home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  1 Bruger, 333 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  Albiceleste [#116]
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 16 Udprint
Forfatter Emne: Albiceleste [#116]  (Læst 92394 gange)
Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Rode Duivels
« Svar #30: 08 Feb 2013, 12:37 »


VM 2014 - KVARTFINALEN


VM 2014 – Kvartfinale – 04.07.2014
Brasilien 4 – 3 Belgien
Startopstilling: T Courtois; R De Laet, J Vertonghen, T Alderweireld, T Vermaelen; R Nainggolan, A Vanden Borre, M Dembélé; K Mirallas, E Hazard, R Lukaku
Udskiftninger: T Alderweireld, N Lombaerts (45)
Mål: E Hazard (12); E Hazard (40); E Hazard (62)
Gule kort: E Hazard (76)
Bedste spiller: E Hazard (9,5)
Opsummering: Så gik den desværre ikke længere. Matías Suárez havde været syg i et par dage efter kampen mod Spanien, og var ikke helt klar, så jeg valgte at smide Lukaku ind på toppen og ellers var opstillingen den samme som mod Spanien. Det blev en ekstremt tæt kamp, hvor scoringen blev åbnet efter kun 7 minutter da Vágner Love bragte hjemmebanefavoritte rne foran. 5 minutter senere udlignede en sprudlende Hazard dog, men derefter skulle der kun gå et kvarter til vi var bagud igen. Denne gang var det Alderweireld der kom for sent ind i en tackling i feltet og begik straffespark, som sikkert blev omsat af Vágner Love. Kort før pausen som Dedé ud til at lukke kampen, da han steg til vejrs på et hjørnespark og headede bolden ind bag Courtois, men to minutter efter bragte Hazard fornyet spænding ind i kampen med sit andet mål. Efter godt en times spil var den gal igen på en defensiv dødbold for os. Igen fik Dedé lov til, ganske ubesværet og uopdækket, at stige til vejrs og støde bolden i nettet til 4-2. Igen skulle der dog kun gå få minutter før Hazard, igen igen, havde bragt spændingen tilbage i kampen. Det blev dog ved spændingen, og det brasilianske hjemmepublikum kunne efter de 90 minutter, fejre at favoritterne nu havde nået semifinalen. For os var det brasilianske eventyr dog slut.




VM oversigt: 5 kampe - 3 sejre, 1 uafgjort, 1 nederlag
VM topscorer: E Hazard - 7 mål
VM assistkonge: M Dembélé - 3 assists

Samlet oversigt: 26 kampe - 19 sejre, 5 uafgjorte, 2 nederlag
Samlet topscorer: M Dembélé - 11 mål
Samlet assistkonge: E Hazard - 9 assists
« Seneste Redigering: 08 Feb 2013, 14:44 af FC Barcelona » Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Rode Duivels
« Svar #31: 08 Feb 2013, 14:37 »


AFRUNDING EFTER VM 2014


VM er nu overstået og det har været en positiv oplevelse. For lige at afslutte slutrunden på en ordentlig måde, kommer her en lille afrunding, hvor jeg dels kommer ind på hvordan jeg synes kvalifikationen og selve slutrunden gik for mig selv og mit hold, og dels hvordan det hele endte i Brasilien.

Tanker om Belgiens præstationer
Jeg er ekstremt tilfreds lige nu. Vi klarede os overraskende let igennem en pulje der ikke måtte undervurderes. Hold som Wales og Skotland er lette at undervurdere, men det er to fantastiske hold med to klart definerede spilkoncepter og godt sammentømrede hold. Især waliserne gav os problemer, med deres hurtige stjerne Gareth Bale, deres teknisk stærke midtbane med Joe Allen og Aaron Ramsey, samt deres store og stærke forsvar med Swansea’s walisiske flagskibe i form af Ashley Williams og Neil Taylor. Skotterne var også en god udfordring. De har generelt et stærkt hold, med gode spillere som Steven Fletcher, Darren Fletcher og Charlie Adam.

