home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 541 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Sampdoria
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Sampdoria  (Læst 2922 gange)
Humle1337
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sampdoria
« : 08 Jan 2013, 00:28 »

Jeg har valgt at starte med denne klub da jeg ville være i den bedste række og have en udfordring.

Det grundlag jeg havde for at vælge Samp, var at truppen skulle være til at arbejde med. De har en ok trup som kræver forstærkning. Deres gode/vigtige spillere i mine øjne:

- Sergio Romero
- Angelo Palombo
- Andrea Poli

Folk vil nok spørge hvorfor jeg ikke nævner Eder og Pozzi? Jeg mener det er gode spillere, men ikke de store stjerner i truppen. Jeg har valgt at spille en 4-4-1-1 med dem, har en back-up taktik som er 4-4-2. Jeg spiller standart og balanceret da jeg ikke vil blive for defensiv eller for offensiv.

Jeg har valgt at satse på leje aftaler og gratis spillere da klubben kun har 5mill at købe for. Jeg har hentet spillere til forsvaret, den offensive midt og en erfaren angriber. Ind er kommet:

- Diego Lugano (leje)
- Ayila Yussef (leje)
- Paolo De Ceglie (leje)
- Alex (gratis)
- Hernan Crespo (gratis)

Alex og Crespo har erfaring og de er hentet til start opstillingen, da de er rigtig gode boldspillere.

Jeg har spillet 5 kampe, en cup og 4 liga kampe.

Samp 3 - 2 Spezia (H)
Samp 1 - 1 Bologna (U)
Samp 1 - 0 Juventus (U)
Samp 2 - 1 Inter (H)

Som det ser ud virker min taktik med kontra angreb og en solid defensiv. Crespo har leveret varen med 3 mål i 4 kampe og ligeledes har Alex leveret varen med 2 mål i 5 kampe.

Den unge Poli er en mand jeg satser meget på, og derfor er han 100% starter og min playmaker på holdet.
« Seneste Redigering: 08 Jan 2013, 01:32 af Humle1337 » Logged

Have you ever seen a lion limber up before taking down a gazelle?

Humle1337
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Sampdoria
« Svar #1: 08 Jan 2013, 12:44 »

Kan se I er nogle som læser dette indlæg, så derfor vil jeg gerne holde folk opdateret.

Jeg er nu nået til Januar og har spillet halvdelen af kampene i Serie A. Det er gået over al forventning, jeg ligger pt. nr. 4 og har leveret nogle flotte resultater, men også nogle skuffende her og der. Jeg handler stort set kun når jeg kan få spillere gratis og lejeaftaler. Jeg har bl.a. hentet Hosny, da hans kontrakt udløb.

Derudover har jeg set på hvad jeg kan få gratis til sommer og af aftaler har jeg allerede skrevet med Vladimir Weiss og Arthur Boka. Jeg søger nu en måske 2 gode centrale forsvarsspillere og overvejer kraftigt Leon Andreassen selvom han er bedre længere fremme på banen.

Jeg har været uheldig med skader indtil nu, Alex spillere super og blev skadet 3 måneder, han er så tilbage nu. I Hosnys 2. kamp blev han skadet 7 måneder. Hosny er så en spiller jeg prøver at vil sælge igen til sommer for at få lidt penge i kassen, samt jeg skal have ryttet hele mit reserve hold, da lønningen og transfer penge er noget som vil lune i klubkassen.
Logged

Have you ever seen a lion limber up before taking down a gazelle?

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Sampdoria
« Svar #2: 08 Jan 2013, 12:52 »

hvordan spiller du (taktik) Smiley
Logged

H A L A   M A D R I D!

warmon
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Sampdoria
« Svar #3: 08 Jan 2013, 13:06 »

Kan se I er nogle som læser dette indlæg, så derfor vil jeg gerne holde folk opdateret.

Jeg er nu nået til Januar og har spillet halvdelen af kampene i Serie A. Det er gået over al forventning, jeg ligger pt. nr. 4 og har leveret nogle flotte resultater, men også nogle skuffende her og der. Jeg handler stort set kun når jeg kan få spillere gratis og lejeaftaler. Jeg har bl.a. hentet Hosny, da hans kontrakt udløb.

Derudover har jeg set på hvad jeg kan få gratis til sommer og af aftaler har jeg allerede skrevet med Vladimir Weiss og Arthur Boka. Jeg søger nu en måske 2 gode centrale forsvarsspillere og overvejer kraftigt Leon Andreassen selvom han er bedre længere fremme på banen.

Jeg har været uheldig med skader indtil nu, Alex spillere super og blev skadet 3 måneder, han er så tilbage nu. I Hosnys 2. kamp blev han skadet 7 måneder. Hosny er så en spiller jeg prøver at vil sælge igen til sommer for at få lidt penge i kassen, samt jeg skal have ryttet hele mit reserve hold, da lønningen og transfer penge er noget som vil lune i klubkassen.

