home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23281
  1 Bruger, 232 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: TindraTindra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  Albiceleste [#116]
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 16 Udprint
Forfatter Emne: Albiceleste [#116]  (Læst 92316 gange)
Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Albiceleste [#116]
« : 30 Jan 2013, 19:03 »

Jeg prøver mig ad med en lille og simpel blog om mit spil med det belgiske landshold. Hver update bliver en simpel gennemgang af de kampe jeg har spillet i den pågældende landsholdspause. Ikke så meget tekst, ikke så meget fancy grafik og andet lir; blot en minimalistisk gennemgang af de spillede kampe.

Som sagt spiller jeg med det belgiske landshold. Målet er at bringe holdet tilbage til det samme niveau det var på i sin gyldne tid i midten og starten af 80'erne, hvor det blev til sølv ved EM i 1980 og en fjerdeplads til VM i 1986. Hvor længe jeg bliver hos Belgien skal jeg ikke kunne sige, men jeg har under alle omstændigheder planer om at overtage et klubhold senere i spillet.
« Seneste Redigering: 24 Apr 2014, 18:00 af Batigol » Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Indeks
« Svar #1: 30 Jan 2013, 19:04 »


RODE DUIVELS

VM 2014 - Kvalifikation
#1 - August 2012
#2 - September 2012
#3 - Oktober 2012
#4 - November 2012
#5 - Februar 2013
#6 - Marts 2013
#7 - Juni 2013
#8 - August 2013
#9 - September 2013
#10 - Oktober 2013
#11 - November 2013
#12 - Marts 2014
#13 - Maj 2014

VM 2014
#14 - Truppen til VM 2014
#15 - VM 2014 - Optakt
#16 - VM 2014 - Gruppespil
#17 - VM 2014 - Ottendedelsfinalen
#18 - VM 2014 - Kvartfinalen
#19 - VM 2014 - Afrunding

EM 2016 - Kvalifikation
#20 - August 2014
#21 - September 2014
#22 - Oktober 2014
#23 - November 2014
#24 - Marts 2015
#25 - Juni 2015
#26 - August 2015
#27 - September 2015
#28 - Oktober 2015
#29 - November 2015

EM 2016
#30 - Truppen til EM 2016
#31 - EM 2016 - Optakt
#32 - EM 2016 - Gruppespil
#33 - EM 2016 - Ottendedelsfinalen
#34 - EM 2016 - Kvartfinalen
#35 - EM 2016 - Semifinalen
#36 - EM 2016 - Finalen
#37 - EM 2016 - Afrunding

VM 2018 - Kvalifikation
#38 - August 2016
#39 - September 2016
#40 - Oktober 2016
#41 - November 2016
#42 - Januar 2017
#43 - Marts 2017
#44 - Juni 2017

Confederations Cup 2017
#45 - Truppen til Confederations Cup 2017
#46 - Confederations Cup 2017 - Gruppespil
#47 - Confederations Cup 2017 - Semifinalen
#48 - Confederations Cup 2017 - Finalen

VM 2018 - Kvalifikation
#49 - Juli 2017 - Kompany stopper
#50 - August 2017
#51 - September 2017
#52 - Oktober 2017
#53 - November 2017
#54 - Marts 2018

VM 2018
#55 - Truppen til VM 2018
#56 - VM 2018 - Optakt
#57 - VM 2018 - Gruppespil
#58 - VM 2018 - Ottendedelsfinalen
#59 - VM 2018 - Kvartfinalen
#60 - VM 2018 - Semifinalen
#61 - VM 2018 - Bronzekampen

























BELGIEN
Statistik
Samlet oversigt: 82 kampe - 64 sejre, 13 uafgjorte, 5 nederlag
Vindingsprocent: 78%
Samlet topscorer: E Hazard - 40 mål
Samlet assistkonge: E Hazard - 42 assists

Trofæskab
EM: Guld (2016)
Confederations Cup: Guld (2017)




