home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23281
  0 Brugere, 239 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: TindraTindra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Celta Vigo
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Celta Vigo  (Læst 5195 gange)
Zrave
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Celta Vigo
« : 25 Jan 2013, 12:52 »

Real Club Celta de Vigo
Når man snakker spansk fodbold er det normalt ikke holdet fra Celta Vigo der er på folks tunger.
Holdet har efter oprykning til La Liga haft rigtig svært ved, at bide sig fast i ligaen, og har siden sæson start lagt og roddet rundt nede i den forkerte ende af ligaen. Men det ville jeg prøve at få lavet om på når jeg overtager manager sædet i den lille klub fra Vigo

Mit mål med klubben at fører dem tilbage til toppen som de var tilbage i 2003, hvor de fik en flot 4 plads i ligaen og derfor deltog Champions League.

Mit save
Jeg er kommet rigtig i godt igang med ligaen og ligger lige nu på en 6 plads efter 10 spillet kampe og kun 1 point op til en 3 plads.

Sæsonens bedste resultater hidtil
Celta 4 - 0 Malaga
Valencia 0 - 2 Celta
Celta 2 - 0 At. Madrid
Barcelona 0 - 0 Celta

Indkøb
Izunna
Edu
Jores Okore

Del jeres save
Håber folk vil prøve at tage udfordringen op.
Del gerne jeres indkøb & taktikker

Og hvis folk er interesseret sender jeg også meget gerne et SS af resultaterne, taktikken & spillerne

Held & Lykke Smiley
« Seneste Redigering: 26 Jan 2013, 16:58 af Zrave » Logged


Zrave
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Celta Vigo
« Svar #1: 25 Jan 2013, 19:34 »

Sæson 2012/13 - Januar opdatering

Liga

Det er også blevet til en Kvart-finale i Copa del rey hvor jeg skal møde Barcelona :S

Som bonus har klubben også valgt at give mig et transferbudget på 125mil efter sæsonens gode præstationer.

EDIT: Ind er kommet
Grosskreutz - 70mil
Anderson - 43mil
« Seneste Redigering: 26 Jan 2013, 14:01 af Zrave » Logged


Grax
Gæst
 
Sv: Celta Vigo
« Svar #2: 25 Jan 2013, 21:12 »

Super fedt klubvalg. Har længe overvejet om jeg skulle starte et save med Celta, og jeg tror det er ved at være på tide nu Opstemt
Logged

Zrave
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Celta Vigo
« Svar #3: 26 Jan 2013, 16:57 »

Sæson 2012/13 - Celta i CHL - Slut opdatering

Fantastisk sæson. Som sædvanligt er det utrolig svært at måle sig med Barcelona og Madrid. Men en 3 plads i første sæson og Champions League bold for Celta, er intet andet en fantastisk.
Liga

Sæsonens profiler
Fernandéz
Jores Okore

Transferbudget
165mil
« Seneste Redigering: 26 Jan 2013, 17:20 af Zrave » Logged


mathiasnh
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Celta Vigo
« Svar #4: 26 Jan 2013, 17:20 »

Sæson 2012/13 - Celta i CHL - Slut opdatering

Fantastisk sæson. Som sædvanligt er det utrolig svært at måle sig med Barcelona og Madrid. Men en 3 plads i første sæson og Champions League bold for Celta, er intet andet en fantastisk.
Liga

Sæsonens profiler
Fernandéz
Jores Okore

Transferbudget
134mil



Spiller ikke selv med Celta, men imponerende resultat! Smiley
Kunne du evt. smide et SS af taktikken?
Logged

Neal Caffrey!

Zrave
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Celta Vigo
« Svar #5: 26 Jan 2013, 18:42 »



Spiller ikke selv med Celta, men imponerende resultat! Smiley
Kunne du evt. smide et SS af taktikken?
Efter kæmpe succces med Monaco og denne taktik, hvor jeg i 4 sæson både vandt den franske liga og Europa League valgte jeg, at jeg også ville prøve den med Celta. En defensive taktik, men det virker. Jeg lukker meget få mål ind, og vinder mange tætte kampe.

Taktik & Start 11'er
Logged


mathiasnh
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Celta Vigo
« Svar #6: 26 Jan 2013, 18:53 »

Efter kæmpe succces med Monaco og denne taktik, hvor jeg i 4 sæson både vandt den franske liga og Europa League valgte jeg, at jeg også ville prøve den med Celta. En defensive taktik, men det virker. Jeg lukker meget få mål ind, og vinder mange tætte kampe.

