home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 410 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  Albiceleste [#116]
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 12 13 [14] 15 16 Udprint
Forfatter Emne: Albiceleste [#116]  (Læst 92414 gange)
Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Albiceleste
« Svar #195: 18 Jun 2013, 22:14 »


TRUPPEN TIL CONFEDERATIONS CUP 2025


MÅLMÆND
1. Besnik Zefi, 24 år, Dortmund
13. Germán Serrano, 29 år, Barcelona
14. Eloy Lecouna, 28 år, Vélez Sarsfield

· Besnik Zefi er i mine øjne blandt tre bedste keepers i verden. Der er slet ikke nogen tvivl om, at han er mit foretrukne valg mellem stængerne. Germán Serrano er dog en helt igennem fantastisk reserve at have på bænken. Når man spiller fast i Barcelona er man ikke så ringe endda. Eloy Lecouna fra den hjemlige argentinske liga udgør sidste led i keeper-trioen.

FORSVARET
2. Damián Arduini, 29 år, Arsenal
3. Carlos Ashkenazi, 25 år, Bayern München
4. Ricardo Tevez, 26 år, Juventus
5. Norberto Fernández, 30 år, Real Madrid
12. Emanuel Verón, 29 år, Manchester City
19. Iván Andreoli, 26 år, Fiorentina
20. Nicolás Tagliafico, 32 år, PSG
22. Brian Vigiliante 28 år, Juventus

· Den rutinerede Arsenal-spiller Damián Arduini, er det klare førstevalg på højrebacken. En helt masse landskampe på CV'et og flere gange valgt til årets verdenshold på højrebacken, er begge kvalitetsstempler der fortæller lidt om, hvor dygtig en fodboldspiller Arduini er. Den 29-årige City-spiller, der i løbet af sæsonen har været udlejet til Tottenham, er en super god reserve at have. På venstrebacken er den høje og defensivt dygtige Juventus-spiller Brian Vigiliante, mens Nicolás Tagliafico fra det franske storhold PSG, er klar til at springe til, hvis Vigiliante har brug for et hvil. Centralt har jeg en af verdens absolut bedste spillere. Overhovedet. Ricardo Tevez har længe været fast man i Juventus og har imponeret den ene sæson efter den anden. Ved siden af ham bliver det formentlig Madrid-spilleren Norberto Fernández, men Iván Andreoli fra Fiorentina og Carlos Ashkenazi fra Bayern München er klar til at give ham kamp til stregen.

MIDTBANEN
6. Miguel Angel Acosta, 25 år, Bayern München
7. Javier Cejas, 29 år, Mönchengladbach
8. Félix Palermo, 26 år, Juventus
9. Lucas Ocampos, 30 år, Juventus
11. Pablo Cepeda, 21 år, Vélez Sarsfield
16. Gastón Semino, 27 år, PSG
17. Rafael Diaz, 26 år, Mönchengladbach
18. René Gomes, 30 år, Granada
21. Leandro Rodríguez Sánchez, 25 år, Boca Juniors

· Rafael Diaz fra Mönchengladbach kommer utvivlsomt til at dække den defensive midtbane. Han er en dygtig duelspiller og fungerer rigtig godt som ankermand, så der er ingen tvivl på denne position. Der er heller ikke tvivl om, at Félix Palermo tager den ene af de to centrale positioner, men om det bliver Javier Cejas eller Miguel Angel Acosta er et åbent spørgsmål i øjeblikket. Acosta har lidt mere at byde ind med defensivt, men Javier Cejas er en kanon dygtig pasningsspiller og super god at have med i offensiven. Afslutningsvis har jeg den erfarne René Gomes fra Granada med, til at agere backup for de tre midtbane-esser. På højrekanten bliver det formentlig unge Pablo Cepeda, der spiller i argentinske Vélez Sarsfield, mens Lucas Ocampos kommer til at dække den anden kant. Her har jeg dog også mulighed for at bruge den dygtige Paris-spiller Gastón Semino, mens Leandro Rodríguez Sánchez, der ligesom Cepeda også spiller i Argentina, dog i Boca Juniors, kan dække højrekanten.

