home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 268 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  Albiceleste [#116]
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 16 Udprint
Forfatter Emne: Albiceleste [#116]  (Læst 92349 gange)
LasseSJ
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Rode Duivels [#57]
« Svar #105: 21 Mar 2013, 20:23 »

Ja, det er ikke helt ligetil. Jeg synes i hvert fald stadig at de er stærke, selvom den centrale midtbane ikke er så stærk mere. Men med Messi, Di Maria, Higuaín, Agüero og Ocampos i offensiven, skal mit forsvar godt nok være på tæerne. Og så har de også et par vanvittige newgens i forsvaret.
Puha, held og lykke!
Logged

Olympique Lyonnais, AFC Ajax, AGF
Rouge et bleu sont nos couleurs, Lyonnais est notre coeur!

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Rode Duivels
« Svar #106: 07 Apr 2013, 20:55 »


VM 2018 - OTTENDEDELSFINALEN


VM 2018 – Ottendedelsfinale – 03.07.2018
Argentina 1 – 2 Belgien
Startopstilling: T Courtois; R De Laet, D Boyata, J Vertonghen, T Vermaelen; S Defour, J Vossen, M Dembélé; K Mirallas, E Hazard, R Lukaku
Udskiftninger: S Defour, A Van Loo (75); R Lukaku, M Suárez (75)
Mål: E Hazard (18); K Mirallas (72)
Gule kort: Ingen
Bedste spiller: D Boyata (7,9)
Opsummering: Der var stort behov for en stor præstation af backkæden i denne kamp, hvor De Laet, Boyata, Vertonghen og Vermaelen skulle forsøge at holde 3 angribere i den absolutte elite væk fra fadet. Argentina stillede således med Angel Di Maria, Lionel Messi og Gonzalo Higuaín som de tre forreste, og som om det ikke skulle være nok, havde de sågar også Sergio Agüero siddende på bænken som joker. Der skulle gå mere end ti minutter, inden der for alvor kom lidt gang i kampen. Messi og Higuaín havde først et par afslutninger forbi, inden Courtois reddede en bold, hvorefter Messi igen havde en afslutning tæt forbi mål. Så gik det dog pludselig den anden vej, hvor Defour lagde en fremragende aflevering frem i banen til Lukaku som trykkede resolut af. Serrano i argentinernes mål kunne kun få en enkelt hånd på, og så stod Hazard ellers klar til at følge op. Dermed kom vi højst overraskende, og meget imod spil og chancer, foran. Herefter tog Argentina dog over igen og havde en del chancer, men vi kom dog tættest på, da Lukaku fik annulleret en scoring kort før pausen.

I anden halvleg fortsatte dominansen fra Argentina, hvilket udmøntede sig til en scoring af Messi ti minutter efter pausen. Herefter lå spillet brak i adskillige minutter, før der pludselig opstod en chance ud af det blå. Jelle Vossen, der var startet på midtbanen, slog en flot aflevering op til Lukaku, og nærmest som en kopi af 1-0 målet, trykkede han af hvorefter der blev parreret og så scoret. Denne gang røg bolden ud for fødderne af Mirallas, der sendte bolden i et tomt mål. Med godt 20 minutter tilbage, var sejren dog langt fra givet, og selvom Argentina, og især Messi, gjorde alt hvad de kunne for at få udlignet, formåede Courtois at holde bolden ude af nettet indtil dommeren fløjtede i fløjten for sidste gang. Dermed er vi klar til kvartfinalen, hvor vi støder hornene mod Ghana, der slog Elfenbenskysten ud med 3-2.
 




