home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 409 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  Albiceleste [#116]
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 16 Udprint
Forfatter Emne: Albiceleste [#116]  (Læst 92359 gange)
Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Rode Duivels
« Svar #15: 01 Feb 2013, 23:33 »


OKTOBER 2013


VM KVALIFIKATION – 12.10.2013
Makedonien 0 – 3 Belgien
Startopstilling: T Courtois; A Vanden Borre, V Kompany, T Alderweireld, T Vermaelen; S Defour, A Witsel, M Fellaini; K Mirallas, E Hazard, M Suárez
Udskiftninger: A Witsel, M Dembélé (67); M Fellaini, R Nainggolan (73); M Suárez, R Lukaku (82)
Mål: M Suárez (24); V Kompany (33); E Hazard (73)
Gule kort: K Mirallas (67)
Bedste spiller: E Hazard (9,0)
Opsummering: Vi er klar til VM i Brasilien, efter en let og overlegen sejr over Makedonien. Mere er der ikke at sige. Matías Suárez har ganske enkelt været enestående siden sin debut.




VM KVALIFIKATION – 16.10.2013
Belgien 0 – 0 Skotland
Startopstilling: J Gillet; R De Laet, D Boyata, T Alderweireld, A Van Loo; S Defour, M Dembélé, R Nainggolan; R Lamah, N Chadli, M Suárez
Udskiftninger: M Dembélé, M Fellaini (45)
Mål: Ingen
Gule kort: Ingen
Bedste spiller: T Alderweireld (7,8)
Opsummering: Der blev spillet en let omgang fodbold i kvalifikationens sidste kamp. Der var ikke noget på spil for hverken os eller Skotland, så det blev til 90 minutters boldflytteri, med ganske få chance. Der blev også givet debut til Anthony Van Loo på venstrebacken, mens Boyata fik lidt flere vigtige minutter i benene, og blev en erfaring rigere. Lamah fik lov til at starte, således at tilskuerne kunne hylde ham endnu engang, efter hans fantastiske og vigtige mål mod Kroatien.




Samlet oversigt: 16 kampe - 11 sejre, 4 uafgjorte, 1 nederlag
Samlet topscorer: M Dembélé - 8 mål
Samlet assistkonge: E Hazard - 8 assists
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Rode Duivels
« Svar #16: 04 Feb 2013, 11:49 »


NOVEMBER 2013


VENSKABSKAMP – 15.11.2013
Belgien 2 – 0 Østrig
Startopstilling: T Courtois; R De Laet, V Kompany, D Boyata, A Van Loo; S Defour, A Witsel, K De Bruyne; K Mirallas, E Hazard, M Suárez
Udskiftninger: E Hazard, N Chadli (45); A Van Loo, B Buysse (69); A Witsel, M Fellaini (69); M Suárez, R Lukaku (69); R De Laet, A Vanden Borre (78)
Mål: M Suárez (26); M Suárez (69)
Gule kort: D Boyata (86)
Bedste spiller: M Suárez (8,8)
Opsummering: Nu er kvalifikationen vellykket overstået, og hvor gruppens andenplads, Kroatien, må ud og kæmpe videre i et par play-off kampe for at nå slutrunden, får jeg tid og plads allerede nu, til at afprøve lidt nye systemer og ellers bare finpudse det system vi har brugt gennem hele kvalifikationen. De kommende par venskabskampe bliver en fin anledning til at få kørt de lidt nyere spillere, såsom Ritchie De Laet og Matías Suárez, endnu bedre ind på holdet. I denne kamp viste Suárez dog, at han er nærmest allerede er hvor han skal være. To forrygende mål mod et lidt tamt østrigsk mandskab, og dermed fortsætter den fantastisk stime altså for os, således at vi nu ikke har tabt i 10 kampe i træk - faktisk har vi kun tabt en enkelt kamp i løbet af hele 2013. Tingene fungerer altså med andre ord rigtig, rigtig godt.




