home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 392 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  Albiceleste [#116]
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 11 12 [13] 14 15 16 Udprint
Forfatter Emne: Albiceleste [#116]  (Læst 92357 gange)
Risom
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Albiceleste [#92]
« Svar #180: 13 Jun 2013, 22:13 »

Spændende med endnu en forandring. Jeg kan godt lide, at du skifter klub/land forholdsvis ofte, så det ikke bliver for ensformigt. Smiley
Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Albiceleste [#92]
« Svar #181: 13 Jun 2013, 22:20 »

syntes virkelig du fortjener ros for din blog her virkelig!!!
det er den bedste jeg har læst indtil videre, og ikke mindst spændene Smiley
men må jeg spørge hvordan du kan holde motivationen oppe? Opstemt
Logged

H A L A   M A D R I D!

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Albiceleste [#92]
« Svar #182: 13 Jun 2013, 22:55 »

syntes virkelig du fortjener ros for din blog her virkelig!!!
det er den bedste jeg har læst indtil videre, og ikke mindst spændene Smiley
men må jeg spørge hvordan du kan holde motivationen oppe? Opstemt

Mange tak for rosen. Risom kommer faktisk med en af forklaringerne på, hvordan jeg har holdt motivationen med det her spil. Ved at skifte hold så relativt ofte, undgår jeg at gå død. Derudover er det også bare første gang, at jeg har haft så langt et spil, så jeg synes ikke rigtigt at jeg kan droppe det nu - og så længe spillet bliver spillet bliver der også blogget. Wink
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Albiceleste [#92]
« Svar #183: 13 Jun 2013, 23:03 »

Mange tak for rosen. Risom kommer faktisk med en af forklaringerne på, hvordan jeg har holdt motivationen med det her spil. Ved at skifte hold så relativt ofte, undgår jeg at gå død. Derudover er det også bare første gang, at jeg har haft så langt et spil, så jeg synes ikke rigtigt at jeg kan droppe det nu - og så længe spillet bliver spillet bliver der også blogget. Wink

dejligt at hører Smiley
men forsæt det gode arbejde Smiley
Logged

H A L A   M A D R I D!

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Albiceleste
« Svar #184: 13 Jun 2013, 23:37 »


JUNI 2024


VENSKABSKAMP – 01.06.2024
Danmark 1 – 0 Argentina
Startopstilling: B Zefi; D Arduini, R Tevez, N Fernández, B Vigiliante; R Diaz, F Palermo, M Acosta; P Cepeda, G Semino, L Ocampos
Udskiftninger: Ingen
Mål: Ingen
Gule kort: Ingen
Bedste spiller: R Tevez (8,1)
Opsummering: Det var ikke mange dage, jeg fik til at se spillerne an, før end den første landsamp skulle spilles. Jeg besluttede mig dog relativt hurtigt for mine startende elleve, hvor især Zefi, Tevez, Palermo og Ocampos forventes at skulle spille en hovedrolle i løbet af de kommende år. Zefi er et lysende talent på målmandsposten, Tevez har længe været blandt de absolut bedste, hvis ikke ligefrem den allerbedste, når snakken faldt på centerbackpositione n, mens Palermo er en kanon dygtig playmaker og Ocampos er en mand der ved hvor målet står. På kanterne er der umiddelbart lidt svagheder at spotte, men i denne kamp mod Danmark, var det dog i midterforsvaret at den største svaghed viste sig at være. Ricardo Tevez spillede, som jeg forventede, en kanon kamp. Hans makker, Norberto Fernández, jokkede dog i spinaten da han på forunderlig vis scorede kampens eneste mål efter lidt mere end en halv times spil. I eget net. Et nederlag i første kamp, men dog også mod et af de stærkeste landshold i verden og kun ganske få dage efter jeg havde overtaget styringen.




