home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 290 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  Albiceleste [#116]
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 16 Udprint
Forfatter Emne: Albiceleste [#116]  (Læst 92350 gange)
Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Rode Duivels
« Svar #75: 26 Feb 2013, 18:52 »


TRUPPEN TIL CONFEDERATIONS CUP 2017


MÅLMÆND
1. Thibaut Courtois, 25 år, Juventus
13. Corentin Nedelec, 20 år, Anderlecht
22. Simon Mignolet, 29 år, Sunderland


∙ Jean-François Gillet er efterhånden en meget gammel herre, så jeg har valgt at tage det unge stortalent Corentin Nedelec med i stedet for ham, således at Nedelec kan samle dyrbar erfaring. Udover ham er det, som sædvanlig, Thibaut Courtois og Simon Mignolet der er udtaget, hvor det naturligvis er Courtois der skal vogte buret som udgangspunkt.

FORSVARET
2. Thomas Vermaelen, 31 år, Arsenal
3. Ritchie De Laet, 28 år, Leicester
4. Vincent Kompany, 31 år, Manchester City
6. Toby Alderweireld, 28 år, Chelsea
12. Timothy Derijck, 30 år, Granada
18. Anthony Van Loo, 29 år, PAOK
20. Grégory Noël, 19 år, Standard Liège
21. Dedryck Boyata, 26 år, Manchester City


∙ Også her har vi et ungt stortalent med i form af 19-årige Grégory Noël, som ganske enkelt bare har overhalet Anthony Vanden Borre hvad angår backup-rollen til højrebacken, hvor Ritchie De Laet er sikker mand på holdkortet. I venstresiden har jeg Vermaelen og Anthony Van Loo med, mens jeg centralt naturligvis har vores leder og defensive styrmand Kompany med, som kommer til at danne centerbackduo med Alderweireld, mens Dedryck Boyata og Timothy Derijck skal agere backup.

MIDTBANEN
5. Jan Vertonghen, 30 år, Tottenham
7. Dorian Klonaridis, 24 år, Hertha BSC
8. Mousa Dembélé, 29 år, Liverpool
10. Eden Hazard, 26 år, Real Madrid
14. Kevin De Bruyne, 25 år, Arsenal
15. Marouane Fellaini, 29 år, Manchester City
16. Roland Lamah, 29 år, Osasuna
19. Kevin Mirallas, 29 år, Everton
23. Axel Witsel, 28 år, Zenit St. Petersborg


∙ Vertonghen har efterhånden sat sig rigtig tungt på den defensive midtbane, hvor han har præsteret ganske fremragende siden han første gang fik chancen der. Foran ham har jeg 4 heste at spille på, der alle er fantatiske fodboldspillere. Fellaini er den af dem der er mest sikker på spilletid, for der er ikke meget der adskiller de tre andre ad. Der bliver således hård kamp blandt Dembélé, De Bruyne og Witsel om den sidste plads på den centrale midtbane. På kanterne er der ikke nogen som helst tvivl om arbejdsfordelingen. Hazard, i venstre, og Mirallas, i højre, har begge været kæmpe stjerner siden jeg trådte til som manager. På bænken har jeg Dorian Klonaridis, til at tage sig af højrekanten når Mirallas skal have en puster, og Roland Lamah til at støtte Hazard, hvis han skulle have brug for en pause.

ANGREBET
9. Matías Suárez, 29 år, Benfica
11. Romelu Lukaku, 24 år, Dortmund
17. Jelle Vossen, 28 år, West Bromwich


∙ Lukaku spillede sig varm ved EM slutrunden sidste sommer, og han er efterhånden det klare førstevalg på toppen, selvom Matías Suárez aldrig rigtig har skuffet når han er blevet benyttet. Lukaku har desuden også været rigtig varm på klubplan i den forgangne sæson, hvilket også gør sig gældende for både Suárez og Jelle Vossen. Benteke kan efterhånden se længere og længere efter spilletid på landsholdet. Ikke fordi han er ringe, men simpelthen bare fordi at Lukaku, Suárez og Vossen alle tre gør det hamrende godt.
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Rode Duivels
« Svar #76: 27 Feb 2013, 02:40 »


