home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 384 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Luton Town - Blue Square Bet Premier
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 Udprint
Forfatter Emne: Luton Town - Blue Square Bet Premier  (Læst 8584 gange)
NHeitmann
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Luton Town - Blue Square Bet Premier
« : 01 Feb 2013, 10:16 »

Luton Town er placeret i Blue Square Bet Premier (Conference National), hvor de i øjeblikket opholder sig på 6. pladsen. Klubben blev stiftet i 1905, og har hjemme på Kenilworth Road i Luton, Belfordshire. Klubben har tidligere været repræsenteret i den bedste engelske række, First Division som det hed dengang, tilbage i 1992. Grundet flere finansielle problemer er holdet nu presset helt ned i den 5. bedste engelske række.

Normalt overvejer jeg ikke at dele mine spiloplevelser, men jeg har simpelthen ikke kunnet finde nogle tråde omkring Luton i særdeleshed. Jeg har ikke kigget så meget efter tråde, der omhandler andre klubber fra samme række, så de findes nok et sted. Grunden til jeg tog det sidste skridt, til at oprette denne tråd er egentlige fordi Luton her forleden slog Norwich ud af FA-cuppen, og jeg tænkte at der måske var nogle der vil få interesse i at starte en karriere op med Luton.

Så jeg vil egentlig bare komme med nogle råd til, hvordan man eventuelt kunne agere, hvis man ønsker at styre et hold som Luton.

Jeg befinder mig i øjeblikket i npower League 1. Jeg er rykket direkte gennem BSPB og npower League 2, og skal til at starte min 3. sæson i League 1.

Jeg har gennem begge sæsoner benyttet mig af Wester's Gung-Ho taktik.

Mit indlæg skulle egentlig ikke være så langt, så jeg vil lige runde af med at komme med forslag til køb og leje af spillere til Luton i første sæson.
Jeg vurderer spillerne med stjerner, 1-4 i parantes efter hvor gode de har været for mig

Jeg hentede bl.a.
Thomas Seidelin, Dansk keeper, fri transfer (***)
Morten Avnskjold, Dansk midtbane, fri (****)
Damien Gallucci, Belgisk højrekant, fri (***)
Dean Florence, Tyrkisk midtbane, fri (*)
Abou Coulibaly, Guineansk angriber(hovedstærk), fri (****)
Fumo, venstrekant fra mozambique, fri (****)
Alberto Morales(hurtig), spansk angriber, fri (***)
Leje:
Ben Davies, venstreback, Swansea (***)
Ben Davies, centralmidtbane (kant naturlig), Derby (****)
Yaser Kasim, Brighton (**)
Erik Tønne, venstrekant, Shef. Utd. (**)
Nathan Cameron, midterforsvar, coventry (***)
Sean McGinty, midterforsvar, Manchester United (***)
Hamza Bencherif, midtbane, Notts County (**)
Luke Rooney, Højrekant, Swindon (***)

* - nej tak
** - kan bruges
*** - været god
**** - Meget god, nogle brugt sæsonen efter i League 2

Hvis nogen kan få alle disse penge ud af bestyrelsen, så respekt. Jeg skriver dem alle op, for at i kan vælge nogle af dem selv. Jeg har haft alle, da jeg har tilføjet en ny manager, givet 3 mio. for en af mine spillere, og derefter har overført pengene til lønbudgettet. Ja, jeg har snydt, opretter også kunne denne tråd for at hjælpe andre på vej Smiley

Hvis der er nogle der har spørgsmål, så fyr løs, skal nok besvare dem hurtigst muligt! Kan også vise hvem jeg købte i 2. sæson, når(hvis) det får interesse.
Logged

Mathi89
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Luton Town - Blue Square Bet Premier
« Svar #1: 01 Feb 2013, 10:37 »

Luton er en lækker klub at spille med Smiley havde et kanon save med dem i fm12 hvor jeg fik ført dem til PL.

Har dog ikke fået prøvet dem endnu i fm13 - men kunne være man skulle overveje det igen.

Følger med i dit save her i tråden Smiley
Logged

Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Luton Town - Blue Square Bet Premier
« Svar #2: 08 Feb 2013, 14:20 »

Jeg er også selv i gang med Luton Town, hvor jeg er nået til Januar i første sæson. Jeg ligger på 1. pladsen i en ellers tæt liga, hvor jeg har det med, at smide dumme point væk..

Jeg vil komme med en update engang når jeg er færdig med sæsonen regner jeg med. Smiley
Logged

Arsenal <3

Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Luton Town - Blue Square Bet Premier
« Svar #3: 11 Feb 2013, 15:21 »

Sæsonen er slut, og jeg vandt ligaen 2 point foran Kidderminster. Det var tæt hele vejen, og jeg var endda ved at miste jobbet i løbet af de sidste 10 runder. Jeg beholdte det dog heldigvis!

I FA-trophy røg jeg ud i semifinalen over 2 kampe til Hereford med 2-1 sammenlagt, hvilket ærger mig, da jeg gerne ville ha' vundet den cup..

I FA Cuppen røg jeg tidligt ud til Tranmere fra League 1.

