home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 433 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Wycombe Wanderers
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 Udprint
Forfatter Emne: Wycombe Wanderers  (Læst 8943 gange)
LasseSJ
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Wycombe Wanderers
« : 15 Jan 2013, 17:19 »

Hej alle!
Jeg startede en karriere med Wycombe for et par uger siden, og er nu nået midt i anden sæson.

Wycombe Wanderers, kendt som The Chairboys eller The Blues, kommer fra byen High Wycombe i Buckinghamshire. Klubben blev grundlagt i 1887 og hører hjemme på Adams Park med en kapacitet på 10.200. Klubbens har aldrig vundet nogle store trofæer. Dog er det blevet en en sejr i FA Trophy i 90/91 (ikke FA Cup!) samt to semifinaler. I 06/07 kom de i semifinalen i League Cuppen efter sejrer over bl.a. Fulham. De har desuden vundet prisen som årets familie-klub tre gange; 06/07, 07/08 samt 11/12. The Blues har aldrig spillet i højere ligaer end League One.

I 2011/2012 sluttede klubben på en 21. plads i League One hvilket førte til nedrykning, hvorfor de nu spiller i League Two.  Klubbens manager hedder Gareth Ainsworth, og har været spillende manager siden Richard Dobson blev fyret i september 2012.


I Football Manager er det noget af en udfordring at tage op. Spillermaterialet er mildest talt ikke prangende og det samme kan siges om klubbens budgetter. Transferbudgettet for første sæson ligger på ca. 10.000 kr., mens lønbudgettet er omkring 200.000 kr./ugen.
Til gengæld er klubbens træningsfaciliteter faktisk fine, taget klubbens størrelse i betragtning. Der er gode træningsfaciliteter, tilstrækkelig ungdomsfaciliteter, gode sponsorfaciliteter (i 2. sæson) og basal ungdomsrekruttering .
Da klubbens økonomi er meget stram (der tilbagebetales lån for ca. 1-1,5 millioner om måneden i hele første sæson. Falder til 750.000 om måneden i 2. sæson), er der ikke råd til at opgradere noget.

Min første sæson som manager gik over al forventning! Jeg have håbet på at kunne kvalificere mig til play-offs, men regnede nok mest af alt med en midter/bund-placering. Jeg endte dog på en højest imponerende 2. plads med 25 vundne, 12 uafgjorte og 9 tabte. Jeg rykkede direkte op! Desuden røg jeg ud i 1. runde af Capital One Cup til Ipswich, Vans-Pokalturneringen i 1. runde til AFC Wimbledon. Til gengæld nåede jeg til 3. runde i FA Cuppen hvor Wolves måtte ud i omkamp for at slå mig ud.

Da der jo ikke rigtig er noget transferbudget at gøre godt med, var indkøbene primært i form af lejeaftaler samt spillere fra fri transfer. På lejeaftaler kom;
Craig Forsyth (Watford), Nathan Ellington (Ipswich), Thomas Eisfeld (Arsenal), Eggert Jonsson (Wolves), Therry Racon (Millwall), Andre Wisdom (Liverpool). Her imponerede Ellington i høj grad, og endte med at blive klubbens topscorer med 20 mål i 38 kampe.

På fri transfer kom Liam Walker, Mauricio Albornoz (Brommapojkarna), Robert Bagger (Ljungskile) og Derek Riorden. Her var det kun Albornoz der udmærkede sig.

Jeg ryttede også godt ud i truppen, for at få lidt mere plads i lønbudgettet. Ud røg på fri transfer Gareth Ainsworth, Sam Wood, Charles Dunne, Lee Angol og Dave Winfield. Derudover blev Jesse Krawley-Graham solgt for 5k til Torquay, Matt Bloomfield til York for 100k samt Danny Foster til Torquay for 40k.


Efter 1. sæsons meget overraskende oprykning havde jeg en ting i hovedet; jeg skal holde mig oppe! Jeg forventede at jeg ville ligge og tumle rundt i League Ones tunge ende i hele sæsonen, men det viste sig at det skulle blive anerledes.
Nu efter 13 kampe ligger jeg på en 5 plads med 5 sejre, 7 uafgjorte samt 1 nederlag. Jeg håber at kunne holde den meget fine form! Jeg røg i denne sæson ud i Capital One Cuppen i 2. runde, efter sejr over netop Ipswich i første. Nederlaget i 2. runde kom fra Cardiff. I Vans cuppen er jeg kommet i kvartfinalen hvor jeg skal møde Crystal Palace.

