home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 408 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  Albiceleste [#116]
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 16 Udprint
Forfatter Emne: Albiceleste [#116]  (Læst 92434 gange)
Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Rode Duivels
« Svar #45: 13 Feb 2013, 01:58 »


NOVEMBER 2015


VENSKABSKAMP – 13.11.2015
San Marino 0 – 1 Belgien
Startopstilling: Y De Winter; L Cavanda, M Bossaerts, T Derijck, B Buysse; S Defour, S Kums, V Odjidja; D Klonaridis, Y El Ghanassy, D Pollet
Udskiftninger: V Odjidja, K De Bruyne (45); Y El Ghanassy, R Lamah (45); D Pollet, Z Bakkali (65)
Mål: D Klonaridis (59)
Gule kort: Ingen
Bedste spiller: M Bossaerts (7,6)
Opsummering: Et ret ringe resultat taget modstanderne i betragtning. Jeg stillede op med et reservespækket mandskab og sparede mine stjerner, men jeg havde alligevel regnet med en noget større sejr end en spinkelt et-måls sejr. Der var debut til en del forskellige spillere, blandt andet Bossaerts i midterforsvaret og Klonaridis på højrekanten, som var de eneste to der rigtigt formåede at imponere. Vi sad sådan set på alt spillet kampen igennem, men kunne ikke rigtigt score, indtil der var spillet en god times tid, hvor Klonaridis brød igennem på højrekanten, og sparkede bolden i nettet. Mere blev det ikke til, og det bedste der kan siges om kampen, er vel at der var debut til en del spillere.  




VENSKABSKAMP – 17.11.2015
Belgien 1 – 1 Estland
Startopstilling: S Mignolet; R De Laet, D Boyata, R Donk, A Van Loo; S Defour, K De Bruyne, S Wuytens; D Klonaridis, R Lamah, C Benteke
Udskiftninger: D Klonaridis, M Martens (54)
Mål: C Benteke (75)
Gule kort: Ingen
Bedste spiller: C Benteke (7,2)
Opsummering: Endnu et ret skuffende resultat. Jeg stillede ellers noget stærkere op end mod San Marino, især i angrebet hvor både Lamah og Benteke var med, mens Klonaridis havde fået genvalg efter hans fine præstation mod San Marino. Kampen udviklede sig dog meget lig med San Marino kampen; vi sad på spillet og kom frem til mange chancer, men bolden ville bare ikke i nettet. Med et kvarter tilbage af den ordinære spilletid, kom forløsningen dog endelig, da Benteke blev sendt i dybden og gjorde det til 1-0, men kort før tid fik udeholdet udlignet efter en dødboldssituation, hvorfor de glade og tilfredse kunne rejse hjem med et uafgjort resultat i baggagen. 




Samlet oversigt: 42 kampe - 32 sejre, 7 uafgjorte, 3 nederlag
Samlet topscorer: E Hazard & M Dembélé - 13 mål
Samlet assistkonge: E Hazard - 19 assists
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Rode Duivels
« Svar #46: 13 Feb 2013, 04:44 »


TRUPPEN TIL EM 2016


MÅLMÆND
1. Thibaut Courtois, 24 år, Juventus
13. Jean-François Gillet, 37 år, Torino
22. Simon Mignolet, 28 år, Sunderland


∙ Her er der ingen ændringer i forhold til VM truppen for 2 år siden. Courtois er skiftet til Juventus, mens Gillet og Mignolet stadig er i henholdsvis Torino og Sunderland, og der er stadig tale om en målmand i verdensklasse, i form af Courtois, en målmand i høj klasse, i form af Mignolet, og en ganske kompetent reserve, med tonsvis af erfaring, i form af Gillet.

