 4-0 på The Hawthorns.
    Det er som sagt ikke afslutningen på denne svære periode. Således venter Man City og Tottenham i de to næste kampe. Alle disse resultater har ført til en 7. plads for Garry Moore og co. i Premier League, hvor det dog fortsat er yderst spændende omkring West Bromwich placering.
Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

Risom
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Baggies # 12
« Svar #46: 11 Apr 2013, 12:49 »


Dårlig stime fortsætter l 01.05.13
West Bromwich-mandskabet er fortsat inde i en dårlig periode og er uden sejr i seks kampe i træk forud for Premier Leagues tre sidste kampe.

Garry Moores tropper kom fra to nederlag i træk mod Newcastle og Liverpool, og holdet fik et yderligere hak i selvtilliden mod Manchester City. City, som lige nu er på vej til at vinde mesterskabet for andet år i træk, havde ingen problemer med at slå West Brom hjemme på Etihad Stadium. Således stod det 3-0 allerede i pausen efter mål af Tevez, Barry og Dzeko. I anden halvleg fik Shane Long pyntet på resultatet, men det blev ved 3-1.
- Det var jo et forventet nederlag, da City p.t. er det stærkeste hold i ligaen, mens vi er inde i en dårlig stime. Når det samtidigt er på udebane, har vi ikke mange muligheder for point, var den umiddelbare reaktion fra Garry Moore efter kampen.

Kampe
1-3 u. v. Man City
1-2 h. v. Tottenham

2-2 u. v. Fulham

Skader oveni nederlag
Tottenham var den næste og sidste modstander i rækken af svære kampe for West Bromwich. Spurs var hurtigt foran med 2-0, og så så det svært ud for hjemmeholdet, hvis dårlige stime blev forlænget. Derefter var cruise control for Tottenham, der hænger på i mesterskabskampen, og de blev først presset til sidst. Lukaku reducerede nemlig med 8 minutter tilbage, men West Brom fik ikke skabt yderligere chancer eller mål.
    Undervejs i kampen måtte kaptajnen, Jonas Olsson, forlade banen ufrivilligt med en skade. Olsson er heldig, hvis han når tilbage til de sidste to kampe grundet hofteskaden. Det var blot en ny spiller i rækken hos W.B.A., som har været ramt af en skade i den seneste måneds tid. James Morrison, Steven Reid og Anderson m.fl. har alle været skadede, og det har ikke ligefrem hjulpet på West Broms dårlige stime.


Håb forude
Kampen mod Fulham på Craven Cottage har givet fornyet håb til spillerne i Albion. Selvom holdet ikke vandt, var absolut positive takter at spore. Romelu Lukaku skulle man tro spillede fejlfrit med sine udligninger til 1-1 og 2-2. Desværre for ham brændte han et straffepark, hvorfor det endte 2-2. Lukaku er nu oppe på 21 mål i Premier League, hvilket må siges at være flot, men er dog blevet overhalet på topscorerlisten.
- Det var utroligt ærgerligt, vi ikke vandt, men vi kan tage en masse med fra kampen. Det kan forhåbentligt være med til, at vi kan få vendt stimen og få en god afslutning på sæsonen, siger Garry Moore.
    Forud for sæsonens sidste tre runder i maj ligger 'The Baggies' på 9. pladsen i Premier League. Den skal som minimum beholdes, da der er fem point ned til Stoke. Derudover er der fire point op til Newcastle, inden de sidste tre kampe mod Swansea, Wigan og West Ham.

Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

Risom
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Baggies # 13
« Svar #47: 12 Apr 2013, 00:35 »


Udmærket sæsonslutningl 20.05.13
Premier League er færdigspillet, og for West Broms vedkommende endte det fint nok til sidst. 9. pladsen må siges at være godkendt.

Spillerne rundt i PL-klubberne kan nu gå på en velfortjent sommerferie. I Albion endte det med en flot 9. plads. Den dårlige stime mod slutningen kostede et par pladser i tabellen, men det var trods alt en fin placering for W.B.A. Det var i hvert fald bedre end så mange eksperter og fodboldfans havde forudset før sæsonens begyndelse.
    Øverst i tabellen snuppede Man City mesterskabet foran Tottenham og Chelsea. I bunden rykkede Q.P.R., Aston Villa og Sunderland ned fra Premier League.