TOTTENHAM
Statistik
Samlet oversigt: 27 kampe - 12 sejre, 6 uafgjorte, 9 nederlag
Vindingsprocent: 44%




SYDAFRIKA
Statistik
Samlet oversigt: 12 kampe - 8 sejre, 1 uafgjort, 3 nederlag
Vindingsprocent: 67%
Samlet topscorer: T Sithole - 6 mål

Trofæskab
African Nations Cup: Guld (2021)




PORTO
Statistik
Samlet oversigt: 148 kampe - 127 sejre, 14 uafgjorte, 7 nederlag
Vindingsprocent: 86%

Trofæskab
Primeira Liga: Guld (2022, 2023, 2024)
Taça de Portugal: Guld (2022, 2024)
Ligacup: Guld (2022, 2023, 2024)
Supertaça: Guld (2021, 2022, 2023)




ARGENTINA
Statistik
Samlet oversigt: 31 kampe - 23 sejre, 5 uafgjorte, 3 nederlag
Vindingsprocent: 74%
Samlet topscorer: L Ocampos - 16 mål
Samlet assistkonge: P Cepeda - 10 assists

Trofæskab
VM: Guld (2026)
Confederations Cup: Guld (2025)




OVERSIGT FOR KARRIEREN
Samlet oversigt: 300 kampe - 234 sejre, 39 uafgjorte, 27 nederlag
Vindingsprocent: 78%
« Seneste Redigering: 24 Apr 2014, 18:01 af Batigol » Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Rode Duivels
« Svar #2: 30 Jan 2013, 19:07 »

Lyder spændende. Belgien har et meget spændende og ikke mindst fremragende landshold. Jeg vil forsøge at kigge med en gang i mellem.
Logged

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Rode Duivels
« Svar #3: 30 Jan 2013, 19:37 »


AUGUST 2012


VENSKABSKAMP – 15.08.2012
Albanien 0 – 0 Belgien
Startopstilling: S Mignolet; C Hoefkens, V Kompany, J Vertonghen, F Daems; T Simons, M Fellaini, A Witsel; K Mirallas, E Hazard, J Vossen
Udskiftninger: M Fellaini, M Dembélé (45); A Witsel, R Nainggolan (45); J Vossen, C Benteke (45); V Kompany, T Alderweireld (82); J Vertonghen, T Vermaelen (82)
Mål: Ingen
Gule kort: A Witsel (41); R Nainggolan (60)
Bedste spiller: V Kompany (7,5)
Opsummering: På trods af at dette var en kamp hvor spillerne primært skulle lære systemet og stilen at kende, var jeg ret skuffet over resultatet og spillet. De eneste der for alvor imponerede mig, var forsvarsspillerne, hvor især Daems var en positiv overraskelse, mens Kompany og Vertonghen leverede på et vanligt højt niveau. Offensiven var dog yderst skuffende, især på midtbanen, hvorfor jeg valgte at skifte både Fellaini og Witsel ud i pausen, men lige lidt hjalp det. Mirallas leverede dog en fornem præstation, og var med afstand vores farligste spiller gennem kampen.




Oversigt: 1 kamp - 0 sejre, 1 uafgjort, 0 nederlag
Topscorer: Ingen
Flest gule kort: A Witsel & R Nainggolan - 1 gult kort
Flest røde kort: Ingen
Højeste gennemsnitsbedømmel se: V Kompany - 7,5
« Seneste Redigering: 31 Jan 2013, 16:38 af FC Barcelona » Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Fitzpatrick
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Rode Duivels
« Svar #4: 30 Jan 2013, 22:11 »

Lyder spændende. Belgien har et meget spændende og ikke mindst fremragende landshold. Jeg vil forsøge at kigge med en gang i mellem.

Øhh.. Det kan godt være, at Belgien har et spændende landshold, men om det er ligefrem er fremragende..