FORSVARET
2. Thomas Vermaelen, 30 år, Arsenal
3. Toby Alderweireld, 27 år, Chelsea
4. Vicent Kompany, 30 år, Manchester City
11. Anthony Vanden Borre, 28 år, Düsseldorf
12. Bart Buysse, 29 år, Club Brügge
16. Timothy Derijck, 29 år, PSV Eindhoven
20. Ritchie De Laet, 27 år, Leicester
21. Dedryck Boyata, 25 år, Manchester City


∙ Her ser vi stærkere ud end for 2 år siden, med en Ritchie De Laet der har udviklet sig godt på højrebacken, en Boyata der spiller nogenlunde regelmæssigt for en af Premier Leagues absolutte topklubber, og med Bart Buysse som en ligeså god backup som Pocognoli var. I midterforsvaret er det som udgangspunkt Kompany og Alderweireld jeg bruger. Vermaelen sidder tungt på venstrebacken, mens De Laet og Vanden Borre giver hinanden god og sund konkurrence på højrebacken. Derijck og Boyata, især sidstnævnte, udgør to yderst kompetente reserver til mine centerbacks.

MIDTBANEN
5. Jan Vertonghen, 29 år, Tottenham
6. Axel Witsel, 27 år, Zenit St. Petersborg
7. Kevin Mirallas, 28 år, Everton
8. Mousa Dembélé, 28 år, Liverpool
10. Eden Hazard, 25 år, Real Madrid
14. Kevin De Bruyne, 24 år, Newcastle
15. Marouane Fellaini, 28 år, Manchester City
18. Nacer Chadli, 26 år, Atlético Madrid
23. Roland Lamah, 28 år, Osasuna


∙ Vertonghen har virkelig etableret sig på den defensive midtbane, siden han blev brugt som nødløsning for første gange tilbage ved VM for 2 år siden. Nu er han fast mand på positionen, hvorfor han figurerer som midtbanespiller og ikke som forsvarsspiller her på listen. Foran ham er der stor konkurrence om pladserne. Fellaini og Dembélé er pt. øverst i hierarkiet, men De Bruyne har fået slået sit navn fast i Premier League siden sit skifte til Newcastle, og Witsel er en kæmpe stjerne i en stærk russisk liga. På kanterne er der ikke nogen tvivl om at Hazard og Mirallas står forrest i køen til spilletid, men Chadli og Lamah kan begge to gå ind og aflaste til hver en tid, da de begge er særdeles fremragende fodboldspillere. Især Lamah har imponeret mig mere eller mindre hver gang han har fået chancen.

ANGREBET
9. Matías Suárez, 28 år, Benfica
17. Jelle Vossen, 27 år, West Bromwich
19. Romelu Lukaku, 23 år, Dortmund


∙ Christian Benteke blev sorteret fra ved VM 2014 og her ved EM gentager dette sig. Det er ikke fordi at Benteke har været ringe, for det har han så afgjort ikke. Suárez, Vossen og Lukaku har bare alle tre været bedre, og har siddet tungt på de tre pladser jeg har til angribere i truppen, lige siden VM slutrunden for 2 år siden. Lukaku har fået stablet en solid tilværelse i Bundesligaen på benene og har været mere eller mindre fast mand i Dortmund i denne sæson, så jeg regner umiddelbart med ham som mit førstevalg,men kvaliteten er så høj hos alle tre, at balancen hurtigt kan tippe til den ene eller den andens fordel. Her er der i hvert tilfælde tale om en sund, men også benhård, konkurrence spillerne imellem.
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Rode Duivels
« Svar #47: 13 Feb 2013, 14:25 »


EM 2016 - OPTAKT


VENSKABSKAMP – 28.05.2016
Belgien 1 – 0 Schweiz
Startopstilling: T Courtois; R De Laet, V Kompany, T Alderweireld, T Vermaelen; J Vertonghen, A Witsel, M Fellaini; K Mirallas, E Hazard, J Vossen
Udskiftninger: A Witsel, M Dembélé (45); J Vossen, M Suárez (45); K Mirallas, R Lamah (83); E Hazard, N Chadli (83)
Mål: E Hazard (79)
Gule kort: J Vossen (23); T Vermaelen (61)
Bedste spiller: V Kompany (7,7)
Opsummering: Inden der tages hul på slutrunden, har vi lige to venskabskampe som optakt – begge kampe mod nogle ganske stærke europæiske mandskaber. Først gjaldt det Schweiz, som også skulle afsted til slutrunden efter at have taget andenpladen i deres kvalifikationsgrupp e, som udover Schweiz også bestod af England, Slovakiet, Albanien og Kasakhstan. Med andre ord havde de kvalificeret sig fra en nogenlunde stærk pulje, så jeg vidste at jeg skulle op imod et godt hold. Derfor blev det noget der ligner den stærkeste opstilling jeg stillede med, og det udmøntede sig i en ganske spinkel sejr, i en kamp som jeg ellers styrede i store træk. Vi skulle dog helt hen til det 79. minut, før kampens enlige scoring faldt. Den stod Eden Hazard for, hvilket må siges at være knapt så overraskende, taget hans fantastiske præstationer over de sidste par år i betragtning.   




