home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 405 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  Albiceleste [#116]
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 16 Udprint
Forfatter Emne: Albiceleste [#116]  (Læst 92410 gange)
Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: COYS [#63]
« Svar #120: 27 Apr 2013, 18:26 »

Virkelig den bedste blog jeg har læst indtil videre Smiley
- har fulgt med helt fra starten af. det skal du have stor kredit til dig!
Logged

H A L A   M A D R I D!

Januzaj
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: COYS [#63]
« Svar #121: 27 Apr 2013, 18:29 »

Giver du Yaya Toure 1.7 om ugen som 35 årig?Huh? Opstemt
Logged

Manchester United

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: COYS [#63]
« Svar #122: 27 Apr 2013, 18:56 »

Virkelig den bedste blog jeg har læst indtil videre Smiley
- har fulgt med helt fra starten af. det skal du have stor kredit til dig!

Dejligt at høre - mange tak for roserne! Smiley

Giver du Yaya Toure 1.7 om ugen som 35 årig?Huh? Opstemt

Jeg kan ærligt talt ikke huske det - det er over to måneder siden at jeg skulle til at igang med 2018/2019 sæsonen med Tottenham! Det kan nok godt passe. Som jeg husker det var jeg ret desperat efter at få en midtbanespiller med noget power! Wink
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Januzaj
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: COYS [#63]
« Svar #123: 27 Apr 2013, 18:59 »

Dejligt at høre - mange tak for roserne! Smiley

Jeg kan ærligt talt ikke huske det - det er over to måneder siden at jeg skulle til at igang med 2018/2019 sæsonen med Tottenham! Det kan nok godt passe. Som jeg husker det var jeg ret desperat efter at få en midtbanespiller med noget power! Wink

Okay, kan da også godt være han er det værd, men stadig en vild kontrakt! Fortsæt dit glimrende arbejde med denne blog Smiley
Logged

Manchester United

LasseSJ
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: COYS [#63]
« Svar #124: 29 Apr 2013, 18:31 »

Dejligt at du er tilbage!
Logged

Olympique Lyonnais, AFC Ajax, AGF
Rouge et bleu sont nos couleurs, Lyonnais est notre coeur!

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: COYS
« Svar #125: 30 Apr 2013, 01:32 »


COYS - EFTERÅRET 2018


Min tid hos Tottenham er desværre allerede ovre. Den 29. december blev jeg fyret, efter 6 kampe uden sejr i Premier League, hvor jeg dog også mødte svære modstandere som Manchester City, Liverpool, Chelsea og Arsenal. Jeg føler mig ærligt talt lidt uretfærdigt behandlet. Jeg overtog et hold med en enorm mangel på bredde og i løbet af det halve år, hvor jeg var i klubben, haglede det ned med skader.

PREMIER LEAGUE
1-4 vs. Arsenal
1-1 @ Newcastle
2-0 vs. Leicester
0-1 vs. WBA
1-0 @ Stoke
0-2 @ Man Utd
2-1 vs. Bolton
3-1 @ Everton
2-0 vs. QPR

1-2 @ Fulham
2-1 @ Sunderland
1-1 @ Reading
2-0 vs. Birmingham
1-0 vs. Leeds

0-0 @ Wolves
0-1 @ Wigan
0-2 vs. Man City
1-2 vs. Liverpool

1-1 @ Chelsea
0-3 @ Arsenal

EUROPA LEAGUE
2-1 @ Spa. Prag
2-1 vs. Reggina
2-1 vs. Spa. Moskva
2-0 @ Spa. Moskva

1-1 vs. Spa. Prag
1-1 @ Reggina


CAPITAL ONE CUP
1-2 @ Blackburn
Sådan gik det
Sæsonen startede ret skidt. Jeg fik kun 4 point i de første 4 kampe, hvor jeg også fik 4 røde kort og lukkede 7 mål ind. Herefter kom der lidt stabilitet ind i spillet, og vi vandt 9 ud af 11 kampe i en rigtig god periode. I december fejlede alt dog og det blev mit endeligt som træner i klubben. Den 1. december spillede vi 0-0 mod Wolves, hvorefter vi spillede 1-1 med Sparta Prag. Så begyndte tingene for alvor at gå skævt. Først tabte vi 1-0 til Wigan, hvorefter det blev til et forventet nederlag til Manchester City. Vi var videre i Europa League, så at vi spillede 1-1 med Reggina gjorde ikke det store. Herefter tabte vi hjemme med 1-2 til Liverpool, der endte med at bliver nummer to i ligaen, hvorefter vi spillede en flot uafgjort kamp på Stamford Bridge. Et 3-0 nederlag til Arsenal, vel at mærke på Emirates Stadium, var åbenbart for meget for klubbens nye ejer, Luke Brown, som havde overtaget klubben et par måneder inde i sæsonen, som valgte at afskedige mig.