De har ikke deltaget i en slutrunde siden 2002, hvor de med hiv og sving fik knoklet sig videre fra slutrundens nok dårligste gruppe. Siden da er det blevet til den ene miserable kvalifikation efter den anden

"MEN DE HAR JO HAZARD OG KOMPANY OG ALLE MULIGE ANDRE SPILLERE!" - Og Danmark har Agger, men derfor har vi vel næppe et fremragende landshold. Belgierne har en flok dygtige individualister, men som hold har de jo præsteret nul og niks. Jeg tror som sådan ikke, at Belgien er så meget bedre end Danmark på nuværende tidspunkt, hvis de overhovedet er det.

De er startet fornuftigt i den kvalen til Brasilien, meeeen, så svær er deres gruppe jo heller ikke. Og skulle de ikke lige have lov til i det mindste at kvalificere sig til en slutrunde før vi putter prædikatet "fremragende" på dem.

Ellers lyder det spændende. Selvom resultatet mod Albanien jo ikke var videre prangende Wink
Logged

Build Me Up Buttercup!

LasseSJ
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Rode Duivels [#1]
« Svar #5: 30 Jan 2013, 22:21 »

Jeg vil give Jakob E helt ret i, at de har et spændende hold, og på papiret, en langt bedre hold en Danmark. Som du selv nævner har de Hazard, Kompany, Nainggolan, Mertens etc., og jeg tror nu nok, at de på et tidspunkt får spillet til at fungere.

Bliver spændende at følge, Barcelona Smiley
Logged

Olympique Lyonnais, AFC Ajax, AGF
Rouge et bleu sont nos couleurs, Lyonnais est notre coeur!

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Rode Duivels
« Svar #6: 30 Jan 2013, 23:29 »


SEPTEMBER 2012


VM KVALIFIKATION – 08.09.2012
Belgien 5 – 3 Wales
Startopstilling: T Courtois; G Gillet, V Kompany, J Vertonghen, T Vermaelen; T Simons, M Fellaini, M Dembélé; K Mirallas, E Hazard, R Lukaku
Udskiftninger: E Hazard, A Witsel (57); T Simons, R Nainggolan (68); R Lukaku, I de Camargo (90)
Mål: M Dembélé (10); T Simons (24); R Lukaku (53); R Nainggolan (87); V Kompany (90+4)
Gule kort: Ingen
Bedste spiller: M Fellaini (9,0)
Opsummering: Vi startede kampen fantastisk og gik til pausen med en 2-0 føring. Kombinationerne på midten af banen flød rigtig godt i første halvleg og forsvaret stod stærkt. Især Vermaelen imponerede mig overfor den ellers noget hurtigere Gareth Bale. I anden halvleg blev vi dog lidt for selvtilfredse, hvilket resulterede i at vi lukkede 3 dumme mål ind, især det sidste, hvor Courtois sparkede boldene direkte ud i fødderne på Joe Allen, der kunne sparke den i et tomt net. Heldigvis viste Nainggolan sig som en god indskifter, mens Kompany og Fellaini i samarbejde viste vores styrke på dødboldene, da Fellaini i kampens døende sekunder, forlængede et hjørnespark lige ind i panden på Kompany, der køligt dirigerede bolden ind. Vi fik de 3 point vi skulle have, men den defensive indsats i anden halvleg var noget bekymrende.