Jeg har i denne sæson været yderst aktiv på transfermarkedet; jeg skulle jo ruste op for at blive i League One. Ud er røget 13 spillere på fri transfer, mens der er kommet hele 17 spillere ind, 5 på lejeaftaler. Værd at nævne er bl.a. Jakob Dehn for bare 45.000 kr! 

Desuden fungerer økonomien langt bedre nu, end i første sæson. Hvor jeg i hele sidste sæson havde et underskud på 3.200.000 kr, kan jeg allerede i oktober i denne sæson, vise et overskud på 6.000.000(!) kroner.

Jeg håber der er andre derude der har startet en karriere med Wanderers, eller i hvert fald nogen der har fået mod på det nu!

Ps. undskyld for meget tekst Skuffet
« Seneste Redigering: 15 Jan 2013, 20:38 af LasseSJ » Logged

Olympique Lyonnais, AFC Ajax, AGF
Rouge et bleu sont nos couleurs, Lyonnais est notre coeur!

LasseSJ
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Wycombe Wanderers
« Svar #1: 17 Jan 2013, 16:28 »

Der er ingen der prøver/har lyst til at prøve? Skuffet
Logged

Olympique Lyonnais, AFC Ajax, AGF
Rouge et bleu sont nos couleurs, Lyonnais est notre coeur!

LasseSJ
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Wycombe Wanderers
« Svar #2: 22 Jan 2013, 19:21 »

Jeg forstår det ikke!
Medieprognosen sagde at jeg ville ende på den absolutte sidste plads, nummer 24., da jeg i sidste sæson rykkede op til League 1. Sådan skulle det altså ikke gå.

Efter den mest overraskende sæson jeg nogensinde har oplevet i Football Manager, endte mit hold efter 46 kampe, 20 sejre, 19 uafgjorte og 7 nederlag,på 4. pladsen i ligaen. Jeg endte i play-off semifinale mod Swindon som vi samlede tæskede 3-1. Herefter stod den på Wembley-finale imod Hartlepool, som blev nedlagt 2-1. Holdet der ifølge medierne skulle rykke ned i League 2 igen, formåede at rykke op i Championshippen.

Blandt de mest iøjnefaldende spillere, er Ryan Hall som kom ind på en fri transfer fra Southend. Han formåede at blive årets spiller og absolut en nøglespiller for holdet. Jacob Dehn, som blev erhvervet for bare 45.000 kr i Randers spillede fast i midterforsvaret og var en sand klippe. Har udviklet sig meget, og har stortset ikke spillet til under 7 i en kamp.

Hvordan jeg nogensinde skal overleve i Championshippen har jeg ingen idé om. Godt nok er mit lønbudget blevet fordoblet, så det nu ligger på omkring 400.000 pr/uge, men mit transferbudget er stadig på bare 1 million. Klubben generede dog et overskud på 10 millioner i sidste sæson, og udvider pt. stadionet med siddepladser. Jeg håber virkelig, at jeg kan få fat på nogle dygtige spillere på fri transfer, og ellers leje nogle.

Puha, jeg tror jeg går en rigtig ond sæson i møde, som snildt kunne byde på en masse ydmygelser. Ikke desto mindre er min jobstatus urørlig og fansene elsker mig.

Jeg håber virkelig, at der snart er nogen der vil tage udfordringen op - det er fedt at spille med dem!
Logged

Olympique Lyonnais, AFC Ajax, AGF
Rouge et bleu sont nos couleurs, Lyonnais est notre coeur!

LasseSJ
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Wycombe Wanderers
« Svar #3: 24 Jan 2013, 18:19 »

Sæsonen er startet, omend ikke ligeså godt som jeg kunne have håbet på.
I klubbens første Championship-kamp nogensinde, blev det til 0-0 på Adams Park mod Hull. Egentlig et okay resultat, da vi fik en mand vist ud omkring det 50. minut.
Anerledes dårligt gik det i Carling Cuppen... På udebane mod Coventry fra League 1 blev det til et skuffende 1-0 nederlag, hvor mit hold kun havde én, ÉN, afslutning på mål. Jeg har virkelig brug for en angriber!

Lad der nu snart være andre der tager kampen op!
Logged

Olympique Lyonnais, AFC Ajax, AGF
Rouge et bleu sont nos couleurs, Lyonnais est notre coeur!

LasseSJ
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Wycombe Wanderers
« Svar #4: 26 Jan 2013, 20:57 »

Sæsonen er godt i gang, og i slutningen af oktober ligger jeg ganske som forventet og roder rundt i bunden af ligaen. Med tre sejre, seks uafgjorte og seks nederlag ligger jeg på en 21. plads, lige over stregen. Jeg håber inderligt at jeg kan få vendt de dårlige resultater, for ellers kunne jeg godt forestille mig at jeg ikke er i klubben sæsonen ud Skuffet
« Seneste Redigering: 26 Jan 2013, 21:21 af LasseSJ » Logged

Olympique Lyonnais, AFC Ajax, AGF
Rouge et bleu sont nos couleurs, Lyonnais est notre coeur!