ANGREBET
10. Lionel Messi, 37 år, Barcelona
15. Edgardo Gorozo, 24 år, Real Madrid
23. Alejandro Cardozo, 21 år, River Plate

· I front ender jeg formentlig med at gå med rutinen. Messi har gjort det super godt, siden jeg hev ham ind på landsholdet igen, så han får i hvert fald chancen til at starte med, men Edgardo Gorozo fra Madrid og det unge River Plate talent, Alejandro Cardozo, står klar i kulissen til at stjæle spilletid. Det kan dog også påpeges, at den forreste position faktisk er den foretrukne for Ocampos, Cepeda og Rodríguez Sánchez, der dog alle er tjekket ind som midtbanespillere i denne omgang.

Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

mathiasnh
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Albiceleste [#99]
« Svar #196: 18 Jun 2013, 22:18 »

Messi er godt nok ikke ligefrem hurtig. Vildt hvad alderen kan gøre...  crazy
Logged

Neal Caffrey!

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Albiceleste [#99]
« Svar #197: 18 Jun 2013, 22:20 »

Det er lidt irriterende. Men hans placeringsevne til trods, så plejer han faktisk at stå de helt rigtige steder; og når man står, så er der jo ikke nogen grund til at løbe. Wink
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

OnkelMorfar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Albiceleste [#99]
« Svar #198: 19 Jun 2013, 20:00 »

700k for Messi... Hold da op et prisfald, omend forståeligt. Tunge
Logged

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Albiceleste [#99]
« Svar #199: 19 Jun 2013, 20:04 »

700k for Messi... Hold da op et prisfald, omend forståeligt. Tunge

Du må da gerne købe ham. Du kan bare overføre 700.000 til min FIFA Ultimate Team konto. Peace
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

OnkelMorfar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Albiceleste [#99]
« Svar #200: 19 Jun 2013, 20:13 »

Du må da gerne købe ham. Du kan bare overføre 700.000 til min FIFA Ultimate Team konto. Peace
Hahaha... Tunge
Logged

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Albiceleste
« Svar #201: 19 Jun 2013, 20:24 »


CONFEDERATIONS CUP 2025 - GRUPPESPIL


CONFEDERATIONS CUP 2025 – Gruppespil – 15.06.2017
Frankrig 0 – 1 Argentina
Startopstilling: B Zefi; D Arduini, R Tevez, N Fernández, B Vigiliante; R Diaz, F Palermo, M Acosta; P Cepeda, L Ocampos, L Messi
Udskiftninger: P Cepeda, G Semino (45)
Mål: L Ocampos (14)
Gule kort: Ingen
Bedste spiller: B Vigiliante (9,0)
Opsummering: Min anden kamp i spidsen for Argentina, havde været mod netop Frankrig, og ved den lejlighed havde vi tabt med 2-1. Denne gang fik vi dog en god gammeldags omgang revanche, da vi scorede kampens eneste mål tidligt i kampen, hvorefter forsvaret leverede en fantastisk præstation, hvor især Brian Vigiliante på venstrebacken formåede at skille sig ud. Målet stod Lucas Ocampos for, efter 14 minutters spil, da en returbold efter et hårdt skud fra Félix Palermo, dumpede ned lige for fødderne af den knivskarpe angriber, der selvfølgelig ikke svigtede med et tomt mål foran sig. Endnu en scoring i landsholdstrøjen for den rutinerede målræv. Dermed er vi også kommet godt fra land i Confederations Cup, hvor resten af gruppen udgøres af Senegal og Mexico. 




