home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 534 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Olympique Lyonnais
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Olympique Lyonnais  (Læst 3877 gange)
Marcell19
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Olympique Lyonnais
« : 13 Feb 2013, 11:44 »

Kan det virkelig være rigtigt at der ikke er andre der er starte med Lyon???

Jeg er ihvertfald startet med dem, og det er en virkelig fed udfordring.
Man starter med 0 i transfer budget, hvilket egentlig er fint nok, da jeg synes holdet er godt fra start af. Der er mulighed for at tjene lidt ind i salg af spillere. Valgte selv at sælge Lopez og Yoann Gourcuff. Ind hentede jeg Magnus Eikrem fra Molde.

Bestyrelse vil gerne have man satser på de unge kræfter, hvilket er en fed udfordring da Lyon har rigtig mange unge talenter. ens trænings faciliteter er i top. 

Lyon er en klub som ikke har vundet mesterskabet i mange år efterhånden, og med det "nye" storhold Paris, ligger der en stor udfordring for at komme tilbage på tronen.

Vender tilbage med opdateringer fra mit save

Logged

LasseSJ
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Olympique Lyonnais
« Svar #1: 13 Feb 2013, 14:04 »

Spændende! Jeg starter nok også en karriere med dem, men først når jeg er gået lidt død i mit nuværende save Smiley
Logged

Olympique Lyonnais, AFC Ajax, AGF
Rouge et bleu sont nos couleurs, Lyonnais est notre coeur!

Marcell19
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Olympique Lyonnais
« Svar #2: 13 Feb 2013, 16:27 »

Update:

Efter 22 kampe ligger jeg nr 3 med 9 point op til Paris på 1 pladsen.
Er videre til første knock out runde i Europa league.

stiller op sådan her:
             
                        Vercoutre
Bisevac      Kone         Lovren       Monzon
                      Gonalons
              Eikrem       Mvuemba
Briand                                          Bastos
                       Gomis


på bænken har jeg en masse unge talenter. især Benzia og lacazette gør det godt
Vender tilbage efetr sæsonen
Logged

Marcell19
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Olympique Lyonnais
« Svar #3: 15 Feb 2013, 09:39 »

første sæson er spillet færdig, blev til en skuffende 5 plads. 2 point fra CL og 5 fra mesterskabet....
I Europa League blev jeg slået ud i semi finalen af Tottenham, med et samlet nederlag på 3-1.
De få lyspunkter der var i sæsonen, var Gomis som blev liga topscorer med 25 basser, og Baston som blev lavede flest assist.
Årets spiller blev kone med et gennemsnit på 7,31.

Desværre har jeg haft rigtig svært ved at spille på udebane i den hjemlige liga, hvilket nok også er skyld i at jeg blev nr 5. Kunne vinde 5-0 hjemme, og runden efter tabe 3-0 på udebane til et bundhold. Aner ikke hvad der gik galt, prøvede flere forskellige taktikker.

Når, men anden sæson er nær, og fik et transfer budget på 75 mio.
Min plan er at fortsætte med de unge talenter. har hentet 3 nye op, fra mit u 19 hold, og så er Victor Fischer hentet ind til en handel på 60 mio. desværre kunne jeg ikke få ham længere ned i pris.
udover det, har jeg hentet Kameni til kassen fra Malaga til en handel af 24 mio.

Ud er gået en masse unge spillere som ikke havde potentiale eller niveau til mit hold, + Anthony Réveillère som er blevet for gammel.

Mit mål for anden sæson er helt klart at vinde mesterskabet, eller ihvertfald at komme i CL. 
Et andet mål, er at blive meget mere stabil på udebane i den hjemlige liga.
Logged

Marcell19
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Olympique Lyonnais
« Svar #4: 15 Feb 2013, 18:17 »

Lige en hurtig update, 3 kampe er spillet i 2 sæson, og Victor Ficsher har scoret i alle 3!! hvilken start!
Logged

Marcell19
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Olympique Lyonnais
« Svar #5: 18 Feb 2013, 08:42 »

slet ikke andre der er startet med Lyon ??

når, men en update på anden sæson. efter 21 kampe ligger jeg nr 3 , 1 point efter Paris og Lorraine på henholdsvis 1 og 2 pladsen. Der er et hul på 9 point ned til Lille på 4 pladsen, så det ligner at CL kommer tilbage på Stade de Gerland.

Den helt store oplevelse er 19-årige Victor Fischer. han er topscorer i Ligue 1 med 12 mål i 21 kampe. Hvilket køb!
er gået over i en klassisk 4-4-2 som virker meget bedre end min gamle 4-2-1-2-1

Januar vinduet er lige overstået uden nogen som helst aktivitet hos mig. har hverken solgt eller købt nogle. har ikke haft brug for det og der har heller ikke været råd til det.

i Truppen har jeg p.t 3 16-årige og en 17-årig talent, som får alle cup kampene. så fremtiden ser rigtig lys ud! samtidig spiller en Lacazette fuldstændig vanvigtigt !

det var en lille update her fra!
Logged

Marcell19
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Olympique Lyonnais
« Svar #6: 19 Feb 2013, 12:31 »

2 sæson er færdig spillet, og hvilken en!!!
Efter mange år uden mesterskabet, er pokalen endelig komme tilbage til Stade de Gerland! vandt mesterskabet med 6 point ned til Lille og OM på 2 og 3 pladsen! Favoritter fra Paris endten helt nede på en skuffende 4 plads.