Taktik & Start 11'er


Super fedt, tak Smiley
Kunne jeg også få dig til at smide holdinstruktionerne op? Opstemt
Logged

Neal Caffrey!

Zrave
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Celta Vigo
« Svar #7: 27 Jan 2013, 10:56 »

Sæson 13/14 - Januar opdatering

Liga
Prøver virkelig at følge med topholdene Barcelona og Madrid og årets overraskelse fra Mallorca

Champion League
Trak desværre Man Utd i første knockout runde Skuffet
Logged


Zrave
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Celta Vigo
« Svar #8: 27 Jan 2013, 15:24 »

Sæson 2013/14 - Slut opdatering

Liga
Tror at sæsonen 2014/15 er sæsonen hvor jeg virkelig kan udfordre de to magtfaktor i spansk fodbold

Sæsonens Profiler
Jave García
Jozy Altidore
Iván Marcano

Transferbudget
268mil

Indkøb
Álvaro Domínguez
Moussa Sissoko
Eduardo Salvio
« Seneste Redigering: 27 Jan 2013, 15:38 af Zrave » Logged


Zrave
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Celta Vigo
« Svar #9: 27 Jan 2013, 15:55 »

Dette må helt klart være et bevis på, at det har været to fantastik år som manager i Celta Smiley
Kontrakt
Logged


mikkelnielsen96
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Celta Vigo
« Svar #10: 28 Jan 2013, 16:32 »

Jeg startede med Celta Vigo i lørdags og er midten i anden sæson.
Først sæson fik jeg en tilfredsstillende 11. plads og fik et stort beløb til rådighed til anden sæson.
Indkøbene lyder således: Gaston Ramirez (105 mio.), Mathias Jørgensen (23 mio.), Jan Kirchhoff (fri), Abel Hernandez (fri), Rasmus Lindgreen (fri), David Ospina (fri), Yossi Benayoun (fri), Anderson (leje), Alberto Paloschi (leje), Luca Cigarini (leje), Jaime (leje).
Lige nu ligger jeg en 4. plads efter 17 kampe, og har bl.a. vundet 4-1 over Malaga og 2-0 over Sevilla.
Regner med at jeg skal have købt en venstre back, og en højre midtbane i transfervinduet.
Har kigget på Bryan Oviedo (Everton) og Felipe (Atl. Madrid) til venstre back da de begge er sat til salg.
Til højre kant har jeg tænkt mig at købe Pablo Hernandez (Swansea) eller leje Lucas Moura (PSG).
Logged

tubbe610
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Celta Vigo
« Svar #11: 28 Jan 2013, 20:39 »

Jeg har personligt fantastiske erfaringer med Celta Vigo og er i øjeblikket i sæsonen 2019/2020 og er i januar jeg overtog klubben efter 1 1/2 sæson i Brøndby hvor jeg blev fyret (lidt tyndt syntes jeg) men sådan er det dog efter en halv sæson overtog jeg så Celta og kørte den halvsæson færdig hvor det blev til en 11 plads og har på nuværende tidspunkt vundet Liga BBVA 2 gange

-I er velkomne til at se transfers for de forskellige sæsoner og det i skriver bare Smiley
Logged

mikkelnielsen96
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Celta Vigo
« Svar #12: 21 Feb 2013, 12:35 »

Celta Vigo
Jeg er kommet til august 2017 med mit Celta-save.
Mine præstationer:
2012/2013
Placering i Liga BBVA: 10. plads
Den spanske pokalturnering: Fjerde runde (Getafe)
2013/2014
Placering i Liga BBVA: 5. plads
Den spanske pokalturnering: Kvartfinale (Sevilla)
2014/2015
Placering i Liga BBVA: 9. plads
Den spanske pokalturnering: Femte runde (Real Madrid)
Europa League: Første Knockout runde (Dortmund)
2015/2016
Placering i Liga BBVA: 5. plads
Den spanske pokalturnering: Kvartfinale (Mallorca)
2016/2017
Placering i Liga BBVA: 4. plads
Den spanske pokalturnering: Femte runde (Valladolid)
Europa League: Semifinale (Manchester United)

Andre præstationer:
Min tyske vidunerdreng Vinko Grubusic på 18 år, har vundet "Golden Boy" de 2 sidste sæsoner.
Min østrigske bokspiller Harald Baier på 21 år, blev topscorer i Liga BBVAi sæsonen 2016/2017 med 26 mål.
Den tyske forsvarsklippe Jan Kirchhoff er valgt til årets spiller 2016/2017 med et gennemsnit på 7,83.
Den nuværende Real Madrid spiller Abel Hernandez blev topscorer i Liga BBVA i sæsonen 2013/2014 med 23 mål.