CONFEDERATIONS CUP 2017 - GRUPPESPIL


CONFEDERATIONS CUP 2017 – Gruppespil – 18.06.2017
Cameroun 0 – 1 Belgien
Startopstilling: T Courtois; R De Laet, V Kompany, T Alderweireld, T Vermaelen; J Vertonghen, M Dembélé, M Fellaini; K Mirallas, E Hazard, R Lukaku
Udskiftninger: Ingen
Mål: E Hazard (61)
Gule kort: M Fellaini (49)
Bedste spiller: E Hazard (8,3)
Opsummering: En rigtig stærk modstander, som for alt i verden ikke måtte undervurderes. I 2013 og 2015 havde de vundet African Nations Cup og ved VM i 2014 var de røget knebent ud til England, der altså senere vandt turneringen, i kvartfinalen, efter et 1-0 nederlag. Derfor blev opgaven taget dybt seriøst og de bedste 11 blev sendt på banen, med en klar opgave; scor. Camerouns angreb er nemlig ikke det de lever på. Det er den stærke defensiv, som er utroligt svær at bryde ned. Ville vi vinde var det derfor, tro det eller ej, en nødvendighed at score. Lidt af et chok, ikke sandt? Vi gjorde heldigvis hvad vi er bedst til. Vi angreb konstant i bølger og lod ikke camerouneserne hvile i så meget som et minut. Efter godt en times tid gav det pote og hvem anden end Hazard kunne stå for målet. Som så mange andre gange endte Hazard altså med at blive matchvinder og kampens bedste spiller. Vi var således kommet godt fra land i gruppespillet.




CONFEDERATIONS CUP 2017 – Gruppespil – 21.06.2017
Belgien 4 – 0 Mexico
Startopstilling: T Courtois; R De Laet, V Kompany, T Alderweireld, T Vermaelen; J Vertonghen, M Dembélé, M Fellaini; K Mirallas, E Hazard, R Lukaku
Udskiftninger: R De Laet, G Noël (71); T Alderweireld, D Boyata (71); J Vertonghen, A Witsel (71)
Mål: E Hazard (5); R Lukaku (19); M Fellaini (38); J Vertonghen (69)
Gule kort: J Vertonghen (51)
Bedste spiller: E Hazard (9,1)
Opsummering: Et hold som jeg ikke kendte så godt. Jeg vidste at de havde Carlos Fierro, en fantastisk angriber, der scorer mål på mål for Lyon i Ligue 1, de to dos Santos brødre, samt Héctor Moreno, Sevillas bomstærke midtstopper. Jeg følte mig dog ret sikker på at vi ville kunne trække en sejr hjem, og ved pausen var mine forventninger godt og vel blevet bekræftet. Hazard skulle kun bruge 5 minutter på at følge op på sin scoring mod Cameroun, og et kvarter efter havde Lukaku fordoblet føringen, inden Fellaini helt reelt havde lukket kampen inden pausen, med sin 3-0 scoring. Med godt tyve minutter tilbage satte Jan Vertonghen prikken over i’et, da han sparkede en bold ind fra kanten af feltet og gjorde det til 4-0, kampens endelige resultat. 




CONFEDERATIONS CUP 2017 – Gruppespil – 24.06.2017
Belgien 0 – 1 Rusland
Startopstilling: T Courtois; R De Laet, V Kompany, T Alderweireld, T Vermaelen; J Vertonghen, M Dembélé, M Fellaini; K Mirallas, E Hazard, R Lukaku
Udskiftninger: T Vermaelen, A Van Loo (45); M Dembélé, K De Bruyne (63); M Fellaini, A Witsel (90)
Mål: Ingen
Gule kort: R De Laet (56)
Bedste spiller: M Fellaini (7,2)
Opsummering: Cameroun havde tabt sin anden kamp i gruppespillet, så hvis de slog Mexico var jeg reelt sikker på at gå videre uanset resultatet her. Det var nok meget heldigt at Cameroun så endte med at slå mexicanerne med 3-1, for jeg tabte 1-0 til russerne, i en kamp hvor vi bare ikke kunne få skabt chancer. Rusland havde os i et jerngreb gennem hele kampen, så da de 90 minutter var gået, stod det altså 0-1 på lystavlen. Ryazantsevs mål efter 68 minutter havde været nok for russerne, men det betød ikke det store for os, der var klar til semifinalen på grund af Camerouns sejr over Mexico. I semifinalen venter England – selvfølgelig, fristes man til at sige – mens Rusland i den anden semifinalen, løber ind i Colombia.