Serberne skuffede mig. Det var selvsagt rart at få to så gode resultater mod dem, men at vi kunne vinde 7-2 over dem på hjemmebane, kom som en stor overraskelse for mig, og at deres defensiv fremstod så svag skuffede mig ærligt talt en smule. Kroatien skuffede mig dog endnu mere. 0-3 sejren i Kroatien, havde jeg på ingen måde forudset, og jeg havde faktisk slet ikke regnet med at tage point med hjem fra den kamp. Resultaterne i kvalifikationen gav mig dog også et billede af hvor stærkt et mandskab jeg egentlig råder over.

Et billede der blev endnu mere tydeligt og stærkt bekræftet da jeg nåede til selve slutrunden. Der var problemer med skader til højre og venstre. Defour blev skadet kort før den første kamp mod Chile, nøglespillere som Witsel og Fellaini nåede aldrig at komme i kampform, Kompany blev sat ud af spillet inden gruppespillsfasen overhovedet var overstået og Matías Suárez måtte kæmpe med sygdom midt under slutrunden. Alligevel nåede vi kvartfinalen, efter at have spillet lige op med et stærkt hold som Chile, have slået Rusland, som ellers havde vundet samtlige af deres kvalifikationskampe, for derefter at sparke de regerende verdensmestre fra Spanien langt ud af turneringen. Brasilianerne blev vores endeligt, men de fik i den grad kamp til stregen, af en fantastisk spillende Eden Hazard, der virkelig tog ansvar og trådte i karakter i løbet af slutrunden.

Jeg er alt andet end skuffet efter den første slutrunde i spidsen for Belgien, og jeg har om noget bare fået blod på tanden. De flotte resultater har da også betydet at Belgien nu ligger på en 6. plads på verdensranglisten. Den højeste placering i landets historie. Da jeg overtog holdet i august 2012, lå vi nummer 49. Jeg vil gerne have mere, og flere gode oplevelser med Belgien, venter helt sikkert i fremtiden. Det er et ungt hold jeg har at arbejde med, og den erfaring de fik sig under slutrunden er uvurderlig.


Sådan endte VM
Jeg kan ligeså godt sige det med det samme. Danmark nåede finalen. En kæmpe overraskelse, og dog alligevel ikke helt. I kvalifikationen tabte Danmark kun en enkelt kamp og vandt resten, hvorfor de altså endte på førstepladsen, over italienerne, der slet ikke kom med til slutrunden. I gruppespillet trak danskerne Cameroun, Uruguay og Sydkorea, og vandt alle tre kampe. Først blev Cameroun besejret med 1-0, derefter blev Sydkorea besejret med 2-0 og sidst slog man Uruguay med 2-1 i gruppens sidste kamp. I ottendedelsfinalen fik vi en gentagelse af EM finalen fra 1992, da man mødte Tyskland. Et opgør som Danmark vandt 1-0. I kvartfinalen var de argentinske stjerner på menuen, og her blev det ligeledes til en 1-0 sejr, inden man i semifinalen, slog hjemmebane-favoritterne fra Brasilien ud, efter forlænget spilletid.

Det andet finale hold skal findes i form af England, der også havde en noget nær perfekt kvalifikation, med kun en uafgjort og et nederlag. I gruppespillet stod man overfor Peru, Irland og Mexico, der blev fejet til side med henholdsis 3-0, 3-1 og 2-0. Herefter ventede en af gruppespillets overraskelser, nemlig Mali, som englænderne dog let besejerede med 3-0. I kvartfinalen ventede endnu et afrikansk hold, denne gang Cameroun, og her var det lidt mere knebent for englænderne, der endte med at vinde 1-0 efter forlænget spilletid. Semifinalen blev også vundet, denne gang over naboerne på den anden side af Den Engelske Kanal, da man slog Frankrig med 1-0.

Finalen stod altså mellem to overraskelser. Danmark var selvsagt en klart større overraskelse end England, men med tanke på hvor ofte englænderne har fejlet, var det også en stor overraskelse at de havde nået finalen. Finalen blev dog en formssag for englænderne, der fejede al modstand til side og slog danskerne med 3-0. Daniel Agger scorede kampens første mål, dog i den forkerte ende, inden Chris Smalling udbyggede føringen, og et kvarter før tid, kronede Frank Lampard sin hæderlige karriere, ved at lukke og slukke for finalen, og dermed sikre England sin anden VM triumf gennem historien.