VENSKABSKAMP – 08.06.2024
Argentina 1 – 2 Frankrig
Startopstilling: B Zefi; D Arduini, R Tevez, N Fernández, B Vigiliante; R Diaz, F Palermo, J Cejas; P Cepeda, G Semino, L Ocampos
Udskiftninger: Ingen
Mål: L Ocampos (36)
Gule kort: Ingen
Bedste spiller: R Tevez (8,0)
Opsummering: Jeg valgte at foretage en enkelt udskiftning i forhold til kampen mod Danmark, men også denne gang var vi oppe imod et fantastisk landshold, med den ene verdensstjerne efter den anden. En af de verdensstjerner hedder Cheikh Thiam og spiller i Manchester United. Netop Thiam kunne efter et kvarters spil pande et hjørnespark i nettet, da den høje defensive midtbane steg flot til vejrs og bragte franskmændene på sejrskurs. Efter lidt mere end en halv times spil, fik Ocampos dog bragt balance i sagerne, da han sparkede en bold i kassen med et knastørt hug fra kanten af feltet, efter en fin kombination med højrekanten Pablo Cepeda. Kort inde i anden halvleg vendte tingene sig dog på ny til Frankrigs fordel, da en anden verdensstjerne, målslugeren Hervin Ongenda, brød igennem og køligt placerede bolden udenfor Besnik Zefis rækkevidde. Vi gjorde hvad vi kunne i resten af kampen, men vi kom ikke frem til afgørende chancer og kunne derfor indkasserede det andet nederlag ud af to mulige.




Samlet oversigt: 2 kampe - 0 sejre, 0 uafgjorte, 2 nederlag
Samlet topscorer: L Ocampos - 1 mål
Samlet assistkonge: P Cepeda - 1 assist

Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Baliian
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Albiceleste [#93]
« Svar #185: 14 Jun 2013, 00:20 »

Spændende med Argentina! Jeg er selv i 2018, hvor jeg ved siden af mit job som manager for Dortmund er Argentinsk landstræner, så jeg følger med her!
Logged

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Albiceleste
« Svar #186: 14 Jun 2013, 10:45 »


AUGUST 2024


VENSKABSKAMP – 14.08.2024
Sydkorea 0 – 2 Argentina
Startopstilling: B Zefi; D Arduini, R Tevez, N Fernández, B Vigiliante; R Diaz, F Palermo, M Acosta; P Cepeda, G Semino, L Ocampos
Udskiftninger: B Vigiliante, S Rodríguez Sendón (45); F Palermo, J Cejas (45)
Mål: L Ocampos (12); L Ocampos (76)
Gule kort: P Cepeda (64)
Bedste spiller: L Ocampos (8,8)
Opsummering: Efter to nederlag i streg, ville jeg meget gerne have en sejr på CV’et. Det kom der også efter en overbevisende sejr over et sydkoreansk hold, der heller ikke ligefrem var den største udfordring. Der blev stillet op ligesom mod Danmark, men denne gang scorede vi alle målene i den rigtige ende. Ocampos startede efter 12 minutter, da Felix Palermo sendte et fladt indlæg ind i feltet fra venstresiden, hvorefter Ocampos kom forrest og prikkede bolden ind. Herefter trak vi tempoet lidt ud af kampen og styrede begivenhederne, indtil Ocampos kunne lukke og slukke med et kvarters spil tilbage, da han blev sendt i dybden af Miguel Angel Acosta. Dermed var første sejr i hus.




Samlet oversigt: 3 kampe - 1 sejr, 0 uafgjorte, 2 nederlag
Samlet topscorer: L Ocampos - 3 mål
Samlet assistkonge: Tre spillere - 1 assist

Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

OnkelMorfar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Albiceleste [#94]
« Svar #187: 14 Jun 2013, 13:37 »

Fedt at se at du er kommet til Argentina! Håber du går hen og vinder det hele!!! Opstemt
Logged

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Albiceleste
« Svar #188: 14 Jun 2013, 14:05 »