Kampe
0-2 u. v. Swansea
3-0 h. v. Wigan
0-0 h. v. West Ham

Nederlag
Efter uafgjorten ude mod Fulham var der håb i West Brom-truppen før mødet med Swansea. Hjemmeholdet på Liverty Stadium gjorde det dog usædvanligt svært for West Bromwich. Derfor må resultatet 2-0 til Swansea også siges at være fortjent. Michu blev kåret til kampens spiller grundet hans to scoringer i kampen.
- Jeg er bestemt ikke tilfreds med, at vi ikke kommer ind i denne kamp, for det gjorde vi godt nok ikke. Jeg tæller én målchance til os, mens forsvaret lavede flere unødvendige fejl, så det er alle steder på banen, vi skal forbedre os, hvis vi vil give fansene en fornuftig afslutning på sæsonen, sagde Garry Moore efter kampen mod Swansea.

Oprejsning på hjemmebane
De sidste to kampe for West Bromwich var hjemme på The Hawthorns. Først gjaldt det Wigan, og det blev intet problem for Garry Moores udvalgte tropper. Det blev til en solid 3-1 sejr til W.B.A., og dermed var stimen med syv kampe i træk uden sejr brudt. Lukaku, McClean og Long stod for hjemmeholdets scoringer. Den sidste kamp i sæsonen var mod West Ham, der ikke havde noget at spille for, mens W.B.A. blot skulle have uafgjort for at blive på 9. pladsen. Kampen bar da også præg af dette, og det blev en kedelig kamp uden scoringer.
    Kaptajn Jonas Olsson er nogenlunde tilfreds med sæsonens afslutning, som han kalder OK.
- Det er klart, at vi havde sat næsen op efter en endnu bedre afslutning på sæsonen, men når man tager vores dårlige stime i betragtning synes jeg faktisk, at det ender med at være OK. Derudover vil jeg gerne takke vores fans for at bevare supporten til os, selvom resultaterne til sidst ikke har været specielt gode, forklarer anfører i W.B.A., Jonas Olsson.
Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

Risom
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Baggies # 14
« Svar #48: 13 Apr 2013, 14:39 »


Overblik over sæsonen l 20.05.13
Sæsonen er færdig, og det er på tide at gøre status for Garry Moores første år i klubben. Capital One Cup-sejren overstråler alt andet i sæsonen, hvilket også er forståeligt.

West Bromwich Albion startede rigtigt flot ud i ligaen, hvor hodlet faktisk længe var en del af subtoppen. Grundet en dårlig stime mod slutningen af sæsonen gik det dog lidt tilbage for W.B.A., og det hele endte med en 9. plads. Den placering og de 56 point må siges at være i orden, så Garry Moore har her udført et fint stykke arbejde.
    Manchester City vandt Premier League for andet år i træk, mens Tottenham, Chelsea og overraskende Everton snuppede de andre Champions League-pladser. I bunden rykkede Q.P.R., Sunderland og West Broms rivaler, Aston Villa, ned. Sæsonens skuffelser må siges at være Liverpool og Manchester United, der begge ikke har levet op til forventningerne, mens Everton og til dels W.B.A. har været ligaens positive overraskelser.
    Sæsonens spiller er også blevet kåret. Det blev Romelu Lukaku, der også blev topscorer i W.B.A. med 27 mål, som fik æren af denne titel. Lukaku har været rigtig god, så det er fortjent nok. Andre spillere som Long, Mulumbu og Olsson har også spillet fortrinligt. En anden spiller, den nytilkomne Okore, har også spillet rigtigt fint i hans 22 kampe.

Holdstatistik
Point i PL: 56
Sejre i PL: 15
Uafgjorte i PL: 11
Nederlag i PL: 12
Målscore i PL: 61-50
Mål for: 84 (1,8)
Mål imod: 63 (1,3)

Pokaltriumf overstråler alt
For at gemme det bedste til sidst kan vi starte med West Broms præstationer i FA Cuppen. Det blev til videre avancement mod lavererangerende Dag and Red og Bristol City forholdsvist nemt. Mod Southampton i 5. runde gik den dog ikke længere, da 'The Saints' slog W.B.A. 4-0. Garry Moore forklarede det med, at man satsede på COC, så det var derfor udmærket af holdet. Everton leverede endnu en flot præstation, da de vandt FA Cup-trofæet.
Spillerstatistik
Topscorer: Lukaku, 27 mål
2. topscorer: Long, 21 mål
Flest assists: Morrison, 13 oplæg
Gennemsnitsbedømmel se: Olsson, 7.56