Jeg ser meget frem til League 2 hvor min medieprognose er 16. Jeg håber dog på, at jeg kan slutte i den øverste halvdel og måske spille med om play-off pladserne. Men det må tiden vise.
Op til den nye sæson har jeg forstærket holdet med en masse lejeaftaler hvor bl.a. Waghorn fra Leicester er kommet til. Han skal nok blive en gevinst!
Jeg har også skrevet kontrakt med en bare 16-årig gut fra Crewe som nåede 7 kampe og  lavede 4 mål i League 1. Han kostede 900k, men jeg er sikker på, at jeg kan tjene styrtende penge på ham, da han har et kæmpe potientale!

Hvis jeg kunne finde ud af tage ss og finde det på Mac, så havde jeg smidt et par ind. Wink

Er der virkelig ikke andre, der spiller med Luton?


Logged

Arsenal <3

PatrickOlsen
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Luton Town - Blue Square Bet Premier
« Svar #4: 18 Feb 2013, 22:12 »

Er også begyndt med Luton nu. Har aldrig haft den store succes som LLM.
Nogle gode råd om opbygning af stab? Hvad skal være på plads?
Og med hensyn til udskiftning i truppen, bør jeg da se ind i en total udrensning ligesom man gjorde det i tidligere udgaver af FM?
Logged

"I think Paul Scholes is the best player in England. He's got the best skills, the best brain. No one can match him."There isn't a player of his mould anywhere in the world."  - Sir Alex Ferguson

lejones
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Luton Town - Blue Square Bet Premier
« Svar #5: 20 Feb 2013, 12:10 »

Der er skam ingen grund til at snyde med Luton det handler bare om at lave de rigtige handler og være tålmodig og bruge den rigtige taktik selv..
jeg spillede med Luton i forgående Fm spil. Og der rykkede jeg op hver eneste sæson. Det var først oppe i championship jeg lige skulle bruge 2 sæsoner men så rykkede jeg også op i premier league hvor jeg lige præcis overlevede med få point til nedrykning.
lavede nogle gode handler specielt min regens angriber fra brasilien gjorde det ekstremt godt mig for.. og endte på en 3 plads sæsonen efter. hans betegnelse løb på verdensklasse angriber i bare en alder af 22 år. og dereffer udkom det nye spil så nåede aldrig længere.
Men det kan lade sig gøre at føre dem til det bedste hold i premier league men det tager bare LANG tid
Logged

lejones
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Luton Town - Blue Square Bet Premier
« Svar #6: 20 Feb 2013, 12:14 »

Er også begyndt med Luton nu. Har aldrig haft den store succes som LLM.
Nogle gode råd om opbygning af stab? Hvad skal være på plads?
Og med hensyn til udskiftning i truppen, bør jeg da se ind i en total udrensning ligesom man gjorde det i tidligere udgaver af FM?

For mig var succesen i at skabe et godt hold at spille det sammen selvfølgelig skifter man lidt ud i truppen i takt med man rykker op men en del af spillerne spiller bedre end der stats afspejlder. og hvis du har en godt samspillet hold og tilføjere et par gode handler til de spiller der i forvejen spiller godt.. så er du godt udrustet til at få succes. de første 2 ligaer kan du godt bruge mange af de samme spiller.. det heller ikke muligt at få så mange spiller i de første år..
Logged

Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Luton Town - Blue Square Bet Premier
« Svar #7: 24 Feb 2013, 09:08 »

Der er nu gået to sæsoner siden at jeg sidst skrev herinde, og meget er sket siden da! Jeg rykkede jo som bekendt op fra Blue Square i første sæson og fik hentet to klare forstærkninger i lejeaftalen med Waghorn fra Leicester og den unge regen ved navn Gavin Leicester som blev hentet for 900k i Crewe. Begge spillere var suveræne og Waghorn blev klubbens topscorer efterfulgt at den kun 16-17 årige Leicester! Det blev dog ikke til oprykning i min første sæson i League 2, selvom det ellers lignede, at jeg ville nuppe én af de 4 play-off pladser. Men sådan skulle det ikke gå, da jeg smed en masse dumme point og forsvaret sejlede og lukkede alt for mange mål ind. En 9. plads blev det til.
Jeg prøvede ihærdigt at skrive kontrakt med Waghorn, da hans kontrakt med Leicester udløb, men han krævede simpelthen en for høj løn, til at jeg kunne og ville..
Så op til 3. sæson var jeg på udkig efter en angrebsmakker til Gavin Leicester og til sidst fandt jeg unge Will Keane som tidligere har spillet i Manchester United. Han kom til klubben på en fri transfer og jeg havde store forhåbninger til ham! Jeg forstærkede mig yderligere frem mod 3. sæson, hvor mit mål var oprykning til League 1.
Det skulle også lykkedes, da jeg sluttede på en glimrende 2. plads i League 2
I FA cuppen var jeg så (u)heldig at trække Liverpool på Anfield i 3. runde. Kampen inden FA cup opgøret sparede jeg en masse spillere, så det var et helt frisk hold der spillede en fantastisk kamp på Anfield og fik 1-1 på mål af Gavin Leicester, som Liverpool rent faktisk havde vist interesse i, og dermed ventede endnu et opgør mod Liverpool, dog hjemme på Kenilworth Road denne gang. Værd at nævne er, at Liverpool først udlignede i det 87' minut.. Hvilken en sensation det ellers havde været!
I returopgøret havde vi dog ingen chance og blev kørt rundt og tabte 4-0. Men vi tjente dog hele 2,1 mio. på kampen i billetindtægter, så helt skidt var det dog ikke!