CONFEDERATIONS CUP 2025 – Gruppespil – 18.06.2017
Argentina 5 – 1 Senegal
Startopstilling: B Zefi; D Arduini, R Tevez, N Fernández, B Vigiliante; R Diaz, F Palermo, M Acosta; P Cepeda, L Ocampos, L Messi
Udskiftninger: B Vigiliante, N Tagliafico (47); R Diaz, J Cejas (57)
Mål: L Ocampos (18); L Ocampos (27); L Ocampos (66); L Ocampos (70); L Ocampos (82)
Gule kort: B Vigiliante (20)
Bedste spiller: L Ocampos (10,0)
Opsummering: I gruppespillets anden kamp, stødte vi hornene sammen med Senegal. Her kunne jeg læne mig tilbage og bevidne en præstation af absolut højeste rang, da Lucas Ocampos egenhændigt maltrakterede et helt senegalesisk hold. Det hele startede efter lidt mere end et kvarters spil, da han bragte os foran med 1-0 efter et fint bandespil med Messi på kanten af feltet, og blot ti minutter senere var føringen fordoblet efter et sikkert eksekveret straffespark. I anden halvleg sikrede Ocampos sig sit hattrick, efter et godt indlæg fra Damián Arduini, og i slutningen af kampen blev det også til et fjerde og et femte mål fra Ocampos, begge gange efter flotte stikninger i dybden fra Félix Palermo. Vi sluttede kampen af med at lukke et dumt mål ind, men Ocampos’ fantastiske præstation står dog klart tilbage som det overskyggende element. 




CONFEDERATIONS CUP 2025 – Gruppespil – 21.06.2017
Mexico 0 – 1 Argentina
Startopstilling: B Zefi; D Arduini, R Tevez, N Fernández, B Vigiliante; R Diaz, F Palermo, M Acosta; P Cepeda, L Ocampos, L Messi
Udskiftninger: Ingen
Mål: P Cepeda (11)
Gule kort: Ingen
Bedste spiller: R Diaz (7,9)
Opsummering: Efter en forrygende kamp med spandevis af mål mod Senegal, spillede vi en noget mere kontrolleret kamp mod et stærkt mexicansk mandskab, der havde min tidligere spiller Jürgen Mendoza med fra start, endda i rollen som anfører. Mendoza kunne dog ikke gøre noget, da Pablo Cepeda efter 11 minutters spil blev stykket i dybden med en fin tværpasning fra Rafael Diaz, og foran den mexicanske keeper var Cepeda iskold og bragte os foran. I resten af kampen forsøgte mexicanerne at presse os tilbage, men en super stærkt spillende Diaz, slog alle forsøg på at etablere et højt genpres i stykker, dels ved at fordele boldene helt sublimt og dels ved at slå ethvert kontrafremstød i stykker. 




Confederations Cup oversigt: 3 kampe - 3 sejre, 0 uafgjorte, 0 nederlag
Confederations Cup topscorer: L Ocampos - 6 mål
Confederations Cup assistkonge: F Palermo - 2 assists

Samlet oversigt: 10 kampe - 8 sejre, 0 uafgjorte, 2 nederlag
Samlet topscorer: L Ocampos - 12 mål
Samlet assistkonge: Tre spillere - 3 assists

Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Albiceleste [#100]
« Svar #202: 19 Jun 2013, 21:19 »

Fedt du stadig holder fanen højt! Hvor mange landskampe har Messi spillet efterhånden?

EDIT: Jeg havde ikke lige spottet update 99! crazy
Logged

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Albiceleste
« Svar #203: 20 Jun 2013, 00:31 »


CONFEDERATIONS CUP 2025 - SEMIFINALEN


CONFEDERATIONS CUP 2025 – Semifinale – 25.06.2017
Portugal 0 – 2 Argentina
Startopstilling: B Zefi; D Arduini, R Tevez, N Fernández, B Vigiliante; R Diaz, F Palermo, M Acosta; P Cepeda, L Ocampos, L Messi
Udskiftninger: L Messi, G Semino (63)
Mål: R Diaz (52); F Palermo (90+2)
Gule kort: R Tevez (6); F Palermo (30); D Arduini (47); R Diaz (82)
Bedste spiller: F Palermo (8,7)
Opsummering: I semifinalen skulle vi op imod Portugal, der havde spillet sig videre fra gruppespillet. Et portugisisk mandskab med flere velkendte ansigter fra min tid i Porto. Det vigtigste af disse ansigter, fra mit synspunkt, var dog utvivlsomt frontløberen David Cabral, som jeg var sikker på at Tevez og Fernández nok skulle få sit hyr med at holde styr på. Men vi gik til opaven med stort gåpåmod og spillede en rigtig flot første halvleg, hvor det dog ikke blev til scoringer, hverken fra os eller fra Portugal. Mål kom dog kort inde i anden halvleg. Rafael Diaz havde sneget sig med frem på kanten af feltet, så da Brian Vigiliante slog et indlæg fra venstresiden, havde han plads og tid til at time sit indløb perfekt, stige til vejrs og pande bolden i kassen til 0-1. I resten af anden halvleg styrede vi begivenhederne, helt indtil vi lukkede kampen inde i overtiden, da Pablo Cepeda tog en tur mod baglinjen fra sin højrekant, hvorefter han lagde en flad bold tilbage i banen til en fremstormende Félix Palermo, der køligt kunne placere bolden over i det modsatte hjørne. Dermed var pladsen i finalen sikret, hvor vi nok engang kommer til at stå overfor Jürgen Mendoza og resten af hans mexicanske landsholdskammerate r.  