Confederations Cup oversigt: 3 kampe - 2 sejre, 0 uafgjorte, 1 nederlag
Confederations Cup topscorer: E Hazard - 2 mål
Confederations Cup assistkonge: K Mirallas - 3 assists

Samlet oversigt: 62 kampe - 49 sejre, 10 uafgjorte, 3 nederlag
Samlet topscorer: E Hazard - 26 mål
Samlet assistkonge: E Hazard - 32 assists
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Rode Duivels
« Svar #77: 28 Feb 2013, 21:08 »


CONFEDERATIONS CUP 2017 - SEMIFINALEN


CONFEDERATIONS CUP 2017 – Semifinale – 28.06.2017
Belgien 3 – 1 England
Startopstilling: T Courtois; R De Laet, V Kompany, T Alderweireld, T Vermaelen; J Vertonghen, M Dembélé, M Fellaini; K Mirallas, E Hazard, R Lukaku
Udskiftninger: M Fellaini, A Witsel (79); R Lukaku, M Suárez (85)
Mål: R Lukaku (14); R Lukaku (50); M Suárez (90+2)
Gule kort: Ingen
Bedste spiller: R Lukaku (8,6)
Opsummering: Mit tredje opgør med England. De to andre er begge blevet vundet, med henholdsvis 2-1 og 4-1. Med den historik in mente, var jeg spændt på opgøret og håbede på endnu en sejr over de forsvarende verdensmestre. Jeg tog dog, selvsagt, ingen chancer og sendte de 11 stærkeste spillere på banen. Lukaku har været brandvarm siden sommerens EM slutrunden sidste år, og han fortsatte i denne kamp, for han skulle kun bruge et kvarter på at bringe os foran, da han blev stukket i dybden, hvorefter han viste lige dele hurtighed og kølighed, da han løb fra det engelske forsvar og derefter satte bolden sikkert ind bag Joe Hart. I resten af første halvleg bølgede spillet godt og grundigt frem og tilbage, og ved pausen var stillingen stadig 1-0 til os. Vi startede dog som død og kritte i anden halvleg. Denne gang skulle Lukaku nemlig kun bruge 5 minutter og så var føringen ellers fordoblet. Herefter satte vi os på begivenhederne og styrede spillet med en god boldbesiddende indstilling. Englæderne fik dog tændt et lille lys i mørket, da Tom Huddlestone med 11 minutter igen reducerede. Tættere kom de dog ikke på os, for 2 minutter inde i overtiden lukkede indskiftede Matías Suárez kampen og dermed er vi klar til finalen, efter min 3. sejr ud af 3 mulige mod England. I finalen venter værterne fra Rusland, som i den anden semifinale besejrede Colombia med 2-1.




Confederations Cup oversigt: 4 kampe - 3 sejre, 0 uafgjorte, 1 nederlag
Confederations Cup topscorer: R Lukaku - 3 mål
Confederations Cup assistkonge: K Mirallas - 5 assists

Samlet oversigt: 63 kampe - 50 sejre, 10 uafgjorte, 3 nederlag
Samlet topscorer: E Hazard - 26 mål
Samlet assistkonge: E Hazard - 32 assists
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Roxer
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Rode Duivels [#47]
« Svar #78: 01 Mar 2013, 12:06 »

Hej FCB!
Jeg spiller også med Belgien i øjeblikket. Efter VM 14 fik jeg et B-hold har du også fået det og hvad betyder det? :-)
Logged

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Rode Duivels [#47]
« Svar #79: 01 Mar 2013, 18:47 »

Det skal jeg være ærlig og sige at jeg slet ikke har lagt mærke til - men jeg skal da lige prøve at tjekke næste gang jeg åbner spillet! Smiley
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Rode Duivels
« Svar #80: 02 Mar 2013, 10:31 »