VM KVALIFIKATION – 12.09.2012
Serbien 2 – 2 Belgien
Startopstilling: T Courtois; G Gillet, V Kompany, J Vertonghen, T Vermaelen; T Simons, M Fellaini, M Dembélé; K Mirallas, E Hazard, R Lukaku
Udskiftninger: M Dembélé, R Nainggolan (77); R Lukaku, C Benteke (77)
Mål: R Lukaku (6); M Fellaini (68)
Gule kort: E Hazard (4); T Vermaelen (5); M Dembélé (60)
Bedste spiller: V Kompany (8,1)
Opsummering: Det er svært at spille på udebane mod Serbien, så jeg valgte samme stærke opstilling som mod Wales. Vi startede godt og Hazard var flyvende fra første fløjt og lagde op til Lukaku’s tidlige 1-0 scoring. Kort før pausen fik Gojko Kacar dog udlignet, da Milos Krasic snørrede Vermaelen i vores venstreside – noget han gjorde ofte i løbet af de første 45 minutter, hvorfor jeg valgte at bede Vermaelen om at holde sig mere tilbage. Det hjalp på det, men alligevel fik Filip Djuric bragt hjemmeholdet foran efter hans skud på kanten af feltet blev rettet af, men 2 minutter efter fik vi udnyttet Fellaini’s højde på et hjørnespark. 1 point var absolut tilfredsstillende på så svær en udebane. Det var en kamp som vi sagtens kunne have vundet, men vi kunne også sagtens have tabt den, så et uafgjort resultat var alt andet lige også mest fair.




Oversigt: 3 kampe - 1 sejre, 2 uafgjorte, 0 nederlag
Topscorer: R Lukaku - 2 mål
Flest gule kort: 5 spillere - 1 gult kort
Flest røde kort: Ingen
Højeste gennemsnitsbedømmel se: V Kompany - 7,9
« Seneste Redigering: 31 Jan 2013, 16:37 af FC Barcelona » Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Rode Duivels
« Svar #7: 31 Jan 2013, 12:45 »


OKTOBER 2012


VM KVALIFIKATION – 13.10.2012
Belgien 4 – 0 Makedonien
Startopstilling: T Courtois; G Gillet, V Kompany, T Alderweireld, F Daems; A Witsel, M Dembélé, M Fellaini; K Mirallas, E Hazard, R Lukaku
Udskiftninger: V Kompany, T Vermaelen (45); M Fellaini, K De Bruyne (45); K De Bruyne, T Simons (60)
Mål: K Mirallas (1); M Dembélé (7); M Dembélé (17); K Mirallas (90+1)
Gule kort: V Kompany (41)
Bedste spiller: K Mirallas (9,5)
Opsummering: En super kamp, hvor det hele sådan set fungerede. Jeg var foran 3-0 efter kun 17 minutter, så i pausen valgte jeg at tage både Kompany og Fellaini ud, og give dem et hvil frem mod den vigtige udebanekamp mod Kroatien. De Bruyne blev dog desværre skadet efter en times spil, hvorfor jeg var tvunget til at foretage min tredje og sidste udskiftning, men det var til at leve med taget situationen i betragtning. En god kamp til at samle selvtillid, mål og ikke mindst 3 point op.




VM KVALIFIKATION – 17.10.2012
Kroatien 0 – 3 Belgien
Startopstilling: T Courtois; G Gillet, V Kompany, D Van Buyten, T Vermaelen; T Simons, M Dembélé, M Fellaini; K Mirallas, E Hazard, C Benteke
Udskiftninger: C Benteke, R Lukaku (70)
Mål: C Benteke (4); R Lukaku (str 80); M Fellaini (82)
Gule kort: E Hazard (36)
Bedste spiller: M Fellaini (9,0)
Opsummering: Et ekstremt tilfredsstillende resultat. Jeg havde regnet med at Kroatien ville benytte si g af store og hovedstødsstærke Mandzukic, hvorfor jeg valgte at starte med Daniel Van Buyten i midterforsvaret. Dertil valgte jeg også at give Benteke chancen fra start, og det viste sig at give pote efter bare 4 minutters spil, da Gillet smækkede et tidligt indlæg ind i panden på Benteke, der snittede den over i det lange hjørne. Herefter bølgede spillet frem og tilbage og først 10 minutter før tid, skete der for alvor noget igen, da Darijo Srna nedlagde Fellaini i kroaternes eget felt, hvorefter han modtog sit andet gule kort og dermed blev sendt tidligt i bad. Lukaku omsatte straffesparket og herefter var jeg overbevist om at de 3 point ville komme i hus, og bare to minutter senere lukkede og slukkede Fellaini kampen. Et stærkt og overraskende resultat, for jeg havde ærligt talt ikke regnet med at kunne tage alle 3 point med hjem fra Kroatien.