For så vidt angår de individuelle priser, var det en stor slutrunde for en af mine spillere. Hazard var fantastisk og scorede flere mål end nogen anden, hvorfor han altså løb med Den Gyldne Støvle med sine 7 scoringer, foran Cristiano Ronaldo der scorede 6 og Lionel Messi der scorede 5. For sine fantastiske optrædener blev Hazard også yderligere belønnet, da han også blev kåret til turneringens bedste spiller, foran Lionel Messi og Cristiano Ronaldo.

VM’s Dream Team endte med at bestå af:
Joe Hart, 27 år, England (Manchester City)
Lars Jacobsen, 34 år, Danmark (FC København)
Simon Kjær, 25 år, Danmark (Newcastle)
Ryan Shawcross, 26 år, England (Stoke City)
Leighton Baines, 29 år, England (Tottenham)
Hulk, 27 år, Brasilien (Zenit St. Petersborg)
Frank Lampard, 36 år, England (Chelsea)
Ivan Rakitic, 26 år, Kroatien (Sevilla)
Eden Hazard, 23 år, Belgien (Chelsea)
Cristiano Ronaldo, 29 år, Portugal (Real Madrid)
Lionel Messi, 27 år, Argentina (Barcelona)
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Rode Duivels
« Svar #32: 09 Feb 2013, 13:15 »


AUGUST 2014


VENSKABSKAMP – 13.08.2014
Luxembourg 1 – 4 Belgien
Startopstilling: T Courtois; A Vanden Borre, N Lombaerts, D Boyata, A Van Loo; J Vertonghen, K De Bruyne, M Dembélé; K Mirallas, E Hazard, J Vossen
Udskiftninger: K De Bruyne, M Fellaini (45); K Mirallas, N Chadli (45); J Vossen, M Suárez (45); N Lombaerts, R Donk (64); M Dembélé, A Witsel (64)
Mål: J Vertonghen (9); E Hazard (14); K De Bruyne (43); J Vossen (44)
Gule kort: M Suárez (79)
Bedste spiller: E Hazard (8,9)
Opsummering: Den første træningskamp efter den overståede VM slutrunde, skulle bare bruges på at give et par spilelre chancen. Lombaerts, Boyata og Van Loo fik chancen i forsvaret, mens De Bruyne fik lov at spille på midtbanen og Vossen spillede på toppen fra start. Det var ikke nogen specielt svær kamp, og ved pausen havde vi sådan set vundet kampen, hvorfor jeg kiftede en del ud og bare lod spillet gå sin gang herefter. Det betød desværre at hjemmeholdet fik reduceret sidst i kampen, men jeg var lidt ligeglad. Ryan Donk, der er blevet belgisk statsborger, fik også sin debut med 25 minutter tilbage, og gjorde det for så vidt meget fint. En stille og rolig kamp at starte op på, efter en god slutrunde.




Samlet oversigt: 27 kampe - 20 sejre, 5 uafgjorte, 2 nederlag
Samlet topscorer: M Dembélé - 11 mål
Samlet assistkonge: E Hazard - 10 assists
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

MBJ
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Rode Duivels [#20]
« Svar #33: 09 Feb 2013, 14:08 »

Fantastiske resultater og en dejlig simpel blog! Fast læser Smiley
Logged

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Rode Duivels
« Svar #34: 09 Feb 2013, 21:40 »


SEPTEMBER 2014


VENSKABSKAMP – 05.09.2014
Belgien 2 – 1 England
Startopstilling: T Courtois; A Vanden Borre, V Kompany, N Lombaerts, T Vermaelen; J Vertonghen, A Witsel, M Dembélé; K Mirallas, E Hazard, M Suárez
Udskiftninger: Ingen
Mål: C Smalling, selvmål (20); Matías Suárez (75)
Gule kort: M Dembélé (73); A Witsel (78)
Bedste spiller: E Hazard (9,0)
Opsummering: Endnu en sidste venskabskamp, inden vi for alvor tager hul på EM kvalifikationen. Det var vel den ultimative test vi kunne udsættes for, da det var de nye verdensmestre fra England vi stødte hovederne sammen med. Vi gik dog til opgaven med optimisme, og tog den bundseriøst selvom det kun var en venskabskamp. Jeg stillede op i stærkeste opstilling og det bar frugt, da vi vandt kampen med 2-1. Chris Smalling stod for at score vores første mål, da han på uheldig vis fik sendt bolden ind i eget net.