SEPTEMBER 2024


VENSKABSKAMP – 06.09.2024
Iran 0 – 3 Argentina
Startopstilling: B Zefi; D Arduini, R Tevez, N Fernández, B Vigiliante; R Diaz, F Palermo, M Acosta; P Cepeda, G Semino, L Ocampos
Udskiftninger: D Arduini, C Ashkenazi (45); R Tevez, I Andreoli (45); B Vigiliante, S Rodríguez Rendón (45); F Palermo, J Cejas (45); L Ocampos, E Gorozo (45)
Mål: M Acosta (7); G Semino (9); G Semino (57)
Gule kort: S Rodríguez Rendón (80)
Bedste spiller: G Semino (9,4)
Opsummering: Vi fulgte op på sejren over Sydkorea, ved at tage til Iran en måneds tid senere, hvor vi også fik en ganske komfortabel sejr. Der blev eksperimenteret i pausen, hvor jeg foretog en frygtelig masse udskiftninger for at se en helt masse spillere an. Nogle var mere imponerende end andre. Inden vi nåede pausen var vi dog kommet godt og vel på sejrskurs. Allerede efter 7 minutter var vi kommet foran, da Gastón Semino brød igennem fra sin venstrekant, og lagde en flad bold tilbage i banen, som Miguel Angel Acosta kunne sparke ind fra kanten af feltet. Blot to minutter senere blev føringen fordoblet, da Félix Palermo sendte et hjørnespark indover. Ved forreste stolpe kom Brian Vigiliante højest og forlængede bolden, helt over til bageste stolpe hvor en fuldstændig umarkeret Semino kunne heade bolden i kassen. I anden halvleg kom en af de indskiftede spillere også i fokus, da Santiago Rodríguez Rendón lagde en smuk bold i dybden til Semino, der kunne score sit andet mål og lukke en velspillet kamp.




Samlet oversigt: 4 kampe - 2 sejre, 0 uafgjorte, 2 nederlag
Samlet topscorer: L Ocampos - 3 mål
Samlet assistkonge: Seks spillere - 1 assist

Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Albiceleste
« Svar #189: 14 Jun 2013, 14:39 »


OKTOBER 2024


VENSKABSKAMP – 11.10.2024
Kroatien 0 – 4 Argentina
Startopstilling: B Zefi; D Arduini, R Tevez, N Fernández, B Vigiliante; R Diaz, F Palermo, M Acosta; P Cepeda, G Semino, L Ocampos
Udskiftninger: R Tevez, C Ashkenazi (45); N Fernández, I Andreoli (45); B Vigiliante, N Tagliafico (45); F Palermo, J Cejas (45); L Ocampos, E Gorozo (45); G Semino, L Rodríguez Sánchez (58)
Mål: P Cepeda (21); L Ocampos (23); L Ocampos (44); E Gorozo (76)
Gule kort: Ingen
Bedste spiller: P Cepeda (9,0)
Opsummering: Opturen fortsatte en måned efter kampen mod Iran. Denne gang tog vi en tur til Kroatien, hvor vi spillede en endnu bedre kamp end i Iran. En overbevisende sejr blev nemlig hevet i hus, efter 4 særdeles flotte mål, hvor de to af dem var bragende langskud. Første mål blev dog sat ind fra 11 meters afstand. Cepeda blev nedlagt i feltet efter lidt mere end tyve minutters spil, og højrekanten sparkede selv bolden i kassen på det efterfølgende straffespark. To minutter senere kom det ene af de flotte langskudsmål, da Ocampos satte et par spillere af og forsøgte sig fra distancen. Det første forsøg blev blokeret, men Ocampos fulgte lynhurtigt op og bragede til bolden endnu engang. Denne gang strøg kuglen hele vejen ind i nettaget. Et minut før pausen fik vi lukket kampen helt, da Ocampos og Cepeda kombinerede sig igennem på kanten af feltet, hvorefter førstnævnte kunne kalde sig selv for dobbelt målscorer. I anden halvleg blev det også til et enkelt mål, da Edgardo Gorozo på fornem vis sparkede et frispark direkte i kassen fra godt og vel 30 meters afstand.