Oversigt: 5 kampe - 3 sejre, 2 uafgjorte, 0 nederlag
Topscorer: R Lukaku & M Dembélé - 3 mål
Flest gule kort: E Hazard - 2 gule kort
Flest røde kort: Ingen
Højeste gennemsnitsbedømmel se: K Mirallas - 8,0
« Seneste Redigering: 01 Feb 2013, 00:02 af FC Barcelona » Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Rode Duivels
« Svar #8: 31 Jan 2013, 16:06 »


NOVEMBER 2012


VENSKABSKAMP – 14.11.2012
Belgien 3 - 0 Polen
Startopstilling: T Courtois; A Vanden Borre, V Kompany, N Lombaerts, D Tshimanga; S Defour, M Dembélé, R Nainggolan; K Mirallas, D Mertens, J Vossen
Udskiftninger: D Tshimanga, S Pocognoli (61); R Nainggolan, A Witsel (61); D Mertens, E Hazard (61); J Vossen, C Benteke (61); S Defour, M Fellaini (83)
Mål: M Dembélé (5); R Nainggolan (14); A Witsel (86)
Gule kort: Ingen
Bedste spiller: T Courtois (8,6)
Opsummering: Jeg gav lidt forskellige spillere chancen og fik en fin chance for at se Vanden Borre på højrebacken og Tshimanga på venstrebacken, mens Mertens også fik chancen i stedet for Hazard. Vi spillede en god kamp og fik scoret to tidlige mål, og da Marcin Wasilewski fik marchordre efter 19 minutters spil, efter en vanvittig tackling på Nainggolan, var det tydeligt at vi ville vinde kampen. Efter en times spil foretog jeg de fleste af mine udskiftninger, og Witsel, som jeg sendte på banen her, fik chancen for at lukke kampen 4 minutter før slutfløjtet, da han fik et straffespark. Et straffespark som han dog sparkede på overliggeren, men han var hurtigt over returen og sparkede den i et tomt mål. En god sejr i en velspillet kamp, mod et ellers stærkt polsk hold.




Oversigt: 6 kampe - 4 sejre, 2 uafgjorte, 0 nederlag
Topscorer: M Dembélé - 4 mål
Flest gule kort: E Hazard - 2 gule kort
Flest røde kort: Ingen
Højeste gennemsnitsbedømmel se: M Dembélé - 8,0
« Seneste Redigering: 31 Jan 2013, 16:23 af FC Barcelona » Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Rode Duivels
« Svar #9: 31 Jan 2013, 18:30 »


FEBRUAR 2013


VENSKABSKAMP – 05.02.2013
Belgien 0 – 1 Ungarn
Startopstilling: T Courtois; C Hoefkens, J Vertonghen, N Lombaerts, F Daems; S Defour, M Dembélé, M Fellaini; N Chadli, E Hazard, I de Camargo
Udskiftninger: J Vertonghen, T Vermaelen (45); S Defour, R Nainggolan (45); I de Camargo, C Benteke (45); C Hoefkens, G Gillet (75); N Chadli, D Mertens (75)
Mål: Ingen
Gule kort: C Hoefkens (54)
Bedste spiller: T Vermaelen (7,2)
Opsummering: En kæmpe skuffelse, i en kamp præget af en ufattelig mangel på effektivitet og en til tider ugidelige attitude, især fra visse nøglespillere. Igor de Camargo, som fik chancen fra start, satte ikke én fod rigtigt i løbet af første halvleg, og blev derfor skiftet ud allerede i pausen, sammen med en træt Vermaelen og en træt Defour. Kort før pausen kostede vores manglende opmærksomhed dog dyrt, da Roland Juhász fik lov til at stå helt umarkeret på et hjørnespark, og derfra let kunne heade bolden i nettet. En kamp hvor vi havde langt det meste spil og 3 gange så mange afslutninger som Ungarn, men skarphed var en by i Rusland og koncentration var få kilometer fra grænsen til Rusland.




