home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  2 Brugere, 390 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  Albiceleste [#116]
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 13 14 [15] 16 Udprint
Forfatter Emne: Albiceleste [#116]  (Læst 92395 gange)
hamderspiller
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Albiceleste [#106]
« Svar #210: 03 Jul 2013, 17:41 »

Har følget med siden begyndelsen og det er virkelig nice ting du laver Opstemt

Kan folk som er intereserede downloade dit save og eventuelt forsætte?
Logged

Barcelona = Passionen
Odense Boldklub = De Lokale Helte
Arsenal = Ny kærlighed

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Albiceleste [#106]
« Svar #211: 03 Jul 2013, 21:57 »

Tak for rosen. Smiley

I øjeblikket kan jeg ikke rigtigt smide mit save op, fordi jeg er så langt foran den sidste update, at det ville afsløre en helt masse ting og sager. Det kan nok godt lade sig gøre, når jeg engang får afsluttet bloggen her.
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Albiceleste
« Svar #212: 03 Jul 2013, 22:09 »


MARTS 2026


VENSKABSKAMP – 03.03.2026
Skotland 1 – 1 Argentina
Startopstilling: B Zefi; D Arduini, R Tevez, N Fernández, B Vigiliante; M Acosta, F Palermo, M Echevarne; P Cepeda, L Ocampos, L Messi
Udskiftninger: R Tevez, C Ashkenazi (45); L Ocampos, B Monzón (45)
Mål: F Palermo (73)
Gule kort: M Echevarne (84)
Bedste spiller: F Palermo (8,0)
Opsummering: Som jeg afslutningsvis sagde i sidste update, plejer vi også at starte ret svagt ud i kalenderårets første kamp. Så vi tog til Skotland og fortsatte traditionen. Opstillingen var præcis den samme som mod England, men det hjalp ikke så forfærdeligt meget. Vi kom bagud få minutter før pausen, så op til anden halvleg valgte jeg at skifte et par spillere ud. Juventus havde bedt mig om kun at bruge Ricardo Tevez og Lucas Ocampos i første halvleg, så Carlos Ashkenazi og debutanten Brian Monzón kom ind til anden halvleg. Monzón lagde en flot præstation for dagen, og var med i det opbyggende spil, da Félix Palermo udlignede et kvarters tid før sidste fløjt, hvor det dog var Messi der leverede den afgørende aflevering. Så vi starter skam lige med endnu et uafgjort resultat.   




Samlet oversigt: 19 kampe - 13 sejre, 3 uafgjorte, 3 nederlag
Samlet topscorer: L Ocampos - 13 mål
Samlet assistkonge: P Cepeda - 8 assists

Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Albiceleste [#107]
« Svar #213: 10 Jul 2013, 12:56 »

Der kommer ikke lige til at ske så meget her de næste tre ugers tid, fordi jeg vil rode rundt på de italienske landeveje på min cykel.
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Albiceleste [#107]
« Svar #214: 12 Nov 2013, 00:02 »

Det er lige gået op for mig, at jeg har en røvfuld opdateringer liggende på computeren, som bare venter på at blive smidt op her. Så det får jeg lige gjort i løbet af den næste uges tid, så der lige kan blive sat en sløjfe på bloggen her.
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Risom
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Albiceleste [#107]
« Svar #215: 12 Nov 2013, 00:04 »

Lyder godt!

Men hvor har du været det sidste stykke tid?  Smiley
Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Albiceleste [#107]
« Svar #216: 12 Nov 2013, 00:09 »

Enten har jeg været til forelæsning, til holdundervisning, på arbejde eller på cyklen. Men nu har jeg, heldigvis, læseferie.
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Risom
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Albiceleste [#107]
« Svar #217: 12 Nov 2013, 00:14 »

Ah ja, det giver mening. Men som sagt, lækkert at se dig tilbage!
Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Albiceleste
« Svar #218: 12 Nov 2013, 00:35 »


