home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23285
  1 Bruger, 474 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenoflucknow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  Albiceleste [#116]
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 16 Udprint
Forfatter Emne: Albiceleste [#116]  (Læst 92677 gange)
Risom
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Rode Duivels [#52]
« Svar #90: 09 Mar 2013, 00:22 »

Det bliver da nemmere og nemmere for dig, hva'?  Tunge Men det er alligevel en fin statistisk i VM-kvallen.

Jeg læser stadig med.. En lille detalje er, at jeg godt kan lide, at du skifter billedet fra gang til gang. Smiley
Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Rode Duivels [#52]
« Svar #91: 09 Mar 2013, 00:26 »

Det er også nærmest urimeligt, så god Hazard er blevet. Han spiller som tidligere skrevet i Madrid, og hiver en gennemsnitlig karakter hjem der er højere end den Ronaldo hiver hjem! Tunge
Men jeg kan godt på forhånd love at VM 2018 bliver min sidste turnering med Belgien. Smiley

Ja, jeg lavede en ordentlig bunke fra starten af, så der kan skiftes ud hver gang! Og rart at høre at du er med! Thumbs Up
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Rode Duivels
« Svar #92: 09 Mar 2013, 03:22 »


NOVEMBER 2017


VENSKABSKAMP – 17.11.2017
Belgien 0 – 0 Slovakiet
Startopstilling: T Courtois; R De Laet, D Boyata, T Alderweireld, T Vermaelen; J Vertonghen, A Witsel, M Fellaini; R Lamah, E Hazard, M Suárez
Udskiftninger: T Alderweireld, K De Bruyne (45); M Suárez, R Lukaku (58)
Mål: Ingen
Gule kort: A Witsel (57)
Bedste spiller: R De Laet (7,2)
Opsummering: Traditionen tro afslutter vi året med en enkelt eller to træningskampe. I år tog vi først imod Slovakiet og dernæst rejste vi til Italien. Kampen mod Slovakiet springer jeg let og elegant over, for den var møghamrende kedelig. Meget mere er der egentlig ikke at tilføje. Kampens mest spændende højdepunkt, var da Axel Witsel fik et gult kort, efter godt og vel en times spil. Vi haster videre.




VENSKABSKAMP – 21.11.2017
Italien 3 – 4 Belgien
Startopstilling: T Courtois; R De Laet, D Boyata, T Alderweireld, T Vermaelen; J Vertonghen, K De Bruyne, M Fellaini; R Lamah, E Hazard, R Lukaku
Udskiftninger: Ingen
Mål: R Lukaku (20); K De Bruyne (49); R Lukaku (64); R Lamah (74)
Gule kort: Ingen
Bedste spiller: R Lukaku (9,3)
Opsummering: Sikke et opgør. Jeg var uden Mirallas til denne landsholdssamling, da han havde pådraget sig en mindre muskelskade, hvorfor han altså var blevet hjemme hos Everton i Liverpool  for at slikke sårene. Men vi fik ikke brug for ham. Vi startede ganske forrygende og efter tyve minutters spil bragte Lukaku, der var tilbage i startopstillingen efter sit fravær, os i front. Det blev dog en kortvarig glæde, for få minutter senere bragte Sebastian Giovinco tingene i balance. Og det blev startskuddet på et italiensk stormløb ned mod Thibaut Courtois’ mål. Få minutter inden pausen fik italienerne udbetaling for det tunge pres, da Mattia Destro bragte dem på 2-1 og blot tre minutter inde i anden halvleg, så det skidt ud for os, da Stephan El Shaarawy gjorde det til 3-1. Men blot et minut efter svarede vi igen, da Kevin De Bruyne bankede et frispark direkte ind bag Salvatore Sirigu. Det næste kvarter bølgede spillet frem og tilbage, indtil Romelu Lukaku pludselig fik foræret en friløber af Davide Astori. Han eksekverede køligt og pludselig havde vi momentum. Med et kvarter tilbage af den ordinære spilletid, blev vores fine comeback fuldendt, da Roland Lamah tørrede Leonardo Bonucci i to omgange, og derefter flot placerede bolden over i det fjerneste hjørne, langt uden for Sirigus rækkevidde. Resultat blev kørt i mål og vi havde dermed slået en stor fodboldnation, endda i stærkeste opstilling, på deres hjemmebane – selv med en af vores største profiler ude. En god afslutning på året og kampen mod Slovakiet er der jo ingen der husker nu.