Oversigt: 7 kampe - 4 sejre, 2 uafgjorte, 1 nederlag
Topscorer: M Dembélé - 4 mål
Flest gule kort: E Hazard - 2 gule kort
Flest røde kort: Ingen
Højeste gennemsnitsbedømmel se: V Kompany - 7,7
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Rode Duivels
« Svar #10: 01 Feb 2013, 00:01 »


MARTS 2013


VENSKABSKAMP – 24.03.2013
Portugal 1 – 3 Belgien
Startopstilling: T Courtois; G Gillet, V Kompany, J Vertonghen, T Vermaelen; S Defour, M Dembélé, R Nainggolan; K Mirallas, D Mertens, R Lukaku
Udskiftninger: V Kompany, T Alderweireld (67); M Dembélé, A Witsel (67); R Lukaku, C Benteke (67)
Mål: K Mirallas (15); M Dembélé (17); R Nainggolan (29)
Gule kort: Ingen
Bedste spiller: R Nainggolan (8,2)
Opsummering: En kanon god kamp for os, hvor alle spillerne spillede rigtig godt, mod et Portugal mandskab der ellers stillede stærkt op. Det var en optimal måde vi fik rejst os på, ovenpå vores skuffende kamp mod Ungarn. Især midtbanen dominerede for os, og de 3 midtbanefolk, Defour, Dembélé og Nainggolan, udspillede portugiserne helt og aldeles i første halvleg. I anden halvleg slap vi taget mere og mere, hvilket i sidste ende resulterede i at Bruno Alves kunne score et trøstemål for hjemmeholdet. Det ændrede dog ikke på at jeg var vanvittigt tilfreds og stolt efter kampen.




VM KVALIFIKATION – 27.03.2013
Skotland 0 – 1 Belgien
Startopstilling: T Courtois; G Gillet, V Kompany, T Alderweireld, T Vermaelen; S Defour, M Dembélé, M Fellaini; K Mirallas, D Mertens, R Lukaku
Udskiftninger: R Lukaku, C Benteke (45); M Fellaini, R Nainggolan (59); D Mertens, A Witsel (89)
Mål: M Dembélé (31)
Gule kort: T Vermaelen (8); V Kompany (14); M Fellaini (46)
Bedste spiller: V Kompany (8,0)
Opsummering: Et tilfredsstillende resultat på en svær bane mod en svær modstander. Jeg havde gerne solgt den for et enkelt point inden kampen, og efter kampen var jeg blot endnu mere tilfreds med resultatet. Skotland havde bolden i det meste af kampen, men vores gode organisation i de bageste rækker og vores stærke kontraangreb var for meget for skotterne at overkomme, og et enkelt mål af Dembélé var mere end rigeligt. På trods af den massive boldbesiddelse kom hjemmeholdet nemlig ikke frem til specielt mange chancer.




Oversigt: 9 kampe - 6 sejre, 2 uafgjorte, 1 nederlag
Topscorer: M Dembélé - 6 mål
Flest gule kort: 3 spillere - 2 gule kort
Flest røde kort: Ingen
Højeste gennemsnitsbedømmel se: V Kompany - 7,8
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Rode Duivels
« Svar #11: 01 Feb 2013, 08:07 »