VM oversigt: 4 kampe - 3 sejre, 1 uafgjorte, 0 nederlag
VM topscorer: E Hazard & K Mirallas - 3 mål
VM assistkonge: R Lukaku - 3 assists

Samlet oversigt: 79 kampe - 63 sejre, 12 uafgjorte, 4 nederlag
Samlet topscorer: E Hazard - 40 mål
Samlet assistkonge: E Hazard - 42 assists
« Seneste Redigering: 07 Apr 2013, 23:42 af FC Barcelona » Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Rode Duivels
« Svar #107: 07 Apr 2013, 23:41 »


VM 2018 - KVARTFINALEN


VM 2018 – Kvartfinale – 07.07.2018
Ghana 2 – 2 Belgien
Startopstilling: T Courtois; R De Laet, D Boyata, J Vertonghen, T Vermaelen; S Defour, M Dembélé, M Fellaini; K Mirallas, E Hazard, R Lukaku
Udskiftninger: S Defour, A Van Loo (45); J Vertonghen, M Suárez (56); M Dembélé, J Vossen (105)
Mål: M Dembélé (43); D Boyata (60)
Gule kort: M Dembélé (25); A Van Loo (120+1)
Bedste spiller: D Boyata (8,3)
Opsummering: Jeg skulle op mod et utroligt stærkt hold rent fysisk, så Fellaini var selvfølgelig med igen. Jeg forventede ikke nogen let kamp, men jeg forventende dog at vi ville gå videre. Det skulle dog vise sig at være en langt, langt hårdere kamp end jeg havde regnet med. Ghanserne startede nemlig ud som lyn og torden. I løbet af den første halve time så det nemlig rigtig, rigtig sort ud for os. Efter 23 minutter slap Richmond Boakye nemlig igennem og gjorde det til 1-0. Herefter skulle der kun gå 3 minutter før den var gal igen. Denne gang var det Kwane Nsor de fulgte op på en afslutning fra netop Boakye, og fordoblede ghansernes føring. Herefter gik vi dog til værks. Få minutter før pausen fik Mousa Dembélé nemlig reduceret, da Lukaku på sensatinel vis chippede en bold i dybden over forsvaret, til en fremstormende Dembélé der sikkert eksekverede. I anden halvleg tog vi initiativet fra første fløjt. Vi fik sat os på spillet og skabte chance på chance. Efter en times spil fik vi et hjørnespark som Hazard tog sig af. Ved forreste stolpe kom Fellaini stormende og han forlængede bolden om til bageste stolpe, hvor Dedryck Boyata stod klar til at bugsere bolden helt ind over stregen.

Dermed var der udlignet og denne stilling holdt i yderligere 60 minutter. Derfor var det tid til en straffesparkskonkur rence. Lukaku lagde ud og han satte sikkert bolden ind bag Larsen Kwarasey i det ghanesiske mål, hvorefter Richmond Boakye gentog Lukakus kunststykke. Matías Suárez sørgede for at bevare presset på Ghana ved at score på vores andet spark, hvorefter Courtois tog fat og viste hvorfor han er blandt de bedste målmænd i verden. Først pillede han Dominic Adiyiahs forsøg, inden han, efter et vellykket spark fra Fellaini, også reddede Kwadwo Asamoahs straffespark, hvilket gav Hazard chancen for at lukke kampen. Det gjorde han stensikkert, hvilket betyder at vi er klar til semifinalen. Her møder vi vores onde ånd fra VM i 2014, Brasilien, som slog Chile med 2-0. I den anden semifinalen tørner Danmark sammen med Spanien, efter danskerne slog Tyskland på straffespark efter et 1-1 resultat, mens Spanien rundbarberede Colombia med hele 6-0.
 



VM oversigt: 5 kampe - 3 sejre, 2 uafgjorte, 0 nederlag
VM topscorer: E Hazard & K Mirallas - 3 mål
VM assistkonge: R Lukaku - 4 assists

Samlet oversigt: 80 kampe - 63 sejre, 13 uafgjorte, 4 nederlag
Samlet topscorer: E Hazard - 40 mål
Samlet assistkonge: E Hazard - 42 assists
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

impervious
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Rode Duivels [#59]
« Svar #108: 08 Apr 2013, 14:01 »

fedt med flere updates, følger helt sikkert med Smiley
Logged

Brøndby IF!!!!