Jeg er kun lige kommet i gang med 4. sæson og den første i League 1, og jeg har fået en fantastisk start i ligaen samt i Capital One Cuppen, hvor jeg i 2. runde trak Aston Villa på udebane, hvor vi vandt 1-0! Desværre for os, trak vi United på Old Trafford i 3. runde, og der er jeg glad hvis jeg undgår en afklapsning..

Da jeg først lige har fundet ud af, at tage screenshots på min MacBook bliver i snydt for SS af spillere i de 3 første sæsoner, men jeg synes til gengæld, at i skal se Gavin Leicester nu. Han har forbedret sig markant og mine talentspejdere mener, at han ville være god for enhver klub i Premier League! Flere PrL klubber samt Celtic har da også vist interesse, men da Gavin Leicester selv er tilfreds i klubben og egentligt ikke ønsker at skifte, så har jeg afvist et tilbud på hele 50 mio. fra Celtic.
Jeg har hentet flere unge talenter, heriblandt mange danskere, til Luton. Her er et par af mine unge regens:

Jørgen Knudsen som kom til inden 2. sæson fra EFB for hele 500k. Lidt af et sats, da jeg ikke kunne scoute spillere uden for Storbritannien. Men jeg havde tidligere haft held med spillere fra Superligaen, så jeg satsede. Og FCK og Burnley har allerede vist interesse for den danske targetmand, som endnu ikke har fået så meget spilletid i Luton.

En anden dansker jeg har hentet er Jakob Greve som jeg også har kæmpe forventninger til! Han kom til på en fri transfer fra Randers i Januar 3. sæson.

Op til 4. sæson har jeg også hentet endnu en engelsk regen, denne gang en midterforsvar som også er gået direkte ind i startopstillingen og gør det fantastisk!

Transfers 1. sæson
Transfers 2. sæson
Transfers 3. sæson
Transfers 4. sæson

Jeg spiller som regel 4-1-2-2-1 men det sommetider også en 4-4-2 med Keane og Gavin Leicester på toppen.
Logged

Arsenal <3

daugaard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Luton Town - Blue Square Bet Premier
« Svar #8: 24 Feb 2013, 10:26 »

Jeg starter også op med Luton!
Logged


Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Luton Town - Blue Square Bet Premier
« Svar #9: 24 Feb 2013, 11:03 »

Jeg starter også op med Luton!
Fedt, fedt! Det er mit første rigtige save i FM13, og det har fanget mig mere end noget andet spil nogensinde!

Hold os (eller mig...) opdateret! Smiley
Logged

Arsenal <3

daugaard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Luton Town - Blue Square Bet Premier
« Svar #10: 24 Feb 2013, 11:12 »

Det vil jeg gøre :-)
Har hentet lidt inspiration hos dig, ang transfer og taktik :-)

Spiller dog med januar update, men regner at rykke op :-D
Logged


Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Luton Town - Blue Square Bet Premier
« Svar #11: 24 Feb 2013, 11:57 »

Det lyder godt! Jeg spiller også selv med en ældre Januar update Smiley

Kan tilføje at jeg fik 1-1 på Old Trafford. Leicester udlignede efter 89 minutter! Wilshere scorede dog til 2-1 i forlænget... Men alt i alt godkendt da!
I ligaen kører det stadig rigtig godt, og jeg regner nu med at slutte hvert fald i Play-off pladserne.
Logged

Arsenal <3

daugaard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Luton Town - Blue Square Bet Premier
« Svar #12: 24 Feb 2013, 12:09 »

Lækkert :-D lyder sku godt, hvem har været din bedste i tidens løb?
Logged


Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Luton Town - Blue Square Bet Premier
« Svar #13: 24 Feb 2013, 12:20 »

Lækkert :-D lyder sku godt, hvem har været din bedste i tidens løb?
Den er svær. Gavin Leicester har virkelig spillet godt, hvilket kan ses på hans historik
Ellers har min midterforsvarer Johnny Dunleavy, som jeg hentede allerede i første sæson været rigtig, rigtig god. Her er hans historik

Generelt har de spillere jeg har hentet i den irske Premier League gjort det rigtig godt! Jeg kan kun anbefale, at du tager den liga med inden du starter, så har du lidt gode spillere at kigge på, som muligvis er interesseret i at skifte til Blue Square. Smiley
Logged

Arsenal <3

daugaard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Luton Town - Blue Square Bet Premier
« Svar #14: 24 Feb 2013, 12:25 »

okay, ta kfor det :-D jeg kigger på det
Logged


Sider: [1] 2 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010