JUNI 2013


VM KVALIFIKATION – 08.06.2013
Wales 1 – 1 Belgien
Startopstilling: T Courtois; R De Laet, J Vertonghen, T Alderweireld, D Tshimanga; S Defour, M Dembélé, M Fellaini; K Mirallas, E Hazard, J Vossen
Udskiftninger: T Alderweireld, N Lombaerts (45); M Dembélé, R Nainggolan (74); J Vossen, R Lukaku (85)
Mål: J Vossen (41)
Gule kort: Ingen
Bedste spiller: M Fellaini (7,6)
Opsummering: Vi var hårdt ramt i backkæden, hvor Vermaelen og Gillet var ude med skader, mens Kompany havde samlet nok gule kort til at få en dag på sofaen, hvilket betød at jeg måtte benytte mig af to sjældent brugte backs, i form af Ritchie De Laet og Derrick Tshimanga. Kompany’s fravær var til at se på organisationen, og det kostede tidligt, da Steve Morison fik lov til umarkeret at heade et Gareth Bale indlæg i nettet. Kort før pausen fik Vossen dog udlignet, men selvom vi pressede på i resten af kampen, kunne walisernes forsvar ikke dirkes op, og vi måtte nøjes med et lidt kedeligt 1-1 resultat.




VENSKABSKAMP – 11.06.2013
Holland 1 – 2 Belgien
Startopstilling: S Mignolet; A Vanden Borre, V Kompany, N Lombaerts, S Pocognoli; S Defour,  A Witsel, R Nainggolan; R Lamah, E Hazard, C Benteke
Udskiftninger: N Lombaerts, T Alderweireld (66); A Witsel, M Dembélé (66); E Hazard, N Chadli (66); C Benteke, R Lukaku (66)
Mål: A Witsel (42); R Lamah (58)
Gule kort: Ingen
Bedste spiller: S Defour (9,0)
Opsummering: Et fremragende resultat mod et af de stærkeste landshold i verden. Steven Defour dominerede midtbanen, og formåede at lukke ned for hollændernes helt store playmaker, Wesley Sneijder, i det meste af kampen. Udover det spillede Roland Lamah en fantastisk kamp, hvor han virkelig drev gæk med hollændernes venstre forsvarsside. Da vi kom foran med 0-2, slap vi taget en smule, hvilket førte til reduceringen sidst i kampen, men det kunne ikke ændre på det fantastisk resultat, det nu engang er at slå Holland på udebane.




Oversigt: 11 kampe - 7 sejre, 3 uafgjorte, 1 nederlag
Topscorer: M Dembélé - 6 mål
Flest gule kort: 3 spillere - 2 gule kort
Flest røde kort: Ingen
Højeste gennemsnitsbedømmel se: V Kompany - 7,9
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Rode Duivels
« Svar #12: 01 Feb 2013, 14:25 »


AUGUST 2013


VENSKABSKAMP – 14.08.2013
Danmark 0 – 1 Belgien
Startopstilling: T Courtois; R De Laet, V Kompany, D Boyata, T Vermaelen; S Defour, A Witsel, M Fellaini; K Mirallas, E Hazard, J Vossen
Udskiftninger: Vossen, R Lukaku (44); K Mirallas, R Lamah (45); A Witsel, M Dembélé (51)
Mål: M Fellaini (12)
Gule kort: J Vossen (25)
Bedste spiller: V Kompany (8,4)
Opsummering: Danmark havde været fantastisk kørende i kvalifikationen, så det var en svær opgave vi var på. En opgave vi dog tog i stiv arm og allerede efter 12 minutter, fik bragt os foran, da Fellaini headede et hjørnespark ind. I resten af kampen bølgede spillet frem og tilbage, men selvom de havde flere gode muligheder, fik hjemmeholdet ikke udlignet. Især Bendtner formåede at brænde en kæmpe chancen, da han få meter fra mål, i en meget central position sågar, formåede at heade bolden helt forbi mål. Endnu et godt resultat på en svær udebane, mod en svær modstander.