VENSKABSKAMP – 04.06.2016
Belgien 1 – 1 Tjekkiet
Startopstilling: T Courtois; R De Laet, V Kompany, T Alderweireld, T Vermaelen; J Vertonghen, A Witsel, M Fellaini; K Mirallas, E Hazard, J Vossen
Udskiftninger: A Witsel, M Dembélé (45); J Vossen, R Lukaku (59); J Vertonghen, A Vanden Borre (65); E Hazard, R Lamah (65)
Mål: E Hazard (62)
Gule kort: Ingen
Bedste spiller: E Hazard (7,8)
Opsummering: Endnu engang skulle vi op mod en relativt stærk modstander. Tjekkerne havde dog ikke formået at kvalificere sig til slutrunden, efter de var endt på en tredjeplads i deres gruppe, efter Serbien og Norge, og foran Bulgarien og Luxembourg, for derefter at tabe til Grækenland i playoff-kampene. Der var dog ikke nogen grund til at undervurdere dem, så jeg valgte samme stærke opstilling som mod Schweiz. Det var dog ikke nok i det lange løb, for tjekkerne bragte sig tidligt i front, og vi formåede først at udligne efter godt en times spil, endnu engang via Hazard, men vi formåede til gengæld aldrig at score et afgørende mål og vinde kampen. Jeg sidder dog med en klar fornemmelse af at vi er klar til slutrunden, trods dette lidt skuffende resultat.




Samlet oversigt: 44 kampe - 33 sejre, 8 uafgjorte, 3 nederlag
Samlet topscorer: E Hazard - 15 mål
Samlet assistkonge: E Hazard - 19 assists
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Rode Duivels
« Svar #48: 14 Feb 2013, 00:15 »


EM 2016 - GRUPPESPIL


EM 2016 – Gruppespil – 13.06.2016
Bosnien 0 – 4 Belgien
Startopstilling: T Courtois; R De Laet, V Kompany, T Alderweireld, T Vermaelen; J Vertonghen, K De Bruyne, M Fellaini; M Dembélé, E Hazard, M Suárez
Udskiftninger: M Suárez, R Lukaku (45); K De Bruyne, A Witsel (63); E Hazard, N Chadli (63)
Mål: E Hazard (6); E Hazard (45+1); M Fellaini (57); R Lukaku (71)
Gule kort: N Chadli (85)
Bedste spiller: E Hazard (9,2)
Opsummering: En fantastisk start på gruppespillet, hvor vi er oppe imod Bosnien, Irland og Portugal. Med 4-0 sejren over Bosnien kom vi godt i gang. Mirallas var ude med karantæne i både denne og den efterfølgende kamp, efter sit røde kort mod Aserbadjsjan, hvorfor Dembélé blev skubbet op på højrekanten, mens De Bruyne tog Dembélé’s plads på midtbanen. Hazard havde spillet en fantastisk slutrunden i Brasilien for to år siden, og denne gang skulle han kun bruge 6 minutter på at komme i gang, og før der var spillet en hel halvleg, havde han sågar også scoret sit andet mål. Vores dominans fortsatte i anden halvleg, hvor Fellaini kom på tavlen efter lidt mere end 12 minutters spil, og med cirka 20 minutter tilbage, lukkede indskiftede Lukaku kampen, og kunne dermed sætte prikken over i’et på en fantastisk start.