Tottenham lå nummer 10 da jeg blev fyret, og endte med at blive nummer 11. Jeg sidder som sagt tilbage med en flad fornemmelse, og en fornemmelse af at jeg ikke fik tid, plads og tillid til at gøre min ting. Hvad Luke Brown ikke formåede at fatte, var at et ocean af skader, var et kæmpe problem for os i løbet af sæsonen, som tidligere nævnt. Yaya Touré lagde ud med at forstrække sin hasesene i optakten til sæsonen, hvilket holdt ham ude i 3 uger, og senere på sæsonen, i slutningen af november, brækkede han armen i vores 1-0 sejr over Leeds, hvilket holdt ham fra banen i 4 uger. Kampen mod Leeds blev, interessant nok, den sidste jeg vandt som manager i Tottenham.

I Europa League sikrede Tottenham sig videre deltagelse efter gruppespillet mens jeg var der, og bagefter røg de ud i første knockout runde mod Galatasaray. I Capital One Cuppen blev det til et tidligt, og givetvis også lidt pinligt, exit, da Tottenham, under min ledelse, tabte på udebane til Blackburn, mens man i FA Cuppen røg ud i 4. runde efter et 3-0 nederlag til Manchester City. Med andre ord var Tottenham altså ikke i nærheden af noget som helst trofæ i løbet af sæsonen.

En forbandelse
Gareth Bale har haft en ekstremt skadesplaget karriere, og da jeg overtog holdet var han lige blevet sat udenfor, af en forstrakt hasesene. Efter 3 uger på sidelinjen, kom han tilbage, men efter få kampe rev han selvsamme hasesene over, hvilket betød at han var ude i 3 måneder. I slutningen af november, en håndfuld kampe efter sit comeback, forstrakte han sin hasesene på ny, og var ude i 3 uger, og i slutningen af december, i min fjerdesidste kamp på bænken, blev han på ny sat udenfor med en forstrakt hasesene.

Tom Cleverley rev ledbåndene over i sin ene ankel i slutningen af september, hvilket skulle holde ham fra at spille fodbold i 6 uger, og i starten af december fik han en skade i albuen, hvilket placerede ham på tribunen i 2 uger. Hans midtbanemakker, Joe Allen, var ’kun’ ude i 6 dage i løbet af den tid jeg var i klubben, da han kortvarigt var ramt af influenza, mens også Vurnon Anita var ude i 6 dage i starten af september, med et bøjet ribben. Den lejede Milan Badelj, måtte sidde ude i hele december med en forstrakt ryg.

Min stjerne i forsvaret og anfører, Davide Astori, sad ude i 4 uger i slutningen af november og starten af december med en forstrakt ryg, præcis ligesom Milan Badelj. Ciaran Clark var ude i 4 uger af november med en forvredet ankel, José Enrique sad ude i en uge sidst i september med et bøjet ribben. Raheem Sterling nåede jeg nærmest ikke at bruge. Han brækkede anklen den 26. september i Capital One Cup kampen mod Blackburn og sad ude i 3 måneder. Helt på toppen var der også lidt problemer. Aubameyang måtte bruge 7 uger på tribunen med et forstrakt ledbånd i knæet.

Skaderne var en forbandelse i det halve år jeg brugte i klubben og ovenfor har jeg sågar kun nævnt de skader, som gik ud over de mest nævneværdige og vigtige spillere. Jeg ville meget gerne være blevet i klubben og have arbejdet med den, men omvendt har jeg egentlig ikke lyst til at arbejde sammen med en bestyrelsesformand som Luke Brown, der fra dag 1 var yderst skeptisk overfor mig, og som i øvrigt ikke havde nogen som helst intentioner om at investere i klubben. Jeg er skuffet over min tid i klubben, men jeg er også videre i programmet allerede. Man skal jo ikke græde over spildt mælk.

Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

OnkelMorfar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: COYS [#64]
« Svar #126: 30 Apr 2013, 01:36 »

Op på hesten. Smiley Glæder mig til at se hvor du nu ender henne. Smiley
Logged

mathiasnh
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: COYS [#64]
« Svar #127: 30 Apr 2013, 07:30 »

Ærgerligt med fyringen... Men det kan jo ske for enhver  Peace

Har du stadig motivationen til at fortsætte? Det ville i hvert fald være lækkert  Thumbs Up
Logged

Neal Caffrey!