Lyder yderst spændende Smiley den italienske liga er normalt en af de mest lige ligaer, og med måske 7-8 hold der kæmper om 3 pladser i CL, så kan man snildt ryge ind i dumme nederlag... Men så kan man også få mange sejre den anden vej rundt. Er sikker på du bliver meget tilfreds med Weiss, han er et superkøb, og skal nok gøre det godt for dig. Hvis det ikke er for sent, kan du prøve at hente Destro... Han er altid garenti for mål, og koster ikke noget, hans kontrakt udløber efter 1. sæson. Til forsvaret kan du prøve at se om Bocchetti vil til din klub, han skal kun have 1 mio. pr måned normalt. Hvilken taktik spiller du?
Logged

L'Imperatore di Roma er min første blog i årets fm22, følg med!

Humle1337
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Sampdoria
« Svar #4: 08 Jan 2013, 14:30 »

Jeg spiller en 4-4-2 eller 4-4-1-1 hvor kanterne bytter.

Jeg har prøvet både Bocchetti og Destro. Bocchetti valgte at skrive med Werder og Destro kunne jeg ikke give nok i løn. Sampdorias økonomi er ikke den bedste, så derfor satser jeg på at komme til at spille noget europæisk fodbold så der kan komme lidt penge i klubkassen Smiley
Logged

Have you ever seen a lion limber up before taking down a gazelle?

Xx Plov xX
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Sampdoria
« Svar #5: 08 Jan 2013, 14:41 »

Overvejer at starte et spil med Sampdoria.. Hvilke lande bør jeg have med i spillet? Smiley
På forhånd tak!!
Logged

Først gik jeg til højre, så gik han til højre, så gik jeg til venstre, så gik han til venstre, så gik jeg til højre igen, så gik han ud og købte en pølse.

Humle1337
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Sampdoria
« Svar #6: 08 Jan 2013, 14:46 »

Jeg spiller faktisk kun med Italien ned til Serie B, da spillet så kører hurtigere Smiley
Logged

Have you ever seen a lion limber up before taking down a gazelle?

Xx Plov xX
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Sampdoria
« Svar #7: 08 Jan 2013, 15:15 »

Men kan man (hvis man nu skulle være SÅ uheldig at blive fyret) så fortsætte i foreksempel England?
Logged

Først gik jeg til højre, så gik han til højre, så gik jeg til venstre, så gik han til venstre, så gik jeg til højre igen, så gik han ud og købte en pølse.

Humle1337
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Sampdoria
« Svar #8: 08 Jan 2013, 15:54 »

Nej det kan man ikke, du kan kun fortsætte i de ligaer som du har loaded
Logged

Have you ever seen a lion limber up before taking down a gazelle?

Humle1337
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Sampdoria
« Svar #9: 09 Jan 2013, 02:22 »

Første sæson er nu færdig spillet og det er gået over al forventning. Jeg blev nr 2 i Serie A, dog hele 15 point efter Juve som var suveræne!

Holdet har fungeret som en enhed og mange har gjort det super. Spillerne har overtager for hinanden da der kom skader, dog var jeg rigtig ked af at miste Diego Lugano (skadet 6 måneder) og Crespo (skadet 6 måneder) det skete lige efter jul, så Lugano blev sendt tilbage til PSG og Crespo har jeg ladet blive i truppen, da jeg tror han kan få en rolle næste sæson også.

Der kommer en update i morgen med køb etc. dog kan jeg sige indtil videre har jeg hentet

Michel Radoi
Arthur Boka
Vladimir Weiss

Jeg har dog store økonomiske problemer, men håber virkelig CHL hjælper på det, eller en rigmand overtager klubben, det har der desværre ikke været nogen snak om i medierne..
Logged

Have you ever seen a lion limber up before taking down a gazelle?

Humle1337
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Sampdoria
« Svar #10: 09 Jan 2013, 14:39 »

Som lovet kommer der en opdatering med køb etc nu hvor den nye sæson står for døren.

Til at starte med så kvalificeret jeg mig direkte til CHL og har ventet spændt på hvilken gruppe jeg kom i. Desværre for mig hedder gruppen; Arsenal, Atl Madrid, PSG og Sampdoria - en sand dødsgruppe for mig, jeg håber på jeg kan ende over Atl Madrid og komme i Euro League.

Ud over de køb jeg har nævnt i forrige indlæg, så har jeg også hentet Adriano, den gamle Parma, Inter angriber. Han er et problembarn af rygte, men jeg håber på han kan indordne sig her. Derudover har jeg ikke hentet nogle spillere ellers.

Jeg har stort set solgt gud og hver mand, hele mit u20 og reserve hold er sat til salg, de skal give luft i transfer og løn budget. Så længe jeg ikke har økonomi til det, koncentrere jeg mig ikke om reserverne og u20. Jeg håber på at det giver nok luft til at finde 2 gode spillere på fri transfer i vinterpausen.
Logged

Have you ever seen a lion limber up before taking down a gazelle?

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010