    I Capital One Cuppen havde West Bromwich en del mere succes. Holdet gik på utrolig vis hen og vandt cuppen og dermed det første trofæ i Albion i 45 år. Det var selvsagt en kæmpe præstation, og Garry Moore og spillerne har da også modtaget masser af ros pga. dette. Chelsea og Arsenal var de to sværeste modstandere i turneringen, men begge hold var dog rimeligt præget af reservespillere, men det skal ikke tage noget fra West Broms præstation.

Ny kontrakt til Moore
Umiddelbart efter sæsonen accepterede Garry Moore en forlængelse af hans kontrakt med West Bromwich. Aftalen gælder nu tre år længere - til 2016 - og det har skabt glæde blandt fansene i Albion. Dermed er Garry Moore en del af de fremtidige udfordringer for West Bromwich, som de har skabt dem selv.
    Capital One Cup-sejren har nemlig givet adgang til Europa League for West Brom, så det bliver spændende at følge. Derfor skal der nok også nogle forstærkninger til holdet og erstatninger for Anderson, El Ghanassy og Popoz, som alle vender tilbage til deres klubber efter endt lejeophold hos West Bromwich. Derudover bliver det også spændende at se om W.B.A. kan gøre det endnu bedre i Premier League - fansene glæder sig i hvert fald allerede til den nye sæson.
Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

Risom
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Baggies # 14
« Svar #49: 14 Apr 2013, 00:27 »

Jeg vil bare lige informere om, at der nu kan ses lidt statistikker i 2. indlæg. Og der vil komme lidt flere af dem efter transfervinduet. Smiley
Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

Risom
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Baggies # 15
« Svar #50: 14 Apr 2013, 15:42 »


Preseason med transfers l 05.08.13
Der har været gang i svingdøren i West Bromwich Albion, hvor der har været flere spændende transfers. Opstartsfasens træningskampe er også blevet spillet og dét med fin succes.

Kort efter spillerne var vendt tilbage fra ferie, gjaldt der en træningskamp mod reserveholdet. Det blev ingen sag for 1. holdet, og med fem forskellige målscorere blev det til en 5-1-sejr. Dermed var optakten for alvor gået startet.
    Dernæst var der planlagt en kort tur til Belgien med to opvisningkampe som et led i forberedelserne. Først blev Antwerp slået hele 4-0, inden det blev til en noget skuffende uafgjort mod Zulte Waregem. Romelu Lukaku er populær i hans hjemland Belgien, og han fik vist sig fint frem med en scoring i begge kampe til stor glæde for de fremmødte belgiere.
    Den sidste og sværeste træningskamp var hjemme i Albion mod Anderlecht. Det var et veloplagt West Brom-mandskab, der var klar til kamp mod de belgiske mestre. Det blev til en solid 3-0-sejr på mål af Cornelius, McClean og Lukaku.
- Jeg er godt tilfreds med vores forberedelser, hvor alt er gået, som det skulle. Nu bliver det bare spændende at se, om vi er klar til at spille Europa League-kvalifikation, som jo er vores næste opgave, siger træner Garry Moore om optakten.

Venskabskampe
5-1 h. v. WBA-reserverne
4-0 u. v. Antwerp

1-1 u. v. Zulte Waregem
3-0 h. v. Anderlecht

Transfers i W.B.A.
Transfervinduet har nu været åbent i over en måned, og West Bromwich har bestemt ikke været inaktive. Først og fremmest er en masse spillere gået ud grundet kontraktudløb. Af mere prominente navne gælder det blandt andre Zoltan Gera, Gonzalo Jara, Boaz Myhill og Chris Wood. Markus Rosenberg var i sidste sæson lejet ud, og nu er han blevet solgt til Leverkusen for £2.000.000, mens Adil Nabi og Jamie Lee er blevet lejet ud.
    Det største navn, som er gået ud, er Shane Long, som i sidste sæson spillede godt og scorede flotte 21 mål. Han er nu blevet solgt til Tottenham for den nette sum af £10.000.000. Long havde kontraktudløb i Albion om under et år, så det var sidste chance for W.B.A. for at tjene på ham, og det må man sige, at de har gjort.
- Det er ingen hemmelighed, at Garry Moore og mit forhold til hinanden ikke var det bedste, men jeg respekterer dog Moore, og han er på ingen måde en dårlig træner. Når det så er sagt, føler jeg også, at det er på tide at komme videre. Tottenham matcher meget godt mine ambitioner, så jeg ser frem til skiftet, siger Shane Long om sin afgang.
    Der er dog også kommet spillere til West Bromwich Albion. Målmanden David Ospina er blevet hentet på fri transfer. Derfor er der nu stor konkurrence om målmandspladsen mellem 24-årige Ospina og Ben Foster, hvilket bare er positivt. Den kamp bliver yderst spændende at følge, og den er startet lige med to træningskampe til hver.