Samlet oversigt: 17 kampe - 12 sejre, 4 uafgjorte, 1 nederlag
Samlet topscorer: M Dembélé - 8 mål
Samlet assistkonge: E Hazard - 8 assists
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Rode Duivels
« Svar #17: 04 Feb 2013, 17:13 »


MARTS 2014


VENSKABSKAMP – 04.03.2014
Belgien 3 – 0 Malta
Startopstilling: T Courtois; R De Laet, T Derijck, T Alderweireld, S Pocognoli; S Defour, V Odjidja, K De Bruyne; K Mirallas, E Hazard, M Suárez
Udskiftninger: V Odjidja, S Wuytens (24); T Alderweireld, V Kompany (45); K Mirallas, M Dembélé (45); E Hazard, N Chadli (45); M Suárez, J Vossen (45)
Mål: E Hazard (39); M Dembélé (56); N Chadli (87)
Gule kort: V Kompany (66)
Bedste spiller: M Dembélé (7,9)
Opsummering: En træningskamp hvor jeg fik prøvet lidt forskellige spillere af. Timothy Derijck og Vadis Odjidja fik chancen fra start, mens Kevin De Bruyne igen fik lov at starte, men Odjidja måtte desværre gå fra banen efter knap 25 minutters spil med en skade, hvilket dog gav anledning til at smide endnu en noget uprøvet herre ind, i form af Stijn Wuytens. Vi dominerede som forventet kampen mod et ikke synderligt stærkt Malta-hold, og det blev til en fin 3-0 sejr med scoringer fra Hazard, Dembélé og Chadli.




Samlet oversigt: 18 kampe - 13 sejre, 4 uafgjorte, 1 nederlag
Samlet topscorer: M Dembélé - 9 mål
Samlet assistkonge: E Hazard - 8 assists
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Rode Duivels
« Svar #18: 05 Feb 2013, 12:43 »


MAJ 2014


VENSKABSKAMP – 31.05.2014
Belgien 2 – 0 Tunesien
Startopstilling: S Mignolet; A Vanden Borre, N Lombaerts, J Vertonghen, S Pocognoli; S Defour, A Witsel, M Dembélé; R Lamah,N Chadli, R Lukaku
Udskiftninger: S Pocognoli, T Vermaelen (37)
Mål: R Lamah (48); R Lamah (57)
Gule kort: Ingen
Bedste spiller: R Lamah (9,2)
Opsummering: VM slutunden rykker nu tættere og tættere på, men inden vi rejste til Brasilien for at spille et par venskabskampe der, skulle vi lige have en enkelt sidste kamp hjemme på belgisk grund. En kamp hvor Tunesien ventede og en kamp hvor jeg fik anledning til at bruge lidt forskellige spillere, og give Mignolet en kamp i målet. Lamah fortsatte med at imponere, ligesom han ved flere lejligheder gjorde under kvalifikationen, og han stod således for kampens to eneste scoringer.




Samlet oversigt: 19 kampe - 14 sejre, 4 uafgjorte, 1 nederlag
Samlet topscorer: M Dembélé - 9 mål
Samlet assistkonge: E Hazard - 8 assists
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Rode Duivels
« Svar #19: 05 Feb 2013, 13:09 »


TRUPPEN TIL VM 2014


MÅLMÆND
1. Thibaut Courtois, 22 år, Chelsea
13. Jean-François Gillet, 35 år, Torino
22. Simon Mignolet, 26 år, Sunderland


∙ En position som vi er super stærkt besat på. Courtois er det klare førstevalg, men både Mignolet og Gillet har kvaliteten og erfaringen til at tage over, hvis Courtois skulle blive skadet eller ikke være tilgængelig.