CONFEDERATIONS CUP 2017 - FINALEN


CONFEDERATIONS CUP 2017 – Finale – 02.07.2017
Belgien 4 – 0 Rusland
Startopstilling: T Courtois; R De Laet, V Kompany, T Alderweireld, T Vermaelen; J Vertonghen, M Dembélé, M Fellaini; K Mirallas, E Hazard, R Lukaku
Udskiftninger: J Vertonghen, D Boyata (78); M Fellaini, A Witsel (78); R Lukaku, M Suárez (78)
Mål: E Hazard (33); M Dembélé (42); R Lukaku (58); E Hazard (65)
Gule kort: J Vertonghen (36); R De Laet (83)
Bedste spiller: E Hazard (9,5)
Opsummering: Efter en fantastisk opvisning er vi et trofæ rigere. Jeg havde selvsagt valgt den absolut stærkeste opstilling til kampen mod et stærkt russisk mandskab, der som bekendt havde slået mig i turneringens gruppespil, efter en opvisning i at have en fantastisk stærk defensiv. Det ville jeg gerne lave om på denne gang. Russerne havde foretaget et par udskiftninger i startopstillingen i forhold til vores møde i gruppespillet. Pavel Mamev, på den centrale midtbane, var blevet vist ud i semifinalen mod Colombia, så han var ikke tilgængelig, mens de på toppen havde valgt at bruge Alexandr Kerzhakov i stedet for Artem Dzyuba. Eden Hazard var dog ligeglad med begge af disse udskiftninger. Han ville bare score mål og vinde et trofæ mere, så efter lidt mere end en halv times spil, brød han igennem fra sin position på venstrekanten, og lagde bolden ind bag Igor Akinfeev. Inden pausen nåede vi sågar at fordoble denne føring, da Mousa Dembélé headede et hjørnespark i kassen, så ved pausen havde vi lagt en god og solid bund. I anden halvleg fortsatte vi med at være ligeglade med russerne og vi tog under alle omstændigheder ikke nogen form for hensyn til at de var på hjemmebane, og sikkert gerne ville have noget af æren i behold efter kampen, for de blev slet og ret kørt helt og aldeles over. Lukaku skulle kun bruge lidt mere end ti minutter af anden halvlegs spilletid til at gøre det til 3-0, og med 35 minutter igen lukkede Hazard kampen med sin anden scoring. Dermed kunne vi åbne champagnen og fejre endnu et trofæ efter en magtdemonstration overfor hjemmebanefavoritte rne. Et par timer efter kampen blev jeg dog rystet af en alt andet end forudset nyhed, som jeg kommer ind på i næste update.




Confederations Cup oversigt: 5 kampe - 4 sejre, 0 uafgjorte, 1 nederlag
Confederations Cup topscorer: E Hazard & R Lukaku - 4 mål
Confederations Cup assistkonge: K Mirallas - 6 assists

Samlet oversigt: 64 kampe - 51 sejre, 10 uafgjorte, 3 nederlag
Samlet topscorer: E Hazard - 28 mål
Samlet assistkonge: E Hazard - 33 assists
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

impervious
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Rode Duivels [#48]
« Svar #81: 02 Mar 2013, 12:34 »

da du startede denne her blog troede jeg ikke at jeg ville følge med i den, fordi at den kun handlede om et landshold. men du har sandelig fået mig til at ombestemme mig. kan du så spytte ud med flere updates!! 
Logged

Brøndby IF!!!!

LasseSJ
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Rode Duivels [#48]
« Svar #82: 02 Mar 2013, 14:14 »

Det er for vildt, FCB! Tillykke med endnu et flot trofæ! Smiley
Logged

Olympique Lyonnais, AFC Ajax, AGF
Rouge et bleu sont nos couleurs, Lyonnais est notre coeur!

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Rode Duivels [#48]
« Svar #83: 02 Mar 2013, 20:21 »

da du startede denne her blog troede jeg ikke at jeg ville følge med i den, fordi at den kun handlede om et landshold. men du har sandelig fået mig til at ombestemme mig. kan du så spytte ud med flere updates!! 

Det er jeg da glad for at høre. Smiley

Det er for vildt, FCB! Tillykke med endnu et flot trofæ! Smiley

Mange gange tak for det. Wink
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Rode Duivels
« Svar #84: 03 Mar 2013, 00:56 »