Ny scout er aktiv
I slutningen af sidste sæson ansatte West Brom en ny italiensk talentspejder, Geronimo Barbadillo. Det er tydeligt at se på West Bromwichs indkøb, at han har haft en finger med i spillet. Således er afløseren for Shane Long italiener og kommer fra Genoa. Der er tale om den 22-årige Mattia Destro, som også er kommet på fri transfer. Han bliver uden tvivl en spændende herre at følge hos 'The Baggies' i den kommende sæson og de kommende år.
- Det glæder mig at have skiftet til England og West Bromwich. Det har været min drengedrøm at spille her i verdens bedste liga, så det er jo bare fantastisk, sagde en glad Destro til at starte med foran alle journalisterne, som ikke alle kendte Destro.
- Jeg kender jo Barbadillo, og han kan sikkert hjælpe mig lidt her i starten. Det var dog en god samtale med Garry Moore, der overtalte mig til at skifte til W.B.A.. Derudover synes jeg, at faciliteterne og setuppet her i klubben er rigtigt gode, så jeg er sikker på, at dette bliver et godt skifte, forklarede Destro på pressekonferencen.
    Tilmed er der ankommet to unge italienske spillere mere. De er begge fløjspillere med især hurtighed og indlæg som forcer, og de bliver helt klart spændende at følge i fremtiden. Genarro Tutino kommer fra Pescara, mens den lidt yngre Gianni Tassone kommer fra Napoli.
Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

Magn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The Baggies # 15
« Svar #51: 14 Apr 2013, 20:49 »

Forsat fremragende blog! Smiley

Både det skriftlige og layoutet er helt i top.  Smiley

Bliver spændende at se hvad du kan udrette i næste sæson.  Smiley
Logged

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Baggies # 15
« Svar #52: 14 Apr 2013, 22:05 »

Jeg elsker det stadig.. Det ser meget lovende ud og jeg er sikker på at du kan komme højere end 9. pladsen.. Thumbs Up KUTGW Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

Risom
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Baggies # 15
« Svar #53: 14 Apr 2013, 22:49 »

Forsat fremragende blog! Smiley

Både det skriftlige og layoutet er helt i top.  Smiley

Bliver spændende at se hvad du kan udrette i næste sæson.  Smiley

Tusind tak! Ja det bliver spændende med EL. Smiley

Jeg elsker det stadig.. Det ser meget lovende ud og jeg er sikker på at du kan komme højere end 9. pladsen.. Thumbs Up KUTGW Thumbs Up

Mange tak for de pæne ord. Ja, det håber jeg også! Smiley

Og tak for kommentarerne I to. Det hælper virkeligt på motivationen. Smiley
Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

Baliian
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: The Baggies # 15
« Svar #54: 15 Apr 2013, 00:11 »

Rigtig godt køb af Mattia Destro! Han bliver god for dig Smiley har selv haft ham i mit Napoli spil hvor han virkelig scorede mange mål for mig.
Med det sagt, er det en lækker blog! Jeg følger med.
Logged

Risom
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Baggies # 15
« Svar #55: 15 Apr 2013, 12:10 »

Rigtig godt køb af Mattia Destro! Han bliver god for dig Smiley har selv haft ham i mit Napoli spil hvor han virkelig scorede mange mål for mig.
Med det sagt, er det en lækker blog! Jeg følger med.

Jeg takker mange gange! Ja, det bliver spændende med Destro om han kan gøre det godt i PL.  Smiley
Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

Risom
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Baggies # 16
« Svar #56: 15 Apr 2013, 16:51 »


Kvalificeret til Europa League l 01.09.13
Efter to kvalifikationsrunde r er West Bromwich nu klar til gruppespillet i Europa League. Der er samtidigt sket spændende nyt på transferfronten i Albion, hvor to midtbanespillere er hentet ind.

