home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23285
  1 Bruger, 539 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenoflucknow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Huddersfield
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Huddersfield  (Læst 1684 gange)
cga
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Huddersfield
« : 12 Feb 2013, 15:09 »

Så er jeg startet et spil med Huddersfield. De virkede som en god udfordring krydret med en god økonomi, som fundament for at bygge et stærkt hold op.
Mit oprindelige mål var at det skulle være en "langsom" proces at få dem i PL igennem en eller to opbygningssæsoner, hvor efter jeg ville gå efter oprykningen. Det blev dog ikke sådan.
Sæsonen endte med at slutte lige med Wolves på pointsiden, dog med et enkelt måls forskel til Wolves fordel således jeg sluttede 2er. Langt over forventning.
Jeg startede med en sæsonforventning om at slutte i den bedre halvdel af rækken, og fik 47 mio at handle for!

Pengene blev brugt på flg. måde:

Ind:
Jacob Dehn, RFC - 2,4 mio
Mads Fenger, RFC - 4.75 mio
Mathias Wichmann, AaB - 5 mio
Mikkel Andersen, Reading - 3.5 mio
Adryan, Flamengo - 7,5 mio
Scott Wootton, Man Utd - 3 mio
Ahmed Soukouna - Fri
Fredrik Midtsjø, Rosenborg - 6.5 mio
Ross Wallace, Burnley - leje
Eggert Jonsson, Wolves - leje

Ud:
Callum Woods, Ipswich - 4,25 mio
Kallum Higgingbotham, Leyton Orient - leje
Alan Lee - Bradford - fri
Liam Ridelagh, Rochdale - leje
Tom Clarke, Northhampton - leje
Danny Ward, Blackpool - leje
Matt Crooks, Morecambe - leje
Murray Wallace, York - leje

Forsøgte mig i starten med en klassisk 4-4-2 formation, men fandt hurtigt ud af at mine kanter ikke havde den fornødne kvalitet til dette. Derfor valgte jeg, at satste på en 3-5-2/5-3-2 formation, som varierede alt efter modstanderen.

--------------------------- Smithies -------------------------------


------------- Fenger ------ Gerrard -------- Wootton ---------------


----- Hunt ---------------------------------------------- Dixon -----


--------------------- Southern ------ Norwood ------------------------


------------------------- Wichmann/Adryan ---------------------


----------------- Soukouna ----------- Novak -----------------------

Især Jack Hunt spillede en fantastisk sæson med 5 mål og 15 assists. Mens Novak, Vaughan (leje fra Norwich) og Soukouna alle tegnede sig for mål på den gode side af 10, og komplimenterede hinanden godt når der var måltørke hos dem hver især.
Cup-mæssigt var det dog en skuffelse, da jeg røg hurtigt ud af både FA- og Liga Cuppen til lavere rangerede hold.

Alt i alt en mere end godkendt sæson, nu bliver det spændende at se hvordan starten i PL kommer til at gå.
Logged

Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Huddersfield
« Svar #1: 12 Feb 2013, 15:14 »

Huddersfield er også en kanon fed klub at spille med! Husker stadig et af mine fedeste spil nogensinde, hvor de lå i League 1 og jeg med to overraskende oprykninger i træk var i PL. Smiley

Men tillykke med oprykningen og knæk og bræk i den kommende sæson. Det skal nok blive svært. Thumbs Up
Logged

Arsenal <3

cga
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Huddersfield
« Svar #2: 12 Feb 2013, 17:59 »

Status efter 17 kampe i PL.
Nr. 12 med 10 point ned til Sunderland der pt. ligger på 18. pladsen. Samt kun 6 point op til Newcastle på 4. pladsen.
Rigtig fornuftig start på sæsonen.
Tog chancen og satte sæsonforventningern e til en en midterplacering i ligaen, hvilket medførte et transferbudget på 210 mio.

Har fået ryddet op i truppen og har mere eller mindre kun brugbare spillere tilbage. Jacob Dehn er sendt på leje i Crystal Palace sæsonen ud.

Spillere ind:
Marc Muniesa FC, FV, FC Barcelona - 7 mio
Douglas Santos VB, Nautico - 36 mio
Carlos Fierro BO, Chivas - 40 mio
Ciaran Clark FC, DM, Aston Villa - 33 mio
Moussa Sissoko MC, DM, Toulouse - 120 mio
Federico Macheda BO, Man Utd - leje

Jeg er gået fra min 3-5-2 opstilling og valgt at stille op i en 4-3-1-2 formation. Med god succes.