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Bafana Bafana
« Svar #128: 30 Apr 2013, 08:04 »


ANSAT HOS SYDAFRIKA


Efter mit korte eventyr i Tottenham, gik jeg straks på jobsafari. Det blev dog en lang en af slagsen, og endte med at tage halvandet års tid, da der aldrig rigtigt blev nogle ledige stillinger hos klubber, som for alvor tændte mig. Der var dog hele tiden ledige jobs hos Colombia, Paraguay, Australien, Slovakiet, Cameroun og Sydafrika. Jeg var straks tiltrukket af tanken om at træne en afrikansk nation, og valget stod dermed mellem Cameroun og Sydafrika. Jeg bemærkede at Sydafrika ikke havde spillet kvalifikationskampe til det kommende African Nations Cup i 2021, hvorefter det gik op for mig at turneringen skal afholdes i netop Sydafrika. Tanken om at træne Sydafrika på hjemmebane til African Nations Cup kunne jeg godt lide, så jeg sendte straks en ansøgning afsted til det afrikanske kontinent, og dagen efter blev jeg tilbudt jobbet.

Men hvad har Sydafrika egentlig at byde på af spillere? Den helt store profil er Arsenal’s solide klippe af en midterforsvarer, Dumisa Mabusela, som har været i Premier League i nu tre sæsoner, og har slået sit navn fast som en af de bedste centerbacks man overhovedet kan finde i dag. Til at danne en stærk duo i midterforsvaret, har jeg Reggina’s Siyanda Xulu, som har været med til at føre Reggina op i Serie A’s højere luftlag, hvilket har kastet en 6. og en 4. plads af sig i løbet af de sidste to sæsoner.

Generelt er defensiven Sydafrika’s helt store styrke. På den defensive midtbane har jeg et rent luksusproblem, da jeg både har Roma’s Kamohelo Mokotjo og Twente’s Andile Jali. Jali kan dog også sagtens begå sig på den centrale midtbane. Det bliver straks værre når jeg skal forsøge at sætte navn på hvem der skal score målene for os. Helt på toppen er feltet nemlig svagt. Kermit Erasmus og den efterhånden aldrende Bradley Grobler er de bedste rendyrkede angribere jeg har at vælge imellem, mens der dog også er mulighed for at bruge den unge Kaizer Khumola deroppe.

I det store hele glæder jeg mig til den udfordring det bliver, at skulle stå i spidsen for et afrikansk land, hvor modstanderne, og især deres spillere, trods alt er noget mindre kendt end de er når man møder Sverige, Portugal eller Kroatien. Umiddelbart er planen dog at det skal være kortvarigt. Sydafrika har stået uden træner i meget, meget lang tid, og jeg vil gerne tilbyde min assistence frem til og under African Nations Cup, hvorefter jeg dog stopper igen, for at finde et klubhold. Denne gang er jeg dog meget specifikt på jagt efter et klubhold, der kan give mig tid og plads.
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: COYS [#64]
« Svar #129: 30 Apr 2013, 08:05 »

Har du stadig motivationen til at fortsætte? Det ville i hvert fald være lækkert  Thumbs Up

Jeg håber at det var svar nok! Wink
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Magn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Bafana Bafana [#65]
« Svar #130: 30 Apr 2013, 15:29 »

Spændende valg af nyt hold.

Ser frem til hvad du kan udrette på hjemmebane til AFC. Smiley
Logged

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Bafana Bafana
« Svar #131: 01 Maj 2013, 13:30 »


JUNI 2020


VM KVALIFIKATION – 06.06.2020
Namibia 3 – 3 Sydafrika
Startopstilling: I Khune; P Mnguni, D Mabusela, S Xulu, A Ledwaba; K Mokotjo, T Serero, A Jali; T Ntuka, T Sithole, K Erasmus
Udskiftninger: Ingen
Mål: D Mabusela (10); A Jali (69); T Sithole (79)
Gule kort: Ingen
Bedste spiller: T Sithole (8,1)
Opsummering: Den første kamp med Sydafrika blev en ret turbulent en. Forsvaret har virkelig svært ved at finde fodfæste, hvilket resulterede i en skuffende 3-3 kamp på udebane mod Namibia, der dog retfærdigvis er et svært sted at spille. Vi startede med at komme bagud med to mål i løbet af kampens første otte minutter, men to minutter senere steg Mabusela til vejrs på et hjørnespark og pandede bolden i nettet. Det hjalp dog ikke ret meget, for fem minutter før pausen gjorde hjemmeholdet det til 3-1. I løbet af andet halvleg fik vi så småt erobret overtaget af kampen og men tyve minutter igen kom endnu en reducering da det var Andile Jalis tur til at vise hvad han kan i luften. På endnu et godt slået hjørnespark hoppede han højere end alle andre, og stangede reduceringen ind. Nu blev der for alvor lagt pres på hjemmebaneholdet og ti minutter efter Jalis reducering kom udligningen så. Endnu engang efter en dødbold. Denne gang var det dog et frispark, som på allerflotteste vis blev krøllet ind i det korte hjørne af Sithole. Den første kamp havde indikeret at der skal arbejdes med forsvarets organisation, men også at vi har nogle helt klare spidskompetencer på dødboldene.