EM 2016 – Gruppespil – 17.06.2016
Belgien 5 – 3 Irland
Startopstilling: T Courtois; A Vanden Borre, V Kompany, T Alderweireld, T Vermaelen; J Vertonghen, K De Bruyne, M Fellaini; M Dembélé, E Hazard, R Lukaku
Udskiftninger: K De Bruyne, A Witsel (75); R Lukaku, J Vossen (75); E Hazard, N Chadli (83)
Mål: R Lukaku (6); J Vertonghen (15); A Vanden Borre (35); R Lukaku (64); A Witsel (81)
Gule kort: V Kompany (89)
Bedste spiller: R Lukaku (8,8)
Opsummering: En kamp som burde været endt 5-0. Vi startede præcis ligesom mod Bosnien; der skulle kun gå 6 minutter før vi var foran. Ti minutter efter udbyggede Vertonghen føringen og tyve minutter efter hans scoring, kunne også Vanden Borre, der havde fået plads i stedet for De Laet, bringe sig på tavlen. Så tog fanden dog ved Shane Long, og før der var spillet 45 minutter, havde han scoret hattrick og udlignet vores føring. 3 mål som alle kunne have været undgået, hvis vi blot havde været vågne på de 3 dødbolde som der blev scoret på. Lukaku, der havde fået chancen fra start denne gang, ville dog ikke være med til et pointtab i denne kamp, så efter lidt mere end en times spil, bragte han os tilbage i front, og med ti minutter tilbage af kampen, lukkede Witsel den endegyldigt med sin scoring til det utrolige og endelige resultat, 5-3.




EM 2016 – Gruppespil – 21.06.2016
Belgien 2 – 0 Portugal
Startopstilling: T Courtois; R De Laet, V Kompany, T Alderweireld, T Vermaelen; J Vertonghen, M Dembélé, M Fellaini; K Mirallas, E Hazard, R Lukaku
Udskiftninger: R Lukaku, J Vossen (45); M Fellaini, M Suárez (86); J Vertonghen, D Boyata (90)
Mål: R Lukaku (26); J Vossen (50)
Gule kort: R De Laet (53); T Vermaelen (58)
Bedste spiller: T Vermaelen (8,7)
Opsummering: Den vigtigste kamp i gruppespillet. Mirallas var tilbage fra sin karantæne, hvilket betød at han var tilbage i startopstillingen, mens De Bruyne måtte tage plads på bænken. Sidst havde jeg også valgt at starte med den mere defensivt orienterede De Laet i denne kamp, i stedet for Vanden Borre. Vi startede kampen rigtig fint, men spillet bølgede meget frem og tilbage, og der var chancer i begge ender. Efter 26 minutters spil kom gennembrudet, da Lukaku steg til vejrs på et indlæg fra højresiden, og kanonerede bolden ind i nettet med et fantastisk kraftfuldt hovedstød. En situation der dog også gav Lukaku flere skrammer, hvorfor han måtte skiftes ud i pausen til fordel for Jelle Vossen. Vossen skulle dog kun bruge 5 minutter til at udbygge den føring som Lukaku havde grundlagt, og den holdt i resten af kampen, hvilket betyder at vi nu er klar til ottendedelsfinalen, hvor Sverige, som vi kender fra kvalifikationen, venter os. Også Irland og Portugal er videre fra gruppen, eftersom de 4 bedste treere også går videre.




EM oversigt: 3 kampe - 3 sejre, 0 uafgjorte, 0 nederlag
EM topscorer: R Lukaku - 4 mål
EM assistkonge: A Vanden Borre & M Dembélé - 2 assists

Samlet oversigt: 47 kampe - 36 sejre, 8 uafgjorte, 3 nederlag
Samlet topscorer: E Hazard - 17 mål
Samlet assistkonge: E Hazard - 20 assists
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

MunkKasper
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Rode Duivels [#32]
« Svar #49: 14 Feb 2013, 01:16 »

Fed start i gruppespillet Wink
-Hvad er dine mål ?
Logged

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Rode Duivels [#32]
« Svar #50: 16 Feb 2013, 00:10 »

Fed start i gruppespillet Wink
-Hvad er dine mål ?

