home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23281
  0 Brugere, 229 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: TindraTindra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  Albiceleste [#116]
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 16 Udprint
Forfatter Emne: Albiceleste [#116]  (Læst 92315 gange)
Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Bafana Bafana
« Svar #135: 07 Maj 2013, 22:08 »


OKTOBER 2020


VENSKABSKAMP – 09.10.2020
Australien 2 – 0 Sydafrika
Startopstilling: S Khanyile; P Mnguni, D Mabusela, S Xulu, A Ledwaba; K Mokotjo, M Masilela, A Jali; T Segolela, T Sithole, K Khumalo
Udskiftninger: Ingen
Mål: Ingen
Gule kort: A Ledwaba (23)
Bedste spiller: D Mabusela (7,8)
Opsummering: Et lidt skuffende nederlag til et hold der bare var bedre på dagen. Khanyile kom dog fint fra start i målet, i sin første kamp under min ledelse, selvom han lukkede to mål ind. Manqoba Masilela spillede ligeledes en rigtig fin kamp, mens Mabusela var holdets store profil med enn solid indsats i forsvaret. Fosvaret fejlede dog i to situationer, begge to omstillinger, hvor der simpelthen ikke blev løbet ordentligt tilbage. Det resulterede i to australske scoringer, hvilket resulterede i en australsk sejr – og det er som bekendt lidt skuffende for mig.




Samlet oversigt: 4 kampe - 2 sejre, 1 uafgjort, 1 nederlag
Samlet topscorer: T Sithole - 4 mål
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Bafana Bafana
« Svar #136: 07 Maj 2013, 22:12 »


NOVEMBER 2020


VENSKABSKAMP – 11.11.2020
Skotland 2 – 1 Sydafrika
Startopstilling: S Khanyile; D Khumalo, T Ndlambe, M Moleko, A Ledwaba; K Mokotjo, T Serero, M Masilela; T Segolela, S Myeni, B Grobler
Udskiftninger: K Mokotjo, A Jali (45)
Mål: B Grobler (90+3)
Gule kort: S Myeni (57)
Bedste spiller: A Ledwaba (7,3)
Opsummering: Endnu et nederlag. Denne gang var det dog noget mere forventligt, til et hold der ganske enkelt bare har et bedre og bredere hold end jeg har. Der var en del ændringer på holdet. Khumalo var på højrebacken i stedet for Mnguni, Ndlambe spillede i stedet for en skadet Mabusela, mens Moleko var med i stedet for Sulu. Helt på toppen var Myeni og Grobler på banen i stedet for Khumalo og Sithole. Fraværet af Xulu og Mabusela i forsvaret var til at mærke, for vi lukkede nemlig to mål ind på hjørnespark, hvor Ian Cleland, som jeg købte til Tottenham, steg til vejrs begge gange og pandede bolden i nettet. Grobler gav os et lille trøstemål inde i overtiden, men det blev desværre til det andet nederlag i træk.




Samlet oversigt: 5 kampe - 2 sejre, 1 uafgjort, 2 nederlag
Samlet topscorer: T Sithole - 4 mål
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Bafana Bafana
« Svar #137: 07 Maj 2013, 22:21 »


JANUAR 2021


VENSKABSKAMP – 09.01.2021
Sydafrika 3 – 0 Burkina Faso
Startopstilling: S Khanyile; P Mnguni, D Mabusela, S Xulu, A Ledwaba; K Mokotjo, T Serero, A Jali; T Segolela, T Sithole, K Khumalo
Udskiftninger: Ingen
Mål: T Sithole (7); K Mokotjo (68); A Jali (86)
Gule kort: Ingen
Bedste spiller: K Mokotjo (8,0)
Opsummering: I vores sidste kamp inden African Nations Cup, blev stimen endelig vendt med en imponerende og sikker præstation mod Burkina Faso. Vi var tilbage i noget der ligner stærkeste opstilling og det var til at se på spillet på banen. Sithole lagde ud med et trademark mål, sparket ind på et direkte frispark. Noget der efterhånden er blevet lidt af en specialitet for os. I anden halvleg udbyggede vi føringen med lidt mere end tyve minutter tilbage, da Mokotjo kom først på et indlæg sået af Segolela og få minutter før tid, kunne Andile Jali sparke en flad bold i nettet fra få meter udenfor feltet. En fin sejr over et mandskab, der hverken er specielt godt eller specielt dårligt, men lige tilpas gode nok til at give os lidt udfordring. Nu skal truppen til African Nations Cup udtages og så er det ellers tid til endnu en landsholdsslutrunde .