FORSVARET
2. Ritchie De Laet, 25 år, Leicester
3. Thomas Vermaelen, 28 år, Arsenal
4. Vincent Kompany, 28 år, Manchester City
5. Toby Alderweireld, 25 år, Chelsea
11. Anthony Vanden Borre, 26 år, Düsseldorf
12. Sébastien Pocognoli, 26 år, Standard Liège
21. Nicolas Lombaerts, 29 år, Zenit St. Petersborg
23. Jan Vertonghen, 27 år, Tottenham


∙ Selvom vi er lidt tyndt besat på begge backs, ser det dog også forrygende ud i forsvaret. Vermaelen fungerer ikke helt optimalt på venstrebacken, men han gør hvad han skal derude, og vil fortsat være førstevalget på den back, mens der er sund konkurrence mellem De Laet og Vanden Borre på højrebacken. I midterforsvaret er Kompany første navn på holdkortet, mens Alderweireld og Vertonghen nok kommer til at kæmpe om den anden plads, mens Lombaerts primært er med som backup.

MIDTBANEN
6. Kevin De Bruyne, 22 år, Benfica
7. Kevin Mirallas, 26 år, Everton
8. Mousa Dembélé, 26 år, Tottenham
10. Eden Hazard, 23 år, Chelsea
14. Roland Lamah, 26 år, Osasuna
15. Marouane Fellaini, 26 år, Manchester City
16. Axel Witsel, 25 år, Zenit St. Petersborg
18. Radja Nainggolan, 26 år, Paris Saint-Germain
20. Nacer Chadli, 24 år, Atlético Madrid


∙ En skade til Steven Defour kort før afrejse, betyder at vi ikke har nogen decideret defensiv midtbanespiller med. Jeg har overvejet muligheden for at rykke Jan Vertonghen derop, men ellers bliver det nok Radja Nainggolan der kommer til at spille en lidt mere defensiv og tilbagetrukket rolle en han plejer. Foran ham er der god kamp om pladserne, på de to centrale midtbanepositioner, hvor det formentlig kommer til at stå mellem Fellaini, Witsel og Dembélé, forudsat at de kan komme i form. Fellaini og Dembélé er begge netop vendt tilbage fra skader, så deres kampform er meget, meget ringe. På kanterne er der slet ikke nogen tvivl om at Hazard spiller i venstresiden og Mirallas i højresiden.

ANGREBET
9. Matías Suárez, 26 år, Benfica
17. Romelu Lukaku, 21 år, Chelsea
19. Jelle Vossen, 25 år, West Bromwich


∙ Her måtte jeg desværre si en klassespiller fra, da jeg havde Suárez, Lukaku, Vossen og Benteke at vælge i mellem. Det blev sidstnævnte, da de tre andre simpelthen bare er den tand bedre. Som udgangspunkt bliver det Matías Suárez, men han kan ikke føle sig helt sikker på at starte hver gang, for Vossen har haft en kanon sæson i WBA, mens Lukaku altid har gjort det godt på landsholdet.
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Rode Duivels
« Svar #20: 06 Feb 2013, 14:00 »


VM 2014 - OPTAKT


VENSKABSKAMP – 04.06.2014
Ipatinga 1 – 3 Belgien
Startopstilling: T Courtois; A Vanden Borre, V Kompany, J Vertonghen, T Vermaelen; S Defour, A Witsel, M Dembélé; K Mirallas, E Hazard, J Vossen
Udskiftninger: A Witsel, R De Laet (12)
Mål: K Mirallas (1); M Dembélé (42); M Dembélé (87)
Gule kort: Ingen
Bedste spiller: M Dembélé (9,0)
Opsummering: Før slutrunden går i gang, har vi lige et par venskabskampe mod brasilianske klubhold som skal spilles. Først stod menuen på anden divisions holdet Ipatinga, hvor vi fik en relativt let sejr. Jeg spillede med hvad der næsten svarede til mit stærkeste hold, måske med Vossen på toppen som den eneste undtagelse, hvor jeg sandsynligvis kommer til at bruge Matías Suárez når slutrunden begynder. Dembélé spillede en super kamp med to gode mål som kronen på værket.