Confederations Cup oversigt: 4 kampe - 4 sejre, 0 uafgjorte, 0 nederlag
Confederations Cup topscorer: L Ocampos - 6 mål
Confederations Cup assistkonge: F Palermo & B Vigiliante - 2 assists

Samlet oversigt: 11 kampe - 9 sejre, 0 uafgjorte, 2 nederlag
Samlet topscorer: L Ocampos - 12 mål
Samlet assistkonge: P Cepeda - 4 assists

« Seneste Redigering: 20 Jun 2013, 14:21 af FC Barcelona » Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Albiceleste
« Svar #204: 20 Jun 2013, 14:21 »


CONFEDERATIONS CUP 2025 - FINALEN


CONFEDERATIONS CUP 2025 – Finale – 29.06.2017
Mexico 0 – 1 Argentina
Startopstilling: B Zefi; D Arduini, R Tevez, N Fernández, B Vigiliante; R Diaz, F Palermo, M Acosta; P Cepeda, L Ocampos, L Messi
Udskiftninger: Ingen
Mål: L Ocampos (86)
Gule kort: N Fernández (37); D Arduini (53)
Bedste spiller: R Tevez (7,8)
Opsummering: Vi havde slået Mexico med 1-0 i gruppespillet, så jeg regnede på forhånd med at vinde finalen her. Jeg regnede dog ikke med nogen stor sejr og det blev det da heller ikke. Det blev i stedet en ekstremt tæt spillet kamp, hvor Mexicos største profiler, Jürgen Mendoza og Carlos Fierro, begge spillede super godt, men hvor Ricardo Tevez også viste sig fra sin bedste side, med en kraftpræstation i vores midterforsvar. Forsvaret viste sig nemlig endnu engang at være vores bedste angreb, for vi sørgede egentlig bare for at holde buret rent i løbet af kampen, og så var jeg et eller andet sted ret sikker på, at enten Messi eller Ocampos skulle dukke op og lave noget godt. Jeg fik godt og vel ret, for med fire minutter igen af kampen, lagde Cepeda en bold af til Ocampos på kanten af feltet, hvorefter Ocampos snoede bolden om en fremstormende Mendoza og krøllede bolden helt over i det fjerne hjørne. Et kanon mål, til at afrunde en kanon Confederations Cup, som jeg dermed har vundet to gange i to forsøg. Nu er der under et år til VM slutrunden og jeg glæder mig allerede.  




Confederations Cup oversigt: 5 kampe - 5 sejre, 0 uafgjorte, 0 nederlag
Confederations Cup topscorer: L Ocampos - 7 mål
Confederations Cup assistkonge: Tre spillere - 2 assists

Samlet oversigt: 12 kampe - 10 sejre, 0 uafgjorte, 2 nederlag
Samlet topscorer: L Ocampos - 13 mål
Samlet assistkonge: P Cepeda - 5 assists

Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Quagmire
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Albiceleste [#102]
« Svar #205: 20 Jun 2013, 15:03 »

Lucas Ocampos har da godt nok været flyvende til Confederations cup  Thumbs Up
Logged

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Albiceleste
« Svar #206: 25 Jun 2013, 11:26 »