EM KVALIFIKATION – 10.09.2014
Finland 1 – 2 Belgien
Startopstilling: T Courtois; A Vanden Borre, V Kompany, D Boyata, T Vermaelen; J Vertonghen, A Witsel, M Fellaini; M Dembélé, E Hazard, M Suárez
Udskiftninger: M Suárez, J Vossen (45); A Witsel, K De Bruyne (56)
Mål: V Kompany (4); J Vossen (64)
Gule kort: A Witsel (23)
Bedste spiller: V Kompany (8,2)
Opsummering: Første kamp i kvalifikationen, hvor vi er i gruppe med Finland, Sverige, Grækenland og Aserbadjsjan. Første kamp skulle altså spilles i Finland, og det blev en noget mere tæt kamp end jeg brød mig om. Vi startede ellers kanon godt, da Kompany bragte os foran efter ganske få minutter, da han headede et frispark i nettet. Hjemmeholdet fik dog udlignet kort inden pausen da Inter’s Teemu Pukki blev spillet helt fri af Roman Eremenko og satte den ind bag Courtois. I pausen skiftede jeg Jelle Vossen ind i stedet for en træt og brugt Matías Suárez og tyve minutter inde i anden halvleg, satte Vossen sidste fod på et flot gennemspillet angreb. Sejren kom i hus i sidste ende, men det blev noget mere spændende end jeg havde håbet på. Ikke desto mindre er vi nu godt i gang med kvalifikationen, med tre point ud af tre mulige.




Samlet oversigt: 29 kampe - 22 sejre, 5 uafgjorte, 2 nederlag
Samlet topscorer: M Dembélé - 11 mål
Samlet assistkonge: E Hazard - 12 assists
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Rode Duivels
« Svar #35: 10 Feb 2013, 21:17 »


OKTOBER 2014


EM KVALIFIKATION – 11.10.2014
Belgien 3 – 0 Grækenland
Startopstilling: T Courtois; A Vanden Borre, T Alderweireld, N Lombaerts, A Van Loo; J Vertonghen, M Dembélé, M Fellaini; K Mirallas, E Hazard, M Suárez
Udskiftninger: M Fellaini, A Witsel (45); K Mirallas, K De Bruyne (73); M Suárez, R Lukaku (73)
Mål: E Hazard (66); M Suárez (69); R Lukaku (83)
Gule kort: M Fellaini (15)
Bedste spiller: E Hazard (9,0)
Opsummering: Grækernes niveau var jeg meget i tvivl om. Vermaelen var dog ikke til rådighed, hvilket Kompany heller ikke var, så jeg var tvunget til at skifte lidt ud i backkæden, hvor Anthony Van Loo fik lov at spille venstrebacken, mens Lombaerts kom ind i midterforsvaret og dannede duo med Alderweireld. Vi satte os ret hurtigt på kampen, men kunne ikke for alvor dirke grækernes forsvar op. Ved pausen skiftede jeg en halvskadet Fellaini ud til fordel for Axel Witsel, og efter tyve minutters spil af anden halvleg, kom gennembruddet endelig, da Hazard tog en fin lille dribletur og sikkert satte bolden ind. Få minutter efter fik vi udbygget føringen da Suárez blev spillet fri og han omsatte som sædvanlig. Med lidt over et kvarter tilbage, kom Lukaku ind i stedet for Suárez, og ti minutter efter lukkede han kampen med en solid scoring, da han bankede bolden ind fra kanten af feltet. En overbevisende indsats, med et dertilhørende overbevisende resultat, der betyder at vores gode start i kvalifikationen fortsætter.