MBJ
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Rode Duivels [#59]
« Svar #109: 08 Apr 2013, 14:10 »

Du skriver rigtig godt! Jeg følger stadig med.
Logged

LasseSJ
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Rode Duivels [#59]
« Svar #110: 08 Apr 2013, 17:20 »

Hurra, endelig er du tilbage! Dejligt at se Smiley
Logged

Olympique Lyonnais, AFC Ajax, AGF
Rouge et bleu sont nos couleurs, Lyonnais est notre coeur!

hamderspiller
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Rode Duivels [#59]
« Svar #111: 08 Apr 2013, 19:35 »

Følger sikkert med, kan du godt sende os et billede med det danske landshold? Vil gerne vide hvordan faaen danmark kommer så langt Smiley
Logged

Barcelona = Passionen
Odense Boldklub = De Lokale Helte
Arsenal = Ny kærlighed

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Rode Duivels [#59]
« Svar #112: 08 Apr 2013, 21:51 »

Det er fedt at høre at I følger med! Thumbs Up
Jeg skal nok lige smide et screen op af det danske landshold næste gang jeg får åbnet spillet! Wink
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

hamderspiller
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Rode Duivels [#59]
« Svar #113: 10 Apr 2013, 10:07 »

Ok tak
Logged

Barcelona = Passionen
Odense Boldklub = De Lokale Helte
Arsenal = Ny kærlighed

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Rode Duivels
« Svar #114: 13 Apr 2013, 23:28 »


VM 2018 - SEMIFINALEN


VM 2018 – Semifinale – 10.07.2018
Brasilien 1 – 0 Belgien
Startopstilling: T Courtois; R De Laet, D Boyata, T Vermaelen, A Van Loo; J Vertonghen, V Odjidja, J Vossen; K Mirallas, E Hazard, M Suárez
Udskiftninger: K Mirallas, R Lamah (45); R De Laet, G Noël (61); J Vertonghen, R Lukaku (61)
Mål: Ingen
Gule kort: R De Laet (27); K Mirallas (45+1); J Vossen (72); G Noël (82)
Bedste spiller: J Vossen (7,5)
Opsummering: For fire år siden blev Brasilien vores bøddel i VM-turneringen. Hvis vi ikke skulle lade livet igen, måtte der en helt specielt præstation til, for her skulle vi altså op mod et mandskab med høj, høj klasse på samtlige positioner. Målet blev vogtet af Lyons José Zacaro, mens Porto-duoen Danilo og Alex Sandro spillede på henholdsvis højre- og venstrebacken, i en backkæde hvor den 24-årige PSG-spiller Paco, sammen med Barcelona-stjernen Dedé, udgjorde midterforsvaret. Foran dem lå en trio af defensivt orienterede midtbanespillere, navnlig Sparta Moskvas Rômulo, Manchester Uniteds Sandro og Liverpools Lucas Leiva, mens Oscar fra Valencia og Neymar fra United tog sig af kanterne. På toppen lå store og stærke Leandro Damião, der ligesom Paco til daglig slår sine folder i PSG.

Vi havde mistet en del spillere til skader i løbet af turneringen, så det var et alternativt belgisk hold der løb på banen. Som sædvanlig var det med Thibaut Courtois mellem stængerne, mens De Laet, Boyata, Vermaelen og Van Loo udgjorde forsvaret. Steven Defour var nemlig en af de spillere der manglede, hvorfor Vertonghen var blevet rykket frem på den defensive midtbane. Lige foran ham manglede vi Fellaini, der blev skadet mod Ghana, mens Axel Witsel stadig ikke var klar til at starte. Derfor blev det til en midtbane-duo bestående af Vadis Odjidja og Jelle Vossen, mens vi helt i front startede med Mirallas og Hazard på kanterne, som vanligt, mens Lukaku var blevet bænket da han ikke var hverken 80, 90 eller 100 procent klar til at spille.