AUGUST 2025


VENSKABSKAMP – 13.08.2025
Bulgarien 1 – 1 Argentina
Startopstilling: M Salazar; D Arduini, R Tevez, C Ashkenazi, B Vigiliante; R Diaz, F Palermo, J Cejas; P Cepeda, G Semino, L Ocampos
Udskiftninger: G Semino, L Messi (75); R Diaz, M Acosta (87); F Palermo, M Echevarne (87); J Cejas, A Cardozo (87)
Mål: L Messi (78)
Gule kort: Ingen
Bedste spiller: L Messi (7,3)
Opsummering: Af en eller anden grund, virkede det hamrende oplagt at lægge lidt svagt ud, ovenpå Confederations Cup sejren. Så det gjorde vi. Mauricio Salazar fik chancen i mål, mens Ashkenazi og Semino også fik lov at spille fra start. Det gik dog ikke specielt godt. Efter et kvarter kom vi bagud. Mod Bulgarien. Ved pausen var den skuffende stilling 1-0 til Bulgarien, men jeg lod de 11 startere blive lidt på banen, og forsøge at rette op på den hæslige første halvleg. Det lykkedes dog ikke, så en halv time inde i anden halvleg, skiftede jeg Messi ind i stedet for Semino. Tre minutter senere lå bolden i nettet efter en scoring fra lige netop Messi. Mere blev det dog ikke til, men Messi fik bekræftet overfor mig, at han langt fra er færdig endnu. 




Samlet oversigt: 13 kampe - 10 sejre, 1 uafgjort, 2 nederlag
Samlet topscorer: L Ocampos - 13 mål
Samlet assistkonge: P Cepeda - 6 assists

Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Albiceleste
« Svar #207: 28 Jun 2013, 01:13 »


SEPTEMBER 2025


VENSKABSKAMP – 05.09.2025
Danmark 0 – 3 Argentina
Startopstilling: M Salazar; D Arduini, R Tevez, N Fernández, B Vigiliante; R Diaz, F Palermo, M Acosta; P Cepeda, L Ocampos, L Messi
Udskiftninger: R Diaz, M Echevarne (45); B Vigiliante, E Verón (78); F Palermo, J Cejas (78); L Ocampos, G Semino (78); L Messi, A Cardozo (78)
Mål: F Palermo (18); L Messi (75); P Cepeda (89)
Gule kort: Ingen
Bedste spiller: R Tevez (9,0)
Opsummering: Vi besluttede os for, at et enkelt skidt resultat var mere end rigeligt og gik ind til denne kamp mod Danmark, med en klar ambition om at vinde kampen tydeligt. Af samme grund havde jeg valgt en stærk startopstilling, hvor det reelt set kun var på målmandsposten, at vi ikke havde bedste mand med fra start, da jeg valgte at give Salazar en kamp mere. Men vi kom godt fra land og der skulle kun gå lidt mere end et kvarter før end vi var foran, efter et fint mål fra Félix Palermo. Herefter måtte vi dog vente til der var spillet 20 minutter af anden halvleg, da Messi dukkede op og fordoblede føringen. Kort inden den regulære spilletid udløb, fik vi lukket kampen da Cepeda kom på tavlen. Dermed havde vi hurtigt fået rejst os ovenpå den dårlige kamp mod Bulgarien og var allerede videre i programmet.




VENSKABSKAMP – 09.09.2025
Argentina 2 – 0 Marokko
Startopstilling: M Salazar; D Arduini, R Tevez, N Fernández, B Vigiliante; R Diaz, F Palermo, M Acosta; P Cepeda, L Ocampos, L Messi
Udskiftninger: Ingen
Mål: L Messi (46); L Messi (89)
Gule kort: M Acosta (21)
Bedste spiller: L Messi (8,8)
Opsummering: Inden jeg slap spillerne og lod dem tage hjem til klubberne, skulle vi også lige have en kamp mod Marokko med. Her fik Salazar på ny chancen fra start i kassen og ellers var det samme procedure som mod Danmark. Denne gang gik der dog en hel halvleg inden vi kom foran. Der skulle dog ikke spilles mere end et minut af anden halvleg, inden målet faldt og det kom fra Lionel Messis fod. Herefter styrede vi kampen med hård hånd, lige indtil vi fik lyst til at lukke og slukke den helt. Det gjorde vi i 89. minut, hvor Messi igen kunne bringe sig selv på tavlen efter fint forarbejde af Lucas Ocampos. De fine resultater fortsætter. 