Samlet oversigt: 30 kampe - 23 sejre, 5 uafgjorte, 2 nederlag
Samlet topscorer: M Dembélé & E Hazard - 11 mål
Samlet assistkonge: E Hazard - 12 assists
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Rode Duivels
« Svar #36: 11 Feb 2013, 02:58 »


NOVEMBER 2014


VENSKABSKAMP – 19.11.2014
Belgien 4 – 1 Israel
Startopstilling: S Mignolet; R De Laet, D Boyata, R Donk, A Van Loo; J Vertonghen, K De Bruyne, A Witsel; R Lamah, N Chadli, J Vossen
Udskiftninger: A Witsel, M Dembélé (45); J Vossen, R Lukaku (45)
Mål: J Vossen (3); J Vossen (32); A Witsel (37); R Lamah (69)
Gule kort: J Vossen (10)
Bedste spiller: J Vossen (8,7)
Opsummering: Årets sidste kamp var en relativt let venskabskamp mod upåagtede Israel. Jeg valgte at stille med en del reserver, således at der blev plads til både Dedryck Boyata og Ryan Donk i det centrale forsvar, mens Anthony Van Loo fik genvalg på venstrebacken. De Bruyne fik chancen på den centrale midtbane, mens min vanlige fronttrio, bestående af Hazard, Mirallas og Suárez, fik sig en pause fra landsholdsfodbolden, hvorfor jeg i stedet brugte Nacer Chadli, Roland Lamah og Jelle Vossen helt på toppen. Det var en kamp uden de store problemer for os, og ved pausen førte vi allerede ret komfortabelt, efter to scoringer af Vossen og en enkelt af Witsel. Med tyve minutter igen udbyggede Lamah føringen, inden udeholdet fik reduceret sent inde i overtiden. En scoring der naturligvis var lidt ærgerlig, men også en scoring der fint symboliserede 2014; det hele var gået så godt, men det var kikset i allersidste sekund, navnlig i kvartfinalen mod Brasilien, hvor jeg sagtens kunne have gået videre, med lidt mere held i sprøjten. Nu glæder jeg mig bare til 2015.




Samlet oversigt: 31 kampe - 24 sejre, 5 uafgjorte, 2 nederlag
Samlet topscorer: M Dembélé & E Hazard - 11 mål
Samlet assistkonge: E Hazard - 12 assists
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Rode Duivels
« Svar #37: 11 Feb 2013, 15:08 »


MARTS 2015


VENSKABSKAMP – 21.03.2015
Hviderusland 2 – 0 Belgien
Startopstilling: T Courtois; R De Laet, V Kompany, T Alderweireld, T Vermaelen; A Witsel, K De Bruyne, M Fellaini; R Lamah, E Hazard, R Lukaku
Udskiftninger: Ingen
Mål: Ingen
Gule kort: T Vermaelen (66)
Bedste spiller: A Witsel (7,2)
Opsummering: Årets første kamp mod Hviderusland blev noget af en fiasko. Jeg stillede ellers relativt stærkt, og vi sad på spillet i nærmest hele kampen, men to enorme individuelle fejl kostede os dyrt. Vi havde ellers chancer og afslutninger til højre og venstre, men først klokkede Kompany i det og derefter klokkede Courtois i det. To spillere der ellers normalt er de sikreste spillere på hele banen. Nuvel, jeg er trods alt glad for at det skete i en ligegyldig venskabskamp, og ikke i en kommende, og noget vigtigere, kamp mod Sverige.




EM KVALIFIKATION – 28.03.2015
Belgien 1 – 1 Sverige
Startopstilling: T Courtois; A Vanden Borre, V Kompany,T Alderweireld, T Vermaelen; A Witsel, K De Bruyne, M Fellaini; K Mirallas, E Hazard, J Vossen
Udskiftninger: K De Bruyne, R De Laet (45)
Mål: J Vossen (38)
Gule kort: A Witsel (47); R De Laet (58); J Vossen (71)
Bedste spiller: K Mirallas (7,7)
Opsummering: En vigtig kamp for os. Jeg stillede i stærkeste opstilling, for med en småskadet Matías Suárez, en helt og aldeles skadet Jan Vertonghen og en Dembélé der lige var vendt tilbage fra en skade, var det oplagt at bruge Vossen i front, Witsel på den defensive midtbane og De Bruyne som erstatning for Dembélé. Vi spillede godt og kom foran sent i første halvleg, og så længe ud til at skulle hive alle 3 point i land, men sidst i kampen, kom den indskiftede Ritchie De Laet for sent ind i en tackling i vores felt, og begik straffespark. Et straffespark som Zlatan Ibrahimovic selvsagt tog sig af, og fra 11-meter pletten svigter Zlatan sjældent, hvilket han da heller ikke gjorde denne gang. Før kampen ville jeg have været fint tilfreds med et enkelt point, men jeg sidder med en lidt flad fornemmelse her efter kampen, hvor jeg føler at svenskere var ret heldige med at få point med hjem.