VENSKABSKAMP – 07.06.2014
Guaratinguetá 0 – 3 Belgien
Startopstilling: J Gillet; R De Laet, N Lombaerts, T Alderweireld, S Pocognoli; S Defour, A Vanden Borre, R Nainggolan; R Lamah, N Chadli, M Suárez
Udskiftninger: S Defour, J Vertonghen (26); R Nainggolan, M Dembélé (72); M Suárez, R Lukaku (72); N Chadli, E Hazard (86)
Mål: N Chadli (21); A Vanden Borre (60); R Lukaku (90+2)
Gule kort: Ingen
Bedste spiller: N Chadli (8,4)
Opsummering: Sidste kamp inden det går løs og denne gang valgte jeg en lidt mere alternativ opstilling, med Vanden Borre på midtbanen og Lamah og Chadli på de to kanter. Chadli og Vanden Borre spillede begge to rigtig godt, og begge kom på tavlen i en fin affære, hvor Defour dog desværre fik den skade, jeg omtalte i indlægget med truppen til slutrunden. Dette betyder at jeg har indkaldt Kevin De Bruyne i stedet for, og hvem der nu vil blive brugt på den defensive midtbanen skal blive spændende at se.




Samlet oversigt: 21 kampe - 16 sejre, 4 uafgjorte, 1 nederlag
Samlet topscorer: M Dembélé - 11 mål
Samlet assistkonge: E Hazard - 9 assists
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Rode Duivels
« Svar #21: 06 Feb 2013, 21:24 »


VM 2014 - GRUPPESPIL


VM 2014 – Gruppespil – 15.06.2014
Belgien 2 – 2 Chile
Startopstilling: T Courtois; R De Laet, V Kompany, T Alderweireld, T Vermaelen; J Vertonghen, A Vanden Borre, M Dembélé; K Mirallas, E Hazard, M Suárez
Udskiftninger: Ingen
Mål: A Vanden Borre (41); E Hazard (67)
Gule kort: M Dembélé (45+2)
Bedste spiller: M Dembélé (8,3)
Opsummering: Første kamp i gruppespillet. Min midtbane er stærkt svækket, eftersom hverken Fellaini eller Witsel er klar til at starte inde – dertil er deres kampform bare ikke god nok. Derfor har jeg rykket Vanden Borre frem fra højrebacken, og givet pladsen på højrebacken  til De Laet. Vertonghen sidder på den defensive midtbane. Chile er dog et stærkt mandskab og det fik vi hurtigt at føle. Inden der var gået 20 minutter af kampen, var vi bagud med to, efter to gode mål af Alexis Sánchez, chilenernes helt store stjerne. Vi fik dog bedre og bedre fat og kort før pausen reducerede Vanden Borre, der imponerede mig på den ellers lidt uvante position. Efter lidt mere end tyve minutter af anden halvleg kom udligningen så, signeret af Eden Hazard. Vi kunne desværre ikke få puttet det afgørende mål i kassen, med et uafgjort resultat var absolut også godkendt.




VM 2014 – Gruppespil – 21.06.2014
Rusland 0 – 1 Belgien
Startopstilling: T Courtois; R De Laet, V Kompany, T Alderweireld, T Vermaelen; J Vertonghen, A Vanden Borre, M Dembélé; K Mirallas, E Hazard, M Suárez
Udskiftninger: Ingen
Mål: E Hazard (90+1)
Gule kort: Ingen
Bedste spiller: E Hazard (8,7)
Opsummering: Russerne havde vundet samtlige kampe i kvalifikationen, så jeg forventede en virkelig svær kamp. Vi tog dog opgaven i nogenlunde stiv arm, og skabte en helt masse chancer i løbet af kampen, men Igor Akinfeev stod fantastisk for russerne. Et minut inde i overtiden lykkedes det dog endelig, da vores helt store stjerne, Eden Hazard, brød igennem fra sin position på venstre kanten, og køligt placerede bolden over i det lange hjørne. Et fantastisk stærkt resultat, mod en modstander som jeg ellers havde frygtet for at møde.