LasseSJ
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Wycombe Wanderers
« Svar #5: 01 Feb 2013, 19:47 »

Endelig er sæsonen slut, og mine spillere formåede endnu engang at gøre mine bekymringer til skamme. Efter mere end 46 kampe endte jeg på en 16. plads i The Championship - 10 point fra nedrykningsstregen. Undervejs i sæsonen måtte jeg dog lide et sviende nederlag til Coventry i bare 1. runde af Capital One cuppen. Jeg nåede dog til 4. runde i FA Cuppen hvor Liverpool blev stopklods, dog først efter to kampe.

Undervejs i sæsonen blev klubben overtaget af en flok østriger, hvilket har sat sit præg på økonomien. Den har det fantastisk, og jeg ser gode muligheder for at forbedre ungdomsfacilitetern e.

Til den nye sæson har jeg fået et transferbudget på hele 35 millioner samt lønbudget på 700.000. Det er noget andet end det man starter med i Wycombe; 0 kr. i transferbudget + 200.000 i lønbudget.

Jeg har allerede hentet nogle unge og meget dygtige spillere til den nye sæson, men jeg er bestemt ikke færdig på transfermarkedet.

Lad der for søren snart være andre der prøver kræfter med denne rigtig fine klub!
Logged

Olympique Lyonnais, AFC Ajax, AGF
Rouge et bleu sont nos couleurs, Lyonnais est notre coeur!

mfsjovhat
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Wycombe Wanderers
« Svar #6: 02 Feb 2013, 18:18 »

Hey spiller selv med et lignende hold, Bradford, og befinder mig pt i Coca Cola Championship-toppen.
Logged

Thaurat al Shabab

LasseSJ
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Wycombe Wanderers
« Svar #7: 03 Feb 2013, 18:17 »

Hey spiller selv med et lignende hold, Bradford, og befinder mig pt i Coca Cola Championship-toppen.

Fedt! Hvor mange sæsoner har du spillet?
Logged

Olympique Lyonnais, AFC Ajax, AGF
Rouge et bleu sont nos couleurs, Lyonnais est notre coeur!

bettenelle
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Wycombe Wanderers
« Svar #8: 06 Feb 2013, 17:36 »

Så har jeg begyndt på en forhåbenlig god karriere hos Wycombe.
Håber jeg kan være med i toppen og forhåbenligt komme langt i pokalerne Smiley
Logged

bettenelle
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Wycombe Wanderers
« Svar #9: 06 Feb 2013, 20:52 »

Nu er jeg kommet igang med kampene. 4 sejr og 1 uafgjort i venskabskampene.
Første kamp skulle jeg møde Peterborough i Capital on cup. hvor jeg vandt efter straffespark. Skulle møde Q.P.R hvor jeg tabte 0-2.
I ligaen er det blevet til 3 vundne kampe og 1 tabt kamp.
Logged

LasseSJ
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Wycombe Wanderers
« Svar #10: 07 Feb 2013, 08:09 »

Fedt at du gider at starte, det har jeg ventet på, haha! Lyder som en ganske fin start du har fået! Hvem har du hentet? Smiley
Logged

Olympique Lyonnais, AFC Ajax, AGF
Rouge et bleu sont nos couleurs, Lyonnais est notre coeur!

bettenelle
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Wycombe Wanderers
« Svar #11: 07 Feb 2013, 13:29 »

Syntes det lød som et sjov klub at prøve sig af i. Er ikke ved fm lige nu, men smider mine handler ind senere på dagen. Smiley
Logged

Zrave
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Wycombe Wanderers
« Svar #12: 07 Feb 2013, 13:32 »

Hvor langt fremme er du Lasse? Og hvordan står det til i dit save?
Logged


LasseSJ
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Wycombe Wanderers
« Svar #13: 07 Feb 2013, 15:13 »

Hvor langt fremme er du Lasse? Og hvordan står det til i dit save?

Jeg er i gang med 4. sæson nu, ca. halvvejs. Ligger omkring midten i Championshippen! Smiley
Logged

Olympique Lyonnais, AFC Ajax, AGF
Rouge et bleu sont nos couleurs, Lyonnais est notre coeur!

jona633c
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Wycombe Wanderers
« Svar #14: 07 Feb 2013, 16:16 »

er også begyndt med Wycombe nu.. ser frem til et forhåbentligt spændende spil.. tak til LasseSJ for god inspiration..
Logged

Sider: [1] 2 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010