Samlet oversigt: 33 kampe - 24 sejre, 6 uafgjorte, 3 nederlag
Samlet topscorer: M Dembélé & E Hazard - 11 mål
Samlet assistkonge: E Hazard - 12 assists
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Rode Duivels
« Svar #38: 11 Feb 2013, 21:07 »


JUNI 2015


EM KVALIFIKATION – 06.06.2015
Aserbadjsjan 0 – 4 Belgien
Startopstilling: T Courtois; A Vanden Borre, V Kompany, T Alderweireld, T Vermaelen; M Fellaini, K De Bruyne, M Dembélé; K Mirallas, E Hazard, M Suárez
Udskiftninger: M Fellaini, T Derijck (81); K De Bruyne, S Wuytens (81); M Dembélé, R De Laet (81)
Mål: E Hazard (18); K De Bruyne (24); K Mirallas (26); E Hazard (38)
Gule kort: A Vanden Borre (80)
Bedste spiller: E Hazard (9,3)
Opsummering: Jeg var noget i tvivl om hvor stærke Aserbadjsjan egentlig var, især hjemme, hvorfor jeg valgte at stille i den stærkest mulige opstilling. I løbet af første halvleg blev forskellen på os og dem dog hurtigt tydelig. Der skulle lige gå godt og vel tyve minutter inden vi fik hul på bylden, men derefter væltede målene også ind. Hazard stod for den første scoring, hvorefter Kevin De Bruyne ubyggede den, og to minutter efter vores anden scoring, blev det også til et tredje mål, da Mirallas sendte bolden i nettet. Med lidt mindre end ti minutter til pausen, lukkede Hazard kampen med sin anden scoring, og dermed var vores lille stime med kampe uden sejre, der endte med blot at vare to kampe, brudt.




EM KVALIFIKATION – 10.06.2015
Belgien 3 – 0 Finland
Startopstilling: T Courtois; A Vanden Borre, V Kompany, T Alderweireld, T Vermaelen; M Fellaini, K De Bruyne, M Dembélé; K Mirallas, E Hazard, M Suárez
Udskiftninger: M Dembélé, R De Laet (52); V Kompany, T Derijck (84); K De Bruyne, S Wuytens (84)
Mål: M Suárez (1); M Suárez (5); K Mirallas (61)
Gule kort: T Vermaelen (9)
Bedste spiller: M Suárez (9,2)
Opsummering: Vi havde haft lidt problemer med finnerne i det omvendte opgør, så jeg tog ingen chancer, og sendte de bedste 11 på banen – de samme 11 som havde startet kampen mod Aserbadjsjan. Matías Suárez var tæt på at blive valgt fra til fordel for Lukaku, men jeg endte med at beholde ham i startopstillingen, hvilket jeg ikke ligefrem fortryder. Inden der var gået et minut, havde han bragt os foran med 1-0, og inden der var spillet fem minutter, var den føring fordoblet. Stillingen var også 2-0 da vi gik til pause, og i anden halvleg spillede vi køligt bolden rundt, og kontrollerede kampen. Efter lidt mere end en times spil, blev kampen endegyldigt lukket, da Mirallas brød igennem i højresiden, og fik scoret for anden kamp i træk. Dermed havde vi fået skrabet 13 point sammen i de første fem kampe – det samme havde svenskerne, mens grækerne kun havde samlet 4 point, men til gengæld havde en kamp i baghånden.