Samlet oversigt: 15 kampe - 12 sejre, 1 uafgjort, 2 nederlag
Samlet topscorer: L Ocampos - 13 mål
Samlet assistkonge: P Cepeda - 8 assists

Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Albiceleste
« Svar #208: 01 Jul 2013, 12:58 »


OKTOBER 2025


VENSKABSKAMP – 10.10.2025
Australien 0 – 1 Argentina
Startopstilling: M Salazar; D Arduini, R Tevez, N Fernández, B Vigiliante; R Diaz, F Palermo, M Acosta; P Cepeda, L Ocampos, L Messi
Udskiftninger: Ingen
Mål: L Messi (75)
Gule kort: R Diaz (33)
Bedste spiller: D Arduini (8,1)
Opsummering: Hvem siger at alder er en begrænsning i fodboldens verden? Jeg gør i hvert fald ikke længere. Messi fortsætter nemlig med at buldre videre. Vi tog en lang flyvetur til Down Under, hvor vi stillede i noget nær stærkeste opstilling, hvor Salazar dog var valgt i målet igen. Spillet var dog ikke herefter i det meste af kampen. Der blev spillet langsomt, uopfindsomt og vi kom ikke rigtigt frem til noget. Lige indtil der resterede et kvarter af kampen. Messi fik en bold på kanten af feltet, tog et par berøringer og kanonerede bolden ind i det nærmeste hjørne. Dermed har han scoret i 4 landskampe i streg og han fortsætter virkelig med at holde fanen højt. 




Samlet oversigt: 16 kampe - 13 sejre, 1 uafgjort, 2 nederlag
Samlet topscorer: L Ocampos - 13 mål
Samlet assistkonge: P Cepeda - 8 assists

Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Albiceleste
« Svar #209: 03 Jul 2013, 16:20 »


NOVEMBER 2025


VENSKABSKAMP – 14.11.2025
Danmark 1 – 1 Argentina
Startopstilling: B Zefi; D Arduini, R Tevez, N Fernández, B Vigiliante; M Acosta, F Palermo, M Echevarne; P Cepeda, L Ocampos, L Messi
Udskiftninger: Ingen
Mål: P Cepeda (82)
Gule kort: Ingen
Bedste spiller: R Tevez (7,9)
Opsummering: Min assistent synes åbenbart ikke, at man kan spille for mange kampe mod Danmark. Så vi snupper lige en mere. Denne gang er der roteret lidt i opstillingen. Zefi er tilbage på mål, mens Acosta tager pladsen på den defensive midtbane, mens unge Matías Echevarne tager en plads på den centrale midtbane. Det startede egentlig ikke specielt godt, for der skulle ikke gå mere end 10 minutter før vi var kommet bagud, efter et stort forsvarskoks af Fernández. I resten af kampen måtte vi kæmpe indædt for at komme tilbage, hvilket endelig lykkedes med kun otte minutter tilbage, da Cepeda blev spillet fri af Echevarne og sikkert eskekverede. Vi måtte dog nøjes med et uafgjort resultat.  




VENSKABSKAMP – 18.11.2025
England 1 – 0 Argentina
Startopstilling: B Zefi; D Arduini, R Tevez, N Fernández, B Vigiliante; M Acosta, F Palermo, M Echevarne; P Cepeda, L Ocampos, L Messi
Udskiftninger: Ingen
Mål: Ingen
Gule kort: N Fernández (8); P Cepeda (83)
Bedste spiller: F Palermo (8,1)
Opsummering: Årets sidste kamp plejer gerne at gå ret skidt. Denne gang var ingen undtagelse. Startopstillingen var en tro kopi af den mod Danmark, men denne gang fik vi ikke engang et uafgjort resultat med hjem. Englænderne kom hurtigt foran og formåede at holde stand i resten af kampen, så vi måtte endelig så os slået efter mange kampe som ubesejret. Der er dog ikke nogen grund til at male fandne på væggen. Som sagt plejer mine hold at have en tendens til at slutte og starte kalenderåret ret skidt.  




Samlet oversigt: 18 kampe - 13 sejre, 2 uafgjorte, 3 nederlag
Samlet topscorer: L Ocampos - 13 mål
Samlet assistkonge: P Cepeda - 8 assists

Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Sider: 1 ... 12 13 [14] 15 16 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010