Kampen startede frygteligt skidt for os. Allerede i løbet af det første minut havde Brasilien en afslutning på mål, som Courtois dog tog sig af. De satte sig dog tungt på kampen og de første ti minutter blev et stormløb mod vores mål, hvilket endte med at koste dyrt. Da der var spillet 9 minutter, fik Neymar nemlig driblet sig igennem vores backkæde, hvorefter han med stor overlegenhed driblede udenom Courtois og lagde bolden ind i et tomt net. Herefter tippede spillets gang over til vores side og i resten af første halvleg sad vi på kampen. Det blev til en 2-3 afslutninger, men ingen af dem ramte indenfor målrammen. Kort inden pausen blev vores chancer forværret markant, da Mirallas måtte gå ud med en skade. Lamah erstattede ham og i anden halvleg blev det blot endnu værre. Efter et kvarters spil måtte De Laet nemlig også gå ud med en skade, hvorfor Noël kom ind på højrebacken. Ved samme lejlighed skiftede jeg også Lukaku ind og satsede offensivt, men lige lidt hjalp det. Prikken over i’et blev sat med to minutter igen, da også Matías Suárez måtte forlade banen med en skade. Marginalerne var på brasilianernes side og vi må endnu engang se os slået af sambadrengene. Nu står den så på bronzekamp, hvor vi møder Danmark som tabte 1-0 til Spanien efter forlænget spilletid.




VM oversigt: 6 kampe - 3 sejre, 2 uafgjorte, 1 nederlag
VM topscorer: E Hazard & K Mirallas - 3 mål
VM assistkonge: R Lukaku - 4 assists

Samlet oversigt: 81 kampe - 63 sejre, 13 uafgjorte, 5 nederlag
Samlet topscorer: E Hazard - 40 mål
Samlet assistkonge: E Hazard - 42 assists
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Rode Duivels [#59]
« Svar #115: 13 Apr 2013, 23:30 »

Følger sikkert med, kan du godt sende os et billede med det danske landshold? Vil gerne vide hvordan faaen danmark kommer så langt Smiley

Jeg gemmer lige dette til næste update, når nu jeg alligevel skal møde Danmark! Thumbs Up
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

hamderspiller
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Rode Duivels [#59]
« Svar #116: 15 Apr 2013, 16:00 »

Jeg gemmer lige dette til næste update, når nu jeg alligevel skal møde Danmark! Thumbs Up
Glæder mig allerede.... KOM MED DEN NUUUUUUUUUUUUUUUUUU UUUUUUUUUUUUUUU Opstemt
Logged

Barcelona = Passionen
Odense Boldklub = De Lokale Helte
Arsenal = Ny kærlighed

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Rode Duivels
« Svar #117: 16 Apr 2013, 23:40 »


VM 2018 - BRONZEKAMPEN


VM 2018 – Bronzekamp – 14.07.2018
Belgien 1 – 0 Danmark
Startopstilling: T Courtois; G Noël, D Boyata, T Vermaelen, A Van Loo; J Vertonghen, A Witsel, J Vossen; R Lamah, E Hazard, R Lukaku
Udskiftninger: A Witsel, V Odjidja (71); R Lamah, D Klonaridis (71)
Mål: A Witsel (16)
Gule kort: Ingen
Bedste spiller: D Boyata (8,7)
Opsummering: Min sidste kamp i spidsen for Belgien, med chancen for at hive en bronzemedalje med hjem fra verdensmesterskaber ne. Jeg skulle op imod Danmark, som vandt sølv for fire år siden, og det var et decimeret belgisk hold jeg stillede med. På højrebacken var De Laet ude med en skade, hvilket betød at unge Grégory Noël ville spille fra start. Steven Defour var stadig ikke blevet klar, så det blev igen med Vertonghen på den defensive midtbane, Vermaelen i det centrale forsvar og Anthony Van Loo på venstrebacken. Jeg valgte at kaste Axel Witsel for løverne, selvom han stadig ikke var 100 procent. Ved siden af ham spillede Jelle Vossen på ny. Mirallas var en af dem der måtte forlade banen skadet mod Brasilien, så på højrekanten fik Roland Lamah chancen fra start. Helt på toppen var, også, Matías Suárez blevet skadet mod Brasilien, så her gav det lidt sig selv at Lukaku ville starte, selvom han ikke var helt klar.