Samlet oversigt: 35 kampe - 26 sejre, 6 uafgjorte, 3 nederlag
Samlet topscorer: E Hazard - 13 mål
Samlet assistkonge: E Hazard - 13 assists
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Rode Duivels
« Svar #39: 12 Feb 2013, 00:20 »


AUGUST 2015


VENSKABSKAMP – 12.08.2015
Belgien 3 – 1 Marokko
Startopstilling: S Mignolet; A Vanden Borre, V Kompany, T Alderweireld, T Vermaelen; J Vertonghen, M Dembélé, M Fellaini; K Mirallas, E Hazard, J Vossen
Udskiftninger: A Vanden Borre, R De Laet (45)
Mål: V Kompany (8); K Mirallas (43); J Vertonghen (63)
Gule kort: J Vossen (74)
Bedste spiller: K Mirallas (8,7)
Opsummering: En relativt let venskabskamp op mod de afsluttende kvalifikationskampe, men jeg valgte alligevel den nogenlunde stærkeste opstilling, for at holde den gode stime og det høje humør kørende. Kompany sørgede for at bringe os tidligt i front, da han efter 8 minutter headede et hjørnespark i kassen. Efter lidt mere end 20 minutters spil, fik udeholdet dog udlignet, da Younès Belhanda på flottest vis sparkede et frispark ind bag Mignolet i målet. Kort før pausen bragte Mirallas os dog tilbage i front, og midt i anden halvleg lukkede Vertonghen kampen, da vi endnu engang viste vores styrke på en dødbold. Den gode stime fortsætter altså.




Samlet oversigt: 36 kampe - 27 sejre, 6 uafgjorte, 3 nederlag
Samlet topscorer: E Hazard - 13 mål
Samlet assistkonge: E Hazard - 15 assists
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

MunkKasper
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Rode Duivels [#26]
« Svar #40: 12 Feb 2013, 02:25 »

Mega fed blog du har. Har dog først læst den nu Wink
Du har en fed skrivestil, der gør det spændende at læse dine bedrifter med Belgien. Det ser også ud til det går rimelig godt for dig. Held og lykke i hvert fald, jeg følger 100 % nu !
Logged

Tavares
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Rode Duivels [#26]
« Svar #41: 12 Feb 2013, 02:42 »

Som altid er du igang med en rigtig flot blog. Det er meget stilrent, meget simpelt, og meget læsevenligt.
Ser frem til mere! Thumbs Up
Logged


Bruno Caboclo. Siger det bare.

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Rode Duivels [#26]
« Svar #42: 12 Feb 2013, 17:20 »

Tak for roserne - det er altid rart at høre at der bliver læst med! Smiley
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Rode Duivels
« Svar #43: 12 Feb 2013, 17:49 »


SEPTEMBER 2015


EM KVALIFIKATION – 05.09.2015
Grækenland 1 – 3 Belgien
Startopstilling: T Courtois; R De Laet, V Kompany, T Alderweireld, T Vermaelen; J Vertonghen, M Dembélé, M Fellaini; K Mirallas, E Hazard, M Suárez
Udskiftninger: M Dembélé, K De Bruyne (57); M Suárez, R Lukaku (64); K Mirallas, R Lamah (84)
Mål: K Mirallas (3); M Suárez (43); N Giannakopoulos, selvmål (69)
Gule kort: M Dembélé (27); R De Laet (53); K Mirallas (58)
Bedste spiller: K Mirallas (8,4)
Opsummering: Et vigtigt resultat på en udebane der altid er svær. Vi havde ikke problemer med grækerne hjemme, men det er altid lidt svært at spille i Grækenland. Alligevel lagde vi fantastisk fra start, for allerede efter 3 minutters spil, havde Kevin Mirallas bragt os i front med sin scoring, som samtidig betød at han havde scoret i fire landskampe i streg. Grækerne fik dog udlignet efter et kvarters spil, men kort inden pausen bragte vi os i front igen, da Matías Suárez blev sendt i dybden og sikkert eksekverede. I anden halvleg forsøgte vi at trække noget af tempoet ud af kampen, ved at holde bolden i egne rækker og lade hjemmeholdet løbe efter bolden. Med godt tyve minutter tilbage, blev kampen lukket da den græske keeper, Giannakopoulos, kom til at skubbe et hårdt slået indlæg ind i eget net. 3 vigtige point i vores bestræbelser på at nå til EM. 




