home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23280
  2 Brugere, 249 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofsjaipur
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Lyngby BK
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 4 Udprint
Forfatter Emne: Lyngby BK  (Læst 14898 gange)
txo
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Lyngby BK
« : 27 Dec 2012, 19:36 »

Er jeg den eneste, der har kastet mig over "De Kongeblå"? Synes at der mangler en tråd om dette talentfulde hold. De har en spændende trup med mange gode talenter og de har nogle gode ungdomsfaciliteter. Og med talenter som: Uffe bech, Frederik Helstrup og Nicolai Johannesen er fremtiden sikret.

Er selv i fjerde sæson, hvor jeg startede med at rykke op som 1'er i første sæson. Anden sæson brugte jeg til at etablere mig som et stabilt superliga-mandskab - som må siges at lykkedes efter en fin 6-7 plads eller sådan noget. Og så blev jeg mester i den forgangende sæson.

Synes selv I skal prøve kræfter med dette mandskab. Hvis I har en karriere, som i vil dele, må I meget gerne skrive herinde.

Håber jeg kan få gang i en tråd med Lyngby, synes der mangler en tråd om dette hold.
« Seneste Redigering: 27 Dec 2012, 19:38 af txo » Logged

KingOfBarcelona
Gæst
 
Sv: Lyngby BK
« Svar #1: 27 Dec 2012, 19:55 »

Har kraftigt overvejet at vende tilbage og spille noget Dansk fodbold, efter flere spillet sæsoner i udenlandske klubber. Og jeg har gået og overvejet om jeg skulle starte med Lyngby!
Logged

Magn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Lyngby BK
« Svar #2: 30 Dec 2012, 08:51 »

Jeg er i midten af anden sæson med Lyngby, og pt ligger vi nummer 6. Jeg har købt Simon Wangberg, Magnar Ødegaard, Jacob Dehn, Emiliano Marcondes og Torstein Andersen Aase der alle gør det godt. Yussuf Poulsen scorede 22 mål i Betsafe Ligaen og har indtil videre scorede otte mål i suppen. Selvom han stats ikke er fantastiske, spiller han altså virkelig godt for mig.
Logged

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

Coldice
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Lyngby BK
« Svar #3: 30 Dec 2012, 11:36 »

Jeg har lige spillet min 7. sæson færdig og er for 4. år i træk løbet afsted med The Double. Har 2 gange været videre fra gruppespillet i CHL, men er blevet slået ud af Marseille(der i den sæson tabte finalen i forlænget spilletid) og senest til Real Madrid. Mit helt store mål i den kommende sæson er at nå længere i Europa, men min filosofi om danske og unge spillere skal stadig følges.
Logged

Hvis du er til blogs, kunne du jo læse min:

Without Security!



Brøndby IF <3

Magn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Lyngby BK
« Svar #4: 01 Jan 2013, 11:21 »

Hvem har i andre købt?
Logged

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

sebbe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Lyngby BK
« Svar #5: 03 Jan 2013, 22:42 »

Spiller også med Lyngby pt. Som en af jer påpeger, så er det en utrolig talentfuld trup, som sagtens kan spille med om mesterskabet efter nogle sæsoner. Jeg er selv i gang med min femte sæson. De to første sæsoner blev brugt på at rykke op. Jeg missede desværre oprykningen i første sæson. De sidste par sæsoner har jeg brugt på at etablerer mig i Suppen, hvilket har gjort at jeg i år er med helt i toppen og det er selvom gennemsnitsalderen i min trup er på bare 21 år. Jeg har haft held med at finde transferfri talenter, som virkelig har udviklet sig enormt de sidste par sæsoner. Jeg håber, at det i længden vil betyde at jeg kan spille med om mesterskabet hvert år. Hvilke spillere har I fra det gamle Lyngby og hvad ligger jeres gennemsnitsalder på? Smiley
Logged

Magn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Lyngby BK
« Svar #6: 06 Jan 2013, 09:02 »

Fra det gamle Lyngby spiller  Frederik Helstrup, David Boysen, Uffe Bech, Kim Aabech og Yussuf Poulsen. Johannensen, Fosgaard og Rasmus Nielsen sidder på bænken.
Logged

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

Coldice
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Lyngby BK
« Svar #7: 06 Jan 2013, 12:05 »

Jeg har fået fat i Kasper Schmiechel, Frederik Sørensen, Kadrii, Nicolai Jørgensen og Marcus Solberg. Resten af profiler på holdet er regens.
Logged

Hvis du er til blogs, kunne du jo læse min:

Without Security!



