home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 351 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  PSV
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: PSV  (Læst 8938 gange)
Zrave
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
PSV
« : 03 Jan 2013, 15:07 »

Hey Freaks!
Jeg synes det er på tide, at vi får en PSV tråd op og stå. Så her er den!

Som i alle sammen nok ved, så har PSV længe stået i skyggen af det Hollandske top hold, Ajax. Ikke kun fordi det er det hold over de seneste par år med mest succes, både i hjemmelige liga og europæisk sammenhæng (CL) men også for deres fantastiske talent udvikling som specielt de unge danskere har taget ved lærer af.

Truppen
PSV har en utrolig ung trup med mange opkommende stjerne spillere såsom Kevin Strootman, Mathias "Zanka" Jørgensen, Georginio Wijnaldum, Luciano Narsinghm, Memphis Depay og ikke mindst Jetro Willems. Også har de også et par lidt mere erfarne spiller såsom "Dries Mertens", Ola Toivonen, Wilfred Bouma, Atiba Hutchinson og den helt store Mark Van Bommel.

Transferbudget
PSV har ikke et vanvittig transferbudget fra start af (25-35mil) Men dog er det stadig nok til, at kunne forbedre holdet eller få hentet nogle talenter til klubben, hvis det er det man føler for. De har en utrolig bred førsteholds trup. Så søger man flere penge til indkøb eller bare en bedre økonomi, så kan man altid sælge et par spillere, hvis det lyster.

MIT SAVE

Jeg ville opdatere lidt mere når jeg kommer længere ind i sæsonen, men her er der lidt at starte på.

IND
Kara - 33mil (Tromsø)
Jonas Svensson - 25mil (Rosenborg)

UD
Atiba Hutchinson - 50mil
Jeremain Lens - 65mil
Wilfred Bouma - 12.5mil

Sæson starten har budt på en 3-1 sejr over Ajax i Super Cup. 3 sejr i de første 3 liga kampe og deltagelse i Europa League efter sejr over Motherwell på samlet 7-2.

Håber folk er villige til at dele jeres save/erfaring med klubben. Både op og nedture!
« Seneste Redigering: 03 Jan 2013, 15:14 af Zrave » Logged


Zrave
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: PSV
« Svar #1: 03 Jan 2013, 18:11 »

Som lovet ville jeg opdatere når jeg kom i gang med sæsonen. Og nu er jeg nået til januar, hvor holdet er gået på vinterpause.

Ligaen:

Højst overraskende er det FC Utrecht der fører an i ligaen med 44 point
Ajax ligger os lidt skuffende på en 4 plads dog en kamp mindre og kun 8 point efter de førende fra Utrecht. De fik da også en katastrofal dårlig start og det medførte til, at Frank De Boer fik sparket efter kun 9 kampe spillet.

Europa League:

Har været meget præget af skader og derfor medførte det kun til en lidt sløj 2 plads i gruppespillet. Og dermed har jeg desværre været utrolig uheldig med lodtrækningen, hvor jeg trak Inter op af hatten.

Pokalturneringen:
En turnering hvor jeg giver plads til reserve spillerne og det er blevet til nogle flotte præstationer og en plads i kvartfinalen.
Logged


Zrave
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: PSV
« Svar #2: 03 Jan 2013, 22:30 »

Sæson slutning

Liga:
Fik en utrolig skidt slutning på ligaen, hvor det "kun" blev til en 4 plads, efter jeg ellers var med i toppen næsten til slut. Men en sæson der var præget af utrolig mange skader, og det kunne ses på banen både i ligaen og Europa League.
Højst overraskende løb FC Utrecht af med liga titlen da de med hele 73 point vandt ligaen over Ajax på 2 pladsen, der endte med 68 point!

Europa League:
2 plads i gruppespillet
1 knockout runde: samlet 3-1 sejr over Inter
2 knockout runde: samlet 2-3 nederlag over Spartak Moskva

Pokalturnering:
Vinder af Pokaltitlen med en 1-0 sejr over NEC i finalen!