VM 2014 – Gruppespil – 25.06.2014
Iran 0 – 2 Belgien
Startopstilling: T Courtois; A Vanden Borre, J Vertonghen, T Alderweireld, T Vermaelen; R Nainggolan, K De Bruyne, M Dembélé; R Lamah, E Hazard, M Suárez
Udskiftninger: R Lamah, K Mirallas (45); M Suárez, R Lukaku (53); E Hazard, N Chadli (69)
Mål: K Mirallas (85); R Lukaku (90)
Gule kort: K De Bruyne (90+2)
Bedste spiller: A Vanden Borre (7,9)
Opsummering: En sejr mod Iran var ganske enkelt hvad jeg forventede – og jeg forventede også at jeg kunne få den, selvom jeg sparede et par af mine spillere. Mellem kampen mod Rusland og denne kamp, var der dog sket en katastrofe uden lige, da Vincent Kompany var gået i stykker til et træningspas – en skader der kommer til at holde ham ude i resten af turneringen. Derfor blev Vertonghen flyttet tilbage til sin vante position, og Nainggolan blev smidt ind på den defensive midtbane. Det fungerede ikke optimalt i denne kamp, og selvom vi da skabte nogle store chancer, måtte vi vente helt indtil det sidste, med at få sejren. De to indskiftede offensiv-spillere, Mirallas og Lukaku, stod for de vitale scoringer, der sikrede os billetten til ottendedelsfinalen, hvor Spanien nu venter.




VM oversigt: 3 kampe - 2 sejre, 1 uafgjort, 0 nederlag
VM topscorer: E Hazard - 2 mål
VM assistkonge: 5 spillere - 1 assist

Samlet oversigt: 24 kampe - 18 sejre, 5 uafgjorte, 1 nederlag
Samlet topscorer: M Dembélé - 11 mål
Samlet assistkonge: E Hazard - 9 assists
« Seneste Redigering: 07 Feb 2013, 12:20 af FC Barcelona » Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Rode Duivels [#16]
« Svar #22: 06 Feb 2013, 21:53 »

Har fulgt med hele tiden, men har valgt at vente med at kommentere til VM. Det er så nu! :-D

Det er en glimrende nem blog, uden for meget dikkedare. En blog jeg godt kan lide at kigge ind om natten og se dagens resultater fra dig.

Du får godt nok svært ved at slå Spanien, men med dine bedrifter bør det bestemt kunne lade sig gøre efter en flot defensiv kamp. Krydser fingre for dig, og håber på det bedste Thumbs Up

Kan du btw fortælle, om Danmark kom med til VM og deres bedrift der, hvis de gjorde?
Logged


Risom
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Rode Duivels [#16]
« Svar #23: 06 Feb 2013, 22:00 »

Kan også meget godt lide det meget enkle setup. Jeg følger i hvert fald med Smiley

Resultaterne er jo meget fine, det bliver dog svært mod Spanien. Hvordan ser det ud med planerne om at overtage et klubhold?
Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Rode Duivels [#16]
« Svar #24: 06 Feb 2013, 22:59 »

Tak for roserne - jeg skal nok komme med en fyldestgørende afrunding efter VM, og jeg kan godt på forhånd love at jeg kommer til at fortælle om Danmark, som er med.

Med hensyn til at overtage et klubhold, har jeg i hvert fald planer om også at tage EM 2016 med. Måske også VM 2018. Vi må se hvordan det går.
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Rode Duivels [#16]
« Svar #25: 07 Feb 2013, 08:14 »

Jeg læser også med, ser rigtig godt og enkelt ud.