Samlet oversigt: 71 kampe - 57 sejre, 11 uafgjorte, 3 nederlag
Samlet topscorer: E Hazard - 33 mål
Samlet assistkonge: E Hazard - 38 assists
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

impervious
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Rode Duivels [#53]
« Svar #93: 09 Mar 2013, 17:37 »

har du nogen ide om hvor du fortsætter efter VM, eller vil du bare se hvad der dukker op af spænende tilbud?? 
Logged

Brøndby IF!!!!

MBJ
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Rode Duivels [#52]
« Svar #94: 09 Mar 2013, 17:55 »


Men jeg kan godt på forhånd love at VM 2018 bliver min sidste turnering med Belgien. Smiley


Hvad tror du, impervious?
Logged

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Rode Duivels [#52]
« Svar #95: 10 Mar 2013, 15:48 »

Hvad tror du, impervious?

Mon ikke han mener om jeg ved hvilken klub jeg skal til? Smiley

Men, nej - det ved jeg endnu ikke. Jeg regner med bare at se hvad der er af ledige jobs til den tid. Hvis der er noget der frister forsøger jeg at få fingrene i det, men hvis ikke venter jeg jo bare til der kommer gang i svingdøren og der ryger et par trænere. Wink
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

impervious
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Rode Duivels [#52]
« Svar #96: 11 Mar 2013, 16:31 »

Hvad tror du, impervious?

som Barcelona skriver så mener jeg selvfølgelig klubhold. hvis du havde kigget bedre efter ville du også vide at jeg har spurt til det før, og derfra nok kunne regne ud hvad jeg mente.
Logged

Brøndby IF!!!!

MBJ
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Rode Duivels [#53]
« Svar #97: 11 Mar 2013, 16:48 »

My bad.
Logged

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Rode Duivels
« Svar #98: 15 Mar 2013, 01:58 »


MARTS 2018


VENSKABSKAMP – 06.03.2018
Belgien 2 – 0 Iran
Startopstilling: S Mignolet; G Noël, D Boyata, J Vertonghen, A Van Loo; S Defour, A Witsel, M Fellaini; K Mirallas, E Hazard, J Vossen
Udskiftninger: D Boyata, T Alderweireld (45); M Fellaini, M Dembélé (45); K Mirallas, R Lamah (45); J Vossen, C Benteke (45)
Mål: K Mirallas (20); C Benteke (66)
Gule kort: A Witsel (47)
Bedste spiller: G Noël (7,8)
Opsummering: Sommerens VM slutrunde nærmer sig med hastige skridt. Kampen her mod Iran, var således den sidste venskabskamp inden bruttotruppen skal udtages. Jeg valgte derfor at give et par spillere chancen. Defour spillede på den defensive midtbane for første gang i meget lang tid, mens Vertonghen blev rykket tilbage i midterforsvaret. Derudover fik unge Grégory Noël lov til at starte på højrebacken, mens Anthony Van Loo, der har gjort det flot de sidste gange han har været med, var at finde på venstrebacken. I målet fik Courtois også et hvil, hvor Mignolet tog over i stedet, mens Vossen fik chancen fra start helt på toppen. I løbet af første halvleg dominerede vi kampen og fik sat vores præg på den. Mirallas bragte os i front og i pausen skiftede jeg en del spillere ud, blandt andet Vossen som gik ud til fordel for Benteke. Efter 20 minutters spil af anden halvleg kom Benteke så på måltavlen for os, hvilket ikke var sket i 2½ år, hvor han dog retfærdigvis heller ikke har fået mange minutter.