Samlet oversigt: 6 kampe - 3 sejre, 1 uafgjort, 2 nederlag
Samlet topscorer: T Sithole - 5 mål
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

mathiasnh
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Bafana Bafana [#70]
« Svar #138: 07 Maj 2013, 22:26 »

Wow, 3 updates på små 20 minutter. Imponerende  Thumbs Up

Jeg følger stadig med, selvom jeg virkelig håber, at du gør endnu et forsøg med et klubhold. Smiley
Logged

Neal Caffrey!

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Bafana Bafana [#70]
« Svar #139: 07 Maj 2013, 22:28 »

Wow, 3 updates på små 20 minutter. Imponerende  Thumbs Up

Jeg følger stadig med, selvom jeg virkelig håber, at du gør endnu et forsøg med et klubhold. Smiley

Ja, jeg tænkte at der lige skulle ske noget, efter et par dage uden updates!

Jeg lover dig at der ikke går mere end 8 opdateringer til før jeg tager til et nyt klubhold! Smiley
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Bafana Bafana
« Svar #140: 07 Maj 2013, 22:59 »


TRUPPEN TIL AFRICAN NATIONS CUP 2021


MÅLMÆND
1. Simphiwe Khanyile, 20 år, Ajax Cape Town
13. Ronwen Williams, 28 år, Groningen
19. Motheo Jousse, 20 år, Kaizer Chiefs


∙ I mål bliver det som udgangspunkt den unge Simphiwe Khanyile på blot 20 år. Itumeleng Khune har været skadet i en længere periode og er faldet utroligt meget i niveau grundet netop skaden, så han er slet ikke udtaget til holdet. I stedet har jeg Ronwen Williams med som backup, mens tredjemålmanden er endnu en knægt på blot 20 år, nemlig Motheo Jousse der spiller i Kaizer Chiefs.

FORSVARET
2. Philani Mnguni, 21 år, Rubin Kazan
3. Abram Ledwaba, 23 år, Shakhtar Donetsk
4. Siyanda Xulu, 29 år, Reggina
5. Dumisa Mabusela, 27 år, Arsenal
17. Dikgang Khumalo, 24 år, Heerenveen
18. Thokozani Ndlambe, 25 år, Trabzonspor
22. Malombo Moleko, 25 år, Belenenses
23. Kgosi Ntlhe, 26 år, Bolton


∙ I forsvaret er de første 4 spillere rigtig stærke. Philani Mnguni, der til daglig spiller fast i Rubin Kazan, hvor han tilmed imponerer rigtig meget, er det klart foretrukne valg på højrebacken, mens endnu en spiller der normalt betræder græstæpper i Østeuropa er at finde på venstrebacken, nemlig Abram Ledwaba fra Shakhtar Dontesk. Mellem dem kommer vores anfører og helt store profil, Arsenals Dumisa Mabusela, til at danne makkerpar med stærke Siyanda Xulu fra Reggina. Problemet består dog i mine reserver, hvor det reelt kun er Heerenveens højreback Dikgang Khumalo der kan gebærde sig på nogenlunde samme niveau som de foretrukne. Til midterforsvaret har jeg nemlig kun Ndlambe og Moleko fra henholdsvis Trabzonspor og Belenenses, mens Ntlhe agerer backup for Ledwaba på venstrebacken.