Samlet oversigt: 5 kampe - 3 sejre, 0 uafgjorte, 2 nederlag
Samlet topscorer: L Ocampos - 5 mål
Samlet assistkonge: P Cepeda - 2 assists

Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Albiceleste
« Svar #190: 14 Jun 2013, 17:51 »


NOVEMBER 2024


VENSKABSKAMP – 13.11.2024
Tyrkiet 1 – 2 Argentina
Startopstilling: B Zefi; D Arduini, R Tevez, N Fernández, B Vigiliante; R Diaz, F Palermo, M Acosta; P Cepeda, G Semino, L Messi
Udskiftninger: D Arduini, S Rodríguez Rendón (45); R Tevez, C Ashkenazi (45); R Diaz, J Cejas (45); F Palermo, L Ocampos (45)
Mål: P Cepeda (19); P Cepeda (24)
Gule kort: Ingen
Bedste spiller: P Cepeda (8,8)
Opsummering: En meget speciel kamp, der bød på et comeback til en af fodboldens allerstørste legender. Lionel Messi var i 2022 stoppet på det argentinske landshold, men for at bringe en smule mere erfaring en på holdet, valgte jeg at tage kontakt til Messi og spørge om han ikke kunne tænke sig at spille på landsholdet igen. Det ville han gerne, så på en kold november-aften i Tyrkiet, fik den 37-årige angriber sit comeback på landsholdet. Det blev dog ikke til mål i denne omgang for Messi. Begge vores mål stod Pablo Cepeda nemlig for. To mål der kom indenfor fem minutter midt i første halvleg. Det første var efter et fornemt oplæg af Gastón Semino, mens Ricardo Tevez stod for at lægge op til det andet mål, efter en del tumult i feltet ovenpå et hjørnespark. 




Samlet oversigt: 6 kampe - 4 sejre, 0 uafgjorte, 2 nederlag
Samlet topscorer: L Ocampos - 5 mål
Samlet assistkonge: P Cepeda & G Semino - 2 assists

Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Albiceleste
« Svar #191: 14 Jun 2013, 18:59 »


FEBRUAR 2025


VENSKABSKAMP – 04.02.2025
Schweiz 1 – 4 Argentina
Startopstilling: B Zefi; D Arduini, R Tevez, N Fernández, B Vigiliante; R Diaz, F Palermo, M Acosta; P Cepeda, G Semino, L Messi
Udskiftninger: F Palermo, J Cejas (45); G Semino, L Ocampos (54)
Mål: L Messi (14); L Messi (41); P Cepeda (50); L Ocampos (80)
Gule kort: F Palermo (4)
Bedste spiller: L Messi (9,1)
Opsummering: I Messis anden kamp efter sit comeback, fik piben en helt anden lyd fra legendens side af. I løbet af første halvleg havde han nemlig gjort det helt af med Schweiz efter to fine scoringer. Den første faldt efter godt og vel et kvarter spil, da Damián Arduini lagde en bold af til Messi på kanten af feltet, hvorefter Messi med et velkendt kort aftræk placerede bolden i fjerneste hjørne, væk fra keeperes rækkevidde. Kort inden første halvlegs afslutning, blev han dobbelt målscorer, da han let kunne trille en bold over stregen, efter et fornemt oplæg af Gastón Semino. I anden halvleg blev tingene bedre og bedre, selvom Schweiz også fik reduceret. Pablo Cepeda og Lucas Ocampos kom dog også begge på tavlen, efter assists af henholdsvis Messi og Cepeda. Dermed er Messis målkonto på ny åbnet på det argentinske landshold, mens Ocampos fortsat imponerer hver gang han er på banen.




Samlet oversigt: 7 kampe - 5 sejre, 0 uafgjorte, 2 nederlag
Samlet topscorer: L Ocampos - 6 mål
Samlet assistkonge: P Cepeda & G Semino - 3 assists

Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

impervious
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Albiceleste [#98]
« Svar #192: 14 Jun 2013, 19:30 »

Spiller Messi stadig i Barcelona, i dit save??
Logged

Brøndby IF!!!!

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Albiceleste [#98]
« Svar #193: 14 Jun 2013, 19:43 »

Spiller Messi stadig i Barcelona, i dit save??

Jep, det gør han. Smiley
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

impervious
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Albiceleste [#98]
« Svar #194: 14 Jun 2013, 19:55 »

Okay
Logged

Brøndby IF!!!!

Sider: 1 ... 11 12 [13] 14 15 16 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010