Altså til at starte med skal jeg i hvert fald videre fra ottendedelsfinalen, og så afhænger mit mål jo lidt af hvem jeg møder i kvartfinalen. Men jeg håber da i hvert fald at kunne nå semifinalen.
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Rode Duivels
« Svar #51: 16 Feb 2013, 00:31 »


EM 2016 - OTTENDEDELSFINALEN


EM 2016 – Ottendedelsfinale – 26.06.2016
Sverige 1 – 3 Belgien
Startopstilling: T Courtois; A Vanden Borre, V Kompany, T Alderweireld, T Vermaelen; J Vertonghen, M Dembélé, M Fellaini; K Mirallas, E Hazard, R Lukaku
Udskiftninger: Ingen
Mål: K Mirallas (30); R Lukaku (67); R Lukaku (81)
Gule kort: T Vermaelen (90)
Bedste spiller: M Dembélé (8,8)
Opsummering: Vi kendte svenskerne ret godt efter kvalifikationen, så jeg var ikke overrasket over at vi tog en sikker sejr. Vores 4-0 sejr på svenskernes egen bane i kvalifikationens sidste kamp, havde været en meget fin indikator for styrkeforholdet mellem de to hold, så jeg sendte mine 11 mand på banen, med en klar forventning om at de ville vinde opgøret. Det startede givetvis også helt efter planen, for efter en halv times spil gjorde Kevin Mirallas det til 1-0. Efter godt og vel en times spil, gjorde Zlatan dog det onde ved os og udlignede, men blot få minutter senere bragte Lukaku os tilbage i front, og med ti minutter tilbage af den ordinære spilletid, lukkede selvsamme Lukaku kampen og bragte os i kvartfinalen. Her venter de forsvarende verdensmestre fra England, så jeg ser frem mod en svær og hård kamp, mod en særdeles værdig modstander. 




EM oversigt: 4 kampe - 4 sejre, 0 uafgjorte, 0 nederlag
EM topscorer: R Lukaku - 6 mål
EM assistkonge: M Dembélé - 3 assists

Samlet oversigt: 48 kampe - 37 sejre, 8 uafgjorte, 3 nederlag
Samlet topscorer: E Hazard - 17 mål
Samlet assistkonge: E Hazard - 20 assists
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Rode Duivels
« Svar #52: 16 Feb 2013, 03:00 »


EM 2016 - KVARTFINALEN


EM 2016 – Kvartfinale – 01.07.2016
Belgien 4 – 1 England
Startopstilling: T Courtois; A Vanden Borre, V Kompany, T Alderweireld, T Vermaelen; J Vertonghen, M Dembélé, M Fellaini; K Mirallas, E Hazard, R Lukaku
Udskiftninger: T Vermaelen, B Buysse (84); M Fellaini, K De Bruyne (84)
Mål: K Mirallas (27); V Kompany (45+2); R Lukaku (79); K Mirallas (90+2)
Gule kort: A Vanden Borre (54); M Fellaini (56)
Bedste spiller: K Mirallas (9,3)
Opsummering: For to år siden slog vi de regerende verdensmestre med 4-1. Dengang hed modstanderen Spanien og scenen var ottendedelsfinalen ved VM i Brasilien. Denne gang hed modstanderen England og scenen var kvartfinalen ved EM i Frankrig. Igen blev det til en sensationel 4-1 sejr til mit hold. Vi lagde stærkt fra land og allerede efter 27 minutter bragte Kevin Mirallas os foran. Det blev dog umiddelbart en kort glæde, for godt ti minutter efter udlignede Stewart Downing for englænderne. Inden vi nåede at gå til pause, dybt inde i dommerens tillægstid af første halvleg, kom vi dog tilbage i førersædet, da anfører Kompany gik forrest, og headede et godt sparket frispark i kassen. I anden halvleg bølgede spillet meget frem og tilbage, men efter 79 minutter kom vores endelige gennembrud, da Lukaku bragte os på 3-1 og noget der lignede en sikker sejrskurs. Mine drømme om at vinde hele turneringen, led dog et større knæk fem minutter senere, da Marouane Fellaini måtte udgå med en skade, som holder ham ude fra resten af turneringen. Mirallas hjalp dog med at få mit humør tilbage, da han 2 minutter inde i overtiden lukkede kampen helt, med sit andet mål. Nu venter et stærkt russisk mandskab mig i semifinalen, men jeg er optimistisk, for vi har før slået Rusland. Nu bliver det for alvor spændende!