Samlet oversigt: 72 kampe - 58 sejre, 11 uafgjorte, 3 nederlag
Samlet topscorer: E Hazard - 33 mål
Samlet assistkonge: E Hazard - 38 assists
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Rode Duivels
« Svar #99: 17 Mar 2013, 10:43 »


TRUPPEN TIL VM 2018


MÅLMÆND
1. Thibaut Courtois, 26 år, Juventus
13. Corentin Nedelec, 21 år, Evian
22. Simon Mignolet, 30 år, Leicester


∙ Det unge talent Nedelec er endnu engang med i truppen. Gillet bliver ikke yngre, så siden Confederations Cup har Nedelec sådan set været en fast del af landsholdet. Courtois er dog stadig det klare førstevalg mellem stængerne, selvom Mignolet har spillet en flot sæson efter at være skiftet til Leicester, hvor han altså er holdkammerater med Ritchie De Laet.

FORSVARET
2. Ritchie De Laet, 29 år, Leicester
3. Thomas Vermaelen, 32 år, Arsenal
4. Dedryck Boyata, 27 år, Real Zaragoza
5. Jan Vertonghen, 31 år, Tottenham
12. Anthony Van Loo, 29 år, PAOK
16. Timothy Derijck, 31 år, Granada
19. Grégory Noël, 20 år, Standard Liège
21. Christopher Lescure, 19 år, Club Brügge


∙ Netop Ritchie De Laet har fået en større og større rolle for landsholdet. Han har efterhånden mange Premier League kampe på CV'et, og er vores klare førstevalg på højrebacken. Den anden back tager Thomas Vermaelen sig stadig trofast af, med sin store rutine og sit stærke forsvarsspil. Alderweireld er desværre ramt af en skade, så han kan ikke være med ved dette VM, i stedet bliver Vertonghen rykket tilbage fra den defensive midtbane, til sin oprindelige position som centerback. Her skal han danne duo med Dedryck Boyata, der er skiftet til Zaragoza, som er ved at udvikle sig til et tophold i La Liga. Reserverne er ikke længere så imponerende på denne position. Timothy Derijck er endnu engang med, mens jeg også har udtaget den 19-årige Club Brügge spiller, Christopher Lescure. Sidst er Grégory Noël endnu engang med som backup til De Laet, mens Van Loo også har fået genvalg.

MIDTBANEN
6. Steven Defour, 30 år, Anji
7. Dorian Klonaridis, 25 år, Hertha BSC
8. Mousa Dembélé, 30 år, Liverpool
10. Eden Hazard, 27 år, Real Madrid
14. Kevin Mirallas, 30 år, Everton
15. Marouane Fellaini, 30 år, Manchester City
18. Vadis Odjidja, 29 år, Lazio
20. Roland Lamah, 30 år, Osasuna
23. Axel Witsel, 29 år, Zenit St. Petersborg


∙ Pludselig har 30-årige Steven Defour en stor rolle at spille på landsholdet. Alderweirelds fravær betyder som bekendt at Vertonghen bliver rykket tilbage i forsvaret, hvilket efterlader et tomrum på den defensive midtbane. Her kommer Defour, der i de sidste mange år har spillet i Anji, til at begå sig. Foran ham har jeg traditionen tro både Mousa Dembélé, Marouane Fellaini og Axel Witsel med. Her er vi dog også ramt af en skade, hvilket betyder at Kevin De Bruyne ikke kan tage med til Rusland. I stedet kommer Lazio-spilleren Vadis Odjidja med. På kanterne er det de samme 4 som var med til Confederations Cup sidste år. Mirallas og Hazard til at starte på henholdsvis højre- og venstrekanten, og Dorian Klonaridis til at støtte Mirallas, samt Roland Lamah til at støtte Hazard.