Startopstillingen til sæsonen 2017/2018
Formation: 4-2-3-1
Målmand: David Ospina: 29 år. Den colombianske målmand blev hentet på fri transfer i franske Nice op til sæsonen 2013/2014. Han har været et sikkert førstevalg i alle sæsoner.
Højre back: Hugo Mallo: 26 år. Den spanske højre back Hugo Mallo, som har fået hele sin fodboldopvækst i Celta Vigo, er også en sikker starter. Han bliver mere og mere stabil for hver sæson.
Central forsvar: Jan Kirchhoff: 26 år. Den tyske forsvarsklippe kom til klubben på fri transfer i 2013/2014, og har gjort det formidabelt for klubben. De seneste år har han, sammen med Jan Vertonghen, været et mareridt for de fleste angribere i Liga BBVA.
Central forsvar: Siegfried Peacock: 20 år. Den nyindkøbte australier er hentet ind som erstatning for Jan Vertonghen som røg til Bayern München for 115 millioner kroner. Han spillede tidligere i Werder Bremen.
Venstre back: Fabio: 27 år. Blev købt i Manchester United for 19 millioner i 2014/2015 og har været sikkert førstevalg siden da. Han har dog været svingende den sidste sæson, så hans fremtid i klubben er ikke hel sikker.
Central midtbane: Tom Huddlestone: 30 år. Tom Huddlestone er en af de rutinerede i klubben som har bidraget med meget erfaring de seneste år. Han kom til klubben på en fri transfer i sæsonen 2014/2015.
Central midtbane: Anderson: 29 år. Den tekniske brasilianer har gjort det godt for klubben. Han blev lejet i første sæson og senere købt for 32 millioner.
Højre kant: Matias Ezequiel Schelotto: 28 år. Den italienske wing blev hentet på fri transfer i sæsonen 2015/2016. Han har været solid igennem de sæsoner han har været i klubben og står får mange assist.
Offensiv midtbane: Vinko Grubusic: 18 år. Den tyske stjernefrø blev hentet i Fürth for 34 millioner i en alder af blot 15 år. Et sats, men Vinko har virkelig leveret varen, og står for mange mål samt assist.
Venstre kant: Gaston Ramirez: 26 år. Gaston blev den dyreste spiller nogensinde for klubben da han blev hentet for 115 millioner kroner i starten af anden sæson. Han har været en sikker starter i alle sæsoner.
Bokspiller: Harald Baier: 21 år. Blev købt for 80 millioner som erstatning for Abel Hernandez. Hans første sæson var ikke god, men han har virkelig slået til i anden sæson i klubben.

Udskiftere:
Lukasz Fabianski 32 år. Polen. Målmand
Niccolo Arrica 18 år. Italien. Forsvar.
Abdul Wahab Al-Balawi 19 år. Spanien. Forsvar.
Felipe Gutierrez 26 år. Chile. Midtbane.
Elihu Belay Doulaeh: 17 år. Frankrig. Midtbane.
Kevin De Bruyne: 26 år. Belgien. Midtbane.
Julio: 19 år. Spanien. Angriber.

Forventninger til den nye sæson:
Jeg vil gerne i top 3, så jeg er sikret Champions League.
Pokalturneringen går jeg ikke op i.
Jeg er kommet i pulje med Chelsea, Juventus og FC København. Forventninger er en 3. plads, men en 2. plads ville være utrolig dejligt!
Logged

Angel3DG
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Celta Vigo
« Svar #13: 04 Aug 2013, 20:23 »

Nogen som spiller med celta vigo? Smiley eller nogen som har en god taktik til holdet, samt transfers?
Logged

Danmark - Brøndby <3
England - Liverpool <3

Angel3DG
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Celta Vigo
« Svar #14: 06 Aug 2013, 12:50 »

Jeg har personligt fantastiske erfaringer med Celta Vigo og er i øjeblikket i sæsonen 2019/2020 og er i januar jeg overtog klubben efter 1 1/2 sæson i Ralph lauren online Brøndby hvor jeg blev fyret (lidt tyndt syntes jeg) men sådan er det dog efter en halv sæson overtog jeg så Celta og kørte den halvsæson færdig hvor det blev til en Ralph lauren polo 11 plads og har på nuværende tidspunkt vundet Liga BBVA 2 gange


Gider du smide ss af dit hold? Smiley
Logged

Danmark - Brøndby <3
England - Liverpool <3

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010