JULI 2017 - KOMPANY STOPPER


NYHED - 03.07.2017
Som et lyn fra en klar himmel, fik jeg få timer efter finalesejren over Rusland, en besked fra Kompany om at han gerne ville mødes med mig, for at diskutere et vigtigt anliggende. Hvad det handlede om turde jeg ikke gætte på i første omgang, men jeg fik hurtigt bange anelser. Anelser der kort efter blev bekræftet. Kompany ville mødes med mig, for at meddele at han stopper på det belgiske landshold. Vores anfører, vores leder, vores samlingspunkt og defensive kolos. En af de bedste, hvis ikke den bedste, centrale forsvarsspiller i verden. Det er selvsagt et kæmpe tab for landsholdet, og selvom jeg har stor tillid til Dedryck Boyata, der formentlig kommer til at erstatte Kompany i midterforsvaret, er det en enorm svækkelse af min ellers så stærke backkæde. Men Manchester Citys kaptajn føler altså bare at han vil fokusere på klubfodbolden. Hvorfor han ikke vil være med til at forsøge på at erobre hele verden, ved først at kvalificere os til, og derefter deltage i, VM 2018 er mig en kæmpe gåde, men kæmpen, der er af congolesisk oprindelse, er altså ikke til at rokke. Det er ærgerligt, men med det sagt har Kompany også haft en hæderlig karriere på landsholdet. Han fik debut længe inden medspillere som Fellaini, Vertonghen, Hazard, Mirallas og Lukaku, da han i 2004, som blot 17-årig, fik lov at spille mod Frankrig. Siden da har han suget erfaringer til sig og har etableret sig som en kæmpe stjerne i Premier League, så han har virkelig været en af grundpillerne på vores landshold og vores bestræbelser på at nå til tops. Kompany stopper dog mens legen er god, med 96 landskampe og 12 mål på CV'et. Tak for alt og fortsat god vind.
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Roxer
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Rode Duivels [#47]
« Svar #85: 04 Mar 2013, 10:38 »

Det skal jeg være ærlig og sige at jeg slet ikke har lagt mærke til - men jeg skal da lige prøve at tjekke næste gang jeg åbner spillet! Smiley
Fandt du ud af noget?
Logged

bonde42
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Rode Duivels [#47]
« Svar #86: 04 Mar 2013, 11:22 »

Fandt du ud af noget?

Så vidt jeg har forstået, svarer et B-hold til det, vi kalder "Ligalandsholdet". Altså, en mulighed for at udtage andre spillere end de sædvanelige og se dem an Smiley
Logged

Vejgaard Boldspilklub

Selvom alting kører i ring, er det ikke alting, der er ringe..

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Rode Duivels
« Svar #87: 05 Mar 2013, 03:35 »


AUGUST 2017


VENSKABSKAMP – 16.08.2017
Belgien 4 – 0  Paraguay
Startopstilling: T Courtois; R De Laet, D Boyata, T Alderweireld, T Vermaelen; J Vertonghen, A Witsel, M Fellaini; K Mirallas, E Hazard, R Lukaku
Udskiftninger: Ingen
Mål: K Mirallas (8); A Witsel (34); K Mirallas (45+1); M Fellaini (61)
Gule kort: T Alderweireld (64); T Vermaelen (81)
Bedste spiller: K Mirallas (9,3)
Opsummering: Første kamp uden Kompany og forsvaret formåede at imponere mig ganske meget. Jeg ville gerne have en god start, så derfor var det yderst tilfredsstillende at vi formåede at holde nullet mod et ellers stærkt paraguayansk mandskab, med spillere som Federico Santander. Ritchie De Laet spillede en kanon kamp i forsvaret, hvor også Dedryck Boyata viste lovende takter. Vi startede stærkt ud, for inden der var spillet 10 minutter havde Kevin Mirallas bragt os foran. Inden pausen var føringen oppe på 3-0, da Axel Witsel nettede til 2-0 efter lidt mere end en halv times spil, og i første halvlegs forlængede spilletid, slog Mirallas sømmet i kisten med sin anden scoring. Med en halv times spil igen, blev prikken over i’et også sat, da Fellaini headede et hjørnespark ind. Vi er dermed kommet godt fra start ovenpå Kompanys landsholdsexit.