ANGREBET
9. Matías Suárez, 30 år, Benfica
11. Romelu Lukaku, 25 år, Dortmund
17. Jelle Vossen, 29 år, West Bromwich


∙ De sædvanlige tre. Benteke er på ny blevet sorteret fra, og som altid har jeg et stort luksusproblem på den forreste plads. Matías Suárez har nemlig stillet mig i en lidt prekær situation, med sine fornemme præstationer i slutningen af kvalifikationen til slutrunden. På den ene side vil jeg gerne belønne ham for de storslåede indsatser, men omvendt har Lukaku bevist sit værd gang på gang i løbet af de sidste par slutrunder. Noget stort problem er det dog ikke, og jeg ville ønske at jeg havde samme luksusproblem på alle andre positioner - især i midterforsvaret.
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Rode Duivels
« Svar #100: 17 Mar 2013, 21:01 »


VM 2018 - OPTAKT


VENSKABSKAMP – 28.05.2018
Belgien 7 – 0 Sydsudan
Startopstilling: C Nedelec; R De Laet, D Boyata, J Vertonghen, T Vermaelen; S Defour, A Witsel, M Dembélé; K Mirallas, E Hazard, R Lukaku
Udskiftninger: R De Laet, G Noël (45); J Vertonghen, C Lescure (45); A Witsel, V Odjidja (64); R Lukaku, M Suárez (75)
Mål: E Hazard (7); R Lukaku (11); K Mirallas (22); A Witsel (32); K Mirallas (42); E Hazard (63); V Odjidja (68)
Gule kort: Ingen
Bedste spiller: K Mirallas (9,5)
Opsummering: Inden slutrunden går i gang, skal jeg lige have overstået 3 venskabskampe. Alle 3 er mod ret så upåagtede modstandere. Første modstander består i form i af en af verdens yngste nationer, nemlig Sydsudan. Her blev der givet debut til Corentin Nedelec i målet. Han formåede at holde buret rent i samtlige 90 minutter, men han blev heller ikke sat på de store prøvelser. I stedet rundbarberede vi den afrikanske nation fuldstændigt med en 7-0 sejr. I løbet af første halvleg havde Hazard, Lukaku, Mirallas og Witsel i fællesskab gjort det til 5-0, mens Hazard og indskiftede Vadis Odjidja begge to kom på tavlen en enkelt gang hver, efter pausen.




VENSKABSKAMP – 01.06.2018
Sudan 3 – 2 Belgien
Startopstilling: S Mignolet; G Noël, D Boyata, T Derijck, A Van Loo; J Vertonghen, V Odjidja, M Fellaini; D Klonaridis, R Lamah, M Suárez
Udskiftninger: G Noël, R De Laet (45)
Mål: V Odjidja (57); M Suárez (73)
Gule kort: Ingen
Bedste spiller: M Fellaini (7,9)
Opsummering: Jeg gider ikke engang at skrive mere om denne kamp. Vi spillede frygteligt dårligt. Mignolet var alt andet end imponerende i målet, mens Noël og Derijck også begge to spillede forfærdeligt. Odjidja var en lille opløftelse, da han for anden kamp i streg kom på tavlen. Vi haster videre.




VENSKABSKAMP – 05.06.2018
Belgien 6 – 1 Montserrat
Startopstilling: T Courtois; R De Laet, D Boyata, T Vermaelen, A Van Loo; S Defour, M Dembélé, M Fellaini; K Mirallas, E Hazard, R Lukaku
Udskiftninger: Ingen
Mål: R Lukaku (14); R Lukaku (17); K Mirallas (44); E Hazard (48); E Hazard (69); R Lukaku (88)
Gule kort: E Hazard (16)
Bedste spiller: R Lukaku (9,7)
Opsummering: Pletten fra nederlaget til Sudan skulle vaskes væk, og det blev den med en let 6-1 sejr over miniputstaten Montserrat. Lukaku scorede hattrick, Hazard scorede et mål mindre end Lukaku, mens Mirallas scorede et mål mindre end Hazard. 3, 2 og 1, hvis nu nogen skulle have matematiske evner på niveau med dem undertegnede besidder. Courtois formåede dog ikke at gøre Nedelec kunsten efter, for han måtte lukke et mål ind midt i anden halvleg. På det tidspunkt var vi dog foran med 5-0, så det var ikke så mærkeligt at forsvaret faldt lidt i staver. Irriterende var det dog ikke desto mindre, men jeg føler nu alligevel at vi er godt og vel klar til slutrunden, som altså nu er lige rundt om hjørnet.