West Brom trådte ind i kvalifikationen til Europa League i 3. runde. Det var mod serbiske Vojvodina, som ikke ligefrem er det mest kendte hold i England. Ikke desto mindre rejste W.B.A. afsted mod Serbien med forhåbningen om en solid sejr. Kampen blev spillet under varme temperaturer, og der blev drukket vand, hver gang muligheden bød sig. Mattia Destro fik en perfekt debut for The Baggies, da han scorede to fine mål i første halvleg. Der blev ikke scoret yderligere i kampen, så forud for returkampen havde W.B.A. et fint udgangspunkt med 2-0-sejren.
    Returopgøret skulle naturligvis spilles hjemme i Birmingham, og her valgte Garry Moore at spille med et ene reservespillere. Det blev en kedelig affære, der endte 0-0, så West Bromwich gik videre.
- Jeg havde uden tvivl forventet avancering her, og det fik vi jo også uden problemer, så det er bare fint. Derudover skal der lyde ros til nyindkøbte Destro, der fik en flot debut, siger W.B.A.-supporteren James Ibe.

Kampe i EL-kval
2-0 u. v. Vojvodina
0-0 h. v. Vojvodina
1-0 u. v. Gronningen
4-2 h. v. Gronningen

Sværere sidste runde
Hollandske Gronningen stod på menuen for Garry Moores mandskab i den sidste kval-runde. Første opgør var igen på udebane, hvilket var en lille fordel for West Bromwich. Holdet lukkede via en kompakt formation Gronningen ned, og på en effektiv kontra blev Peter Odemwingie matchwinner. 1-0 var bestemt et godt resultat på udebane. En uge senere var mange tilskuere mødt frem på The Hawthorns for at støtte W.B.A.. Det blev en åben kamp med masser af offensivt spil. I sidste ende endte det 4-2 til West Bromwich, hvor Andreas Cornelius blev kampens spiller med to mål.
    Manager Garry Moore er selvsagt godt tilfreds med disse resultater. Nu ser han frem til at deltage i gruppespillet, hvor modstanderne er finske HJK, græske PAOK og hollandske Ajax.
- Jeg er bestemt tilfreds med kvalifikationen her, hvor vi især mod Gronningen viste klasse. Nu håber jeg bare, at vores trup er bred nok til at deltage i denne turnering også. Efter lodtrækningen har vi sat os et mål, nemlig at gå videre, så det bliver helt sikkert spændende i de kommende måneder, siger Garry Moore om Europa League.


Gode forstærkninger
West Bromwich har siden sidst købt to centrale midtabnespillere, mens ingen er gået ud. Efter Andersons afgang har der manglet lidt tyngde på midten. Det er der så i den grad kommet nu med de to udenlandske indkøb.
    Den første, der er hentet ind, er tjekkiske Charles Aranguiz. Den 26-årige kommer fra Ajax og har kostet £9.000.000. Aranguiz kan husere både på den centrale del af midtbanen, men også på fløjen. Tjekken må dog ikke spille i EL, da han allerede har optrådt i Europa League for Ajax i denne sæson.
    Mario Suarez havde været sat til salg gennem hele transfervinduet, og fire dage før det klappede i, slog West Bromwich til. Sølle £5.750.000 skulle der til for at købe ham fra Atletico Madrid. Suarez, der også er 26 år gammel, er bedst på den defensive midtbane, men kan også rykkes lidt længere frem.
- Jeg er utroligt glad for disse indkøb, da de giver os en stor bredde på midtbanen. Samtidigt holder de den kvalitet, der skal til i Premier League og i Europa League. Desuden har de ikke kostet alt for mange penge, så det er bare positivt. Jeg kan også melde ud, at det var de to sidste indkøb i dette vindue, understreger manager Garry Moore.

Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

Risom
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Baggies # 17
« Svar #57: 17 Apr 2013, 10:37 »


West Brom-truppen l 02.09.13
Transfervinduet er klappet i, og det er på tide at skabe et overblik over den trup, Garry Moore har til rådighed i denne sæson. Der har været en del udskiftning i truppen i løbet af transfervinduet.