Samlet oversigt: 65 kampe - 52 sejre, 10 uafgjorte, 3 nederlag
Samlet topscorer: E Hazard - 28 mål
Samlet assistkonge: E Hazard - 33 assists
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Rode Duivels
« Svar #88: 07 Mar 2013, 00:10 »


SEPTEMBER 2017


VM KVALIFIKATION – 09.09.2017
Belgien 3 – 1 Portual
Startopstilling: T Courtois; A Van Loo, D Boyata, T Alderweireld, T Vermaelen; M Fellaini, A Witsel, M Dembélé; K Mirallas, E Hazard, M Suárez
Udskiftninger: M Suárez, J Vossen (62); K Mirallas, K De Bruyne (76); E Hazard, F Ojo (76)
Mål: M Suárez (12); K Mirallas (16); K Mirallas (33)
Gule kort: T Vermaelen (44)
Rødt kort: T Vermaelen (75)
Bedste spiller: K Mirallas (9,2)
Opsummering: En ekstremt vigtig sejr, som reelt betyder at vi er godt på vej mod VM 2018. Romelu Lukaku var desværre skadet, hvorfor det blev Matias Suárez der fik chancen fra start på toppen, og derudover var vi også uden Jan Vertonghen på den defensive midtbane, hvilket betød at Fellaini gled tilbage i banen og Witsel og Dembélé sammen dannede duoen på den centrale midtbane. Sidst var De Laet ikke blevet klar, hvorfor Anthony Van Loo vikarierede på højrebacken. Netop Suárez skulle komme til at spille en hovedrolle, for det var lige netop ham der bragte os foran efter under et kvarters spil, da Fellaini sendte ham i dybden med en fantastisk bold henover det portugisiske forsvar. Suárez svigtede ikke overfor Rui Patrício og få minutter efter, måtte Rui Patrício endnu engang hente bolden ud fra eget net. Denne gang var det på ny Fellaini, der lagde en strålende aflevering frem i dybden, men denne gang var Kevin Mirallas modtageren og igen måtte Rui Patrício altså se sig passeret. Efter lidt over en halv times spil, lod til det at ydmygelsen skulle blive total, da Mirallas endnu engang modtog en stikning i dybden, denne gang fra Axel Witsel, og gjorde sig selv til dobbelt målscorer. Nani fik dog reddet lidt af portugisernes ære, da han efter 50 minutters spil fik reduceret, men mere blev det ikke til. Dermed trækker vi fra i toppen og har nu 3 point ned til Portugal. Samtidig tabte Østrig også overraskende med 4-1 til Kasakhstan, hvilket betyder at vi nu har 7 point ned til dem. 




VM KVALIFIKATION – 13.09.2017
Belgien 6 – 0 Østrig
Startopstilling: T Courtois; R De Laet, D Boyata, T Alderweireld, A Van Loo; J Vertonghen, M Dembélé, M Fellaini; K Mirallas, E Hazard, M Suárez
Udskiftninger: Ingen
Mål: K Mirallas (4); E Hazard (14); M Suárez (42); T Alderweireld (49); M Fellaini (72); M Suárez (74)
Gule kort: Ingen
Bedste spiller: M Suárez (9,5)
Opsummering: Portugal gav ikke op, selvom de nu var 3 point efter os, og havde inden kampen netop slået Andorra med 3-1. Derfor var en sejr helt og aldeles nødvendig. Vertonghen var tilbage på den defensive midtbane, mens De Laet var blevet klar igen, hvorfor han var tilbage på højrebacken. Vermaelen var blevet vist ud mod Portugal, så Anthony Van Loo fik genvalg, denne gang bare på den anden back. I løbet af første halvleg fik vi cementeret sejren godt og grundigt. Mirallas bragte os i front efter mindre end 5 minutters spil, og inden pausen havde Eden Hazard og Matias Suárez gjort det til 3-0, med en scoring hver. Efter pausen fordoblede vi antallet af mål der stod ud for Belgien. Alderweireld steg til vejrs på et hjørnespark, Fellaini gjorde det samme og med et kvarter igen afsluttede Matias Suárez et godt gennemspillet angreb og lukkede kampen fuldstændig. Dermed er vi på 22 point, Portugal er på 19, Østrig er på 12, Ungarn er på 9, efter deres sejr over Kasakhstan, som nu er på 6 point, og i bunden finder vi Andorra med 3 point på kontoen. Det dufter rigtig rart af VM. 