De unge spillere er værd at satse på med Lyon, det kan lade sig gøre at vinde uden store indkøb. vand skabet med en gennemsnits alder på 24 år!
Victor Fischer lavede 20 mål i 42 kampe i hans første sæson hvilken må siges at være acceptabelt!  Wink

Nu venter CL og endnu en spændende sæson! har fået 168 mio at handle for op til 3 sæson, men vil endnu engang ikke lave de store handler, medmindre der kommer tilbud på en spiller, som man bare ikke kan lade vær at byde på.
Har heller ikke planer om at sæge nogle. kun unge talenter som ikke har niveau til 1 holdet.
Logged

FreDDy
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Olympique Lyonnais
« Svar #7: 20 Feb 2013, 21:51 »

Jeg starter op med Lyon nu - Skal nok forsøge at byde ind med noget, når jeg kommer ordenligt i gang  Peace
Logged

FreDDy
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Olympique Lyonnais
« Svar #8: 23 Feb 2013, 20:21 »

Så er jeg kommet ordenligt i gang med Lyon !

Det er blevet til 25 kampe i ligaen, so far, og jeg ligger på en 1. plads  Peace



Opstillingen jeg benytter oftest er:



Gomis har gjort det helt fantastisk og har pt. scoret 23 mål i 34 kampe (alle turneringer/ligaer)

- Vandt den franske mesterskabspokal
- Røg ud af den franske pokalturnerning i 10. runde til P$G
- Er i 1. knockout runde i Europa League - Vandt første kamp mod Spartak Moskva på udebane med 2-1  Peace
Logged

FreDDy
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Olympique Lyonnais
« Svar #9: 24 Feb 2013, 17:31 »

Så blev 1. sæson spillet færdig.

Vandt ligaen foran P$G og Marseille !  Peace

Gomis vandt topscorerprisen

Det har været en fornuftig sæson, hvor succesen var størst i den hjemlige liga. Røg ud i 2. knockout runde i Europa League til Porto.

Men alt i alt en fornuftig 1. sæson. Nu er vinduet åben og jeg skal have hentet og solgt lidt. Har fået 160 millioner at handle for  Thumbs Up
Logged

Marcell19
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Olympique Lyonnais
« Svar #10: 25 Feb 2013, 10:08 »

Har hun spillet 3 sæson færdig..

Det blev desværre kun til en 2 plads. Var ellers kun 2 point efter Paris da sidste spillerunde skulle spilles. Men da Paris vandt 6-0 og jeg tabte 2-0, var der ikke meget at gøre. Mine indbyrdes kampe med Paris var en afgørende faktor i deres mesterskab, da jeg ikke formåede at vinde over dem. det blev til 2-2 hjemme og et nederlag på 3-1 ude.

I Champions røg jeg i en nem gruppe med Sharktar, Olympiakos og Gladbach. Der gik jeg sikkert videre fra gruppen, og rigtig mange unge spillere fik chancen i CL gruppespillet.
i første knock out runde trak jeg Manchester United.. noget af en opgave.
startede hjemme med at spille 1-1, hvilket egentlig var et fair resultat. Ude blev det desværre til en 0-0, og måtte se mig ude. pressede ellers godt på de sidste 20 min for en scoring, men ind ville bolden ikke.

I pokal turnering tabte jeg semi finalen til Lens, hvilke var yders utilfredsstillende. . virkelig dårligt!
4 sæson venter. En ny sæson med CL på progammet og en mesterskab der skal hentes tilbage igen. Har dog valgt at tage en lille pause fra mit save med lyon Smiley vender nok tilbage til det igen
Logged

sebbews
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Olympique Lyonnais
« Svar #11: 16 Mar 2013, 15:43 »

hvad har i brugt Gomis som, kan ikke rigtig få ham til at score Smiley

jeg bruger ham som alene angriber fremskudt.
Logged

No Totti No Party

sebbews
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Olympique Lyonnais
« Svar #12: 16 Mar 2013, 15:45 »

og er der nogle der har nogle erfaringer med Umtiti, Lacazette og Benzia
Logged

No Totti No Party

Brondbyfanen8
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Olympique Lyonnais
« Svar #13: 24 Mar 2013, 14:35 »

Som du kan se i en af deres screenshots bliver Gomis brugt som dybdeliggende angriber. :-) Og så Lacazette på venstre fløj som kant. :-)
Logged

PSN Natas88dk
men romerlys får du aldrig nogensinde dem til at tilføje, da det er ulovligt på fodboldstadions og Sports Interactive og Sega vil selvfølgelig ikke overtræde reglerne for blot tilføje sådan en lille detalje.

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010