Mål for næste sæson [13/14]
Ende som nr 1 eller 2 i ligaen så jeg kan komme ud og spille noget CL.
Genvinde pokaltitlen, hvor der endnu engang bliver plads til reserverne.
Komme længere i EL. Målet er mindst en kvartfinale plads dette år.

Ind
Jose Sosa - 55mil
Sulley Muntari - 25mil
Logged


FreDDy
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: PSV
« Svar #3: 07 Mar 2013, 21:28 »

Jeg starter op med PSV - vil se om jeg kan få et længerevarende save i gang !  Peace
Logged

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: PSV
« Svar #4: 19 Maj 2013, 19:13 »

Tror sgu også jeg vil prøve at starte op med PSV Smiley
Logged

H A L A   M A D R I D!

Nhg93
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: PSV
« Svar #5: 03 Sep 2013, 17:07 »

Nogen der er igang med PSV? Jeg skal til at starte et spil op med opdatering, så det kunne være fedt at få lidt debat igang Smiley
Logged

Rottenburg
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: PSV
« Svar #6: 03 Sep 2013, 17:17 »

Opdateringerne er ikk færdig endnu:)
Logged

Nhg93
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: PSV
« Svar #7: 03 Sep 2013, 17:27 »

Det er en tidligere opdatering jeg spiller med Smiley
Logged

Fynbo
Odds-hjælper
*

Offline Offline


 
Sv: PSV
« Svar #8: 03 Sep 2013, 21:32 »

Jeg er selv igang med PSV i øjeblikket, osse med en af de nyere opdateringer. Nu til selve spillet, der blev jeg nr. 2 i første sæson, samt en kvartfinale plads i pokalen. Champions League røg jeg ud til Lyon, men kom til kvartfinalen i Europa League.

Nu op til anden sæson, er der blevet hentet nogen talenter, samt en enkel forsvar spiller til første holdet. Målsætningen for anden sæson er at være en udfordring for Ajax omkring en første plads, samt en finale plads i pokalen. Ude i Europa regner jeg med at kunne nå videre fra gruppe spillet i Champions League.
Logged

Nhg93
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: PSV
« Svar #9: 04 Sep 2013, 12:46 »

Der er jo sindsygt megrt potentiale i den trup! Jeg frygter bare at det bliver en hård første sæson Smiley
Logged

Fynbo
Odds-hjælper
*

Offline Offline


 
Sv: PSV
« Svar #10: 04 Sep 2013, 16:08 »

Der er jo sindsygt megrt potentiale i den trup! Jeg frygter bare at det bliver en hård første sæson Smiley

Der er rigtig meget potentiale i truppen, dog syntes jeg at mange af dem osse slog til i hjemlandet, dog blev det for stort et pres på de unge spiller ude i Europa, mod større hold.
Logged

Nhg93
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: PSV
« Svar #11: 04 Sep 2013, 16:14 »

Hvem har du hentet? Personligt har jeg hentet De Sciglio til backen på lejeaftale, Lucas Romero som def midt og Wijnaldum til den offensive Smiley det skal nok blive godt!
Logged

Fynbo
Odds-hjælper
*

Offline Offline


 
Sv: PSV
« Svar #12: 04 Sep 2013, 16:21 »

I første sæson:

Alain Cornelissen og Pim ten Loeko begge talenter.

I anden sæson:

Kevin Spanjaard talent.

Daryl Janmaat, Vadis Odjidja og Jan Lecjaks til første holdet.
Logged

Nhg93
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: PSV
« Svar #13: 04 Sep 2013, 16:25 »

Jeg kender ingen af dem.. Men ud fra navnene virker det til at du prøver at holde det hollandsk.. Super fedt Smiley
Logged

Fynbo
Odds-hjælper
*

Offline Offline


 
Sv: PSV
« Svar #14: 04 Sep 2013, 16:27 »

Ja det syntes jeg er bedst, 4 fra Holland, 1 fra Belgien og 1 fra Tjekkiet Smiley
Logged

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010