Samlet oversigt: 75 kampe - 60 sejre, 11 uafgjorte, 4 nederlag
Samlet topscorer: E Hazard - 37 mål
Samlet assistkonge: E Hazard - 40 assists
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Rode Duivels
« Svar #101: 21 Mar 2013, 15:09 »


VM 2018 - GRUPPESPIL


VM 2018 – Gruppespil – 19.06.2018
Belgien 4 – 1 Mexico
Startopstilling: T Courtois; R De Laet, D Boyata, J Vertonghen, T Vermaelen; S Defour, M Dembélé, M Fellaini; K Mirallas, E Hazard, R Lukaku
Udskiftninger: S Defour, T Derijck (76); M Fellaini, V Odjidja (76); T Vermaelen, A Van Loo (90)
Mål: E Hazard (1); E Hazard (33); D Boyata (42); K Mirallas (67)
Gule kort: M Fellaini (22); J Vertonghen (73); E Hazard (78)
Bedste spiller: E Hazard (9,2)
Opsummering: I gruppespillet har jeg fået Mexico, Serbien og Colombia. Mexico mødte vi for et år siden ved Confederations Cup, mens vi har mødt Serbien to gange for en del år siden, ved kvalifikationen til VM i Brasilien for 4 år siden. Colombia har vi dog aldrig mødt før, men vi kender deres styrke. Sidste sommer, ved Confederations Cup, var de således i semifinalen, hvor Rusland slog dem med 2-1. Det er ikke en let eller en svæg gruppe. Den er ganske tilpas og spiller vi op til vores bedste, skal vi nok gå videre. I gruppespillet første kamp, mod Mexico, spillede vi i hvert fald godt og vel op til vores bedste. For et år siden slog vi Mexico med 4-0. Det gentog vi næsten denne gang. Vi lagde ud som lyn og torden, med at komme foran efter 23 sekunders spil. Få minutter senere fik Mexico dog udlignet, da Vertonghen begik et straffespark som Javier Hernández sikker eksekverede. Herefter sad vi dog fuldstændig på kampen. Hazard fordoblede sit antal af mål efter lidt mere end en halv times spil, og inden vi gik til pause havde Boyata gjort det til 3-1 med sit første mål på landsholdet. I anden halvleg kørte vi ligeså stille resultatet i hus, med en enkelt ekstra scoring som kom fra Kevin Mirallas højre fod. Dermed var vi godt i gang og jeg følte at vi var præcis ligeså stærke som for et år siden, på trods af fraværet af Alderweireld og Kompany.




VM 2018 – Gruppespil – 24.06.2018
Serbien 0 – 3 Belgien
Startopstilling: T Courtois; R De Laet, D Boyata, J Vertonghen, T Vermaelen; S Defour, M Dembélé, M Fellaini; K Mirallas, E Hazard, R Lukaku
Udskiftninger: R De Laet, G Noël (75); S Defour, A Witsel (75)
Mål: K Mirallas (7); A Kolarov, selvmål (23); R Lukaku (38)
Gule kort: Ingen
Bedste spiller: J Vertonghen (7,9)
Opsummering: Det er efterhånden blevet lidt af et varemærke at vi starter super stærkt ud, og får lukket kampen i løbet af første halvleg. Mod Mexico var vi gået til pause med en komfortabel 3-1 føring, og denne gang kunne vi gå til pause med en endnu mere komfortabel føring. Mod Mexico havde vi brugt 23 sekunder på at bringe os i front, men denne gang skulle vi lige bruge lidt mere tid. Det var alligevel ikke mange minutter der skulle gå, før end Mirallas havde fulgt op på sin 4-1 scoring mod Mexico, og havde bragt os i front med endnu et fint mål. Inden pausen nåede vi at score to gange mere. Den ene gang var det ganske vidst ikke en af mine spillere der havde sidste fod på bolden, men det tæller jo alligevel. Det blev nemlig 2-1 da Kolarov noget uheldigt fik sendt bolden i eget net, efter et særdeles kraftfuldt indlæg fra Lukaku, som den serbiske venstreback simpelthen ikke kunne kontrollere. Lukaku lukkede kampen med 7 minutter tilbage af første halvleg, og ligesom mod Mexico blev anden halvleg brugt til at flytte bolden rundt og trække tempoet ud af kampen. Nu var vi så godt som videre fra gruppespillet.