Brøndby IF <3

Magn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Lyngby BK
« Svar #8: 06 Jan 2013, 14:14 »

Hvem har i eller har haft som målmænd?

Jeg bad bestyrelsen om at købe stadionet, hvilket de sagde ja til. Et år senere står der stadig under planlægning. Hvor lang tid plejer der at gå før de har købt det?
Logged

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

Coldice
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Lyngby BK
« Svar #9: 07 Jan 2013, 15:01 »

Hvem har i eller har haft som målmænd?

Jeg bad bestyrelsen om at købe stadionet, hvilket de sagde ja til. Et år senere står der stadig under planlægning. Hvor lang tid plejer der at gå før de har købt det?

I de sæsoner jeg har spillet har Højlund, Fernandes og Schmiechel været nok.

Der er gået rigtig lang tid før jeg har fået gjort noget ved stadionet, men havde dog ikke nogen problemer med at købe stadionet, mere at få det udvidet. Har efter 8 sæsoner endelig fået planlagt en udvidelse af stadionet så jeg kommer op på 11.000 siddepladser.
« Seneste Redigering: 07 Jan 2013, 15:03 af Coldice » Logged

Hvis du er til blogs, kunne du jo læse min:

Without Security!



Brøndby IF <3

Magn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Lyngby BK
« Svar #10: 07 Jan 2013, 21:09 »

I de sæsoner jeg har spillet har Højlund, Fernandes og Schmiechel været nok.

Der er gået rigtig lang tid før jeg har fået gjort noget ved stadionet, men havde dog ikke nogen problemer med at købe stadionet, mere at få det udvidet. Har efter 8 sæsoner endelig fået planlagt en udvidelse af stadionet så jeg kommer op på 11.000 siddepladser.

Så er det jo ligesom i virkeligheden. FM er overraskende realistisk.

Jeg tror ikke selv på noget som helst godt om Lyngby Stadion, før jeg ser en gravko rive vest tribunen ned.
Logged

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

Magn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Lyngby BK
« Svar #11: 20 Jan 2013, 10:24 »

Er godt i gange med tredje sæson, næsten halvvejs. Jeg solgte Magnar Ødegaard og Torstein Andersen Aase til samlet 24 milioner. Torstein kom gratis, mens jeg gave to millioner for Magnar Ødegaard. Ind er kommet Zacharie Boucher (fransk målmand), Morten Clausen (angriber, regen fra AaB).
Savner stadig en ordentlig målmand, men kan ikke få bedre. Prøvede med Mikkel Andersen, men han valgte Charlton istedet.
Logged

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

BoomBoom
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Lyngby BK
« Svar #12: 25 Mar 2013, 14:29 »

jeg har spillet 10 sæsoner i lyngby nu Smiley og nu er alle de andre hold i superligaen bare lort for de har ingen penge og alle de "rigtige spiller" er  stoppet. så det er meget nemt at vinde superligaen. jeg har vundet den 6 ud af 9 gange :p

Frederik helstrup har jeg stadig og han er fast mand på lyngby og landsholdet og er meget god Smiley

lyngby er alt i alt en god klub at være, for de har nogen gode talenter og godt ungsdomsanlæg så efter 2-3 år har man nogen gode ungdoms spiller som kan blive vilde, hvis man er heldig Wink

har lige solgt min stjernespiller til milan for 180 mil... hvis nogen vil se ham siger i bare til Wink
Logged

Lyngby
Cardiff

FMHelper
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Lyngby BK
« Svar #13: 25 Mar 2013, 14:35 »

SS af Helstrup? :-)
Logged

runelarsen
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Lyngby BK
« Svar #14: 25 Mar 2013, 14:37 »

har lige solgt min stjernespiller til milan for 180 mil... hvis nogen vil se ham siger i bare til Wink

Det vil jeg meget gerne  Smiley
Logged


Sider: [1] 2 3 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010