Staropstilling:

-------------------------- Smithies -----------------------------

Hunt --------- Fenger --------------- Clark ------------ Muniesa

------------- Midtsjø ----- Sissoko ---- Wichmann --------------

--------------------------- Adryan ------------------------------

----------------- Fierro -------------- Macheda ------------------

Mads Fenger spiller rigtig godt, pt. med et gnm. snit på 7.40 efter de første 17 kampe. Generelt holder truppen rigtig højt niveau og med mange der ligger med gnm. snit på over 7.20. Fierro har skuffet og ikke rigtig slået til, han har kun scoret i cup-kampe, men håber det kommer med tiden når han vænner sig til England. Macheda er pt. topscorer for Huddersfield med 7 mål.

Alt i alt en godkendt start, nu håber jeg bare på at holde niveauet og måske endda kunne udfordre endnu længere oppe i tabellen samt diverse cups, hvor jeg stadig er med i både FA og Liga-cup.
Logged

Skovby
Gæst
 
Sv: Huddersfield
« Svar #3: 19 Feb 2013, 18:21 »

Nu vil jeg fortælle om mit spil med Huddersfield!
I første sæson sluttede jeg på en 4. plads i ligaen som betød at jeg skulle spille play-off. I semi-finalen mødte jeg Blackburn som jeg slog ud med 2-1 i alt.
Så var det finale tid, som var i mod Hull City! En rigtig spændende kamp som heldigvis sluttede med at jeg vandt 3-2.
Gider ikke engang at fortælle hvordan det gik i FA Cuppen eller Capital One Cuppen.. Det er alt for pinligt. Forlegen
Sejren over Hull betød så at Huddersfield skulle spille i Premier League!
I min første sæson i Premier League gik det rigtig skidt gennem hele sæsonen. Men med et par vilde resultater i de sidste 8 kampe, kunne jeg holde mig over nedrykningsstregen. Sådan her så ligaen ud efter den sidste kamp.
Nu skal jeg så i gang med min 3. sæson som nok skal blive spændende. Bestyrelsen har sat som krav at jeg skal slutte i midten af ligaen.

Transfers i 1. sæson
Transfers i 2. sæson + lidt flere udlån
Transfers op til 3. sæson

Sådan her ser min stærkeste opstilling ud lige nu.

I spørger bare hvis i vil se flere billeder! Smiley
Logged

Skovby
Gæst
 
Sv: Huddersfield
« Svar #4: 26 Feb 2013, 14:15 »

Så blev 3. sæson spillet færdig.
Det blev til en 5. plads i ligaen, hvilket jeg er meget godt tilfreds med! Det betyder så også at Huddersfield skal ud i Europa at spille, fordi en 5. plads giver direkte adgang til Europa League gruppespil.
I capital one cuppen, kom jeg helt til semi-finalen. Jeg skulle møde Chelsea, og efter en fantastisk 3-0 sejr, på hjemmebane skulle det bare gøres færdigt i returen. Men spillerne valgte at sige nej tak til en finale, og efter ordinær spilletid, stod det 3-0 til Chelsea. Da der ikke blev scoret mål i forlænget spilletid, skulle det afgøre på straffespark. Her var Chelsea så stærkest og vi røg ud.
I FA Cuppen nåede jeg til 6. runde men her blev jeg slået ud af et stærkt Peterborough mandskab.
Jeg har indtil videre hentet Paul Pogba for 105 mio og har hentet en regen ind.

Jeg skriver lige igen når transfervinduet er ovre! Smiley
Logged

Skovby
Gæst
 
Sv: Huddersfield
« Svar #5: 28 Feb 2013, 11:19 »

Så er transfervinduet færdigt. Der kom ikke mindre end 11 nye spillere til klubben, mens der blev solgt 6 spillere og nogle få blev lejet ud og en smuttede på fri transfer. Transfers: http://gyazo.com/bd20b87337d2db8d2ccd98daae8ab84c. Jeg er meget tilfreds med købet af Xabi Alonso! Han kommer med massere erfaring til et ellers ungt Huddersfield hold. Og så må man sige at 45k ikke er mange penge, han trækker dog en stor løn, men det kan jeg godt leve med. Jeg skulle møde Vitesse i Euro Cup slutspillet og her blev de sikkert slået ud med 4-1 i alt. Er kommet i den her gruppe: http://gyazo.com/3aec160037e032f21be2b52c7455fc80.
Fin gruppe, og jeg regner med en 2. eller 3. plads. 
Har spillet 2 kampe i ligaen, og her er det blevet til en sejr over City og et nederlag mod Chelsea.
Jeg håber på en god sæson, og i forhold til andre sæsoner vil jeg nok gøre meget ud af FA Cup og Capital One Cup, for at se om jeg kan få en pokal.
Bestyrelsen forventer en Euro Cup plads i ligaen, og jeg tænker at jeg godt kan klare det.
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010