Men enten har du lavet en fejl i din VM-oversigt, eller også har du allerede spoilet kampen mod Spanien Tunge
Logged



LasseSJ
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Rode Duivels [#16]
« Svar #26: 07 Feb 2013, 08:18 »

Har - ligesom de andre - læst med i et godt stykke tid. Som de også nævner, en rigtig fin og dejlig blog at læse. Held og lykke med VM!!
Logged

Olympique Lyonnais, AFC Ajax, AGF
Rouge et bleu sont nos couleurs, Lyonnais est notre coeur!

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Rode Duivels
« Svar #27: 07 Feb 2013, 12:17 »


VM 2014 - OTTENDEDELSFINALEN


VM 2014 – Ottendedelsfinale – 29.06.2014
Belgien 4 – 1 Spanien
Startopstilling: T Courtois; R De Laet, J Vertonghen, T Alderweireld, T Vermaelen; R Nainggolan, A Vanden Borre, M Dembélé; K Mirallas, E Hazard, M Suárez
Udskiftninger: A Vanden Borre, A Witsel (90); M Dembélé, M Fellaini (90); M Suárez, R Lukaku (90)
Mål: M Suárez (42); E Hazard (72); R Nainggolan (89); E Hazard (90+2)
Gule kort: Ingen
Bedste spiller: E Hazard (9,3)
Opsummering: Et nærmest ubegribeligt resultat mod de forsvarende verdens- og europamestre. Der blev skiftet ud på et enkelte par pladser i forhold til kampen mod Iran. Kompany er som bekendt ude i resten af turneringen, så Nainggolan kommer til at spille den defensive midtbane resten af turneringen. Vanden Borre fik genvalg på midtbanen efter et par overbevisende præstationer i gruppespillet og i angrebet blev de sædvanlige tre brugt. Kampen startede ud meget lige, med spil der bølgede frem og tilbage og der var finde muligheder for begge hold. Efter en halv times spil blev Llorente nedlagt i vores felt af Ritchie De Laet, men Cesc Fàbregas ramte stolpen på det efterfølgende straffespark. Kort før pausen blev Suárez så pludselig spillet fri, og alene overfor Víctor Valdés svigtede Suárez ikke. I hele anden halvleg presse Spanien på,, men med lidt under 20 minutter tilbage af kampen, snød Hazard den spanske højreback, Sergio Ramos,i flere omgange og placerede bolden over i det fjerne hjørne. Ti minutter efter, med otte minutter tilbage af kampen, fik Spanien reduceret og jeg frygtede at udligningen ville falde før slutfløjtet, men kørt før den ordinære spilletid løb ud, sikrede Nainggolan os sejren med et prægtigt skud fra 25 meters afstand og dybt inde i overtiden satte Hazard prikken over i’et. Nu venter Brasilien os i kvartfinalen og allerede nu har vi overgået vores forventninger.




VM oversigt: 4 kampe - 3 sejre, 1 uafgjort, 0 nederlag
VM topscorer: E Hazard - 4 mål
VM assistkonge: M Dembélé - 3 assists

Samlet oversigt: 25 kampe - 19 sejre, 5 uafgjorte, 1 nederlag
Samlet topscorer: M Dembélé - 11 mål
Samlet assistkonge: E Hazard - 9 assists
« Seneste Redigering: 08 Feb 2013, 12:49 af FC Barcelona » Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Rode Duivels [#17]
« Svar #28: 07 Feb 2013, 12:21 »

Jeg håber at det var svar nok til dig, g00n. Det glæder mig i øvrigt at høre at der bliver læst med! Smiley
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Zrave
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Rode Duivels [#17]
« Svar #29: 07 Feb 2013, 13:11 »

Følger også med. Og sikke et flot resultat mod Spanien! Held og lykke med de resterende VM kampe Smiley
Logged


Sider: 1 [2] 3 4 ... 16 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010