TRUPPEN TIL VM 2026


MÅLMÆND
1. Besnik Zefi, 25 år, Dortmund
13. Germán Serrano, 30 år, Barcelona
14. Mauricio Salazar, 30 år, Atlético Mineiro

· På målmandsposten er der en enkelt ændring i forhold til Confederations Cup turneringen sidste sommer. Eloy Lecouna er skadet og kan derfor ikke være med, men det var han næppe kommet under nogle omstændigheder, eftersom Atlético Mineiros Mauricio Salazar har været i absolut storform i løbet af denne sæson. Han står dog bag to endnu dygtigere målmænd. Germán Serrano er således sædvanligvis med som den primære back-up til vores absolutte førstevalg, Besnik Zefi.

FORSVARET
2. Damián Arduini, 30 år, Arsenal
3. Carlos Ashkenazi, 26 år, Bayern München
4. Ricardo Tevez, 27 år, Juventus
5. Norberto Fernández, 31 år, Real Madrid
12. Emanuel Verón, 30 år, Manchester City
19. Santiago Rodríguez Rendón, 29 år, Juventus
20. Mario Mecías, 19 år, Ajax
22. Brian Vigiliante, 29 år, Juventus

· I forsvaret er Damián Arduini med som den trofaste del af holdet, han efterhånden har været i mange, mange år. Han indtager højrebacken, hvor Santiago Rodríguez Rendón er med som back-up. På venstrebacken er der to gode muligheder at vælge mellem i form af Emanuel Verón og Brian Vigiliante. To erfarne og super dygtige spiller. Centralt har jeg naturligvis Ricardo Tevez med. Den, i mine øjne, bedste centrale forsvarsspiller i verden. Ved siden af ham kan jeg vælge mellem Norberto Fernández og Carlos Ashkenazi, mens unge Mario Mecías er blevet valgt til fordel for Fiorentinas Iván Andreoli, der var med ved Confederations Cup.

MIDTBANEN
6. Miguel Angel Acosta, 26 år, Bayern München
7. Javier Cejas, 30 år, Mönchengladbach
8. Félix Palermo, 27 år, Juventus
9. Lucas Ocampos, 31 år, Juventus
11. Pablo Cepeda, 22 år, Vélez Sarsfield
15. Matías Echevarne, 23 år, River Plate
16. Gastón Semino, 28 år, PSG
17. Rafael Diaz, 27 år, Mönchengladbach
21. Lucas Olmedo, 21 år, São Paulo

· Også på midtbanen er der et par ændringer i forhold til truppen fra Confederations Cup. I stedet for René Gomes er den unge og talentfulde tekniker Matías Echevarne udtaget, mens Lucas Olmedo er blevet valgt som backup til højrekanten. På den defensive midtbane har jeg Rafael Díaz, mens Javier Cejas og Miguel Angel Acosta også begge kan spille dernede. De to er dog primært tiltænkt roller på den centrale midtbane, hvor de indbyrdes må kæmpe om spilletiden, da det ene af de to centrale midtbanepladser naturligvis tilfalder stjerne Félix Palermo. På kanterne er der stort potentiale. Venstrekanten må Lucas Ocampos og Gastón Semino kæmpe om, mens Pablo Cepeda og Lucas Olmedo må slås om spilletiden på den modsatte kant.

ANGREBET
10. Lionel Messi, 38 år, Barcelona
18. Antonio Nieto, 23 år, River Plate
23. Alejandro Cardozo, 22 år, River Plate

· Allerforrest er legendariske Lionel Messi selvfølgelig at finde. Selvom alderen unægteligt må trykke den lille argentiner, er han stadig stærkt spillende og tiltænkt en plads i startelleveren. Skulle Messi ikke slå til er der dog rigeligt med scoringspotentiale på bænken, enten i form af den lynhurtige og dynamiske Antonio Nieto eller den store og bomstærke Alejandro Cardozo.

Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Albiceleste
« Svar #219: 12 Nov 2013, 18:22 »


VM 2026 - OPTAKT


VENSKABSKAMP – 30.05.2026
Argentina 2 – 0 Ukraine
Startopstilling: B Zefi; D Arduini, R Tevez, B Vigiliante, E Verón; R Diaz, F Palermo, J Cejas; L Olmedo, G Semino, L Ocampos
Udskiftninger: R Diaz, M Acosta (45); F Palermo, M Echevarne (45)
Mål: G Semino (45); M Acosta (84)
Gule kort: F Palermo (23)
Bedste spiller: G Semino (8,8)
Opsummering: Inden der tages hul på VM-slutrundens gruppespil, skal der traditionelt lige overståes et par træningskampe. Her havde min assistent arrangeret to fine styrkeprøver, mod to ganske fine modstanderen af nogenlunde styrke. I den første kamp var Ukraine på menuen og her fik vi spillet en ganske fin kamp, der dog absolut bar præg af at være en optaktskamp. Spillet fungerede sådan set helt fint, men vi trykkede ikke for alvor på speederen på noget tidspunkt af kampen, og kørte i stedet en 2-0 sejr hjem på cruise control. Første scoring stod Gastón Semino for i slutningen af første halvleg, mens indskiftede Acosta stod for kampens andet mål cirka fem minutter før tid.   




VENSKABSKAMP – 06.06.2026
Argentina 3 – 2 Schweiz
Startopstilling: B Zefi; D Arduini, R Tevez, N Fernández, B Vigiliante; R Diaz, F Palermo, J Cejas; P Cepeda, L Ocampos, L Messi
Udskiftninger: Ingen
Mål: F Palermo (23); P Cepeda (77); F Palermo (87)
Gule kort: Ingen
Bedste spiller: F Palermo (9,1)
Opsummering: I den anden og afsluttende optaktskamp, mødte vi et stærkt schweizisk hold, der blev en noget større udfordring end ukrainerne. Schweizerne bragte således sig selv i front med to mål i løbet af det første kvarter, men Félix Palermo var hurtig til at få reduceret. I løbet af anden halvleg satte vi os tungt på spillet, men målene måtte vi vente på. Med lidt mindre end et kvarter tilbage af den ordinære spilletid, kom gennembrudet dog endelig da Pablo Cepeda pludselig var alene med schweizernes keeper, efter en fantastisk stikning i dybden af Cejas. Cepeda udlignede og ti minutter senere fik vi et frispark på kanten af feltet, som Félix Palermo omsatte med et bragende flot frisparksmål. Således er vi altså klar til slutrunden med to dugfriske sejre i baggagen.




Samlet oversigt: 21 kampe - 15 sejre, 3 uafgjorte, 3 nederlag
Samlet topscorer: L Ocampos - 13 mål
Samlet assistkonge: P Cepeda - 8 assists

Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Albiceleste
« Svar #220: 15 Nov 2013, 04:14 »


VM 2026 - GRUPPESPIL


VM 2026 – Gruppespil – 17.06.2026
Argentina 0 – 0 Australien
Startopstilling: B Zefi; D Arduini, R Tevez, N Fernández, B Vigiliante; R Diaz, F Palermo, J Cejas; P Cepeda, L Ocampos, L Messi
Udskiftninger: D Arduini, S Rodríguez Rendón (81)
Mål: Ingen
Gule kort: Ingen
Bedste spiller: J Cejas (7,3)
Opsummering: Vores første kamp ved verdensmesterskaber nes gruppespil blev ikke nogen specielt mindeværdig kamp. Tværtimod. I stærkeste opstilling pressede vi vores relativt svage modstander helt tilbage i eget felt i samtlige 90 minutter, men et par uskarpe angribere og en helt anderledes skarp australsk keeper, betød at vi simpelthen ikke kunne få hul på bylden. Et hav af afslutninger udmøntede sig i absolut ingenting, hvorfor vi måtte tage til takke med et enkelt point i den første af de tre gruppespilskampe.   