VM KVALIFIKATION – 13.06.2020
Sydafrika 3 – 0 Mali
Startopstilling: I Khune; P Mnguni, D Mabusela, S Xulu, A Ledwaba; K Mokotjo, T Serero, A Jali; T Ntuka, T Sithole, K Erasmus
Udskiftninger: Ingen
Mål: K Erasmus (20); K Erasmus (28); T Sithole (64)
Gule kort: Ingen
Bedste spiller: K Erasmus (8,8)
Opsummering: Dette var den sidste betydningsfulde kamp inden African Nations Cup. Fra nu af er der nemlig kun venskabskampe frem til turneringen, fordi der først spilles videre i VM kvalifikationen efter turneringen er overstået. Det gjaldt derfor om at give den en ekstra skalle, så jeg kunne efterlade et godt udgangspunkt for min efterfølger, når han skal igang med VM kvalifikationen efter African Nations Cup. Det lykkedes i den grad at give ham et godt udgangspunkt. Mali blev nemlig kørt godt og grundigt over, i en kamp hvor Kermit Erasmus var brandvarm. I løbet af den første halve time havde han scoret to gange. I anden halvleg lukkede Sithole kampen fuldstændig, ved endnu engang at score et flot frisparksmål, præcis som han gjorde det mod Namibia. Dermed efterlader jeg Sydafrika på 1. pladsen i deres kvalifikationsgrupp e, for nu at tage hul på 4 venskabskampe inden African Nations Cup.




Samlet oversigt: 2 kampe - 1 sejr, 1 uafgjort, 0 nederlag
Samlet topscorer: K Erasmus & T Sithole - 2 mål
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Bafana Bafana [#66]
« Svar #132: 02 Maj 2013, 15:40 »

Så fik jeg læst bloggen, super god blog.

Flotte resultater med Belgien, virkele imponerende.

Meget ærgeligt med Tottenham, og lidt plat fyring. Men du skulle have valgt et mere eksotisk hold Smiley Som du så har gjort nu.

Håber du springer tilbage til et klubhold senere Smiley
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Bafana Bafana [#66]
« Svar #133: 02 Maj 2013, 16:50 »

Det er jeg glad for at høre - mange tak for roserne! Jeg vil gerne love at jeg kommer tilbage til et klubhold igen. Jeg vil faktisk love, at det med 100% sikkerhed sker umiddelbart efter African Cup of Nations! Smiley
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Bafana Bafana
« Svar #134: 03 Maj 2013, 15:41 »


SEPTEMBER 2020


VENSKABSKAMP – 04.09.2020
Mayotte 1 – 5 Sydafrika
Startopstilling: I Khune; P Mnguni, D Mabusela, S Xulu, A Ledwaba; K Mokotjo, T Serero, A Jali; T Segolela, T Sithole, K Khumalo
Udskiftninger: Ingen
Mål: T Sithole (38); T Serero (41); K Khumalo (60); T Sithole (62); T Segolela (78)
Gule kort: Ingen
Bedste spiller: T Sithole (9,3)
Opsummering: Det blev til en let omgang fodbold i starten af september, med en venskabskamp ude mod Mayotte. En lille flække af en øgruppe, der egentlig er en del af Frankrig, men alligevel har et landshold lidt på linje med Catalonien. De er hverken medlem af FIFA eller det afrikanske fodboldforbund, så jeg forventede at det ville blive en let sejr. Det blev det også, selvom jeg lagde ud med at komme bagud efter få sekunder. Der var to ændringer på holdet i forhold til de første to kampe. Kermit Erasmus sad ude med en skade, mens den foretrukne højrekant, Segolela, var blevet klar igen. Derfor startede Segolela på højrekanten, mens Kaizer Khumalo spillede i front fra starten af. Jeg lagde som sagt ud med at komme bagud, men inden pausen havde Sithole og Serero vent det til vores fordel, og i løbet af anden halvleg tilføjede Sithole endnu et mål til sin samling, mens også Kaizer Khumalo og Segolela kom på tavlen.




Samlet oversigt: 3 kampe - 2 sejr, 1 uafgjort, 0 nederlag
Samlet topscorer: T Sithole - 4 mål
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 16 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010