MIDTBANEN
6. Kamohelo Mokotjo, 29 år, Roma
7. Tshepo Sithole, 20 år, Kaiserslautern
8. Andile Jali, 30 år, Twente
10. Thulani Serero, 30 år, Chelsea
11. Tlou Segolela, 32 år, Orlando Pirates
12. Sifiso Myeni, 32 år, Orlando Pirates
14. David Masinga, 22 år, Standard Liège
15. William Sephadi, 19 år, Kaizer Chiefs
20. Thato Ntuka, 18 år, Kaizer Chiefs


∙ På den defensive midtbane bliver det Romas Kamohelo Mokotjo der skal slide græstæppet omkring midtercirklen op, i sine ivrige forsøg på at stoppe ethvert angreb modstanderne skulle diske op med. Foran ham Chelseas vævre og offensivt indstillede Thulani Serero til at spille, mens den noget mere arbejdsomme og nærkampsstærke Andile Jali fra Twente kommer til at være ved siden af ham i en felt-til-felt rolle. På højrekanten bliver det den 32-årige Orlando Pirates spiller Tlou Segolela, mens topscoreren i løbet af min tid hos Sydafrika, Tshepo Sithole, Kaiserslautern, indtager venstrekanten. Til at agere backups for de tre centrale midtbanespillere, har jeg to kæmpetalenter fra henholdsvis Standard Liège og Kaizer Chiefs, i form af David Masinga og William Sephadi. Sephadis klubkammerat i Kaizer Chiefs, Thato Nkuta på blot 18 år, er klar til at tage over i højresiden, hvis der skulle blive brug for det, mens 32-årige Sifiso Myeni fra Orlando Pirates kan tage over for Sithole.

ANGREBET
9. Kaizer Khumalo, 22 år, Karlsruhe
16. Bradley Grobler, 32 år, Ajax Cape Town
21. Kermit Erasmus, 30 år, Hellas Verona


∙ Helt på toppen bliver det Karlsruhes 22-årige Kaizer Khumalo der spiller, på trods af at han spiller en smule ude af position, i forhold til hvad han foretrækker. Det er dog i mangel på bedre, for 32-årige Bradley Grobler eller 30-årige Kermit Erasmus er jeg vildt imponeret over, så Kaizer Khumalo får chancen til at starte med. Præsterer han ikke, er Kermit Erasmus næste mand i køen.
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Bafana Bafana [#71]
« Svar #141: 08 Maj 2013, 12:30 »

Puha.... Ok, stærk trup i start 11eren, men backups er ikke imponerende....
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Bafana Bafana
« Svar #142: 08 Maj 2013, 13:24 »


AFRICAN NATIONS CUP 2021 - GRUPPESPIL


AFRICAN NATIONS CUP – Gruppespil – 16.01.2021
Sydafrika 3 – 0 Togo
Startopstilling: S Khanyile; P Mnguni, D Mabusela, S Xulu, A Ledwaba; K Mokotjo, T Serero, A Jali; T Segolela, T Sithole, K Khumalo
Udskiftninger: Ingen
Mål: T Sithole (22); T Segolela (25); K Khumalo (88)
Gule kort: Ingen
Bedste spiller: A Jali (8,8)
Opsummering: Første kamp af gruppespillet i African Nations Cup, hvor jeg er havnet i gruppe med Togo, Marokko og Zambia. Ikke noget specielt let gruppe, men bestemt en gruppe som vi burde have gode muligheder for at gå videre fra. Første modstander skulle findes i form af Togo og det blev en kamp som vi dominerede fra ende til anden. Tshepo Sithole har været brandvarm siden jeg startede min trænergerning hos Sydafrika og han fortsatte takterne efter lidt mere end tyve minutters spil, ved at bringe os foran med 1-0. Få minutter senere fordoblede Tlou Segolela føringen og så var fundamentet ellers lagt. I resten af kampen sad vi på spillet og trak så småt tempoet ud af kampen, med en ekstremt dominerende Andile Jali på midtbanen, der lod til at eje alt hvad der var mellem de to felter. I slutminutterne kom Kaizer Khumalo også på tavlen og så var en vellykket åbningskamp ellers en realitet.