Samlet oversigt: 12 kampe - 8 sejre, 3 uafgjorte, 1 nederlag
Samlet topscorer: M Dembélé - 6 mål
Samlet assistkonge: E Hazard - 4 assists
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Rode Duivels
« Svar #13: 01 Feb 2013, 20:14 »


SEPTEMBER 2013


VM KVALIFIKATION – 07.09.2013
Belgien 7 – 2 Serbien
Startopstilling: J Gillet; R De Laet, V Kompany, J Vertonghen, T Vermaelen; S Defour, A Witsel, M Fellaini; K Mirallas, E Hazard, M Suárez
Udskiftninger: S Defour, R Nainggolan (64); M Fellaini, M Dembélé (64)
Mål: A Witsel (5); V Kompany (14); M Suárez (34); M Fellaini (55); M Dembélé (70); M Dembélé (74); A Witsel (90)
Gule kort: M Fellaini (43)
Bedste spiller: A Witsel (9,4)
Opsummering: En helt igennem vanvittig kamp. Det var en vigtig kamp at få vundet, og Serbien havde givet os god modstand i den omvendte kamp, så vi vidste at det ville blive en svær kamp. Vi kom dog fantastisk fra start, og allerede efter et kvarter var vi foran med to. Derefter to vores nye mand over og scorede et fantastisk solomål. Matías Suárez er nemlig blevet belgisk statsborger efter mange år i Anderlecht, og eftersom hans hjemland har navne som Messi, Agüero og Higuaín til at tage sige af den forreste plads, var jeg ikke langsom til at udtage ham, og Suárez var ikke langsom til at takke ja. Efter vores 4-0 scoring, fik Serbien pludselig scoret to reduceringer. Men så smed jeg Dembélé på banen, og ti minutter efter var han dobbelt målscorer. Witsel lukkede kampen i det sidste regulære minut – en fantastisk kamp med et fantastisk resultat.




VM KVALIFIKATION – 11.09.2013
Belgien 3 – 2 Kroatien
Startopstilling: T Courtois; R De Laet, V Kompany, J Vertonghen, T Vermaelen; S Defour, A Witsel, M Dembélé; K Mirallas, E Hazard, M Suárez
Udskiftninger: M Dembélé, R Nainggolan (71); E Hazard, R Lamah (79); M Suárez, R Lukaku (79)
Mål: K Mirallas (10); M Suárez (46); R Lamah (90+2)
Gule kort: E Hazard (74); R Nainggolan (85)
Bedste spiller: R Lamah (8,0)
Opsummering: Den vigtigste kamp af alle. Slog vi Kroatien, ville vi skabe et hul ned til andenpladsen på 4 point, hvilket ville betyde at vi kun skulle vinde den ene af de sidste to kampe, for at være sikker på at gå videre. Det startede skidt og vi kom bagud efter blot to minutter. Mirallas bragte os dog tilbage i opgøret med det samme, og kort inde i anden halvleg kom vi foran. Med 5 minutter tilbage af kampen, tog Ivica Olic dog en fantastisk solotur, hvor han snød en 3-4 af vores spillere, og til sidst vippede han den over en chanceløs Courtois. To minutter inde i overtiden skete det fantastiske så. Indskiftede Lamah modtog bolden på venstrekanten, hvor han først satte Modric af og derefter fortsatte mod baglinjen. Her prikkede han fikst bolden forbi Srna, og nu styrtede han mod mål, helt nede ved baglinjen. Et enkelt træk tilbage i banen, og så hamrede han ellers til bolden, fra en ekstremt spids vinkel. Den gik lige op i det nærmeste hjørne. Nu var vi nærmest klar til at tage til Brasilien, og jeg tror ærligt talt at Lamah kunne flyve dertil i disse sekunder uden nogen teknologisk hjælp.




Samlet oversigt: 14 kampe - 10 sejre, 3 uafgjorte, 1 nederlag
Samlet topscorer: M Dembélé - 8 mål
Samlet assistkonge: E Hazard - 7 assists
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

MBJ
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Rode Duivels [#9]
« Svar #14: 01 Feb 2013, 20:39 »

Fantastiske resultater og en fin simpel blog.
Logged

Sider: [1] 2 3 ... 16 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010