Det bliver en spændende sæson for West Bromwich-tilhængerne, idet de går Europa League i møde foruden Premier League, hvor man ønsker at forbedre sidste års 9. plads. Derfor har klubben også været ude at spendere penge på spillere, mens flere er gået ud. Alt i alt har dette vindues transfers givet et underskud på ca. £4.000.000, men truppen må også siges at være forbedret væsentligt. I optaktsfasen har Moore benyttet to forskellige taktikker. En kompakt 4-2-2-1-1, hvor holdets balance er i højsædet og en almindelig 4-4-2, som er mere offensivt præget med to angribere.
Spillere i W.B.A.
1. Ben Foster (MM)
2. Steven Reid (HB)
3. Jonas Olsson (FC)
4. Mario Suarez (DMC,MC)
5. Claudio Yacob (DMC,MC)
6. Liam Ridgewell (FV,FC)
7. James Morrison (MC,MH,OMC)
8. Charles Aranguiz (MC,MH,OMC)
9. Mattia Destro (AC)
11. James McClean (MV)
12. Andreas Cornelius (AC)
15. George Thorne (DMC, MC)
16. David Ospina (MM)
17. Graham Dorrans (OMC,MHV,MC)
19. Scott Allan (MC,OMC)
20. Romelu Lukaku (AC)
21. Youssuf Mulumbu (DMC,MC)
22. Gennaro Tutino (MH,OMH)
24. Peter Odemwingie (AC, OMHV)
25. Craig Dawson (FC)
29. Jores Okore (FC)
30. Gabriel Tamas (FH,FC)

Målmandsduel
David Ospina er kommet til på fri transfer, mens Boaz Myhill er gået ud, er det, der er sket på målmandsposten. Ospina og Foster udkæmper lige nu en duel om at være 1. målmand, da de begge er gode. Deres niveau er begge højt, og indtil videre har de fået lige meget spilletid. Det er kun godt med konkurrence.
    Ellers er forsvaret nogenlunde det samme, som i sidste sæson. Flere reservespillere er gået ud i løbet af sommeren. På backsne er Ridgewell og Gabriel Tamas foretrukket fra start, men især Tamas presses af Reid. I centerforsvaret er kaptajn Jonas Olsson velsagtens den første på holdkortet, mens der er mere kamp om den anden plads i midterforsvaret. Craig Dawson og Jores Okore gør det begge godt og forventes at få lige meget spilletid, hvis ikke skader e.l. hæmmer dem.

Forstærket midtbane
West Broms midtbane er klart blevet bedre med købene af Aranguiz og Mario Suarez, mens det kun er Anderson, som er gået ud på denne position. På den centrale midt har holdet hele fire klassespillere i Mulumbu, Morrison, Aranguiz og Suarez, men Morrison og Aranguiz kommer også til at spille på højrekanten. Dorrans, Thorne, Yacob og Allan er fine backups, mens unge Tutino bliver spændende at følge. James McClean havde en god 1. sæson på venstreflanken, og han er uden tvivl første valg der. Angriberen Odemwingie er også en habil reserve til kanterne.

Godt angreb
Shane Long, der havde en fortrinlig sæson i fjor, er skiftet til Tottenham, mens Mattia Destro er blevet hentet ind som afløser. Romelu Lukaku var tæt på at blive topscorer i Premier League, så han er naturligvis førstevalg i angrebet. Destro har gjort det godt i optakten, så han ser umiddelbart ud til at være i startopstillingen. Andreas Cornelius er en rigtig god reserve, og han vil helt sikkert få mange kampe i år, ligesom Odemwingie kan blive vigtig med sin erfaring.

Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

Magn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The Baggies # 17
« Svar #58: 18 Apr 2013, 14:41 »

Ærgeligt du ikke får flere kommetarer, fordi du skriver efter min mening en af de bedste blogs. Smiley Layoutet er godt, og det skriftlige er fint.

Spændende indkøb du har lavet i sommerpausen Smiley
Logged

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Baggies # 17
« Svar #59: 18 Apr 2013, 14:43 »

Ærgeligt du ikke får flere kommetarer, fordi du skriver efter min mening en af de bedste blogs. Smiley Layoutet er godt, og det skriftlige er fint.

Spændende indkøb du har lavet i sommerpausen Smiley

+1 Thumbs Up

Beklager de manglende kommentarer fra min side.. Det er satme godt det her.. KUTGW Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010