AFRICAN NATIONS CUP – Gruppespil – 21.01.2021
Marokko 1 – 0 Sydafrika
Startopstilling: S Khanyile; P Mnguni, D Mabusela, S Xulu, A Ledwaba; K Mokotjo, T Serero, A Jali; T Segolela, T Sithole, K Khumalo
Udskiftninger: Ingen
Mål: Ingen
Gule kort: P Mnguni (27)
Bedste spiller: D Mabusela (7,9)
Opsummering: I anden kamp skulle vi møde Marokko. En noget mere organiseret og taktisk bedre modstander end Togo. Det var til at mærke lige fra kampens begyndelse. De satte sig hurtigt på begivenhederne og spillede smart bolden rundt i trekanter over hele banen. En kontrolleret måde at spille på og desværre en måde der viste sig at bære frugt. Vi kom nemlig ikke frem til mange chancer i løbet af kampen og alt hvad vi havde, blev pillet ned af marokkanernes keeper. I den anden ende havde Marokko egentlig heller ikke mange kæmpe chancer og de formåede faktisk heller ikke at score. Det gjorde Siyanda Xulu til gengæld. Det var desværre bare i eget net, da han uheldigvis styrede et hårdt slået indlæg ind bag en prisgivet Khanyile. Dermed var 1 point et must i gruppespillets sidste kamp, hvis vi ville videre.




AFRICAN NATIONS CUP – Gruppespil – 25.01.2021
Zambia 0 – 2 Sydafrika
Startopstilling: S Khanyile; P Mnguni, D Mabusela, S Xulu, A Ledwaba; K Mokotjo, T Serero, A Jali; T Segolela, T Sithole, K Khumalo
Udskiftninger: Ingen
Mål: S Xulu (13); T Serero (31)
Gule kort: A Ledwaba (52)
Bedste spiller: T Serero (7,7)
Opsummering: Det ville vi. Det ville vi endda rigtig gerne. Derfor gav jeg spillerne besked om at spille super offensivt fra kampens start, i forsøget på at skabe en ’chokstart’ og komme hurtigt foran. Den plan lykkedes sådan set til perfektion, for der skulle ikke gå mere end 13 minutter før Siyanda Xulu havde rådet bod på sin bommert fra kampen mod Marokko, ved at heade et hjørnespark i nettet. Vi fastholdt presset i resten af første halvleg og det førte endnu en scoring med sig, da Thulani Serero frækt afdriblede et par spillere, spillede en flot bande med Sithole på kanten af feltet, og derefter køligt placerede bolden i nettet. Med denne sejr er vi altså klar til kvartfinalen, hvor vi for alvor møder modstand for første gang. Her skal vi nemlig op imod Ghana, der altid har et stærkt hold at stille med, men efter et vellykket gruppespil er forventningerne og forhåbningerne tårnhøje, ikke mindst blandt hjemmepublikummet på lægterne.




Samlet oversigt: 9 kampe - 5 sejre, 1 uafgjort, 3 nederlag
Samlet topscorer: T Sithole - 6 mål
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Bafana Bafana
« Svar #143: 08 Maj 2013, 18:41 »