VM 2026 – Gruppespil – 22.06.2026
Spanien 1 – 2 Argentina
Startopstilling: B Zefi; D Arduini, R Tevez, N Fernández, B Vigiliante; R Diaz, F Palermo, J Cejas; P Cepeda, L Ocampos, L Messi
Udskiftninger: J Cejas, M Acosta (68); P Cepeda, L Olmedo (81); L Messi, A Cardozo (81)
Mål: L Ocampos (21); L Ocampos (80)
Gule kort: D Arduini (29)
Bedste spiller: L Ocampos (9,2)
Opsummering: Det gik anderledes godt i anden kamp, selvom vi mødte en markant stærkere modstander i form af Spanien. Modsat kampen mod Australien var det ikke os der sad på størstedelen af spillet. Spanierne formåede at holde bolden i egne rækker i det meste af kampen, men fik kun scoret et enkelt mål. Det faldt efter blot et kvarters spil, da Thiago modtog en tværbold på kanten af feltet og krøllede bolden over i det fjerne hjørne. Vi skulle dog ikke bruge mere end 5-6 minutter på at få bragt balance i tingene. Det fik vi gjort på et stærkt kontraangreb, hvor Messi slog en afgørende aflevering, der splittede det spanske forsvar helt fra hinanden. I den modtagende ende af afleveringen var Lucas Ocampos og Ocampos svigtede absolut ikke. Ti minutter før tid bragte netop Ocampos os endda også på sejrskurs. Det gjorde han med et flot hovedstød efter et hjørnespark. Indskiftede Acosta slog indlægget hårdt mod forreste stolpe, hvor Ocampos snød sin opdækker og kom forrest på bolden, hvorefter han flot dirrigerede den i nettet. Dermed havde vi rettet op på den svage start, med en vital sejr mod gruppens absolut største trussel.




VM 2026 – Gruppespil – 26.06.2026
Cameroun 0 – 2 Argentina
Startopstilling: B Zefi; D Arduini, R Tevez, N Fernández, B Vigiliante; R Diaz, F Palermo, J Cejas; P Cepeda, L Ocampos, L Messi
Udskiftninger: P Cepeda, L Olmedo (74); L Messi, A Cardozo (74)
Mål: L Ocampos (8); F Bengondo, selvmål (76)
Gule kort: Ingen
Bedste spiller: D Arduini (7,8)
Opsummering: På trods af at Spanien var at betragte som vores største trussel i gruppen, skulle Cameroun dog for alt i verden ikke undervurderes. Baseret på et stærkt kollektiv, så Cameroun noget mere skræmmende ud end de australiere som vi kun havde formået at få et enkelt point imod. Ocampos ville dog ikke acceptere endnu et pointtab, så efter blot 8 minutter tog han sagen i egen hånd, da han snød tre camerounesiske forsvarsspillere med flotte finter, hvorefter han let kunne sætte bolden ind bag en sagesløs keeper. Kampen blev dog først lukket over en time senere, da Arduini slog et knaldhårdt indlæg ind tæt foran mål, hvor Bengondo var uheldig med at sende bolden ind i eget net. Dermed sikrede vi os også førstepladsen i gruppen med vores 7 point. Nu venter endnu en afrikansk modstander i ottendedelsfinalen, hvor vi støder hornene mod de Nigerias Super Eagles. 




VM oversigt: 3 kampe - 2 sejre, 1 uafgjort, 0 nederlag
VM topscorer: L Ocampos - 3 mål
VM assistkonge: L Messi - 2 assist

Samlet oversigt: 24 kampe - 17 sejre, 4 uafgjorte, 3 nederlag
Samlet topscorer: L Ocampos - 16 mål
Samlet assistkonge: P Cepeda - 8 assists

« Seneste Redigering: 02 Apr 2014, 09:36 af Batigol » Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Robberman
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Albiceleste [#110]
« Svar #221: 15 Nov 2013, 08:42 »

Ville ønske jeg havde set denne blog tidligere! Utroligt velskrevet & lækkert layout.