Danmark havde den talentfulde 24-årige Marseille-spiller Steen Petersen mellem stængerne, mens deres backkæde bestod af Evians Daniel Wass, Chelseas Simon Kjær, Osasunas Andreas Bjelland og Stuttgarts Brian Hamalainen. På den centrale midtbane stillede man med Niki Zimling fra Club Brügge, samt Hamalainens holdkammerat i Stuttgart, William Kvist, mens Nicolai Jørgensen, der til daglig spiller sammen med Steen Petersen i Marseille, og Manchester City-spilleren Christian Eriksen tog sig af kanterne. Helt i front bragte de store og stærke Andreas Cornelius fra Valencia, samt Readings stortalent Ole Nygaard.

Noël og Boyata havde dermed vigtige roller at spille, overfor henholdsvis Christian Eriksen og Andreas Cornelius. Cornelius blev der nemlig spillet rigtig, rigtig meget på i løbet af de 90 minutter. Dedryck Boyata spillede dog en fantastisk kamp og dominerede Cornelius i luftrummet. Boyata vandt således 10 af deres 13 hovedstødsdueller, og erobrede dertil imponerende 17 bolde. I offensiven strålede Eden Hazard som sædvanlig, med adskillige flotte afleveringer og løb med bold. Det blev dog Axel Witsel der løb med overskrifterne. Det var nemlig Witsel, der spillede sin kun anden kamp i hele slutrunden, der stod for kampens eneste mål. Det faldt allerede efter et kvarters spil, da Roland Lamah trak mod baglinjen og slog en bold ind foran, hvor Witsel kom stormende og knaldede bolden i kassen.

Sådan sluttede min sidste kamp med Belgien. Med en fortjent 1-0 sejr og en velfortjent bronzemedalje ved den fineste turnering i verden. Nu venter der et par ugers jobsøgen, men jeg kan afsløre at der allerede er flere klubber i spil.




VM oversigt: 7 kampe - 4 sejre, 2 uafgjorte, 1 nederlag
VM topscorer: E Hazard & K Mirallas - 3 mål
VM assistkonge: R Lukaku - 4 assists

Samlet oversigt: 82 kampe - 64 sejre, 13 uafgjorte, 5 nederlag
Samlet topscorer: E Hazard - 40 mål
Samlet assistkonge: E Hazard - 42 assists
« Seneste Redigering: 16 Apr 2013, 23:59 af FC Barcelona » Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: COYS
« Svar #118: 27 Apr 2013, 09:59 »


ANSAT HOS TOTTENHAM


Så har jeg fundet min fremtidige klub. Tottenham bød sig til allerede inden slutrunden i Rusland og jeg takkede ja, så jeg har vidst det i et godt stykke tid. Siden jeg takkede ja, har jeg faktisk nået at fortryde flere gange. Jeg var lidt hurtig på aftrækkeren og fik ikke rigtigt tjekket Tottenhams tilstand ud, og den skræmmer mig faktisk ret meget. Holdet er ikke ret bredt og jeg havde set frem til at kunne bruge Vertonghen nærmest hver weekend. Det viser sig bare at Vertonghen netop har forladt klubben på en fri transfer. Hvad angår netop transfers, ser klubben heller ikke godt ud. Den er nemlig i en forfærdelig stand rent økonomisk, så jeg står overfor en ret stor opgave. Jeg håber på at få tid og plads af bestyrelsen, men jeg er ikke videre optimistisk eller entusiastisk lige nu. Game on.
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: COYS
« Svar #119: 27 Apr 2013, 18:10 »