EM oversigt: 5 kampe - 5 sejre, 0 uafgjorte, 0 nederlag
EM topscorer: R Lukaku - 7 mål
EM assistkonge: M Dembélé - 4 assists

Samlet oversigt: 49 kampe - 38 sejre, 8 uafgjorte, 3 nederlag
Samlet topscorer: E Hazard - 17 mål
Samlet assistkonge: E Hazard - 21 assists
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Rode Duivels
« Svar #53: 17 Feb 2013, 15:18 »


EM 2016 - SEMIFINALEN


EM 2016 – Semifinale – 06.07.2016
Belgien 3 – 0 Rusland
Startopstilling: T Courtois; A Vanden Borre, V Kompany, T Alderweireld, T Vermaelen; J Vertonghen, K De Bruyne, M Dembélé; K Mirallas, E Hazard, R Lukaku
Udskiftninger: M Dembélé, R De Laet (80); E Hazard, R Lamah (80); R Lukaku, M Suárez (80)
Mål: K Mirallas (8); R Lukaku (17); V Kompany (56)
Gule kort: Ingen
Bedste spiller: V Kompany (8,7)
Opsummering: Så skete det. Vi er finaleklar efter en fantastisk stærk præstation mod Rusland. Miralla har været stærkt kørende siden hans karantæne udløb, og i denne kamp skulle han blot bruge 8 minutter på at bringe os i front. Derefter skulle der ikke gå mere end ti minutter før Lukaku fordoblede føringen. I forsvaret stod vi knaldhamrende stærkt, for selvom russerne gjorde hvad de kunne, fik de aldrig for alvor dirket vores forsvar op, og ti minutter inde i anden halvleg kunne Kompany lukke og slukke kampen, da han stangede et godt hjørnespark ind bag Akinfeev i det russiske mål. Nu venter Kroatien i finalen – en stærk modstander, men jeg tror absolut på at det er muligt at slå dem. 




EM oversigt: 6 kampe - 6 sejre, 0 uafgjorte, 0 nederlag
EM topscorer: R Lukaku - 8 mål
EM assistkonge: M Dembélé - 4 assists

Samlet oversigt: 50 kampe - 39 sejre, 8 uafgjorte, 3 nederlag
Samlet topscorer: E Hazard - 17 mål
Samlet assistkonge: E Hazard - 22 assists
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

LasseSJ
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Rode Duivels [#35]
« Svar #54: 17 Feb 2013, 15:23 »

Yes! Tillykke med finalen, og tag så lige og læg Kroatien ned Smiley
Logged

Olympique Lyonnais, AFC Ajax, AGF
Rouge et bleu sont nos couleurs, Lyonnais est notre coeur!

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Rode Duivels
« Svar #55: 19 Feb 2013, 19:35 »