Imponerende at Messi stadig kan holde til både landshold & klubhold, trods alderen og de reducerede stats!
Logged

He cheats! he dives! he hates the Jackson 5, Luis Suarez, Luis Suarez

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Albiceleste
« Svar #222: 02 Apr 2014, 09:33 »


VM 2026 - OTTENDEDELSFINALEN


VM 2026 – Ottendedelsfinale – 30.06.2026
Argentina 2 – 1 Nigeria
Startopstilling: B Zefi; D Arduini, R Tevez, N Fernández, B Vigiliante; R Diaz, F Palermo, J Cejas; P Cepeda, L Ocampos, L Messi
Udskiftninger: N Fernández, C Ashkenazi (87); L Messi, G Semino (87)
Mål: L Messi (12); N Fernández (31)
Gule kort: P Cepeda (12); F Palermo (55); N Fernández (80)
Bedste spiller: F Palermo (8,6)
Opsummering: I ottendedelsfinalen stod vi overfor de stærke afrikanske Super Eagles fra Nigeria. Et hold der altid yder værdig og modstand og som absolut ikke må undervurderes. Derfor blev det naturligvis i stærkeste opstilling fra start. Vi kom dog rigtig stærkt fra land og satte os hurtigt på begivenhederne. Ocampos havde to rigtig fine muligheder i løbet af de første fem minutter, men begge gange fik den nigerianske keeper afværget. Få minutter senere var han dog alt andet lige chanceløs, da Félix Palermo splittede det afrikanske forsvar ad med en perle af en aflevering frem til Lionel Messi, der viste klassen og sikkert sparkede bolden i kassen. Derefter skulle der ikke gå lang tid før vi igen var farlige. Denne gang på en dødbold. Palermo var vanen tro trukket ud for at tage hjørnesparket, men i stedet for at hælden bolden ind i boksen til at starte med, trillede han bolden ud til Pablo Cepeda, der tog et enkelt træk og derefter knaldede bolden direkte ind i panden på Norberto Fernández, der styrede bolden ind i netmaskerne. Herefter kontrollerede vi kampen med sikkert spil og Nigeria blev først farlige fem minutter før tid, da de ved et kontra-angreb blev tilkendt et straffespark. Besnik Zefi fik egentlig reddet i første omgang, men var ikke hurtigt nok over returen, til at forhindre en reducering. Det blev dog ikke til mere for nigerianerne og dermed stod vi klar til en kvartfinale, mod et yderst stærkt og traditionsrigt mandskab. Vi skulle således op mod Italien.




VM oversigt: 4 kampe - 3 sejre, 1 uafgjort, 0 nederlag
VM topscorer: L Ocampos - 3 mål
VM assistkonge: L Messi - 2 assist

Samlet oversigt: 25 kampe - 18 sejre, 4 uafgjorte, 3 nederlag
Samlet topscorer: L Ocampos - 16 mål
Samlet assistkonge: P Cepeda - 9 assists

Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Albiceleste
« Svar #223: 02 Apr 2014, 11:20 »


VM 2026 - KVARTFINALEN


VM 2026 – Kvartfinale – 04.07.2026
Italien 0 – 2 Argentina
Startopstilling: B Zefi; D Arduini, R Tevez, N Fernández, B Vigiliante; R Diaz, F Palermo, J Cejas; P Cepeda, L Ocampos, L Messi
Udskiftninger: B Vigiliante, E Verón (50)
Mål: J Cejas (2); N Fernández (15)
Gule kort: N Fernández (18); E Verón (83)
Bedste spiller: N Fernández (8,2)
Opsummering: I kvartfinalen ventede en af vores hidtil største opgaver. Et utroligt dygtigt mandskab, med en rig historie og en stor tradition for at klare sig godt ved slutrunderne. Vi var dog smækfyldte med selvtillid og jeg havde en klar idé om, at vi skulle på banen og levere en chokstart. Vi skulle starte med at lægge et ekstremt højt pres, og først slippe taget lidt igen, når vi havde fået scoret kampens første mål. I en VM kvartfinale handler det nemlig om at score først. Opstillingen var helt mage til den der havde mødt Nigeria, så jeg var ganske overbevist om at det nok skulle gå mod italienerne. Vi startede, helt efter planen, som lyn og torden. Efter blot to minutter erobrede Cepeda bolden højt på banen, hvorefter han spillede den ind til en fremstormende Félix Palermo. I stedet for selv at afslutte, viste Palermo dog et ualmindeligt stort overblik og lagde bolden videre til en fri Javier Cejas, der uden problemer kunne sparke bolden ind i et tomt mål. 1-0. Da målet var faldet så tidligt, valgte jeg dog at opretholde presset på italienerne. Og det gav pote. Efter et kvarters tid, var det Norberto Fernández der vandt bolden lige omkring midtercirklen. I stedet for at skille sig af med bolden og vende tilbage til forsvaret, slap han bolden for så at fortsætte med et fremadstormende løb. Félix Palermo belønnede ham ved at slå et milimeterpræcist indlæg, som Fernández steg til vejrs og headede ind. Efter blot et kvarters spil var kvartfinalen og afgjort. Italienerne var slukørede og vi kunne kontrollere de resterende 75 minutter uden at mode større modstand. Nu er vi dermed klar til semifinalen, hvor England venter med deres fysisk betonede spil og høje intensitet.