COYS - TRUPPEN TIL SÆSONEN


MÅLMÆND
1. Hugo Lloris, 31 år, Frankrig
14. Odisseas Vlachodimos, 24 år, Grækenland


FORSVARET
2. Mauricio Isla, 30 år, Chile
13. Davide Astori, 31 år, Italien
17. Sime Vrsaljko, 26 år, Kroatien
18. José Enrique, 32 år, Spanien
26. Ciaran Clark, 28 år, Irland
34. Martin Skrtel, 33 år, Slovakiet


MIDTBANEN
3. Vurnon Anita, 29 år, Holland
7. Aaron Lennon, 31 år, England
8. Joe Allen, 28 år, Wales
11. Gareth Bale, 28 år, Wales
16. Tom Cleverley, 28 år, England
19. Raheem Sterling, 23 år, England
23. Junior Hoilett, 28 år, Canada


ANGREBET
10. Vincent Aboubakar, 26 år, Cameroun
12. Manolo Gabiaddini, 26 år, Italien
15. Pierre-Emerick Aubameyang, 29 år, Gabon


NYINDKØB
Milan Badelj, 29 år, Kroatien
Diego Biseswar, 31 år, Surinam
Ian Cleland, 22 år, Skotland
Fabrice Couderc, 20 år, Belgien
Jouni Koivunen, 20 år, Finland
Reinhold Reinke, 19 år, Tyskland
Yaya Touré, 35 år, Elfenbenskysten


Inden jeg fortsætter til resultaterne, kommer her en lille gennemgang af den trup jeg vil have til rådighed i den kommende sæson. Til målmandsposten har jeg stjernen Hugo Lloris og den ret uprøvede og ikke specielt dygtige græker Odisseas Vlachodimos. Til højrebacken har jeg to spillere der egentlig begge to er bedst vant med at spille som wingbacks, nemlig chilenske Mauricio Isla og kroatiske Sime Vrsaljko. Til den anden back har jeg kun den efterhånden aldrende José Enrique og til midterforsvaret har jeg Davide Astori, Ciaran Clark og Martin Skrtel. Til den defensive midtbane er der kun Vurnon Anita, mens jeg til den centrale midtbane er i besiddelse af Joe Allen og Tom Cleverley. Kanterne er for så vidt ganske fint besat med Gareth Bale, Aaron Lennon, Raheem Sterling og Junior Hoilett, mens det også ser ganske fint ud på toppen hvor jeg har Pierre-Emerick Aubameyang, Manolo Gabiaddini og Vincent Aboubakar.

Hugo Lloris har dog haft en del småskavanker i løbet af de sidste par sæsoner, så jeg har valgt at bruge penge på at hente Fabrice Couderc ind, da jeg ikke har tillid til Vlachodimos. For at forstærke forsvaret yderligere, har jeg brugt resten af mit transferbudget på at hente Jouni Koivunen ind til venstrebacken og Ian Cleland ind til det centrale forsvar. To store talenter som har rigtig mange gode år foran sig. Til den centrale midtbane har jeg virkelig også brug for et par nye spillere, og Yaya Touré stod uden kontrakt, med en uvurderlig erfaring og en mental styrke jeg let kunne få brug for. Derfor er han blevet hevet ind. Dertil har jeg sikret mig Milan Badelj på en lejeaftale, og det samme gør sig gældende jeg med den unge tysker Reinhold Reinke og den erfarne Diego Biseswar fra Surinam.
« Seneste Redigering: 27 Apr 2013, 18:13 af FC Barcelona » Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 16 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010