EM 2016 - FINALEN


EM 2016 – Finale – 10.07.2016
Kroatien 1 – 2 Belgien
Startopstilling: T Courtois; A Vanden Borre, V Kompany, T Alderweireld, T Vermaelen; J Vertonghen, K De Bruyne, M Dembélé; K Mirallas, E Hazard, R Lukaku
Udskiftninger: M Dembélé, J Vossen (45); R Lukaku, M Suárez (78); T Vermaelen, B Buysse (90)
Mål: R Lukaku (9); K Mirallas (102)
Gule kort: T Vermaelen (82)
Bedste spiller: E Hazard (9,0)
Opsummering: Vi er europamestre. Efter en herlig og yderst tæt finale, trådte Kevin Mirallas, en af slutrundens helt store profiler, i karakter og afgjorde finalen i den forlængede spilletid. Inden da, i løbet af den regulære spilletid, havde vi været vidne til en utroligt spændende og meget lige kamp. Boldbesiddelen var pænt fordelt, med en lille overvægt til os, men til gengæld ramte kroaterne målet oftere end vi gjorde. Målet var dog et punkt de endnu ikke havde ramt efter 10 minutter. Det var der dog en anden der havde. Med 8 mål indtil videre, havde Lukaku været varmere end ild med ild i, så det var en rigtig dum idé Gordon Schildenfeld fik, da han efter 9 minutter fandt på at forære angrebsbæstet en friløber. Efter 8 kommer 9 og 9 var altså antallet af mål Lukaku havde scoret efter Schildenfeld’s mere eller mindre håbløse fejl. I resten af kampen bølgede spillet godt og grundigt frem og tilbage, men et par stærkt spillende mænd med handsker, vogtede hver deres mål som var det med livet som indsats, og vi skulle helt frem til 90 minutter, og tre af de tillagte, før end der endelig blev scoret igen. Desværre, for vores vedkommende, var det Courtois der måtte hente bolden ud af netmaskerne, efter den indskiftede Kranjcar havde sørget for en ærkedramatisk udligning. Finalethrilleren fik dog en helt og aldeles godkendt afrunding, for 12 minutter inde i den forlængede spilletid, mente manden med næstflæst mål i denne turnering, Kevin Mirallas, at nok måtte være nok, hvorfor han tog sagen i egen hånd og scorede et alt andet end dårligt solomål. Pokalen blev stukket i Kompany’s hænder, jeg kunne læne mig tilbage og 10,5 millioner belgiere kunne samles om en fælles triumf, når nu alt andet ellers lader til at drive dem fra hinanden. Nu er jeg glad.




EM oversigt: 7 kampe - 7 sejre, 0 uafgjorte, 0 nederlag
EM topscorer: R Lukaku - 9 mål
EM assistkonge: E Hazard - 5 assists

Samlet oversigt: 51 kampe - 40 sejre, 8 uafgjorte, 3 nederlag
Samlet topscorer: E Hazard - 17 mål
Samlet assistkonge: E Hazard - 24 assists
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Risom
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Rode Duivels [#36]
« Svar #56: 19 Feb 2013, 21:57 »

Stort tillykke med sejren! Smiley

Jeg følger endnu med, og jeg synes stadig, at det er en rigtig fin blog det her. Kan godt lide det enkle setup, men der er samtidigt noget kød på teksterne, som man også har lyst til at læse videre på.

Er der noget nyt omkring et klubhold, du måske skulle overtage? Du må i hvert fald have fået en habilt ry nu, men du har jo samtidigt succes med Belgien... Smiley
Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Rode Duivels [#36]
« Svar #57: 19 Feb 2013, 22:51 »

Mange tak. Jeg tror umiddelbart at jeg venter til efter VM 2018 med at søge mod et klubhold - jeg vil jo gerne lige se om jeg måske kan hive et verdensmesterskab hjem med Belgien! Wink
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

LasseSJ
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Rode Duivels [#36]
« Svar #58: 20 Feb 2013, 17:58 »

Jeg gratulerer også, det er sku flot! Følger også trofast med Smiley
Logged

Olympique Lyonnais, AFC Ajax, AGF
Rouge et bleu sont nos couleurs, Lyonnais est notre coeur!

Gemma
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Rode Duivels [#36]
« Svar #59: 20 Feb 2013, 19:43 »


Jeg følger endnu med, og jeg synes stadig, at det er en rigtig fin blog det her. Kan godt lide det enkle setup, men der er samtidigt noget kød på teksterne, som man også har lyst til at læse videre på.
Jeg må sige, at jeg er lodret uenig. Det bliver meget gentagelse, på gentagelse på gentagelse. Altså det er en flot og simpel blog - nogle vil kalde den minimalistisk - men at sige, at der er kød på updates er en fejl. Men det er bloggerens stil og det skal man jo ikke pille ved.
Logged


Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 16 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010