AFRICAN NATIONS CUP 2021 - KVARTFINALEN


AFRICAN NATIONS CUP – Kvartfinale – 31.01.2021
Sydafrika 2 – 1 Ghana
Startopstilling: S Khanyile; P Mnguni, D Mabusela, S Xulu, A Ledwaba; K Mokotjo, T Serero, A Jali; T Segolela, T Sithole, K Khumalo
Udskiftninger: T Serero, D Masinga (21)
Mål: T Segolela (65); T Segolela (71)
Gule kort: Ingen
Bedste spiller: T Segolela (8,8)
Opsummering: Vi er nu klar til semifinalen efter et fantastisk flot comeback mod et stærkt ghanesisk hod. Vi lagde nemlig ud med at komme bagud efter ganske få minutter, da Ghana rigtig flot spillede sig gennem vores højreside og slog en høj bold indover, der blev stanget i kassen på et flot dykkende hovedstød. Vi var dog hurtige til at svare igen, dog ikke med en scoring, men blot ved at diktere slagets gang helt gennemført efter den tidlige scoring. Scoringerne lod sig dog vente på for vores vedkommende, og jeg måtte faktisk vente til der var gået 20 minutter af anden halvleg, før en velfortjent udligning kom, da Sithole blev spillet fri i venstresiden og slog en flad bold på tværs til en helt fri Tlou Segolela. Selvsamme Segolela endte med at blive vores helt store helt, da han blot fem minutter senere, blev sendt i dybden af Mokotjo og sikkert eksekverede. Nu venter Cameroun i semifinalerne. En modstander som jeg har stiftet bekendtskab med en gang tidligere, da jeg mødte dem i 2017 udgaven af Confederations Cup, hvor det blev til en kneben 1-0 sejr til mit belgiske hold, så jeg er klar over at det er et mandskab af rigtig høj klasse jeg skal op imod. Thulani Serero gik i øvrigt ud af kampen efter 21 minutter, men det har heldigvis vist sig ikke at være mere alvorligt end at han er klar til kampen mod Cameroun.




Samlet oversigt: 10 kampe - 6 sejre, 1 uafgjort, 3 nederlag
Samlet topscorer: T Sithole - 6 mål
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Bafana Bafana [#73]
« Svar #144: 11 Maj 2013, 11:21 »

Uha, spændende.... Rigtig flot indtil videre i African Nations Cup Smiley
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

Magn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Bafana Bafana [#73]
« Svar #145: 12 Maj 2013, 16:24 »

Bliver spændende at se hvor langt du når!
Logged

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Bafana Bafana
« Svar #146: 14 Maj 2013, 17:27 »


AFRICAN NATIONS CUP 2021 - SEMIFINALEN


AFRICAN NATIONS CUP – Semifinale – 04.02.2021
Sydafrika 2 – 1 Cameroun
Startopstilling: R Williams; P Mnguni, S Xulu, D Mabusela, A Ledwaba; T Segolela, A Jali, K Mokotjo, T Serero, T Sithole; K Erasmus
Udskiftninger: T Segolela, T Ntuka (45); T Sithole, S Myeni (90); K Erasmus, B Grobler (90)
Mål: K Erasmus (5); T Serero (17)
Gule kort: T Segolela (13); S Xulu (30)
Bedste spiller: S Xulu (7,7)
Opsummering: Cameroun. Det klart stærkeste hold på det afrikanske kontinent i en del år. En hård nød at skulle knække i semifinalen, men vi var på hjemmebane og vi var tændte. Cameroun har et stærkt hold bygget op omkring en stærk midtbane, så for første gang i min karriere, valgte jeg at ændre på opstillingen. Jeg ville simpelthen overcrowde midtbanen, og gøre det umuligt for Camerouns midtbanespillere at få et ben til jorden. Derfor valgte jeg at spille en 4-5-1. Khanyile var småsyg, så Ronwen Williams måtte tage sig af målet. I forsvaret var det Mnguni, Xulu, Mabusela og Ledwaba som sædvanlig. Segolela tog højrekanten, dog længere tilbage på banen end normalt, mens Sithole tog venstrekanten, ligeledes også længere tilbage end normalt. Centralt skulle Mokotjo ligge mere defensivt end de to andre, Jali og Serero, og komme i anden række og samle alle de løse bolde op. Helt i front forsøgte jeg mig med en decideret angriber i stedet for Kaizer Khumalo. Det hele skulle vise sig at give pote. Der skulle nemlig kun gå 5 minutter, før end Kermit Erasmus havde bragt os i front og lidt mere end ti minutter efter fordoblede Xulu føringen på et hovedstød efter et hjørnespark. Planen med at overcrowde midtbanen var en ubetinget succes. Cameroun kom nærmest ikke frem til nogle chancer. En af de få de kom frem til, fik de dog serveret på et sølvfad, efter et dumt boldtab af Mnguni. Vincent Aboubakar, som jeg havde haft i Tottenham, eksekverede og fik reduceret. Det var dog for sent. De taktiske justeringer havde taget livet af Cameroun og en finaleplads var hermed en realitet.