Samlet oversigt: 67 kampe - 54 sejre, 10 uafgjorte, 3 nederlag
Samlet topscorer: E Hazard - 29 mål
Samlet assistkonge: E Hazard - 33 assists
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Rode Duivels
« Svar #89: 09 Mar 2013, 00:18 »


OKTOBER 2017


VM KVALIFIKATION – 14.10.2017
Andorra 0 – 6 Belgien
Startopstilling: T Courtois; R De Laet, D Boyata, T Alderweireld, T Vermaelen; J Vertonghen, M Dembélé, M Fellaini; K Mirallas, E Hazard, M Suárez
Udskiftninger: M Dembélé, K De Bruyne (35); M Fellaini, A Witsel (68); M Suárez, C Benteke (79)
Mål: M Suárez (18); M Suárez (35); E Hazard (54); J Vertonghen (57); M Fellaini (66); E Hazard (69)
Gule kort: Ingen
Bedste spiller: E Hazard (9,6)
Opsummering: Med resultatet her, som i øvrigt var ganske forventet, er vi så godt som klar til VM. Vi slår Portugal både hvad angår målscore og indbyrdes opgør, så jeg kan egentlig ikke lige regne ud, hvordan de skal kunne fange os – men i følge nyedsstrømmen er jeg altså ikke helt og holdent kvalificeret endnu. Så det vælger jeg at tro på. Med det sagt, blev det åbenlyst en let opgave for os, at tage til det lille fyrstedømme i de høje Pyrenæer og vinde ganske overbevisende med tenniscifrene 0-6. Jeg valgte dog absolut stærkeste opstilling fra start, bare for at køre staklerne helt over. Suárez var igen med fra start, da Lukaku endnu ikke var blevet klar, og han åbnede scoringen efter 18 minutter. Ved pausen var vi foran med to, efter Suárez havde nettet endnu engang, og efter pausen tog det for alvor fart. I løbet af de første 25 minutter scorede vi fire mål, som blev fordelt mellem Hazard, Vertonghen og Fellaini, hvor førstnævnte scorede to gange. 




VM KVALIFIKATION – 18.10.2017
Ungarn 1 – 6 Belgien
Startopstilling: T Courtois; R De Laet, D Boyata, T Alderweireld, T Vermaelen; J Vertonghen, A Witsel, M Fellaini; K Mirallas, E Hazard, M Suárez
Udskiftninger: R De Laet, G Noël (89); A Witsel, V Odjidja (89); M Fellaini, K De Bruyne (89)
Mål: M Suárez (2); M Suárez (9); E Hazard (18); M Suárez (19); M Suárez (42); E Hazard (61)
Gule kort: R De Laet (47)
Bedste spiller: M Suárez (9,8)
Opsummering: Portugal tabte ude mod Østrig med 1-0, så nu så det hele endnu mere overbevisende ud på papiret – især hvis vi også lige tog det sidste stik på udebane mod Ungarn. Og det gjorde vi. Endda ret klart. Der var en enkelt ændring i forhold til holdet mod Andorra. Dembélé var gået ud med en skade efter 35 minutter, så Axel Witsel erstattede ham i startopstillingen her. Det ble dog ikke Witsel der stjal rampelyset. Det stod Matias Suárez for. Han var helt og aldeles flyvende. Han har vist gode tegn i Lukakus fravær, og det fortsatte i allerhøjeste grad i denne kamp. Efter 20 minutter havde han scoret hattrick og ved pausen havde han nettet hele 4 gange. Vi gik til pause med en 0-5 føring, da Hazard også var kommet på tavlen, men kort inde i anden halvleg reducerede Ungarn. Hazard var dog lige glad og efter lidt mere end en times spil, gav han os bare vores fem-måls føring tilbage, da han scorede sit andet mål. Hazard og Suárez kørte med klatten. En forestilling uden mage. Dermed er vi klar til VM slutrunden næste år, som finder sted i Rusland, hvor vi også var i sommers til Confederations Cup, med 28 point ud af 30 mulige og en målscore på 40-5. Ubesejrede. Portugal tager sig af andenpladsen med 22 point og en målscore på 25-11, mens Østrig fuldender top 3 med 18 point, og en målscore lydende på 20-17. I bunden af puljen ligger Ungarn med 9 point, samt Kasakhstan og Andorra, der begge to, noget overraskende, formåede at vinde to kampe og dermed skrabe 6 point sammen hver især. Nu glæder jeg mig bare til det bliver sommer.




Samlet oversigt: 69 kampe - 56 sejre, 10 uafgjorte, 3 nederlag
Samlet topscorer: E Hazard - 33 mål
Samlet assistkonge: E Hazard - 36 assists
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 16 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010