VM oversigt: 5 kampe - 4 sejre, 1 uafgjort, 0 nederlag
VM topscorer: L Ocampos - 3 mål
VM assistkonge: F Palermo - 3 assists

Samlet oversigt: 26 kampe - 19 sejre, 4 uafgjorte, 3 nederlag
Samlet topscorer: L Ocampos - 16 mål
Samlet assistkonge: P Cepeda - 9 assists

Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Albiceleste
« Svar #224: 02 Apr 2014, 14:36 »


VM 2026 - SEMIFINALEN


VM 2026 – Semifinale – 08.07.2026
England 0 – 1 Argentina
Startopstilling: B Zefi; D Arduini, R Tevez, B Vigiliante, E Verón; R Diaz, F Palermo, J Cejas; P Cepeda, L Ocampos, L Messi
Udskiftninger: Ingen
Mål: B Vigiliante (47)
Gule kort: Ingen
Bedste spiller: B Vigiliante (9,0)
Opsummering: Semifinalen mod England skulle gå hen og blive en af de mindst seværdige fodboldkampe ved denne slutrunde. Vi startede uden Norberto Fernández der var blevet syg, og i stedet rykkede vi Brian Vigiliante ind i det centrale forsvar og brugte Emanuel Verón på venstrebacken. Vi fik hurtigt etableret os og sad på store dele af spillet, men englænderne stod stærkt og organiseret, mens de gik til stålet og forsøgte at ødelægge vores opbyggende spil. Der var ikke mange trusler mod vores eget mål, for hver gang de kom bare tilnærmelsesvis tæt på, stod en storspillende Brian Vigiliante i vejen. Han skulle også vise sig at blive vores redningsmand. For bedst som kampen så ud til at være gået i absolut tomgang, efter en totalt intetsigende start på anden halvleg, fik nemlig et hjørnespark som Félix Palermo listede ud for at tage. Vigiliante startede bagest i feltet og søgte mod forreste stolpe, hvor han kom højest i en hovedstødsduel og stangede bolden i nettet fra en halvspids vinkel. Derefter gik kampen om muligt endnu mere i stå. Englænderne virkede ikke specielt interessede i at komme frem i banen, og vi fik meget af tiden til at gå med flade afleveringer mellem Tevez og Vigiliante. Efter 90 minutter var stillingen uændret og vi står dermed klar til finalen mod et stærkt portugisisk mandskab, der har flere af mine gamle spillere fra Porto på holdet.




VM oversigt: 6 kampe - 5 sejre, 1 uafgjort, 0 nederlag
VM topscorer: L Ocampos - 3 mål
VM assistkonge: F Palermo - 4 assists

Samlet oversigt: 27 kampe - 20 sejre, 4 uafgjorte, 3 nederlag
Samlet topscorer: L Ocampos - 16 mål
Samlet assistkonge: P Cepeda - 9 assists

Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Sider: 1 ... 13 14 [15] 16 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010