VM 2018 – Gruppespil – 29.06.2018
Colombia 2 – 2 Belgien
Startopstilling: T Courtois; R De Laet, D Boyata, J Vertonghen, T Vermaelen; S Defour, M Dembélé, M Fellaini; K Mirallas, E Hazard, R Lukaku
Udskiftninger: Ingen
Mål: M Fellaini (49); S Defour (86)
Gule kort: R De Laet (53); M Fellaini (77)
Bedste spiller: E Hazard (8,8)
Opsummering: Et uafgjort resultat mod Colombia ville være nok til at give mig førstepladsen i puljen, efter at Mexico havde besejret netop Colombia med 4-1. Denne gang var der dog ikke nogen fantastisk start til os. Vi startede i stedet for med at komme bagud, da Cuadrado brød igennem i vores venstreside og bragte colombianerne foran med 1-0. Den føring holdt de frem til kort inde i anden halvleg, hvor Fellaini dukkede op på et fint sparket hjørnespark, og bragte balance i stillingen. I anden halvleg sad vi godt og grundigt på spillet, og det hårde pres gav pote 4 minutter før tid, da Steven Defour kom sent ind i boksen, og kom først på et indlæg der var længe undervejs. Blot to minutter efter fik Colombia dog udlignet, da Dorlan Pabón sparkede et smukt frispark i kassen, i en situation hvor Courtois ikke kunne gøre så meget, andet end at samle bolden op fra netmaskerne og måske lige give Pabón en stående klapsalve for sit fantastisk veludførte frispark. Resultatet var dog nok. Vi vinder gruppen med 7 point og en målscore på 9-3, foran Colombia og Mexico med 4 point, samt Serbien med et enkelt point. Colombia har dog en bedre målscore end Mexico, hvorfor de sætter sig på andenpladsen. Nu venter Lionel Messi og Argentina i ottendedelsfinalen. Det bliver ikke let.




VM oversigt: 3 kampe - 2 sejre, 1 uafgjort, 0 nederlag
VM topscorer: E Hazard & K Mirallas - 2 mål
VM assistkonge: E Hazard & M Fellaini - 2 assists

Samlet oversigt: 78 kampe - 62 sejre, 12 uafgjorte, 4 nederlag
Samlet topscorer: E Hazard - 39 mål
Samlet assistkonge: E Hazard - 42 assists
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

mathiasnh
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Rode Duivels [#57]
« Svar #102: 21 Mar 2013, 15:44 »

Jeg følger stadig med her Smiley

Glæder mig til, at se hvad du gør efter VM  Thumbs Up
Logged

Neal Caffrey!

LasseSJ
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Rode Duivels [#57]
« Svar #103: 21 Mar 2013, 18:57 »

Ups, træls lodtrækning! Er det stadigvæk et meget stærkt hold i 2018?
Logged

Olympique Lyonnais, AFC Ajax, AGF
Rouge et bleu sont nos couleurs, Lyonnais est notre coeur!

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Rode Duivels [#57]
« Svar #104: 21 Mar 2013, 19:52 »

Ups, træls lodtrækning! Er det stadigvæk et meget stærkt hold i 2018?

Ja, det er ikke helt ligetil. Jeg synes i hvert fald stadig at de er stærke, selvom den centrale midtbane ikke er så stærk mere. Men med Messi, Di Maria, Higuaín, Agüero og Ocampos i offensiven, skal mit forsvar godt nok være på tæerne. Og så har de også et par vanvittige newgens i forsvaret.
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 16 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010