VENSKABSKAMP – 08.09.2015
Belgien 2 – 0 Litauen
Startopstilling: T Courtois; R De Laet, V Kompany, T Alderweireld, T Vermaelen; J Vertonghen, M Dembélé, M Fellaini; K Mirallas, E Hazard, M Suárez
Udskiftninger: V Kompany, D Boyata (77); M Fellaini, K De Bruyne (77); K Mirallas, R Lamah (77); M Suárez, J Vossen (77)
Mål: M Dembélé (56); V Kompany (60)
Gule kort: Ingen
Bedste spiller: E Hazard (8,4)
Opsummering: En let venskabskamp at spille, ovenpå turen til Grækenland. Hjemme mod Litauen sad vi på alt spillet, men der skulle alligevel gå over en halvleg før vi fik hul på bylden. Det sørgede Mousa Dembélé for efter ti minutters spil af anden halvleg, og blot fire minutter efter, fordoblede Kompany føringen med et fint hovedstødsmål efter et frispark der blev servet ind i det lille felt. Resultatet bringer altså vores stime op på 5 sejre i streg.




Samlet oversigt: 38 kampe - 29 sejre, 6 uafgjorte, 3 nederlag
Samlet topscorer: E Hazard - 13 mål
Samlet assistkonge: E Hazard - 18 assists
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Rode Duivels
« Svar #44: 12 Feb 2013, 23:42 »


OKTOBER 2015


EM KVALIFIKATION – 10.10.2015
Belgien 1 – 0 Aserbadjsjan
Startopstilling: T Courtois; L Cavanda, T Vermaelen, T Alderweireld, A Van Loo; J Vertonghen, A Witsel, M Fellaini; K Mirallas, E Hazard, M Suárez
Udskiftninger: T Vermaelen, D Boyata (64); A Witsel, M Dembélé (64); M Suárez, R Lukaku (64)
Mål: J Vertonghen (9)
Gule kort: T Vermaelen (34); A Witsel (55)
Rødt kort: K Mirallas (71)
Bedste spiller: E Hazard (8,2)
Opsummering: Så er vi klar til EM slutrunden. Vi spillede en skidt kamp og fik Mirallas vist ud, for en dum og voldelig opførsel, men hev alligevel en sejr hjem, da Vertonghen scorede kampens enlige mål efter 9 minutter. Om vi ender på første eller andenpladsen er helt op til kvalifikationens sidste kamp ude mod Sverige, men uanset hvilken af de to positioner vi ender på, er vi videre, qua den nye slutrunde-struktur, hvor de to øverste hold fra hver kvalifikationsgrupp e går videre. Cavanda fik i øvrigt sin debut på højrebacken og gjorde det ganske glimrende. 




EM KVALIFIKATION – 14.10.2015
Sverige 0 – 4 Belgien
Startopstilling: T Courtois; R De Laet, J Vertonghen, T Alderweireld, A Van Loo; M Fellaini, A Witsel, J Vossen; M Dembélé, E Hazard, M Suárez
Udskiftninger: A Witsel, K De Bruyne (62); J Vossen, R Lamah (76); M Suárez, R Lukaku (76)
Mål: J Vossen (2); M Suárez (4); M Dembélé (24); M Fellaini (88)
Gule kort: Ingen
Bedste spiller: M Dembélé (9,0)
Opsummering: Det var et lidt blandet hold jeg brugte her, med Van Loo på venstrebacken, Vossen på midtbanen og Dembélé på kanten i stedet for den karantæneramte Mirallas. Vossen skulle kun bruge to minutter til at gribe sin chance, da han kanonerede bolden i kassen fra kanten af feltet. Blot to minutter senere blev det helt skidt for svenskerne, da Matías Suárez fordoblede føringen, og inden der var spillet 25 minutter, var kampen reelt set lukket, da Dembélé udbyggede føringen. To minutter før tid fuldendte Fellaini ydmygelsen, da han steg til vejrs på et hjørnespark og headede bolden i kassen, hvorfor vi altså ender med at snuppe førstepladsen i gruppen med 22 point ud af 24 mulige.




Samlet oversigt: 40 kampe - 31 sejre, 6 uafgjorte, 3 nederlag
Samlet topscorer: E Hazard & M Dembélé - 13 mål
Samlet assistkonge: E Hazard - 19 assists
« Seneste Redigering: 13 Feb 2013, 01:54 af FC Barcelona » Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 16 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010