Samlet oversigt: 11 kampe - 7 sejre, 1 uafgjort, 3 nederlag
Samlet topscorer: T Sithole - 6 mål
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Bafana Bafana [#74]
« Svar #147: 15 Maj 2013, 10:52 »

Flot flot Smiley Kom så med den finale Smiley
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Bafana Bafana
« Svar #148: 15 Maj 2013, 16:54 »


AFRICAN NATIONS CUP 2021 - FINALEN


AFRICAN NATIONS CUP – Finale – 07.02.2021
Sydafrika 2 – 0 Senegal
Startopstilling: S Khanyile; P Mnguni, D Mabusela, S Xulu, A Ledwaba; K Mokotjo, T Serero, A Jali; T Segolela, T Sithole, K Erasmus
Udskiftninger: A Jali, D Masinga (45); T Segolela, T Ntuka (90); K Erasmus, B Grobler (90)
Mål: D Masinga (88); T Ntuka (90+2)
Gule kort: Ingen
Bedste spiller: D Masinga (8,2)
Opsummering: I finalen ventede Senegal. En værdig modstander, men bestemt en noget svagere modstander end Cameroun. Derfor  valgte jeg at gå tilbage til min 4-3-3 opstilling. Khanyile var klar igen til at tage målet, mens Kermit Erasmus blev vist noget tillid ovenpå sin fine kamp mod Cameroun. Han fik således lov til at starte i stedet for Kaizer Khumalo. Kampen blev fløjtet igang og vi var hurtige til at sætte os på spillet. Men det bølgede rigtig meget frem og tilbage og chancerne kom i begge ender. Der havde dog ikke været nogle store chancer ved pausen, hvor jeg blev nødt til at tage en halvskadet Andile Jali ud, til fordel for unge David Masinga. Det skulle dog vise sig at blive en kanon god indskiftning. Masinga dominerede nemlig hele anden halvleg, hvor det bølgende spil og de sporadiske chancer fortsatte. Målene ville dog ikke komme, hverken for os eller Senegal, indtil Masinga i det 88. minut tog chancen og knaldede til bolden fra godt og vel 25 meters afstand. Bolden strøg op i det lange hjørne og føringen var vores. Jeg skyndte mig at skifte ud og bruge lidt tid på det og indskiftede Thato Ntuka skulle kun bruge to minutter for at lukke og slukke kampen. Dermed er Sydafrika afrikanske mestre anno 2021.




Samlet oversigt: 12 kampe - 8 sejre, 1 uafgjort, 3 nederlag
Samlet topscorer: T Sithole - 6 mål
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Bafana Bafana
« Svar #149: 15 Maj 2013, 20:07 »


FÆRDIG HOS SYDAFRIKA


Så er jobbet gjort i det sydafrikanske. Min drøm blev realiseret, lidt overraskende, taget i betragtning hvor relativt kort tid jeg havde haft til at arbejde med holdet. Men der var en stærk rygrad på holdet, en stærk defensiv og en bundsolid midtbane, hvilket gjorde at vi var bedre organiseret end de fleste andre afrikanske hold. Taktisk havde jeg heldigvis nogle meget dygtige spillere, der forstod var jeg ville og kunne finde ud af at omsætte det til virkelighed.

Nu skal jeg på jagt efter et klubhold der ikke har tænkt sig at fyre mig efter 54 dage. Om det bliver i England, Portugal eller en helt tredje liga er jeg ligeglad med. Jeg vil bare have et hold hvor ledelsen tror på mig og giver mig lidt mere tid end 54 dage, til at bevise mit værd.
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 16 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010